[ Fajny Board ] Forum Quake2

Quake 2 umarł
Teraz jest 30 kwi 2024, o 07:22

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Q2 demo, KG2
PostNapisane: 30 maja 2003, o 08:10 
Czarnuch o_O

Dołączył(a): 25 mar 2003, o 22:16
Posty: 646
Lokalizacja: Gda
Karma: 8
http://comandor.republika.pl/demo.dm2

Tu jest moje demko. Robilem je w KeyGripie2. Wszystko bylo w porzadku ale od pewnego deszczowego dnia cos sie skopalo. I widac plecy postaci. Nie wiem co zrobic, probowalem zmienic FOV ale to nic nie daje.

Czy ktos mi powie co jest zle i co musze zrobic ???


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 maja 2003, o 08:32 
Kozak

Dołączył(a): 14 cze 2002, o 18:27
Posty: 6753
Karma: 172
zmien Player Entity na 0 i bedzie dobrze

http://anomal.org/demo22.dm2

_________________
get rich or die tryin


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 maja 2003, o 09:30 
Cukierkowy

Dołączył(a): 18 sie 2002, o 20:48
Posty: 187
Lokalizacja: Kolbudy /k. Gda
Karma: 0
Ja nadal widze plecy :/ [ w co niek2rych akcjach- a jest ich sporawo] jak jestesmy przy keygripie to mam problem :/ - otoz akcje mam nie tylko na dm1 sfinka i jak pierwsza akcja jest dm1 pozniej np duel8 to mi sie piepszy i nic nie widze jush z duela czy ktos, [cos, kiedys,] wie oco chodzi? bo przez to nie kce mi sie dalej robic moich akcji :?


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 maja 2003, o 11:27 
Czarnuch o_O

Dołączył(a): 25 mar 2003, o 22:16
Posty: 646
Lokalizacja: Gda
Karma: 8
$this->bbcode_second_pass_quote('anomal', 'z')mien Player Entity na 0 i bedzie dobrze

http://anomal.org/demo22.dm2


W wiekszosci akcji pomoglo, ale w trzech nadal widac model :/

Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 maja 2003, o 11:47 
Mlodziezowy

Dołączył(a): 14 cze 2002, o 23:55
Posty: 308
Lokalizacja: Wolsztyn
Karma: 0
AFAIR (dawno sie nie bawilem) Player Entity powinno byc ustawione na taki numer ktory ma gracz, ktorego plecow nie chcesz widziec, czyli ten z ktorego pova jest demko (w wiekszosci 1), a jesli demko ma zmienny fov to jest troche wiecej babrania i nie chce mi sie tutaj tego pisac :P

Neo: q2 niebardzo obsluguje demka wielomapowe... tzn. nagrywac nagrywa, ale odtwarzac nie umie jak pewnie widziales juz :)


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 maja 2003, o 12:15 
Czarnuch o_O

Dołączył(a): 25 mar 2003, o 22:16
Posty: 646
Lokalizacja: Gda
Karma: 8
$this->bbcode_second_pass_quote('FiDO', 'A')FAIR (dawno sie nie bawilem) Player Entity powinno byc ustawione na taki numer ktory ma gracz, ktorego plecow nie chcesz widziec, czyli ten z ktorego pova jest demko (w wiekszosci 1), a jesli demko ma zmienny fov to jest troche wiecej babrania i nie chce mi sie tutaj tego pisac :P

Wszystki akcje maja ten sam fov.
Jak sprawdzic jaki player entity ma gracz?

Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 maja 2003, o 12:25 
Cukierkowy

Dołączył(a): 18 sie 2002, o 20:48
Posty: 187
Lokalizacja: Kolbudy /k. Gda
Karma: 0
fido to przez co moge sobie obejrzec to co posklejalem? [rozne mapy!] bylbym wdzieczny..


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 maja 2003, o 12:35 
Kozak

Dołączył(a): 15 cze 2002, o 16:37
Posty: 2962
Karma: 22
ten syf ze widac zza plecow pojawia sie jak pierwsze demko jest nagrane z female, a drugie z male (lub odwrotnie)
a jak chcesz ogladnac z innych map w jednym to najlatwiej zmienic kazde demo z innej map na .avi, a pozniej polaczyc w jakims adobe premiere
da sie tez zrobic inaczej (chodzi mi o .exe) ale nie mam pojecia jak to zrobic


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 maja 2003, o 13:39 
Mlodziezowy

Dołączył(a): 14 cze 2002, o 23:55
Posty: 308
Lokalizacja: Wolsztyn
Karma: 0
$this->bbcode_second_pass_quote('mkuh', 't')en syf ze widac zza plecow pojawia sie jak pierwsze demko jest nagrane z female, a drugie z male (lub odwrotnie)

co nie znaczy, ze nie da sie tego naprawic ;]
$this->bbcode_second_pass_quote('', '
')a jak chcesz ogladnac z innych map w jednym to najlatwiej zmienic kazde demo z innej map na .avi, a pozniej polaczyc w jakims adobe premiere
da sie tez zrobic inaczej (chodzi mi o .exe) ale nie mam pojecia jak to zrobic
dokladnie, w q2 takiego demka w calosci nie odtworzysz...

Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 maja 2003, o 14:03 
Kozak

Dołączył(a): 15 cze 2002, o 16:37
Posty: 2962
Karma: 22
$this->bbcode_second_pass_quote('FiDO', '')$this->bbcode_second_pass_quote('mkuh', 't')en syf ze widac zza plecow pojawia sie jak pierwsze demko jest nagrane z female, a drugie z male (lub odwrotnie)

co nie znaczy, ze nie da sie tego naprawic ;]

wiem wiem tlumaczyles mi :)

Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 maja 2003, o 14:10 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 cze 2002, o 23:26
Posty: 3116
Lokalizacja: Poznan
Karma: 21
po co w ogole laczycie demka w jedno :]
najlepiej z kazdego zrobic 1 avi, wtedy sie nic nie jebie


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 maja 2003, o 15:00 
Cukierkowy

Dołączył(a): 18 sie 2002, o 20:48
Posty: 187
Lokalizacja: Kolbudy /k. Gda
Karma: 0
8)


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 maja 2003, o 15:21 
Czarnuch o_O

Dołączył(a): 25 mar 2003, o 22:16
Posty: 646
Lokalizacja: Gda
Karma: 8
$this->bbcode_second_pass_quote('MoN-SooN', 'p')o co w ogole laczycie demka w jedno :]
najlepiej z kazdego zrobic 1 avi, wtedy sie nic nie jebie


Na biezaco dorzucam jakies akcje do tego demka, dopiero na koncu jak sie tego uzbiera wpizdu, przerobie na .avi i cos jeszcze dorobie

Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 maja 2003, o 16:38 
Kozak

Dołączył(a): 14 cze 2002, o 18:27
Posty: 6753
Karma: 172
no i to jest bezsensu bo maja 10 demek z jedna akcja masz mozliwosc zrobienia fajnych przejsc miedzy nimi

a maja jedno demko z 10 akcjami moze co najwyzej dodac napisy na poczatku i koncu

_________________
get rich or die tryin


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 maja 2003, o 16:49 
Czarnuch o_O

Dołączył(a): 25 mar 2003, o 22:16
Posty: 646
Lokalizacja: Gda
Karma: 8
A jak sie robi jakies filmy to najpierw wszystkie dema -> .avi i dopiero potem montaz? To w takim razie KG2 nie jest nikomu nie potrzeny..


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 maja 2003, o 16:59 
ZamaskoOwany

Dołączył(a): 3 kwi 2003, o 12:13
Posty: 5420
Lokalizacja: Krak
Karma: 224
o tyle o ile :D w KeyGripie wycinasz przecież pojedyńcze akcje.
btw. mam pytanko do specjalistów :D Praktycznie zawsze (przynajmniej u mnie) ten program podczas obróbki fragmentów dem, gubi modele granatów, pocisków z blastera i HB. Jak to naprawić, żeby nie było tych obrzydliwych, białych rąbów podczas odtarzania?


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 maja 2003, o 18:31 
Mlodziezowy

Dołączył(a): 14 cze 2002, o 23:55
Posty: 308
Lokalizacja: Wolsztyn
Karma: 0
Nieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee................................. :D


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 maja 2003, o 19:16 
Cukierkowy

Dołączył(a): 18 sie 2002, o 20:48
Posty: 187
Lokalizacja: Kolbudy /k. Gda
Karma: 0
oo fido to mam pytanko odnoscie beefa, jak prawidlowo przetwarzac ..dm2 na ..avi? nie wiem ile mam wpisac we framerate? bo komenda ma wygladac aviexport <framerate; ile tu wpisac?> cos.dm2 cos.avi


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 maja 2003, o 19:52 
Przyczajony
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 cze 2002, o 19:13
Posty: 56
Lokalizacja: Pozna
Karma: 0
$this->bbcode_second_pass_quote('Neo', 'i')le mam wpisac we framerate?


Tyle ile chcesz klatek na sekundę mieć w avi.
Najlepiej 30, poniżej 25 lepiej nie schodź.
_________________
Quake 2 rulez forever!


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 maja 2003, o 20:53 
Cukierkowy

Dołączył(a): 18 sie 2002, o 20:48
Posty: 187
Lokalizacja: Kolbudy /k. Gda
Karma: 0
no wlasnie mi chodzi oto zeby obraz czysto[plynnie] chodzil, tak jak demko!


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 104 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
katalog stron controlwebs.pl i www.netcatalog.pl zaprasza