[ Fajny Board ] Forum Quake2

Quake 2 umarł
Teraz jest 28 mar 2024, o 21:13

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Zmodyfikowana Gothic Revenge (rene51) :]
PostNapisane: 22 sie 2012, o 00:22 
ZamaskoOwany

Dołączył(a): 3 kwi 2003, o 12:13
Posty: 5420
Lokalizacja: Krak
Karma: 224
taa prawie zapomniałem, że pod koniec zeszłego roku po konkretnej lekcji od Harvena (chylę czoła mistrzu :D zabrałem się za pierwsze podrygi w konstruowaniu mapek. Chcąc się nauczyć, wrzuciłem moją ulubioną z dawnych lat, która zawsze wydawała mi się za ciasna i za uboga oraz nie wykorzystująca do końcu potencjału i zrobiłem to o czym zawsze myślałem - wprowadziłem dodatkowe przestrzenie, windę, dwa jumpy, pozmieniałem spoty, układ ammo oraz dodałem kilka bajerów, które zawsze miałem w głowie a nie było mocy przerobowej :]]
zrobiłem to głównie pod kątem meczy 2.2 rozgrywanych na naszym lanie
chętnie wysłucham Waszych opinii

> http://www.2shared.com/file/xiO9wlo1/gothic_ven.html
sorry za burdel w podfolderach textures i sounds, potem to scalę


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Zmodyfikowana Gothic Revenge (rene51) :]
PostNapisane: 23 sie 2012, o 10:46 
Mroczny

Dołączył(a): 16 kwi 2010, o 09:18
Posty: 453
Karma: 20
Na sam początek, brawo za chęci - mam nadzieje, że nie stracisz zajafki. Well done!

Ogólnie zawsze mi się podobała ta mapa, 1 raz ją zobaczyłem w Twoim(jak mniemam) filmie 'q2 will never die!'(najlepszym filmie o q2 jaki powstał - moim skromnym zdaniem) Pograłem z 20 min z botami 3zb2 na tej mapce, oto moje sugestie:

Co mi się podoba:
  • dobrze, że dorobiłeś transport(windy, 'skocznie') na wyższy poziom - brakowało tego faktycznie
  • nowe przejścia, jak np z rg
  • z początku myślałem, że ta mapa jest stanowczo za duża na 2.2, ale jednak idzie ogarnąć w miare

Co bym zmienił:
  • Za bardzo jest przepakowane jedno miejsce na mapie ps + mh w jednym miejscu... Wg mnie lepiej było by ps'a umieścić w innej części mapy, aby dodać równowagi mapie - tak jak to np jest zrobione na mapie q2duel8(mh - ra)
  • Przy skoczni na przeciwko rg jest dość wysunięte światło.. Nie wiem czy umyślnie, ale łatwo jest o nie zahaczyć, jak się za głęboko wskoczy...

Tyle narazie...

Tak jak mówie, nie jestem jakimś znawcą, gram niecałe 2 lata... Ale wg mnie pare poprawek i można by ją wrzucić dla testu na Atmana... Brakuje bardzo map do 2.2 i 3.3 - dlatego pisałem, abyś nie tracił zajawki.

peace


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Zmodyfikowana Gothic Revenge (rene51) :]
PostNapisane: 26 sie 2012, o 21:48 
ZamaskoOwany

Dołączył(a): 3 kwi 2003, o 12:13
Posty: 5420
Lokalizacja: Krak
Karma: 224
zajawkę postaram się karmić choć przyznaję, że od zeszłego roku nic nie ruszyłem, na co wskazuje sam fakt, że po 6 miesiącach odgrzebałem ten projekt D: chwilowo nie mam nawet zainstalowanego worldcrafta ale czuję, że warto będzie go wrzucić i dalej się bawić, choć jest to większy zjadacz czasu niż samo granie..

co do ps to miałem nadzieje, że umieszczenie jedynie 50 zielonych z bfg na moście nie przesra sprawy ale fakt, łatwo można zebrać megasa, kamizelkę i wbić się po bateryjkę na most. do poprawki więc

lamp nie ruszałem ale akurat tych zawsze używaliśmy żeby skrócić skok z rg albo stanąć niżej za krawędzią wedle okazji i potrzeby a móc wrócić na podest z rl


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
katalog stron controlwebs.pl i www.netcatalog.pl zaprasza