[ Fajny Board ] Forum Quake2

Quake 2 umarł
Teraz jest 27 kwi 2024, o 20:32

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 108 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 15 maja 2003, o 16:28 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 mar 2003, o 09:22
Posty: 4052
Lokalizacja: bstok
Karma: 216
nic specjalnego ta przerobka, lepiej niech ktos zrobi jakas nowa fajna do tp mapke


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 maja 2003, o 11:28 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 sty 2003, o 13:22
Posty: 3311
Lokalizacja: rzeremje
Karma: 15
powiekszyc n2 :!: :!: :!: :twisted:

_________________
jad


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 maja 2003, o 14:45 
Czarnuch o_O

Dołączył(a): 25 mar 2003, o 22:16
Posty: 646
Lokalizacja: Gda
Karma: 8
Fajna mapka, ale imho byloby lepiej gdyby:
- wstawic RA zamiast YA na arenie
- quada wrzucic do SG-room

Mysle, ze wtedy gra bylaby bardziej zorganizowana i wogole imo byloby lepiej :)


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 maja 2003, o 14:46 
ZamaskoOwany

Dołączył(a): 3 kwi 2003, o 12:13
Posty: 5420
Lokalizacja: Krak
Karma: 224
sfinka dm3 - zamiast lawą i kwasem zalać wodą i zrobić podwodne przejścia sfinka (łatwiej dla początkujących), a poza tym mogłoby być ciekawie.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 maja 2003, o 15:11 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 cze 2002, o 23:26
Posty: 3116
Lokalizacja: Poznan
Karma: 21
dwie powyzsze propozycje sa, rzeklbym, bezsensowne, zeby nie mowic absurdalne.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 maja 2003, o 15:23 

Karma: 0
chcialem dokladnie to samo napisac pare minut wczesniej ale zaraz rzucilaby sie na mnie cala ekipa ze sie czepiam :E

RA na arenie jest rownie debilne jak wstawienie RG do pokoju


Góra
   
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 maja 2003, o 16:37 
H4X0R

Dołączył(a): 15 cze 2002, o 14:08
Posty: 2833
Karma: 36
Jest jeszcze inna mozliwosc. Mogę zrobić lustro całej mapy i połączyć je jedną stroną z oryginalną. Takie jakby połączenie q2dm1inv z q2dm1 ;) Tylko którą stroną, hmm, może od strony wody :D w płaszczyźnie drogi do górnego RL. Bo połączyć dwa pokoje to troche bez sensu, za dużo by się tam przedmiotów uzbierało. W sumie to nawet mape z 4 cześci można by zrobić, ale to raczej dla ctf'a :D


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 maja 2003, o 22:29 
Kozak

Dołączył(a): 14 cze 2002, o 19:53
Posty: 5731
Lokalizacja: znienacka
Karma: 272
za duza bedzie

_________________
The computer is your friend. Trust the computer.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 maja 2003, o 23:39 
Kozak

Dołączył(a): 17 cze 2002, o 21:37
Posty: 1629
Lokalizacja: Che
Karma: 2
nie ma co kombinowac.
fajna przerobka dm1 juz istnieje - byl kiedys link na bordzie chyba.
to ta wersja troche jakby powiekszona :-D z RA nad woda teleportem z raila na arene okna w pokoju itd.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 maja 2003, o 00:07 

Karma: 0
Ciekawe czy fajna bylaby dm1 z losowo respawnujacymi sie bronmi i armorami. Np raz przy dolnym rl jest rl innym razem mg a innym razem cg :D mogloby byc wesolo


Góra
   
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 maja 2003, o 00:08 
ZamaskoOwany

Dołączył(a): 3 kwi 2003, o 12:13
Posty: 5420
Lokalizacja: Krak
Karma: 224
Ja uważam że przeróbek znanych i utartych map to nigdy za mało. Niewiadomo co i jak będzie się tak do końca sprawdzało w grze i na jaki zajebisty pomysł się wpadnie całkiem przypadkiem. Poza tym ciekawie jest chociażby się przejśc i poskakać chwilę po takiej odmienionej mapce.
(przynajmniej ja tak lubię :D )


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 maja 2003, o 00:36 
H4X0R

Dołączył(a): 15 cze 2002, o 14:08
Posty: 2833
Karma: 36
Czy ktos juz gral tima na q2dm1tp? Jesli tak to prosze o refleksje, bo kazda plama wychodzi w praniu :P

