[ Fajny Board ] Forum Quake2

Quake 2 umarł
Teraz jest 29 mar 2024, o 01:44

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 108 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: The Edge: TEAMPLAY EDITION
PostNapisane: 14 maja 2003, o 01:35 
cze
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 cze 2002, o 21:21
Posty: 1339
Lokalizacja: Gda
Karma: 24
http://kubus.rulez.pl/~asbest/radiant/m ... 2dm1tp.zip

Na początek obowiązkowy download.

Ów mapa to konwersja znanej wszystkim q2dm1. Z mapy nudnej jak flagi z olejem zrobiliśmy coś ciekaszwego. Dodalismy jedynie dwa itemy, red armora oraz quada. Red jest w pokoju z granatami i slugami, quad NA ŚRODKU ARENY!

Automatycznie zmienia sie charakter mapy, została ona podzielona na dwie opozycje: ra+rl+ssg vs mh+ca+cg+rg. Czyli "nowy" pokoik z redem vs pokoj. Charakter się zmienia ponieważ mapa jest teraz o wiele bardziej dynamiczna! Co minute beda toczone boje o quada na srodku areny, przez co gra bedzie o wiele bardziej widowiskowa. Broni jest na mapie pod dotatkiem, wiec co resp quada bedzie mozna walczyc! Juz sobie wyobrazam te akcje na leminga, gdy wpada sie na arene (dostep z kazdego miejsca na mapie) z mashinegunem i rozpierdala wszystkich napakowanych kolesi, śmigające szlugi w quad runera z windy, rakiety w punkt respu quada!
Praktycznie nie możliwym będzie kontrolowanie całej mapy, przez co gra będzie bardziej wyrównana.
Dzieki temu, ze kazdy zna ta mape jak wlasna kieszen, bedzie mogl poczuc moc quada.

Anomal jak bedziesz mial tylko wolna chwilke wrzuc mape na kubusia, trzeba zaczac na tym grac, moze jakas liga, ktora bedzie w sobie ta mape zawierala?
NIE BĄDŹMY BIERNI I LENIWI, zróbmy wreszcie coś nowatorskiego, coś ciekawego, być może ta mapa okaże się bardzo grywalna (jak pro-q3dm6 [tp] w vq3)!

PS. Mapa wzorowana jest na ospdm1 (q3)
PS2. zamiast ca (50) na arenie jest ja (25)

_________________
http://cze.pl


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 maja 2003, o 02:29 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 cze 2002, o 23:26
Posty: 3116
Lokalizacja: Poznan
Karma: 21
oni jak juz tak ladnie sie wyslawiasz to opisz rownie barwnie zjazd w gdansku (pomoz matiemu) :D

mapa godna uwagi... moze jednomapowcom tez sie spodoba ;)


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 maja 2003, o 10:18 
Kozak

Dołączył(a): 15 cze 2002, o 16:37
Posty: 2962
Karma: 22
zwyczajna q2dm1 lepsza imo


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 maja 2003, o 10:37 

Karma: 0
wygraja ci ktorzy beda miec rg i beda stac na arenie. Do quada nikt nie dobiegnie bo przxestrzeni jest za duzo.


Góra
   
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 maja 2003, o 12:20 
cze
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 cze 2002, o 21:21
Posty: 1339
Lokalizacja: Gda
Karma: 24
jakos na pro-q3dm6 jest zupelnie tak samo. quad w centrum mapy, mozna sie dostac z kazdego miejsca i super jest.

_________________
http://cze.pl


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 maja 2003, o 12:53 
Kozak

Dołączył(a): 15 cze 2002, o 16:37
Posty: 2962
Karma: 22
btw. to jest q2 :/


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 maja 2003, o 13:06 
Kozak

Dołączył(a): 17 cze 2002, o 21:37
Posty: 1629
Lokalizacja: Che
Karma: 2
red moglby byc, ale quad nie pasuje na tej mapie ni kij ni w oko :-(


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 maja 2003, o 13:38 
Mroczny
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 cze 2002, o 14:59
Posty: 528
Lokalizacja: AwazsraW
Karma: 0
Jakies 2 lata temu ktos z Areny zrobil taka sama mapke. Pozniej jeszcze bardziej pozmieniali.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 maja 2003, o 15:15 

Karma: 0
$this->bbcode_second_pass_quote('0NI', 'j')akos na pro-q3dm6 jest zupelnie tak samo. quad w centrum mapy, mozna sie dostac z kazdego miejsca i super jest.


Nie porownuj pro-q3dm6 z q2dm1 bo to sie mija z celem. Na pro-q3dm6 masz mniejsza przestrzen, wieksze postacie, stojac na arenie sufit tuz nad glowa, z jump-pada/rl nie widzisz tych stojacych nad quadem, poza tym korytarze z ktorych wystarcza dwa skoki do quada. Moglbym wymieniac do bolu, ale to chyba wystarczy ?

