[ Fajny Board ] Forum Quake2

Quake 2 umarł
Teraz jest 29 mar 2024, o 08:36

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 108 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 30 maja 2003, o 12:02 

Karma: 0
no to jak myslisz o wrzesniowych ligach to mysl tez o wczesniejszym uploadowaniu tych map na servery, zeby mozna bylo potrenowac troche wczesniej niz tydzien przed liga :P


Góra
   
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 maja 2003, o 12:28 
Kozak

Dołączył(a): 15 cze 2002, o 16:37
Posty: 2962
Karma: 22
przeciez napisalem ze "niemozliwosc votowania na standardowe mapy" jest zbedna
poprostu wrzucic jakby wrzucic ja na kubusia to z zebraniem 8 osob chyba nie bedzie problemu (irc/gg)


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 maja 2003, o 14:02 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 cze 2002, o 23:26
Posty: 3116
Lokalizacja: Poznan
Karma: 21
podpisze sie pod slowami mkuha.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 maja 2003, o 14:03 
Kozak

Dołączył(a): 15 cze 2002, o 16:37
Posty: 2962
Karma: 22
i juz mamy pol jednego teamu :D


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 maja 2003, o 14:23 
Przyczajony
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 cze 2002, o 19:13
Posty: 56
Lokalizacja: Pozna
Karma: 0
3/4 chytry

_________________
Quake 2 rulez forever!


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 maja 2003, o 14:54 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 cze 2002, o 18:47
Posty: 1966
Lokalizacja: Grajewo
Karma: 30
gl


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 maja 2003, o 21:21 
H4X0R

Dołączył(a): 15 cze 2002, o 14:08
Posty: 2833
Karma: 36
vote yes chytry


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 lip 2003, o 08:24 
Luzny kolezka

Dołączył(a): 18 kwi 2003, o 18:44
Posty: 383
Karma: 9
skakalem troche na tej mapie i ten rg mi nie pasuje, juz lepiej byloby go ustawic w miejscu wysokiej rl a rl przeniesc do niskiej rl


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 lip 2003, o 09:50 
H4X0R

Dołączył(a): 15 cze 2002, o 14:08
Posty: 2833
Karma: 36
Mam taki pomysł na zmodyfikowanie q2dm1tp:
Zrobic dziure na srodku areny prowadzaca do znacznie rozbudowanego w pionie podziemia. Wprost pod dziurą był by obniżony słup (zeby wskoczyc potrzeba RL), na którym by stał quad. Z podziemia można by było dodatkowo dojść do dplnego RL korytarzem. W podziemiu umieścić troche apteczek.
Red armor pozostał by na boxie niedalego dolnego RL. Jeszcze mozna by dodać tą winde na railway, jak e edge2003 ;) Co wy na to?


Ostatnio edytowano 5 lip 2003, o 10:21 przez As_Best, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 lip 2003, o 10:15 
romek
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 cze 2002, o 20:47
Posty: 2332
Lokalizacja: Warszawa
Karma: 29
pomysl z quadem na dm1 wystepowal juz kilkakrotnie i byl kilka razy realizowany - za kazdym razem bylo fatalnie... tak samo rozbudowane podziemia.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 lip 2003, o 10:22 
H4X0R

Dołączył(a): 15 cze 2002, o 14:08
Posty: 2833
Karma: 36
przeczytaj j raz

Pozycje mogły by wyglądać tak:
1. do pilnowania raila oraz wyjścia przy railway
2. do pilnowania room na arenie - pilnowałby 2 pozostałe wyjścia z podziemi oraz terenu pod quadem.
3. pilnowalby z 4, RA najlepiej używając RL z góry mógłby kontrolować tych na windzie
4. pilnowałby bezpośrednio RA używając SSG/chaina

Rozbudowanie podziemia ma na celu możliwość taką, że kiedy jeden team przejoł RG, to drugi może się skupić przy quadzie i RA. Mając RA, jeden może iść do podziemi i tam czekać aż Quad się pojawi, wtedy będzie mógł go zabrać R-Jumpem, o ile go z raila nie sciagna ;) W podziemiach planuje umieścić kilka pionowych kolumn za którymi można by się chować, oraz troche apteczek i MG.
Musze jeszcze pomyslec zeby jakos ukryc RA, może za jakąś windą ;)


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 lip 2003, o 20:02 
Kozak

Dołączył(a): 17 cze 2002, o 21:37
Posty: 1629
Lokalizacja: Che
Karma: 2
Jesli chodzi o modyfikacje edge'a to najlepsza jest ta, ktora jest na Coolnet :deathmatch - nie pamietam jak sie nazywa. Chyba "Return to the edge".
Mapa jest troche jakby poszerzona, jest RA w wodzie mozna do niego sie dostac skaczac z high-rl albo rocket jumpem z tego podestu z rakietami i apteczka. Sa 2 teleporty, jeden z podziemia, drugi z nory z rg, oba prowadza do platform nad arena. W pokoju sa dodatkowe okna. Na high-rl jest adrenalina i dziury w podlodze, tak ze mozna zejsc poziom nizej.
Dodanych jest tez pare armorow np. na high rl i na windzie.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 lip 2003, o 20:31 
romek
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 cze 2002, o 20:47
Posty: 2332
Lokalizacja: Warszawa
Karma: 29
heh zawiesilo mi laptopa jak pisalem posta wiec powtorka w skroconej wersji...

imo map dm(X) nie powinno sie modyfikowac a szczegolnie dm1, jako ze jest to mapa praktycznie zrobiona idealnie a idealne rzeczy mozna tylko zjebac. Pasuja mi przerobki typu drobnego faceliftingu (tekstury, oswietlenie, wygladzenie mapy czy delikatne zmiany katow scian na mapie jednak tak by nie zmienialy zbytnio gameplaya) a dodawanie quada na tej mape wiaze sie z dosyc radykalnymi zmianami...