Ja proponuje inna przerobke.
- RG zamiast dolnego RL
- Red armor zamiast Yellow Armor przy windzie
- Quad zamiast Raila, z tym ze mozna stamtad wejsc na 2 sposoby, też przez ta kałuże przy wyjsciu z piwnicy ;) Pod woda by byla doża jaskina ;)


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 maja 2003, o 02:08 
ZamaskoOwany

Dołączył(a): 3 kwi 2003, o 12:13
Posty: 5420
Lokalizacja: Krak
Karma: 224
hehe.. pisałem na ten temat w sąsiednim topicu:

As, mapka q2dm1tp sprawdziła się w 100% Quad powoduje że cała gra zespołowa skupia się praktycznie na kontrolowaniu areny; wcale to nie jest takie proste, a koleś uzbrojony w Red Armor i Maga-h jest w stanie bez problemu przedżeć się przez 2-3 kontrolowane pozycje i spokojnie obrócić losy meczu. Wbrew pozorom nie jest tak, że jak ktoś opanuje sytuację i przejmie nawet dwa razy pod rząd quada - wygrywa ale kwestia też oczywiście tkwi w skillu graczy.
GG


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 maja 2003, o 03:43 
Kozak

Dołączył(a): 25 lut 2003, o 17:20
Posty: 2346
Lokalizacja: Centrum wszechswiata
Karma: 0
$this->bbcode_second_pass_quote('c0MaNd0r', 'F')ajna mapka, ale imho byloby lepiej gdyby:
- wstawic RA zamiast YA na arenie
- quada wrzucic do SG-room

Mysle, ze wtedy gra bylaby bardziej zorganizowana i wogole imo byloby lepiej :)


heh LOL :)
_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 maja 2003, o 04:41 
H4X0R

Dołączył(a): 15 cze 2002, o 14:08
Posty: 2833
Karma: 36
Zrobilem q2dm1tp2:

1. RED tam gdzie SG, tak jak w starym q2dm1tp
2. Rail w miejsce dolnego RL
3. Quad zamiast Raila :D
4. YA za JA
5. 50+Health przeniesione z SSG na miejsce starego YA przy windzie
6. rakiety w pokoju i przy gornym RL
7. Rakietnica na wodzie do podziemi, rakieta zamiast 2xbullets
8. SSG zamiast MG w podziemiach
9. MG na wysepce z rakietą (jedna sztuka)
10. Zmieniony rozklad respow.

http://kubus.rulez.pl/~asbest/radiant/m ... 2dm1tp.zip

Może troche przesadzilem z rakietami ;) Ale bedzie wieksza masakra :D


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 maja 2003, o 04:47 
H4X0R

Dołączył(a): 15 cze 2002, o 14:08
Posty: 2833
Karma: 36
Jeszcze sie zastanawiam czy nie dac BFG na zmiane z Quadem ;)


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 maja 2003, o 08:13 
WONS

Dołączył(a): 12 lut 2003, o 23:46
Posty: 3234
Karma: 16
$this->bbcode_second_pass_quote('As_Best', '3'). Quad zamiast Raila :D


Popatrz ile czasu zajmie wziecie go, wyplyniecie i potem ewentualne fragowanie.

Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 maja 2003, o 11:37 
Kozak

Dołączył(a): 25 lut 2003, o 17:20
Posty: 2346
Lokalizacja: Centrum wszechswiata
Karma: 0
przy dobrym spidzie zajmuje to jakies 4,5 s w jedna i w druga strone :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 maja 2003, o 12:24 

Karma: 0
Dobra mapa do tp charakteryzuje sie zbalansowaniem itemow/broni.
To co teraz zrobiles to jak burdel w dupie po sliwkach. Rownie dobrze moznaby zrobic okragla arene wokolo lawe a w srodku w pizdu rl'i


Góra
   
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 maja 2003, o 13:07 
H4X0R

Dołączył(a): 15 cze 2002, o 14:08
Posty: 2833
Karma: 36
A ty myslisz ze ja nie myslalem o wybalansowaniu tej mapy? Problem w tym że Rail+RA ownz, i samym chainem nie wiele sie zdziala, nawet z pomocą 20s quada. Jeszcze do tego chodzenie po RL na drugi koniec mapy :P
Jeśli sie uważasz za taki autorytet to podaj lepszą propozycje. Tylko nie pie*ol że po h* Quad itp. bo to będzie off-topic. Tu chodzi o dodanie itemsów typowych dla tp, do jedynej mapy która ich nie ma.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 108 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 35 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
katalog stron controlwebs.pl i www.netcatalog.pl zaprasza