[ Fajny Board ] Forum Quake2

Quake 2 umarł
Teraz jest 28 kwi 2024, o 05:52

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 108 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 17 maja 2003, o 13:55 

Karma: 0
imo mapa powinna wygladac mniej wiecej tak ze po jednej stronie mapy mamy Mgh + ya i rg , ssg, mg a po drugiej stronie mapy troche apteczek i ra oraz rl,cg,sg . Do tego jeszcze pociski do broni wymienionych na poczatku w drugiej strefie a z drugiej strefy w pierwszej strefie. Oczywiscie bez przesady. przy cg moglaby byc jedna paczka bullets tak jak przy ssg shells. Quad w centralnym polozeniu tak aby jedna i druga strona miala rownie blisko. Tak wygladalaby dobra mapa do tp


Góra
   
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 maja 2003, o 14:25 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 lut 2003, o 16:06
Posty: 4736
Lokalizacja: Wrocław / Gliwice
Karma: 67
IMO ta q2dm1 z quadem to bez sens. dm1 moze jest ograna i nudna jak flaki z olejem ale jest idealna do tp i nie ma powodu zmieniac jej jak i zadnej innej dm . Stworzcie nowe calkiem mapki , moze cos ciekawego powstanie a nie konwersje same i robienie czegos co juz bylo 100 razy na scenie pokazywane. :D kilka bajerkow as_besta jest fajnych , ale mapy nadaja sie do luznego skakania raczej niz powaznych meczy ligowych.

_________________
you got to keep your head up !


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 maja 2003, o 15:42 
H4X0R

Dołączył(a): 15 cze 2002, o 14:08
Posty: 2833
Karma: 36
$this->bbcode_second_pass_quote('r@fee', 'i')mo mapa powinna wygladac mniej wiecej tak ze po jednej stronie mapy mamy Mgh + ya i rg , ssg, mg a po drugiej stronie mapy troche apteczek i ra oraz rl,cg,sg . Do tego jeszcze pociski do broni wymienionych na poczatku w drugiej strefie a z drugiej strefy w pierwszej strefie. Oczywiscie bez przesady. przy cg moglaby byc jedna paczka bullets tak jak przy ssg shells. Quad w centralnym polozeniu tak aby jedna i druga strona miala rownie blisko. Tak wygladalaby dobra mapa do tp

No dobra, ale mi chodzi o dm1 :D

Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 maja 2003, o 15:51 
Kozak

Dołączył(a): 15 cze 2002, o 16:37
Posty: 2962
Karma: 22
ja wole teamplay'a bez quada, bo z quadem i odrobina szczescia mozna strasznie duzo zrobic - q2dm1, czy q2dm7 gdzie nie ma quada i liczy sie w wiekszosci zgranie i skill sa imo lepsze
chociaz q2dm2 tez jest calkiem fajna bo po jednej stronie jest armor + rail/bfg i chian, a po drugiej quad, megas i rl i ssg
btw. chociaz na strone gdzie jest ra dodalbym jeszcze jakiegos ssg


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 maja 2003, o 03:32 
Kozak

Dołączył(a): 15 cze 2002, o 16:37
Posty: 2962
Karma: 22
dorwalem miazdzaca mape do teamplaya
grana jest w skandynawskiej lidze nq2l
nazywa sie: sith_dm2
sciagnijcie: http://igor.esports.pl/download/mkuh/sith_dm2.zip
i ocencie
przykladowe demo:
http://q2.rulez.pl/ds/index.php?op=dd1&id=240


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 maja 2003, o 10:02 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 lut 2003, o 16:06
Posty: 4736
Lokalizacja: Wrocław / Gliwice
Karma: 67
no calkiem fajna mapka :D

_________________
you got to keep your head up !


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 maja 2003, o 23:40 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 cze 2002, o 23:26
Posty: 3116
Lokalizacja: Poznan
Karma: 21
ja jestem goracym zwolennikiem jakiejs swiezosci w lidze. w duelach sie nieco odswiezylo.

ta mapka przypomina edgea teksturami i skrzynkami i od razu wpada w oko :P (mowie to ironicznie, po wielu odrzuconych propozycjach)
proponuje dodac jeszcze grom_dm3 do powakacyjnej ligi i juz bedzie ciekawiej.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 maja 2003, o 10:52 

Karma: 0
Ta mapka zupelnie mi sie nie podoba. Wszystkie korytarze i areny wygladaja prawie identycznie. Mapa jest schematyczna a railgun i quad (ktory jest w wodzie z ktorej wydostac sie mozna po dosc dlugiej drabinie) to chyba nie za dobre polaczenie ?


