[ Fajny Board ] Forum Quake2

Quake 2 umarł
Teraz jest 19 kwi 2024, o 12:56

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: NOwy komp+ LCd 22 , nowe problemy
PostNapisane: 12 sty 2010, o 15:08 
Slaby koles

Dołączył(a): 12 sty 2010, o 14:54
Posty: 1
Karma: 0
Witam wszystkich bardzo serdecznie po małej przerwie z q2:) . Mam pewien problem a napewno rozwiazanie jego nie jest trudne, ale ja nie potrafie:x otoz moi drodzy po zainstalowaniu ponownie q2 (wywalilem z pol roku temu) na nowym kompie Geforce 9600gt , Lcd LG 22; mam problemy z r1gl i aprq2, gdy uporwalem sie z fpsami ze chodzi plynnie itp, juz nie tnie obraz na monitorze:) to teraz ludziki , krew, smugi po rl czy rg, zostaja mi dlugo na ekranie, nie mowiac ze rl rozpryskuje sie jakbym mial software, a krew i strzaly z cg wygladaja fatalnie, ktos ma jakis pomysl jaka komenda moze pomoc rozwiazac ten problem, i pomoc mi wrocic do was do gry na arenie :) z gory dziekuje i czekam na opowiedz :D :D


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: NOwy komp+ LCd 22 , nowe problemy
PostNapisane: 14 sty 2010, o 16:18 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 cze 2002, o 12:16
Posty: 2175
Lokalizacja: Warszawa
Karma: 140
Ile ms reakcji plamki ma Twój monitor?

_________________
Console: d2 Irc: alt+z lover


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: NOwy komp+ LCd 22 , nowe problemy
PostNapisane: 15 sty 2010, o 00:33 
Fajny

Dołączył(a): 9 kwi 2005, o 21:25
Posty: 878
Lokalizacja: Warszawa
Karma: 33
Mówiłem, Ci, że 22 cale się nie nadają:-P


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: NOwy komp+ LCd 22 , nowe problemy
PostNapisane: 17 sty 2010, o 16:58 
Cichociemny

Dołączył(a): 13 paź 2007, o 14:53
Posty: 138
Karma: 3
jak sie przesiadlem na lcd mialem ten sam problem...

1. graj w mniejszej rozdzielczosci niz referencyjna i ustaw wysokie odsw. (np. gl_mode 8 i refresh rate 85-120hz w zaleznosci ile fabryka dala)
2. Odpowiednie ust graf q2!
Spoiler:
set gl_ext_texture_filter_anisotropic "1"
set gl_ext_max_anisotropy "8"
set gl_ext_multisample "1"
set gl_ext_samples "8"
set gl_3dlabs_broken "0"
set gl_dynamic "0"
set gl_ext_multitexture "1"
set gl_ext_pointparameters "1"
set gl_ext_compiled_vertex_array "1"
set gl_ext_palettedtexture "0"
set gl_ext_swapinterval "0"
set gl_finish "0"
set gl_flashblend "0"
set gl_particle_min_size "2.7"
set gl_particle_max_size "5"
set gl_particle_size "1.5"
set gl_particle_att_a "0.01"
set gl_particle_att_b "0.0"
set gl_particle_att_c "0.01"
set gl_polyblend "0"
set gl_playermip "2"
set gl_shadows "2"
set gl_swapinterval "0"
set gl_triplebuffer "1"
set gl_texturemode "GL_LINEAR_MIPMAP_LINEAR"
set gl_texturealphamode "default"
set gl_texturesolidmode "default"
set gl_vertex_arrays "0"
set gl_ztrick "1"
set cl_lights "0"
set cl_blend "0"
set cl_particles "1"
set cl_blend "0"
set gl_picmip "0"
set gl_vertex_arrays "1"
set gl_ext_swapinterval "1"
set gl_round_down "1"

3. FPS
200fps to podstawa do pozadnego speedowania po mapie niestety sa 3minusy - skok po mgh na dm1, skok na 2xrakiety 25hp przy wodzie i na dm6 trzeba ladnie sfarcic zeby wejsc kolo bfg po armor/hp/slugi zatem:

bind mwheelup next_fps 1
alias next_fps fps1
alias fps1 "cl_maxfps 120;echo FPS 120;play misc/comp_up.wav;alias next_fps fps2"
alias fps2 "cl_maxfps 200;echo FPS 200;play misc/comp_up.wav;alias next_fps fps1"

jak dem znajdzie chwile to zrobi cfg ktory przy danych pozycjach bedzie automatycznie zminiejszal fps na potrzeby skoku

Ogolnie LCD ftw! Obrazek


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: NOwy komp+ LCd 22 , nowe problemy
PostNapisane: 9 lut 2010, o 16:27 
Kozak

Dołączył(a): 14 cze 2002, o 19:53
Posty: 5731
Lokalizacja: znienacka
Karma: 272
Jest tylko kilka monitorow LCD, na ktorych bedzie Ci sie gralo tak samo jak na CRT. Jendym z nich jest Samsung 2233rz. Jest on stworzonony do obsulgi 3D (ze specjalnymi okularami). Aby 3D Vision (NVIDIA) moglo byc obsluzone monitor potrzebuje odswiezania min. 120Hz (po 60Hz na kazde oko). Nie przeszkadza to jednak aby wykorzstac 120Hz w normalnym trybie przy grze w Q2.

A tutaj cos o samym monitorze:
http://www.clutchkills.com/videos/samsu ... rz-review/

Na LCD z odswiezaniem 60Hz nigdy nie bedzie sie dalo grac tak komfortowo jak na starych dobrych CRT ;).

_________________
The computer is your friend. Trust the computer.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
katalog stron controlwebs.pl i www.netcatalog.pl zaprasza