[ Fajny Board ] Forum Quake2

Quake 2 umarł
Teraz jest 28 mar 2024, o 13:20

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 20 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: jak utworzyc nowego monstera
PostNapisane: 19 maja 2014, o 11:40 
Slaby koles

Dołączył(a): 19 maja 2014, o 11:37
Posty: 1
Karma: 0
na bazie istniejacego, zeby zmienic tylko md2. w gtkRadiant nie da sie tego zrobic wpisujac klucz model, chociaz dla przedmiotow do zebrania mozna podmieniac md2.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: jak utworzyc nowego monstera
PostNapisane: 24 lut 2015, o 19:33 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 sie 2003, o 22:43
Posty: 3027
Lokalizacja: lublin/warszawa
Karma: 65
a nie lepiej sciagnac spiked models z netu? ;-)

Spoiler:
sorry musiałem


A na powaznie to Quake2 jest juz nastolatkiem, za rok osiemnastka. Po co wywazac otwarte drzwi?

http://lmgtfy.com/?q=How+to+create+quake2+model
http://lmgtfy.com/?q=How+to+modify+quake2+model

_________________
dlaczego? ponieważ http://www.instantsfun.es/ballsofsteel


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: jak utworzyc nowego monstera
PostNapisane: 24 lut 2015, o 20:45 
Mroczny

Dołączył(a): 9 paź 2003, o 01:33
Posty: 531
Lokalizacja: Che
Karma: 4
:bij:

Jak juz odswiezyles temat, to moze porownamy jak wygladaja nasze kłejki po ponad 17 latach od premiery? Ciekawi mnie jak rozne mamy paki. Proponuje porownac na przykladzie dm1 :). Zaraz wrzuce swoje.

Spoiler:

_________________
kjulik hasacz


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: jak utworzyc nowego monstera
PostNapisane: 25 lut 2015, o 09:04 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 sie 2003, o 22:43
Posty: 3027
Lokalizacja: lublin/warszawa
Karma: 65
woot? zlota lopata jak nic... a wyskoczyl mi jako nowy post / albo aktywny watek... LOL :S

_________________
dlaczego? ponieważ http://www.instantsfun.es/ballsofsteel


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: jak utworzyc nowego monstera
PostNapisane: 25 lut 2015, o 17:42 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 lis 2006, o 16:23
Posty: 1580
Lokalizacja: DANZIG
Karma: 154
BEKA gram w to tyle lat a pierwszy raz widzę coś takiego jak automatyczne odliczanie czasu do następnego pojawienia się armora przy jego wzięciu AirD podziel się dzięki temu wreszcie będę PRO =D !!!

//PS
Jeśli znajdziesz chwilkę podpowiedz jak to zrobić

_________________
Jak nie umiesz, uroń łezkę podnieś się i wciągnij kreskę !


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: jak utworzyc nowego monstera
PostNapisane: 25 lut 2015, o 17:58 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 sie 2003, o 22:43
Posty: 3027
Lokalizacja: lublin/warszawa
Karma: 65
Adi ty jaja sobie robisz prawda? przeciez to bind na klawisz + stary timer. Aird, jak wroce postaram sie wrzucic z mojego ;-) ja dla odmiany mam pod jednym klawiszem osobne timery do wszystkich broni na mapie i z rozronieniem armora na room/arena.

_________________
dlaczego? ponieważ http://www.instantsfun.es/ballsofsteel


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: jak utworzyc nowego monstera
PostNapisane: 25 lut 2015, o 18:59 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 lis 2006, o 16:23
Posty: 1580
Lokalizacja: DANZIG
Karma: 154
Niestety nie od 17 lat gram na zegarku systemowym ;D czyli często też na czuja =D

_________________
Jak nie umiesz, uroń łezkę podnieś się i wciągnij kreskę !


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: jak utworzyc nowego monstera
PostNapisane: 25 lut 2015, o 19:44 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 wrz 2007, o 22:07
Posty: 1157
Lokalizacja: Pyrlandia
Karma: 101
lol?


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: jak utworzyc nowego monstera
PostNapisane: 25 lut 2015, o 19:45 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 sie 2006, o 17:25
Posty: 2550
Lokalizacja: Radomsko
Karma: 176
Odliczarki do quada też nie masz? o.O

_________________
TLTF jest jak Media Markt - nie dla idiotów


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: jak utworzyc nowego monstera
PostNapisane: 25 lut 2015, o 19:53 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 lis 2006, o 16:23
Posty: 1580
Lokalizacja: DANZIG
Karma: 154
Nie stąd rzadko go gram a jeśli muszę też patrze w zegarek

_________________
Jak nie umiesz, uroń łezkę podnieś się i wciągnij kreskę !


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: jak utworzyc nowego monstera
PostNapisane: 25 lut 2015, o 20:34 
Czarnuch o_O

Dołączył(a): 7 paź 2003, o 17:30
Posty: 614
Karma: -41
Kłamczuch :D ładne pare lat temu mi wyslales odliczarki .... :D

_________________
o kurwa ; o


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: jak utworzyc nowego monstera
PostNapisane: 25 lut 2015, o 20:35 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 lis 2007, o 14:07
Posty: 1040
Lokalizacja: Krynica
Karma: 66
swinka Mama nie uczyła że kłamstwo ma krótkie nogi D:

