[ Fajny Board ] Forum Quake2

Quake 2 umarł
Teraz jest 30 kwi 2024, o 07:47

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Q2Evolved & nowe efekty
PostNapisane: 18 sie 2003, o 11:00 
Glowny programista polskiej sceny q2
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 cze 2003, o 20:49
Posty: 501
Lokalizacja: Krak
Karma: 24
q2e_blood.zip - krewka mnie rozbraja...
q2e_blaster.zip - blaster taki sobie
q2e_bullet.zip - moze byc :)
q2e_rocket.zip - chyba troche za duzo dymu...
q2e_bfg.zip - wypas
Jeszcze nie wyszla wersja z tymi bajerami, jak cos to http://www.planetquake.com/blur/


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 sie 2003, o 11:33 
ZamaskoOwany

Dołączył(a): 3 kwi 2003, o 12:13
Posty: 5420
Lokalizacja: Krak
Karma: 224
to ju? jest w obiegu. szuka?em tego niedawno bo si? podjara?em fotkami i uda?o mi si? to sk?de? ?ci?gn?? - Q2evolted mod.
( chyba ?e ciut starsza wersja ale efekty z trych avik?w s? takie same. )


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 sie 2003, o 12:39 
WONS

Dołączył(a): 12 lut 2003, o 23:46
Posty: 3234
Karma: 16
Zajebista sprawa, ale tylko do sp.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 sie 2003, o 14:36 
Glowny programista polskiej sceny q2
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 cze 2003, o 20:49
Posty: 501
Lokalizacja: Krak
Karma: 24
$this->bbcode_second_pass_quote('VenoM', 't')o ju? jest w obiegu. szuka?em tego niedawno bo si? podjara?em fotkami i uda?o mi si? to sk?de? ?ci?gn?? - Q2evolted mod.
( chyba ?e ciut starsza wersja ale efekty z trych avik?w s? takie same. )

Wybacz, ze sie tak czepiam o drobnostki, ale to nie jest mod :> Nazwalbym to raczej modernizacja silnika. Mod jest wtedy, kiedy przerobieniu ulega jedynie plik gamex86.dll (gamei386.so) a grac w niego mozna przy uzyciu niezmodyfikowanej wersji quake2.exe. W przypadku kiedy dojedzie do zmodyfikowania silnika czyli plikow quake2.exe, ref_gl.dll i ref_soft.dll okreslenie "mod" przestaje byc trafne :] (tak nawiasem mowiac to musiales to bardzo dawno temu sciagnac poniewaz od dluzszego czasu q2evolved jest niedostepny (na 100% pond miesiac, zawieral nielegalny kod z q3). Na 100% byl niedostepny przed 5 sierpnia a wlasnie tego dnia blur zapodali newsa o nowych efektach, w zwiazku z tym efekty z tych avikow nie moga byc takie same jak w tej wersji ktora sciagnales jakis czas temu (moze pomyliles z q2max ktory ma bardzo podobne efekty i to juz od bardzo dawna)) 8)

Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 sie 2003, o 14:44 

Karma: 0
najbardziej chujowy jest dym z rakiet , wszyscy narzekaja ze on juz przy zwyk?ym graniu przeszkadza ,a co dopiero ten 8O


Góra
   
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 sie 2003, o 15:42 
Glowny programista polskiej sceny q2
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 cze 2003, o 20:49
Posty: 501
Lokalizacja: Krak
Karma: 24
$this->bbcode_second_pass_quote('0utrider', 'n')ajbardziej chujowy jest dym z rakiet , wszyscy narzekaja ze on juz przy zwyk?ym graniu przeszkadza ,a co dopiero ten 8O

A myslisz ze na wojnie to nie przeszkadza jak sie nawalasz z czolgiem? :wink:

Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 sie 2003, o 15:49 
ZamaskoOwany

Dołączył(a): 3 kwi 2003, o 12:13
Posty: 5420
Lokalizacja: Krak
Karma: 224
$this->bbcode_second_pass_quote('Harven', 'N')a 100% byl niedostepny przed 5 sierpnia a wlasnie tego dnia blur zapodali newsa o nowych efektach, w zwiazku z tym efekty z tych avikow nie moga byc takie same jak w tej wersji ktora sciagnales jakis czas temu (moze pomyliles z q2max ktory ma bardzo podobne efekty i to juz od bardzo dawna)) 8)


za?o?y?em topic odno?nie Q2evolted na quake2.ac.pl Linka znalaz? niejaki RozQuad. ?i?gali?my go z jakiego? konta ftp a nie z oficjalnej strony. zapoda?em sobie go teraz z ciekawo?ci (bo odinstalowa?em) i efekty tych avik?w s? identyczne z tymi, kt?re przedstawi?e?. to musi by? ten sam "mod" bo identyczne s? tak?e ikony itp. (fajne s? efekty po strza?ach HB, wypalone-swiec?ce punkty na murach, kt?re powoli gasn?)
dodatkowo mozna ustawia? poziom intesywno?ci krwi, dymu oraz dwupoziomowe gamy kolor?w RG. Nawet czcionk? w konsoli mo?na zmieni? :D

Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 sie 2003, o 16:39 
Kozak

Dołączył(a): 14 cze 2002, o 18:27
Posty: 6753
Karma: 172
outrider masz bana za sygnature, spierdalaj gdzie indzies z takim gownem

_________________
get rich or die tryin


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 sie 2003, o 18:16 
WONS

Dołączył(a): 12 lut 2003, o 23:46
Posty: 3234
Karma: 16
Sory, ale nie czaje z ta sygnatura. Bez disow prosze. Co zrobil ?