IMO lepiej mapmakerzy zrobcie wspolnymi silami z graczami super mape tdm od podstaw zamiast probowac modyfikowac po raz n-ty mape ktora juz jest przerewelacyjna i ciezko jej nie zjebac robiac z nia cokolwiek.

Sadze ze wszyscy byliby lasi na nowa wywazona i bardzo dobra mape tdm, zamiast zobaczyc kolejna konwersje dm1 ktora jest znowu znacznie gorsza od pierwowzoru (bo lepsza raczej byc nie moze jezeli zakladac powazniejsze zmiany - zmiana ukladu pomieszczen, nowe pomieczenia, rozmieszczenie przedmiotow itp)

Vote make TDM1
Vote yes

Vote make dm1conversion
Vote no


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 lip 2003, o 22:37 
Kozak

Dołączył(a): 14 cze 2002, o 18:27
Posty: 6753
Karma: 172
yep, zgadzam sie z mikiem, kolega mortal moglby zrobic IDENTYCZNEGO edga z poprawkami (oswietlenie, textury, pierdoly) mysle ze mapa by sie przyjela


prawda jest taka ze na konwersjach i tak sie nie gra zadnych powaznych meczy, ewentualnie luzne ffa na nocce


btw mik

FUCK TDM!
vote new_l33t_duel_map
:D

_________________
get rich or die tryin


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 lip 2003, o 09:50 
Kozak

Dołączył(a): 15 cze 2002, o 16:37
Posty: 2962
Karma: 22
exacly
wlasnie jak zobaczylem screeny z teog dm1 by mortal pomyslalem ze tylko oswiecie zostalo zmienione i rury w niektore miejsca dodane
dopiero jak zagralem to zobaczylem ze to nowe dm1 i lekko mnie odrzucilo


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 lip 2003, o 13:46 
ZamaskoOwany

Dołączył(a): 3 kwi 2003, o 12:13
Posty: 5420
Lokalizacja: Krak
Karma: 224
$this->bbcode_second_pass_quote('anomal', '
')
prawda jest taka ze na konwersjach i tak sie nie gra zadnych powaznych meczy, ewentualnie luzne ffa na nocce

właśnie kumpel przytaszczył do mnie kompa na dwa dni i w przerwie chciałem napisać, że własnie gramy na przeróżnych konwersjach The Edge i zabawa jest przednia. Konwersji dm1 nigdy nie za dużo 8) takie jest moje zdanie. Nawet jeżeli sie tylko trochę poskacze żeby pooglądać co i jak, zawsze ciśnie sie na usta coś w stylu "..o qrwa to jest niezłe".. albo po prostu "LOL"
(zapodajemy zaraz dm1 2003) :D

Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 lip 2003, o 14:05 
romek
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 cze 2002, o 20:47
Posty: 2332
Lokalizacja: Warszawa
Karma: 29
$this->bbcode_second_pass_quote('anomal', '
')FUCK TDM!
vote new_l33t_duel_map
:D


no fakt nowa mapka duelowa tez bylaby sycaca :]
mi by pasowala nowa mapa zarowno tdm i 1v1, wszystko zalezy teraz od naszych scenowych artystow czy pojda na to.

Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 lip 2003, o 16:35 
H4X0R

Dołączył(a): 15 cze 2002, o 14:08
Posty: 2833
Karma: 36
Jakiś czas temu umówiłem sie ze Stahem że będziemy robić serię małych mapek duelowych. Maksymalnie uproszczone, tak żeby się skupić na grywalności a nie zajebistym wyglądzie :lol: Mimo że jedno z drugim się wiąrze, to jednak doszedłem do wniosku że najbardziej liczy się konstrukcja, jakość zchodzi na drugi plan.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 lip 2003, o 16:46 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 lip 2002, o 00:25
Posty: 2478
Lokalizacja: Poznan
Karma: 8
Male mapki to dobry pomysl. dm1 tez nie jest ogromne, czyli nie liczy sie ilosc, ale jakosc...

_________________
http://www.wdrewnieiwmetalu.pl


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 lip 2003, o 23:37 
Mlodziezowy
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 mar 2003, o 23:45
Posty: 254
Lokalizacja: Pozna
Karma: 0
Pomysl as_besta na serie map duelowych spodobal mi sie i przystalem na to. Idea jest obecnie w aktywnej produkcji.
Ja zaś ze swojej strony byłbym wdzięczny za sugestie.
Czy np. w stylu q3 umieszczać mało rodzajów broni, w kluczowych miejscach, czy wprost przeciwnie, raczej rozszerzyc mape na tyle na ile trzeba, żeby weszlo więcej "pukawek" ( (C) Vader :D ), itp. itd...


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 108 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
katalog stron controlwebs.pl i www.netcatalog.pl zaprasza