Góra
   
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 maja 2003, o 11:56 
Kozak

Dołączył(a): 25 lut 2003, o 17:20
Posty: 2346
Lokalizacja: Centrum wszechswiata
Karma: 0
fajoska mapka całkiem klimatyczna :D

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 maja 2003, o 14:48 
WONS

Dołączył(a): 12 lut 2003, o 23:46
Posty: 3234
Karma: 16
Nie no...dobra mapa, zawsze to cos innego.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 maja 2003, o 18:30 
Mlodziezowy
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 cze 2002, o 22:57
Posty: 344
Lokalizacja: B-stok
Karma: 7
$this->bbcode_second_pass_quote('r@fee', 'q')uad (ktory jest w wodzie z ktorej wydostac sie mozna po dosc dlugiej drabinie)

mozesz tez poplynac do cg chytry
imo mapka w sumie jest fajna i moglaby byc wrzucona na kubusie & coolnety

Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 maja 2003, o 19:02 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 lip 2002, o 00:25
Posty: 2478
Lokalizacja: Poznan
Karma: 8
juz full tych mapek przerobionych jest na kubusiach i coolnetach... jednak ile osob w nie gra? :E

_________________
http://www.wdrewnieiwmetalu.pl


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 maja 2003, o 19:12 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 sty 2003, o 13:22
Posty: 3311
Lokalizacja: rzeremje
Karma: 15
klawa mapa i jak widac na demku calkiem grywalna :twisted:

_________________
jad


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 maja 2003, o 19:22 
Kozak

Dołączył(a): 15 cze 2002, o 16:37
Posty: 2962
Karma: 22
$this->bbcode_second_pass_quote('r@fee', 'T')a mapka zupelnie mi sie nie podoba. Wszystkie korytarze i areny wygladaja prawie identycznie. Mapa jest schematyczna a railgun i quad (ktory jest w wodzie z ktorej wydostac sie mozna po dosc dlugiej drabinie) to chyba nie za dobre polaczenie ?

do quada nie tylko po tej drabinie sie wychodzi.
a mi sie podoba (bardzo) bo jest wszystko to co najlepsze:
nie duza arena z ra (plus rakiety, ktore najlepiej sie przydaja do pilnowania ra) i dosc duzo fajnych fragow moze byc jak ktos w ostatnim momencie (jak bedzie odliczal) bedzie rzucal sie na ra, a ty pilnujac tej pozycji niszczysz go rakietami
korytarze jakies tam sa ale w niczym nie przeszkadzaj
quad jest fajnie umieszczony bo majac raila z gory bedzie ciezko sie pilnowalo tej pozycji bo akcja w duzej mierze dzieje sie pod woda, woda jest dosyc gleboka - tak ze jak ktos strzela rakietami z gory to nie beda one zabieraly healtha walac w dno (jedynie przy samym quadzie jest doscy latwo kogos trafic z gory rakieta).

Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 maja 2003, o 19:30 
Przyczajony
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 cze 2002, o 19:13
Posty: 56
Lokalizacja: Pozna
Karma: 0
IMO mapka jest zajebista, dawać ją na serwy :D
co do tp polecam także ktdm2 i hammer chytry

_________________
Quake 2 rulez forever!


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 maja 2003, o 20:02 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 cze 2002, o 18:47
Posty: 1966
Lokalizacja: Grajewo
Karma: 30
ale po co ? wpisze vote xx to albo ktos da vote no albo i nic.. pieprzycie tylko i tak na tym nikt nie bedzie gral.. moze z 1game chociaz i w to watpie


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 maja 2003, o 20:26 
cze
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 cze 2002, o 21:21
Posty: 1339
Lokalizacja: Gda
Karma: 24
zrobcie lige z ta mapa, wtedy zaczniemy na pewno na niej grac.

_________________
http://cze.pl


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 maja 2003, o 22:32 
Kozak

Dołączył(a): 15 cze 2002, o 16:37
Posty: 2962
Karma: 22
$this->bbcode_second_pass_quote('eX3', 'a')le po co ?

bo jest to zajebista mapa i nie tylko ja tak uwazam

$this->bbcode_second_pass_quote('eX3', 'p')ieprzycie tylko i tak na tym nikt nie bedzie gral.. moze z 1game chociaz i w to watpie
ale gowno nas obchodzi w co ty watpisz
to ze nic poza dm'owymi mapami nie widzisz to juz twoj problem
a "pieprzyc" to ty mozesz swoich przyjaciol ze swojego internet cafe
btw. jak bedzie mapka na kubusiu to mysle ze nie bedzie duzych problemow zebrac 8 osob zeby chociaz sprawdzic ta mapke

Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 maja 2003, o 23:58 
Fajny

Dołączył(a): 15 cze 2002, o 20:59
Posty: 987
Lokalizacja: Warszawa
Karma: 1
mkuh... exe ma troche racji i musisz sie z nim zgodzic
prawda jest taka ze ciezko jest czasami naklonic nonameow na granie np na dm2 czy dm5... co dopiero na jakas dziwna mape ktorej nawet kolesie nie posiadaja


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 maja 2003, o 00:12 
Kozak

Dołączył(a): 15 cze 2002, o 16:37
Posty: 2962
Karma: 22
ale ja nonameow mam w dupie
nie widze problemu zebrac 8 osob z irca/gg zeby zagrac 4/4 na nowej mapce


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 108 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 31 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
katalog stron controlwebs.pl i www.netcatalog.pl zaprasza