[ Fajny Board ] Forum Quake2

Quake 2 umarł
Teraz jest 23 maja 2024, o 07:30

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 187 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: POLSKI MOD: Q2 PRO-DUEL
PostNapisane: 23 cze 2003, o 19:47 
H4X0R

Dołączył(a): 15 cze 2002, o 14:08
Posty: 2833
Karma: 36
QUAKE 2 CHALLENGE PRO DUEL

Wpadlismy na pomysl zrobienia polskiego moda do q2 z prawdziwego zdarzenia ;)
Mawq wraz z bardziej doswiadczonym kumplem Harven'em, wlasnie sie za to zabieraja.
Na poczatk mod bedzie dla duela, robiac rozgrywke bardziej dynamiczna, jak w q3.
Dzieki blyskawicznej zmianie broni bedzie mozna robic prawdziwe kombosy ;)
Postaram sie zrobic specjalne mapy do tego moda, lub mutatory do istniejacych map.

1. HUD
= Dodanie 3 trybu HAND, gdzie strzal widac prosto z oczu gracza, a nie z "podspodu".
Dzieki temu rakiety powinny leciec dokladnie tam gdzie sie celuje.
= Nad glowa gracza bedzie sie pojawial znak, informujacy ze gracz grzebie w konsoli, lub ma laga
= Opcjonalna lista broni i amunicji po lewej ekranu
= teleporty jak w q1, co zachowuja predkosc po przejsciu na druga strone
= wylaczenie "bujania" sie widoku, przy upadaniu i obrywaniu
= wylaczenie modelu wybychu z RL, dymu
= rozne rodzaje promienia raila
= licznik fps, pingu, i najwyzszego ups w ostatnich 3 s (jednostki predkosci na s)
= nowy score-bar (statystyki)
- fragi/deathsy, FPH (fragi na godzine)
- sredni ping, srednie paketlosty, srednie fps
= tabelka z celnoscia po meczu w konsoli, wraz z najwiekszym osiagnietym ups
= wiecej celownikow do wyboru
= komentarze nt. fragow zastapione krotkim pokazaniem sie nicka zabujcy, ikony broni,
nazwy zabitego (jak w HL)
= dzwiek "pyk" w momencie gdy przeciwnik oberwie (slyszany gdziekolwiek)

2. Modyfikacja trybu rozgrywki:
= ustawiana szybkosc rakiet, i strzelania z broni
= mozna sie bardziej rozpeczic
= opcjonalna synchronizacja pingow - oboje z graczy maja zrównywany
ping przez serwer do gorszego
= tryb pregame(warm-up), dopuki obydwoje z graczy nie wpisza READY
- ma sie full broni i ammo, nie sa naliczane punkty za zabicie
- obserwerzy moga patrzec z oczu innego gracza, lub swobodnie
= 2 tryby sudden-death przy rownej liczbie fragow
- przez odpowiednia ilosc dogrywek o okreslonym czasie
- przez jeden decydujacy frag

3. Votowane ustawienia meczu, podczas trybu pregame
= zmiana mapy
= zmienny damage z kazdej broni
= zmienna kontrolujaca odrzut przy kontakcie np. rakieta czy oberwaniu z raila
(domyslnie zwiększone)
= respawn protection - definiowalna ochrona przed obrazeniami na odpowiednia liczne
sekund po respawnie
= blyskawiczna zmiana broni (jak w q1) / lub tradycyjna
= czas respawnowania armorow, przedmiotow, broni
= ladowane ustawienia przedmiotow na mapie z pliku textowego!
= votowanie wylaczenie powerupow, bfg, raila itp.

Macie jeszcze jakies pomysly?


Ostatnio edytowano 24 cze 2003, o 06:11 przez As_Best, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 cze 2003, o 20:21 

Karma: 0
dla mnie wypas sprawa , lepiej byc nie moze :) lubie taki mod , gdzyz przypominaja mi czasy jak gralem w q3 na cpm :D


Góra
   
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 cze 2003, o 20:28 
Kozak

Dołączył(a): 25 lut 2003, o 17:20
Posty: 2346
Lokalizacja: Centrum wszechswiata
Karma: 0
moze byc fajne ale cos watpie aby ten mod pozyl dluzej niz miesiac :/

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 cze 2003, o 20:29 
romek
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 cze 2002, o 20:47
Posty: 2332
Lokalizacja: Warszawa
Karma: 29
czyli mowiac wprost przejmujecie dawny projekt anomala ?

pomysl fajny.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 cze 2003, o 20:37 
Kozak

Dołączył(a): 14 cze 2002, o 18:27
Posty: 6753
Karma: 172
wszystko fajnie ale trzeba znalesc zrodla battle
a z tym moze byc klopot

_________________
get rich or die tryin


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 cze 2003, o 20:52 
H4X0R

Dołączył(a): 15 cze 2002, o 14:08
Posty: 2833
Karma: 36
Od biedy można napisać samemu tryb warmup.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 cze 2003, o 21:02 
Slaby koles
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 cze 2003, o 22:06
Posty: 9
Lokalizacja: wypizduwek
Karma: 0
Tak z src z battlem bylo by duzo prosciej (bez obawy - Harven sobie poradzi :D), ale jak pisze anml jest problem drobny :/ Na dzien dzisiejszy z modu jest gotowe:
- szybka zmiana broni jak w q1,
- rakiety szybciej lataja,
- wyswietla sie player id (zycie i nick)
- regulowane z konsoli obrazenia raila, w najblizszym czasie dodane beda komendy do regulowania wszytskich broni (set sv_raildamage "num"), rail ma mala dopalke :>
- hand 3 rakiety wylatuja centralenie z oczu gracza :>

