[ Fajny Board ] Forum Quake2

Quake 2 umarł
Teraz jest 29 mar 2024, o 08:47

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Tekstury
PostNapisane: 15 sty 2004, o 00:03 
Slaby koles

Dołączył(a): 6 wrz 2003, o 17:30
Posty: 24
Lokalizacja: Wo
Karma: 0
skad sciagnac tekstury jesli ich nie ma na serwie do ktorego sie podlacza np. ja mam tak jak chce wejsc na mape carena i mam mape w kratki i to zle widac przez to skad moge sciagnac tekstyury do q2???


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 sty 2004, o 01:10 
Mlodziezowy

Dołączył(a): 16 wrz 2002, o 14:00
Posty: 310
Lokalizacja: Kolbudy[Gd]
Karma: 0
najprawdopodobniej masz cos zrypane w samej mapie.. proponuje ściągnąć ponownie mape (czasem tak bywa)

carena:

http://www.cyberk.net.pl/~matys/mapy/carena.zip

pobiesz plik i wrzuc go do quake2/baseq2/maps

- powinno zadziałać.

_________________
cze

[ poziomica nigdy nie k


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 sty 2004, o 19:36 
Slaby koles

Dołączył(a): 6 wrz 2003, o 17:30
Posty: 24
Lokalizacja: Wo
Karma: 0
big thx :o :)


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Tekstury
PostNapisane: 17 kwi 2010, o 14:48 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 lis 2006, o 16:23
Posty: 1580
Lokalizacja: DANZIG
Karma: 154
witam czy ktoś wie czy da się zmienić textury wody i nieba które mam niebieskie na kolor czarny? dokładnie taki jak z tego linka http://img219.imageshack.us/i/quake00.jpg/ mianowicie osiągam rezultat koloru czarnego jedynie na default opengl a na r1gl mam niebieska wodę i niebo czy da się osiągnąć taki wynik na r1gl jaki mam na default opengl? w nagrodę czeka + dla osoby która mi pomoże :P

_________________
Jak nie umiesz, uroń łezkę podnieś się i wciągnij kreskę !


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Tekstury
PostNapisane: 17 kwi 2010, o 15:42 
Kozak

Dołączył(a): 14 cze 2002, o 19:53
Posty: 5731
Lokalizacja: znienacka
Karma: 272
mam czarna wode i niebo. gram na r1gl. ogarnij moj pak.

_________________
The computer is your friend. Trust the computer.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Tekstury
PostNapisane: 17 kwi 2010, o 15:45 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 lis 2006, o 16:23
Posty: 1580
Lokalizacja: DANZIG
Karma: 154
podeślij link bo ten z zena http to chyba stary?

_________________
Jak nie umiesz, uroń łezkę podnieś się i wciągnij kreskę !


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Tekstury
PostNapisane: 17 kwi 2010, o 15:56 
Kozak

Dołączył(a): 14 cze 2002, o 19:53
Posty: 5731
Lokalizacja: znienacka
Karma: 272
sprobuj ten zena. ja dawno nic nie zmienialem. jak tam nie bedzie to pozniej podesle

_________________
The computer is your friend. Trust the computer.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Tekstury
PostNapisane: 29 paź 2010, o 09:50 
dzionsla cien

Dołączył(a): 5 maja 2003, o 10:11
Posty: 4122
Lokalizacja: Gliwice
Karma: 118
hm mam problem z textura nieba :D mam ciagle czarne niebo mimo ze mam inna texture juz (textures/e2u3/sky1 tak?)

nie bylo czasem w klejku jakies komendy na wylaczanie nieba? bo cos mi sie kojarzy ale nie pamietam dokladnie, a moze dlatego nie moge zmieniec sobie wygladu jego


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Tekstury
PostNapisane: 29 paź 2010, o 09:56 
Kozak

Dołączył(a): 15 cze 2002, o 09:03
Posty: 1235
Karma: 9
sprobuj z komendami gl_skymip "0/1" i gl_clear "0/1"

_________________
pozdr Qiub


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Tekstury
PostNapisane: 29 paź 2010, o 10:15 
dzionsla cien

Dołączył(a): 5 maja 2003, o 10:11
Posty: 4122
Lokalizacja: Gliwice
Karma: 118
to samo:/


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Tekstury
PostNapisane: 29 paź 2010, o 11:21 
Fajny
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lis 2006, o 15:22
Posty: 807
Lokalizacja: Dawna Stolica Polaków
Karma: 144
Pliki odpowiadające za niebo znajdują się w folderze env. Jedno "niebo" składa się bodajże z 6 lub 12 plików (ja mam zestawy w formatach .pcx i .tga). Być może popełniłem dublowanie mojego wspaniałego "nieba" w 2 różnych formatach, nie pamiętam ;)

Pojedyncze "niebo" składa się z plików:
niebobn.pcx
niebodk.pcx
nieboft.pcx
niebolf.pcx
niebort.pcx
nieboup.pcx
komenda: sky <nazwa> służy do zmiany troposfery :D czyli w moim przypadku
/sky niebo
will do the trick ;]

_________________
[inc]sil: please...


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Tekstury
PostNapisane: 29 paź 2010, o 11:57 
dzionsla cien

Dołączył(a): 5 maja 2003, o 10:11
Posty: 4122
Lokalizacja: Gliwice
Karma: 118
ok dziala, dzieki

tylko ze teraz nawet jak wpisze w cfg set sky nazwa to po odpaleniu klejka nie ma go, musze recznie wpisac sky po zaladowaniu mapy:E


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Tekstury
PostNapisane: 29 paź 2010, o 12:30 
Fajny
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lis 2006, o 15:22
Posty: 807
Lokalizacja: Dawna Stolica Polaków
Karma: 144
hint:

w cfg:

trigger "sky <nazwa_nieba>" "*${name} entered the server*"

tudzież

trigger "sky <nazwa_nieba>" "*Teams locked!*"


ewentualnie

bind f1 "ready; sky <nazwa_nieba>"

lub też

alias ready "ready;sky <nazwa_nieba>"

:)

_________________
[inc]sil: please...


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Tekstury
PostNapisane: 29 paź 2010, o 12:56 
Kozak

Dołączył(a): 14 cze 2002, o 19:53
Posty: 5731
Lokalizacja: znienacka
Karma: 272
sloneczko na niebie u urbaska = + 5% do rg (razem bedzie 15%) :D

_________________
The computer is your friend. Trust the computer.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Tekstury
PostNapisane: 29 paź 2010, o 13:52 
dzionsla cien

Dołączył(a): 5 maja 2003, o 10:11
Posty: 4122
Lokalizacja: Gliwice
Karma: 118
nie ma sloneczka, sa mroczne klimaty w moim paku, niebo tez mroczne :D


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 15 ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 10 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
katalog stron controlwebs.pl i www.netcatalog.pl zaprasza