_________________
/Q2/ za serce chwyta czas mija


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: jak utworzyc nowego monstera
PostNapisane: 25 lut 2015, o 21:31 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 lis 2006, o 16:23
Posty: 1580
Lokalizacja: DANZIG
Karma: 154
kiedy? Łukasz jak ja nie mam odliczarek wysyłałem Ci $ do bindów by twoje locksy działały z nocheat na r1 + jak sobie przypominam droop na BFG skleroza nie boli co do mojego cfg był pisany przez maq'a na kolanie lata temu

_________________
Jak nie umiesz, uroń łezkę podnieś się i wciągnij kreskę !


Ostatnio edytowano 25 lut 2015, o 21:45 przez aDi^^, łącznie edytowano 4 razy

Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: jak utworzyc nowego monstera
PostNapisane: 25 lut 2015, o 21:33 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 lis 2006, o 16:23
Posty: 1580
Lokalizacja: DANZIG
Karma: 154
zresztą mój cfg znajdziesz w dziale cfg i nie ma tam timerów z odliczaniem armów, broni i quadów

PS sorry winnetou quad jest ale nie używany przeze mnie reszty nie ma gdyż moje pojęcie o tym jest a raczej było do dnia dzisiejszego zerowe mam na myśli bronie i army + pewnie możliwe inne tego typu rzeczy

nie należę do osób które umyślnie by kłamały stąd moja nie wiedza na temat quada gdyż nie używam tego binda zresztą moja gra na quadzie świadczy o tym w 100%

_________________
Jak nie umiesz, uroń łezkę podnieś się i wciągnij kreskę !


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: jak utworzyc nowego monstera
PostNapisane: 25 lut 2015, o 23:36 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 sie 2006, o 17:25
Posty: 2550
Lokalizacja: Radomsko
Karma: 176
Dlatego tak chujowo gra się z Tobą tp... :D

_________________
TLTF jest jak Media Markt - nie dla idiotów


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: jak utworzyc nowego monstera
PostNapisane: 25 lut 2015, o 23:39 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 lis 2006, o 16:23
Posty: 1580
Lokalizacja: DANZIG
Karma: 154
nie przypominam sobie byśmy jakoś nadmiernie często razem grali TP ale nvm ale spoko naucze się z tego korzystać i wszystko się zmieni narazie pozostaje mi czekać na dostarczenie bindów od Airda i jedziemy

_________________
Jak nie umiesz, uroń łezkę podnieś się i wciągnij kreskę !


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: jak utworzyc nowego monstera
PostNapisane: 26 lut 2015, o 15:49 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 lis 2007, o 14:07
Posty: 1040
Lokalizacja: Krynica
Karma: 66
Adi - The MOST OLDSCHOOL PLAYER btw , nie widziałeś oglądając czyjeś demka , że wszyscy używają czegoś czego nie widzisz u siebie D:

_________________
/Q2/ za serce chwyta czas mija


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: jak utworzyc nowego monstera
PostNapisane: 26 lut 2015, o 16:27 
Slaby koles

Dołączył(a): 26 sty 2015, o 01:17
Posty: 14
Karma: 0
Adi, dam rękę uciąć, że jak grałem z Toba dm3 to miałeś odliczarke na quada :)
i puszczałeś też komunikat jak było 10s do q
nie ściemniaj :D


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: jak utworzyc nowego monstera
PostNapisane: 26 lut 2015, o 22:32 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 lis 2006, o 16:23
Posty: 1580
Lokalizacja: DANZIG
Karma: 154
chyba pomyliłeś osoby ja nie gram Q tylko i wyłącznie rg i nie zamierzam po raz enty pisać że na tym nie gram tu dzież korzystam ludzie po chuj miałbym was okłamywać i pisać jakieś brednie ? powiedz mi Tuba nie mam 10 lat by pierdolić farmazony skoro piszę że z tego nie korzystam to NIE! i koniec tematu a jeśli masz z tym jakiś problem to jest trochę moich dem z plq2 z dm3 i szukaj skoro twierdzisz że pierdolę farmazony

_________________
Jak nie umiesz, uroń łezkę podnieś się i wciągnij kreskę !


Ostatnio edytowano 26 lut 2015, o 22:40 przez aDi^^, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: jak utworzyc nowego monstera
PostNapisane: 26 lut 2015, o 22:32 
Mroczny

Dołączył(a): 9 paź 2003, o 01:33
Posty: 531
Lokalizacja: Che
Karma: 4
pak z samymi timerami
http://www.filesupload.org/28995fa9dd7d7b1a/pak50.zip
bindy do cfg
Spoiler:
//Timery
bind 2 "say_team $$loc_here +30s; play weapon30.wav"
bind 3 "say_team $$loc_here +20s; play red.wav"
bind 4 "say_team QUAD +60s; play quad60.wav"


ja z kolei potrzebuje skina na yellow armor, przez anticheat musialem usunac model z Q3 a skin został i wyglada to jak naciapane przez dwulatka

wrzuccie chociaz jakies screeny z dm1, moze kazdy sobie wybierze cos ciekawego do swojego paka albo sie czyms podzieli

_________________
kjulik hasacz


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 20 ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
katalog stron controlwebs.pl i www.netcatalog.pl zaprasza