Tu taka wersja PreAlpha :
http://kubus.rulez.pl/~asbest/mawq/cpm/cpm001.zip

_________________
---
...


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 cze 2003, o 21:08 
Kozak

Dołączył(a): 14 cze 2002, o 18:27
Posty: 6753
Karma: 172
no tyle to ja zrobilem czytajac jakies mega dziwne forum o robieniu modow

zacialem sie na teamach bo do tego trzeba znac sie na programowaniu :(


apropo, imho nazwa zaciagnieta z q3 jest .. hmmm

_________________
get rich or die tryin


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 cze 2003, o 21:11 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 lip 2002, o 13:09
Posty: 1571
Lokalizacja: z wlasnej woli
Karma: 14
:OOOOOO rUPcie to jak najszybciej :OOOOOO GL !!

_________________
-


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 cze 2003, o 21:12 
H4X0R

Dołączył(a): 15 cze 2002, o 14:08
Posty: 2833
Karma: 36
Po tej nazwie wiadomo przynajmniej o co chodzi :D
To co jest teraz to dopiero pare godzin roboty, i tak nieźle.


Ostatnio edytowano 23 cze 2003, o 21:14 przez As_Best, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 cze 2003, o 21:14 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 lip 2002, o 13:09
Posty: 1571
Lokalizacja: z wlasnej woli
Karma: 14
proponuje te zrownanie pingow dac opcjonalnie : D

_________________
-


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 cze 2003, o 21:14 
Kozak

Dołączył(a): 14 cze 2002, o 18:27
Posty: 6753
Karma: 172
co do alfy

1. jesli mocniej rozkreci sie cg to jednak trzeba chwile czekac zanim sie zatrzymie
1a. podobnie z hb
2. rakieta przy obecnej predkosci jest najlepsza bronia

_________________
get rich or die tryin


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 cze 2003, o 21:17 
Glowny programista polskiej sceny q2
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 cze 2003, o 20:49
Posty: 501
Lokalizacja: Krak
Karma: 24
$this->bbcode_second_pass_quote('anomal', 'n')o tyle to ja zrobilem czytajac jakies mega dziwne forum o robieniu modow

zacialem sie na teamach bo do tego trzeba znac sie na programowaniu :(


apropo, imho nazwa zaciagnieta z q3 jest .. hmmm

Mawq zrobil to nie czytajac zadnego forum, wiec chyba nie jest tak zle chytry. Nie chce byc samochwalem (i tak jestem) ale nie takie rzeczy sie robilo... Te male zmiany to tylko tak na dobry poczatek 8)

Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 cze 2003, o 21:18 
H4X0R

Dołączył(a): 15 cze 2002, o 14:08
Posty: 2833
Karma: 36
Tak wiem, trzeba wykasowac ostatnią fazę zatrzymywania się broni. A prędkość rakiet będzie definiowalna :D


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 cze 2003, o 21:20 
Kozak

Dołączył(a): 14 cze 2002, o 18:27
Posty: 6753
Karma: 172
ale ja nie mam zielonego pojecia o programowaniu
znam moze z 4 komendy z basica , if, print, input goto :DD

_________________
get rich or die tryin


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 cze 2003, o 21:20 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 lip 2002, o 13:09
Posty: 1571
Lokalizacja: z wlasnej woli
Karma: 14
zamiast tu pier.... idzcie to robic :P bo was nie rozumiem sfinka

_________________
-


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 cze 2003, o 21:53 
Glowny programista polskiej sceny q2
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 cze 2003, o 20:49
Posty: 501
Lokalizacja: Krak
Karma: 24
$this->bbcode_second_pass_quote('kaos', 'z')amiast tu pier.... idzcie to robic :P bo was nie rozumiem sfinka

Ja zaczne robic dopiero od piatku, w czwartek mam egzamin.

Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 cze 2003, o 21:58 
Kozak

Dołączył(a): 14 cze 2002, o 18:27
Posty: 6753
Karma: 172
nie sluchaj kaosa, on bredzi

mocno szukaliscie tych zrodel battla ?

_________________
get rich or die tryin


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 cze 2003, o 22:08 
Glowny programista polskiej sceny q2
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 cze 2003, o 20:49
Posty: 501
Lokalizacja: Krak
Karma: 24
Jeszcze nie szukalismy. Wydaje mi sie, za damy sobie rade bez tego, ale jak ktos ma linka, to nie zaszkodzi.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 cze 2003, o 22:11 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 sty 2003, o 13:22
Posty: 3311
Lokalizacja: rzeremje
Karma: 15
zrobicie jeszcze kolorowe ksywki i kontrole lotu :wink:

_________________
jad


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 187 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Następna strona

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 20 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
katalog stron controlwebs.pl i www.netcatalog.pl zaprasza