[ Fajny Board ] Forum Quake2

Quake 2 umarł
Teraz jest 27 kwi 2024, o 16:40

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 143 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 28 gru 2006, o 23:12 

Karma: 0
a można mieć różowego raila ?


Góra
   
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 gru 2006, o 23:37 
Czarnuch o_O

Dołączył(a): 6 wrz 2004, o 14:17
Posty: 713
Karma: 39
namaluj se szminka na monitorze

_________________
Ludzi dzielimy na 10 grup. Tych ktorzy rozumieja kod binarny i tych ktorzy go nie rozumieja...


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 gru 2006, o 00:43 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 lut 2003, o 20:02
Posty: 1267
Lokalizacja: mieszkasz?
Karma: 61
jak wyżej :D:D

_________________
z rakietą Ci do twarzy


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 gru 2006, o 02:05 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 sie 2003, o 22:43
Posty: 3027
Lokalizacja: lublin/warszawa
Karma: 65
$this->bbcode_second_pass_quote('GR1Q', 'n')ie laduje mi czesci tekstur i modeli np armory i wszelka amunicje mam bez tekstur i stare modele reszta niby ok


Paril robi caly czas update'y... Całkiem sporo poprawił

Nowsza wersja do pobrania: http://www.q2tdpm.pl/download/paki/high ... dpakv2.zip
_________________
dlaczego? ponieważ http://www.instantsfun.es/ballsofsteel


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 gru 2006, o 13:11 
Kozak

Dołączył(a): 14 cze 2002, o 19:22
Posty: 1348
Lokalizacja: Kusięta/Wrocław
Karma: 44
na tym juz prawie wszystko dobrze smiga

sa to prawdopodobnie tekstury 32bitowe wiec trzeba dodac pewna opcje do poszczegolnych klientow

r1q2
set vid_ref "r1gl" (w katalogu q2 musi znajdować sie plik ref_r1gl.dll
set gl_bitdepth "32" (wymuszenie 32 bitowego koloru)

arpq2
set gl_replacewal "1" (wyczytywanie 32 bitowych tekstur)


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 gru 2006, o 21:50 
Kozak

Dołączył(a): 14 cze 2002, o 19:22
Posty: 1348
Lokalizacja: Kusięta/Wrocław
Karma: 44
ma ktos paka z zielonymi teksturami ?


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 gru 2006, o 22:12 
Kozak

Dołączył(a): 7 paź 2002, o 08:42
Posty: 1591
Lokalizacja: Nowy S
Karma: 39
zaloz sobie zielone okulary :D

_________________
Those who follow the path of the righteous shall have their reward :)


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 gru 2006, o 11:25 
Kozak

Dołączył(a): 12 lip 2004, o 15:47
Posty: 1605
Karma: 0
albo pomaluj kineskop na zielono

_________________
asd

КГБ


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 gru 2006, o 14:08 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 maja 2004, o 12:29
Posty: 2677
Lokalizacja: Bia
Karma: 24
doradzili kurwa

_________________
Aby by


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 gru 2006, o 14:14 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 mar 2005, o 23:25
Posty: 1530
Lokalizacja: st
Karma: 77
nie ma takiego paka, bynajmniej ja sie z takim nie spotkalem, a jesli ci bardzo zalezy to sproboj otworzyc quarkiem mapki i tam bedziesz mial na kazdej z nich liste tekstur ktore zostaly uzyte, a pozniej bedziesz mogl je sobie pomalowac, wallym np. prawde powiedziawszy troche zmudna i meczaca robota.

_________________
www.brudasy.pl - Wybierz swoj ulubiony model roucza!


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 gru 2006, o 15:00 
Fajny

Dołączył(a): 1 wrz 2003, o 15:33
Posty: 815
Lokalizacja: bydgoszcz
Karma: 31
$this->bbcode_second_pass_quote('sp!l', 'n')ie ma takiego paka, bynajmniej ja sie z takim nie spotkalem, a jesli ci bardzo zalezy to sproboj otworzyc quarkiem mapki i tam bedziesz mial na kazdej z nich liste tekstur ktore zostaly uzyte, a pozniej bedziesz mogl je sobie pomalowac, wallym np. prawde powiedziawszy troche zmudna i meczaca robota.
mozna prosciej, zrobic jedna teksture w photoshopie nawet 1x1 w tga* wybrac z colormap.pcx zielony. pomalowac ta teksture na zielono. zapisac ja i kopiowac/zmieniac nazwy dla kazdej tekstury na mapie. Dla map dm1-dm8 roboty na... 20 minut