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 sie 2003, o 23:05 
Glowny programista polskiej sceny q2
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 cze 2003, o 20:49
Posty: 501
Lokalizacja: Krak
Karma: 24
$this->bbcode_second_pass_quote('VenoM', 'z')a?o?y?em topic odno?nie Q2evolted na quake2.ac.pl Linka znalaz? niejaki RozQuad. ?i?gali?my go z jakiego? konta ftp a nie z oficjalnej strony. zapoda?em sobie go teraz z ciekawo?ci (bo odinstalowa?em) i efekty tych avik?w s? identyczne z tymi, kt?re przedstawi?e?. to musi by? ten sam "mod" bo identyczne s? tak?e ikony itp. (fajne s? efekty po strza?ach HB, wypalone-swiec?ce punkty na murach, kt?re powoli gasn?)
dodatkowo mozna ustawia? poziom intesywno?ci krwi, dymu oraz dwupoziomowe gamy kolor?w RG. Nawet czcionk? w konsoli mo?na zmieni? :D

Za czasow quake2.ac.pl to jeszcze mozna bylo sciagnac z ich strony, ale mniejsza z tym. krewka mnie rozbraja... ::O:

Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 sie 2003, o 14:11 
Czarnuch o_O
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 lip 2002, o 20:05
Posty: 771
Karma: 0
Raz nie wiem co to sygnatura i lece do slownika. 2 Czolgi majo czujniki podczerwieni i noktowizory sprzezone z precyzyjnymi systemami optycznymi oraz naprowadzajacymi wiec im to nie przeszkadza 3 Jak strzelasz z RPG to nic nie musisz widziec 4 na tym skoncze 5 srali muchy bedzie wiosna slonik

_________________
Po upadku potrafie wstac! Zebrac ludzi i dalej grac!


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 sie 2003, o 14:16 
Czarnuch o_O
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 lip 2002, o 20:05
Posty: 771
Karma: 0
Mam teraz jedno malutkie pytanie. Czym sie rozni od beefquake i Leeta i czy jest lepsze ? :)

_________________
Po upadku potrafie wstac! Zebrac ludzi i dalej grac!


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 sie 2003, o 14:19 
Kozak

Dołączył(a): 15 cze 2002, o 16:37
Posty: 2962
Karma: 22
Mam teraz jedno malutkie pytanie. Czemu piszesz non stop dwa lub trzy posty pod soba zamiast umiescic cala tresc w jednym?


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 sie 2003, o 15:22 
Czarnuch o_O
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 lip 2002, o 20:05
Posty: 771
Karma: 0
Boisz sie ze przescigne cie w postach?? :lol: niezalezy mi na tym. Poprostu mam taki tok myslowy. Staram sie to zmienic...

_________________
Po upadku potrafie wstac! Zebrac ludzi i dalej grac!


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 sie 2003, o 15:34 
ZamaskoOwany

Dołączył(a): 3 kwi 2003, o 12:13
Posty: 5420
Lokalizacja: Krak
Karma: 224
jak masz taki tok my?lenia, to spr?buj u?ywa? opcji 'edit post' zamiast 'post reply'


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 sie 2003, o 17:27 
Glowny programista polskiej sceny q2
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 cze 2003, o 20:49
Posty: 501
Lokalizacja: Krak
Karma: 24
$this->bbcode_second_pass_quote('KarabasoW', 'R')az nie wiem co to sygnatura i lece do slownika. 2 Czolgi majo czujniki podczerwieni i noktowizory sprzezone z precyzyjnymi systemami optycznymi oraz naprowadzajacymi wiec im to nie przeszkadza 3 Jak strzelasz z RPG to nic nie musisz widziec 4 na tym skoncze 5 srali muchy bedzie wiosna slonik

Ameryke odkryles czlowieku... juz sobie nie mozna pozartowac :x

Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 sie 2003, o 17:27 
Czarnuch o_O
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 lip 2002, o 20:05
Posty: 771
Karma: 0
Dobra wskazowka :) Zastanowie sie nad tym a moze i skozystam :)

Dzieki Harv :). Pora zebys i ty wkoncu cos odkryl :)

_________________
Po upadku potrafie wstac! Zebrac ludzi i dalej grac!


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 sie 2003, o 17:36 
Glowny programista polskiej sceny q2
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 cze 2003, o 20:49
Posty: 501
Lokalizacja: Krak
Karma: 24
zabawne :]


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 sie 2003, o 17:48 
Czarnuch o_O
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 lip 2002, o 20:05
Posty: 771
Karma: 0
No wlasnie a taki mkuh ujebal sie jednego karabasowa i lata za nim po forum :) Patrz czlowieku co sie dzieje dookola ktos piznie buzke i jest wporzo a ty moje texty nazywasz spamem sramem?? Wejdz chociazby na nocheat i ujeb sie kogos innego :mad: PEACE dobra juz mowilem ze pracuje nad soba :D

_________________
Po upadku potrafie wstac! Zebrac ludzi i dalej grac!


Ostatnio edytowano 19 sie 2003, o 18:21 przez KarabasoW, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 sie 2003, o 18:12 
Kozak

Dołączył(a): 14 cze 2002, o 18:27
Posty: 6753
Karma: 172
ale mkuh ma racje

_________________
get rich or die tryin


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 130 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
katalog stron controlwebs.pl i www.netcatalog.pl zaprasza