[ Fajny Board ] Forum Quake2

Quake 2 umarł
Teraz jest 28 mar 2024, o 21:05

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: QOOLE MAP EDITOR Problem
PostNapisane: 25 wrz 2009, o 10:59 
Slaby koles
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 wrz 2009, o 10:45
Posty: 16
Karma: 9
Witam forumowiczów ;)
Od pewnego czasu pracuję nad mapką swojego mieszkania i mam małe pytanko do osób które miały styczność z tym edytorem.
Mianowicie co zrobić by moja mapka po zapisie była zaopatrzona w oświetlenie dynamiczne oraz w jaki sposób do mapki pododawać śmieszne dźwięki przykładowo jak w tym filmiku --> http://www.youtube.com/watch?v=miY7oIHT4dc.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: QOOLE MAP EDITOR Problem
PostNapisane: 31 gru 2009, o 22:39 
Przyczajony

Dołączył(a): 17 kwi 2008, o 13:09
Posty: 40
Karma: -4
oBJECT /add entity / light /light - dodajesz i ustawiasz... i przy eksportowaniu mapy zaznaczasz qvis i qrad
add entity / target / speaker - dodajesz i ustawiasz


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: QOOLE MAP EDITOR Problem
PostNapisane: 31 gru 2009, o 23:47 
Slaby koles
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 wrz 2009, o 10:45
Posty: 16
Karma: 9
Co do speakerów to doszedłem, a co do oświetlenia to cały pic polega na tym, że robię wszystko niby dobrze, a jedyne światło które działa to od strzału z broni i to tylko w zwykłej wersji q2, w evolved np to nie działa w ogóle i do tego nie widać strzału z broni ani też itemów. Gdzieś doczytałem, że Edytor Qoole ma spore błędy ale czy aż do takiego stopnia??
Ktoś mi doradził bym się przerzucił na Quarka, bawiłem się w nim trochę, nie jest jakiś trudny. Niestety jakby nie patrzeć to w Qoole można sprawniej tworzyć mapki tak przynajmniej ja to widzę.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: QOOLE MAP EDITOR Problem
PostNapisane: 1 sty 2010, o 15:55 
Przyczajony

Dołączył(a): 17 kwi 2008, o 13:09
Posty: 40
Karma: -4
Ta... ma błędy np. mnie irytują błedy z małymi obiektami. Ustawiasz je tak jak chcesz, a po wyeksportowaniu mapy są gdzie indziej.

Co do światła to powinno działać... ja robiłem wiele razy... oczywiście nie masz podglądu tego w widoku 3D - dopiero po wyeksportowaniu i trzeba robić metodą prób i błędów.

Jest jeszcze taki program bsp... robią w nim mapy ludzie do quake 2 paintball2 i tam o nim usłyszałem. Ale nie używałem.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: QOOLE MAP EDITOR Problem
PostNapisane: 1 sty 2010, o 17:04 
Kozak

Dołączył(a): 14 cze 2002, o 18:27
Posty: 6753
Karma: 172
zeby swiatla dzialaly nie mozesz miec zadnych dziur, sprobuj zamknac calosc w wielkim szescianie dla testu

_________________
get rich or die tryin


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
katalog stron controlwebs.pl i www.netcatalog.pl zaprasza