* - nowe klienty powinny obslugiwac rowniez tekstury w pngach i jpegach z tego co wiem... tga napewno.
_________________
Mow mi seb :D


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 gru 2006, o 15:23 
ZamaskoOwany

Dołączył(a): 3 kwi 2003, o 12:13
Posty: 5420
Lokalizacja: Krak
Karma: 224
wszystkie tekstury w jednym, pełnym kolorze ?
to jakis koszmar
venon po co Ci to ?

imo lepiej juz zapodac gl_picmip na maxa, wtedy są chociaz drobne roznice w ich barwie i intensywnosci


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 gru 2006, o 02:37 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 lis 2006, o 15:50
Posty: 1604
Lokalizacja: 3city
Karma: 56
$this->bbcode_second_pass_quote('mAq', 'j')ak dasz 3 to masz niebieski promień, właśnie teraz zauważyłem że można mieć zółtą spirale bez zmieniania colormap.pcx :D na przykład cl_railtrail 55


dziekowac :D
nie nie chodzilo mi o xaniowego ;)
chodxzilo mi o cos jak w niektorych filmach widac chytry railtrail 55 nie daje tego tak jakbym chcial ale juz cos lepiej jest dziki :lol:

Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 gru 2006, o 12:00 
ZamaskoOwany

Dołączył(a): 3 kwi 2003, o 12:13
Posty: 5420
Lokalizacja: Krak
Karma: 224
rg z filmow to modyfikowane w c++ zrodlo q2beef
no i nie pograsz na tym


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 sty 2007, o 19:47 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 lis 2006, o 15:50
Posty: 1604
Lokalizacja: 3city
Karma: 56
aaaaa kumam
no nic trudno ;)
dzieki ven :)


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 sty 2007, o 20:45 
Fajny
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 kwi 2005, o 19:37
Posty: 831
Lokalizacja: Białysok
Karma: 38
hmmm dalo by sie zrobic rg takie podstawowe z beefq2 wystarczy miec aprq2 wpisac gl albo cl_particles "1" i zmienic kolor w pics/colormap.pcx z niebieskiego na lekko niebieski :]


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 sty 2007, o 00:16 
Kozak

Dołączył(a): 14 cze 2002, o 19:22
Posty: 1348
Lokalizacja: Kusięta/Wrocław
Karma: 44
http://paril.gaminggalaxy.net/images/V2 ... %20Zip.zip

wersja v2.0 paka z 32 bitowymi skinami broni i itemow
wszytskie bronie i itemy sa juz ladnie wczytywane tylko nie wiem czy koles bedzie robil ze w rekach gracza tez bedzie widac nowy skin broni bo jak narazie stare sa


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 sty 2007, o 22:11 
ZamaskoOwany

Dołączył(a): 3 kwi 2003, o 12:13
Posty: 5420
Lokalizacja: Krak
Karma: 224
juz zrobił : ]

3.0:
- Finished/added all of the first person models (with the exception of the hand grenades)
- Fixed mesh issues on most of the ground weapons


> http://paril.gaminggalaxy.net/images/V3 ... %20RAR.rar


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 sty 2007, o 19:20 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 mar 2003, o 11:34
Posty: 2091
Lokalizacja: Stalowka/Krakow
Karma: 53
Komus wrzucalem swojego paka, wiec pomyslalem ze podam linka tutaj. Skladak jak wiele innych :P

http://s004.wyslijto.pl/index.php?file_ ... n=&gk=bank

_________________
pijemy za mamy bo jak mamy to pijemy:P


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 lut 2007, o 16:50 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 sie 2006, o 17:25
Posty: 2550
Lokalizacja: Radomsko
Karma: 176
Moj rg :] http://img230.imageshack.us/img230/4262 ... ialko0.gif

Btw. Dlaczego jak gram na tych 32 bitowych modelach to tnie mi q2 jakbym gral na 30fps'ach?

_________________
TLTF jest jak Media Markt - nie dla idiotów


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 143 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następna strona

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 30 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
katalog stron controlwebs.pl i www.netcatalog.pl zaprasza