Góra
   
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 maja 2003, o 15:24 
Mlodziezowy
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 cze 2002, o 22:57
Posty: 344
Lokalizacja: B-stok
Karma: 7
pomysl z redem nie jest zly chytry ale imo r@fee ma racje z tymi rg :(
mozna zrobic inaczej tj. przeniesc quada do podziemi (zrobic boczne zakamarek w scianie - w jakims dodatku do q2 tak bylo) i wtedy masz tez walke dwoch pokoikow jedni z red-room wchodza od areny drudzy z mh-room od rg albo odwrotnie sfinka


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 maja 2003, o 15:46 
Kozak

Dołączył(a): 15 cze 2002, o 16:37
Posty: 2962
Karma: 22
wogole nie wiem po co chcecie dm1 zmieniac
przeciez to jest idealna mapa do tmp


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 maja 2003, o 16:50 
Kozak

Dołączył(a): 17 cze 2002, o 21:37
Posty: 1629
Lokalizacja: Che
Karma: 2
zrobcie lepiej konwersje dm7 - z railem


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 maja 2003, o 17:23 
Mroczny
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 cze 2002, o 23:04
Posty: 539
Lokalizacja: 3City ---> Birmingham
Karma: 4
$this->bbcode_second_pass_quote('|>3aTh'', 'z')robcie lepiej konwersje dm7 - z railem


nie,mapa straci caly urok bo o to w niej chodzi ze w 4v4 jest blastownia, malo broni malo apteczek a zamiast tego duzo kwasu, takie ciezkie warunki
_________________
en avril aguas mil


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 maja 2003, o 17:35 

Karma: 0
Niektore rdm'y byly dobre do tp


Góra
   
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 maja 2003, o 18:05 
Kozak

Dołączył(a): 17 cze 2002, o 21:37
Posty: 1629
Lokalizacja: Che
Karma: 2
$this->bbcode_second_pass_quote('Flapjack', '')$this->bbcode_second_pass_quote('|>3aTh'', 'z')robcie lepiej konwersje dm7 - z railem


nie,mapa straci caly urok bo o to w niej chodzi ze w 4v4 jest blastownia, malo broni malo apteczek a zamiast tego duzo kwasu, takie ciezkie warunki
ale zyska na efektownosci, brak rejla jest po czesci powodem dla ktorego jest ona malo popularna :-) a tam sie naprawde fajnie klika laserem

Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 maja 2003, o 18:26 
Kozak

Dołączył(a): 15 cze 2002, o 16:37
Posty: 2962
Karma: 22
zostawcie dm'owe mapy w spokoju bo sa wporzadku
jedynie dm6 mozna bylo by cos zmienic bo tam jak sie ma raila i ra to napakowany typ ze wzieciem quada nie powinien miec problemu - dodalbym w okolice rl'a jakis armor czy tez jakies ammo do rl albo ssg


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 maja 2003, o 19:56 
Kozak

Dołączył(a): 7 paź 2002, o 08:42
Posty: 1591
Lokalizacja: Nowy S
Karma: 39
$this->bbcode_second_pass_quote('|>3aTh'', '')$this->bbcode_second_pass_quote('Flapjack', '')$this->bbcode_second_pass_quote('|>3aTh'', 'z')robcie lepiej konwersje dm7 - z railem


nie,mapa straci caly urok bo o to w niej chodzi ze w 4v4 jest blastownia, malo broni malo apteczek a zamiast tego duzo kwasu, takie ciezkie warunki
ale zyska na efektownosci, brak rejla jest po czesci powodem dla ktorego jest ona malo popularna :-) a tam sie naprawde fajnie klika laserem

bez sensu właśnie ta mapa jest m.in. dlatego fajna, że nie ma raila. Może od razu dodajmy cg na dm3 i będą wszyscy zdrowi. dm7 możecie zostawić w spokoju :D
_________________
Those who follow the path of the righteous shall have their reward :)


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 maja 2003, o 00:15 
Cichociemny
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 gru 2002, o 01:25
Posty: 84
Lokalizacja: Warszawa
Karma: 1
Ok, mapka jest juz na kubusiu.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 maja 2003, o 03:58 
H4X0R

Dołączył(a): 15 cze 2002, o 14:08
Posty: 2833
Karma: 36
jak bys mogl to q2dm1of tez uploaduj ;) thx


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 maja 2003, o 11:04 
Cichociemny
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 gru 2002, o 01:25
Posty: 84
Lokalizacja: Warszawa
Karma: 1
$this->bbcode_second_pass_quote('As_Best', 'j')ak bys mogl to q2dm1of tez uploaduj ;) thx


Ju zjest.
Oto aktualna lista map na kubusiu:
q2dm1
q2dm2
q2dm3
q2dm4
q2dm5
q2dm6
q2dm7
q2dm8
q2rdm1
q2rdm2
q2rdm3
q2rdm4
q2rdm5
q2rdm6
q2rdm7
q2rdm8
q2rdm9
q2rdm10
q2rdm11
q2rdm12
q2rdm13
q2rdm14
q2rdm15
q2duel1
q2duel2
q2duel3
q2duel4
q2duel5
q2duel6
q2duel7
q2duel8
fury
u2
levels
ptrip
q2campgrnds
kduel1
kduel2
kduel3
q2dm1tp
q2dm1of
q2dm1nh

Góra
 Zobacz profil Offline  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 108 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
katalog stron controlwebs.pl i www.netcatalog.pl zaprasza