[ Fajny Board ] Forum Quake2

Quake 2 umarł
Teraz jest 28 mar 2024, o 20:54

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 108 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 7 lip 2003, o 02:35 
H4X0R

Dołączył(a): 15 cze 2002, o 14:08
Posty: 2833
Karma: 36
IMHO, założenia Vadera są bez sensu w duelu.
1v1 to nie deathmatch. Dobre małe mapy to takie gdzie można słuchając wyczaić gdzie jest przeciwnik. Naładowanie multum broni to utrudnia. gdy jest mniej, sytuacja staje się bardziej przejrzysta i skupiamy się na walce.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 lip 2003, o 09:41 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 lip 2002, o 00:25
Posty: 2478
Lokalizacja: Poznan
Karma: 8
Nie mowiac o tym, ze mapa musi byc wywazona (np. w jednej czesci red, w drugiej 100 + armor 50).
A co do broni to powinna byc rozmieszczona w sposob przemyslany. Nie moze byc np. obok reda, rg, bo mapa juz jest do dupy.

_________________
http://www.wdrewnieiwmetalu.pl


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 lip 2003, o 01:29 
Kozak

Dołączył(a): 15 cze 2002, o 16:37
Posty: 2962
Karma: 22
$this->bbcode_second_pass_quote('bones', 'N')ie mowiac o tym, ze mapa musi byc wywazona (np. w jednej czesci red, w drugiej 100 + armor 50).
A co do broni to powinna byc rozmieszczona w sposob przemyslany. Nie moze byc np. obok reda, rg, bo mapa juz jest do dupy.

ala q2duel8

Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 lip 2003, o 08:08 
Kozak

Dołączył(a): 14 cze 2002, o 18:27
Posty: 6753
Karma: 172
no, mapki 2-pokojowe sa fajne i co najwazniejsze w miare latwe do zrobienia
poprostu trzeba zrobi 2 pokoje i polaczyc je 2-3 korytarzami
kwestia wywazenia broni

_________________
get rich or die tryin


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 lip 2003, o 23:36 
Mlodziezowy
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 mar 2003, o 23:45
Posty: 254
Lokalizacja: Pozna
Karma: 0
as : nie mialem na mysli zalozen Vadera (on wogole mial inny pogladna q2 dosc fajne choc sie raczej nie przyjelo powszechnie). chodzilo mi o same "pukawki" sfinka

ze mapa ma byc wywazona, to zadne odkrycie. Kazda mape mozna wywazyc i jak widzimy na popularnych mapach wcale nie jest powiedziane, ze dwa powerful itemsy nie moga stac obok siebie. mnie chodzilo o gestosc sprzetu. oto przyklady :

na dm1 obczajamy pokoj lub zdobywamy go przy uzyciu praktycznie calego arsenalu dostepnego w grze. zabawa jest podobno fajna (ja tego nie zauwazylem).
a z kolei na q3dm1 mamy red + pg vs. rl +ssg i po srodku duzy health. Prosto, moze zbyt prosto, ale to ekstremum...

te dwie koncepcje przeciwstawiaja sie sobie i mnie ciekawi, w ktora strone lepiej podazyc? na czym WOLICIE grac ?

bo np gdyby zrobic mape na ktorej bylyby tylko 2 rodzaje broni - mocniejszy i slabszy - to mozna tak dostosowac jej konstrukcje, zeby ten slabszy byl bardziej uzyteczny (fajne, taktyczne wywazenie), a przy wiekszej ilosci broni taka subtelnosc sie juz rozmywa... asb zrobil fajna mapke na ktorej 2 koncach sa rl + ya, a w srodku rg. mapa banalna, a jednak dalo sie grac na niej dzieki jej odpowiedniemu pozawijaniu i pokrzyzowaniu drog.

mapki 2-pokojowe sa rzeczywiscie latwe do zrobienia, tylko ile ich bylo? (imo za duzo). zeby zrobic w tej materii cos interesujacego trzebaby zastosowac radykalne posuniecia i byloby to chyba troche na sile. moze lepiej poprzecierac nowe szlaki?


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 lip 2003, o 00:13 

Karma: 0
q3dm1 to nie jest zaden standard. Jest chujowa dlatego sie nie przyjela do dueli. Widziales tourney2 mape ? albo t4 ? Zrob cos w tym guscie


Góra
   
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 lip 2003, o 00:17 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 lip 2002, o 00:25
Posty: 2478
Lokalizacja: Poznan
Karma: 8
imho q2duel8 idealna mapka

mozna zrobic cos na wzor, tylko cos bardziej rozbudowanego (typu 2 korytarze wiecej), bo czesto za latwo po respach zfragowac ;)

_________________
http://www.wdrewnieiwmetalu.pl


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 lip 2003, o 08:34 
Kozak

Dołączył(a): 14 cze 2002, o 18:27
Posty: 6753
Karma: 172
d8 jest piekna

niby res w cg daje przewage ale koles potrafiacy dobrze klikac z rg moze zrobic bezpieczne podejscie gora (nad rl) albo dolem (amopack) a wtedy temu drugiemu cg/rl i 100/200 nic nie da, musi gonic tego z rg i jest wieksza szansa ze dostanie "pociskiem nasaczonym uranem"

:=


drugiej dm1 do dueli i tak nikt nie jest w stanie zrobic wiec zrobcie cos z 2 pokojami

_________________
get rich or die tryin


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 108 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
katalog stron controlwebs.pl i www.netcatalog.pl zaprasza