[ Fajny Board ] Forum Quake2

Quake 2 umarł
Teraz jest 30 kwi 2024, o 08:08

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 20 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: cfg na najlepsza grafe
PostNapisane: 17 maja 2003, o 11:29 
Kozak

Dołączył(a): 14 cze 2002, o 18:27
Posty: 6753
Karma: 172
moze ktos wkleic cfg na jak najlepszy wyglad q2?
: )

_________________
get rich or die tryin


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 maja 2003, o 12:19 

Karma: 0
default.cfg ?:O


Góra
   
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 maja 2003, o 13:33 
Fajny
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 cze 2002, o 14:56
Posty: 805
Lokalizacja: G-wo
Karma: 1
jaka jest dla ciebie najlepsza ? ja ostatnio gralem na takiej fajne czerwonej, ale teraz ja troche przyciemnilem ;]


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 maja 2003, o 13:46 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 sty 2003, o 13:22
Posty: 3311
Lokalizacja: rzeremje
Karma: 15
klawo jest jak sie wpisze gl_modulate 2, intensity 2 i gamme 1 albo nizsza, potem vid res, a po nim modulate na 20 - mapa jest ciemna, a wszystkie itemy i modele sie swiaca fajnie :twisted: wyglada jak miasto duchow :evilbat:

_________________
jad


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 maja 2003, o 14:52 
Mroczny
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 cze 2002, o 23:04
Posty: 539
Lokalizacja: 3City ---> Birmingham
Karma: 4
niech zgadne, potrzebne ci to do filmu :D

_________________
en avril aguas mil


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 maja 2003, o 14:53 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 cze 2002, o 18:47
Posty: 1966
Lokalizacja: Grajewo
Karma: 30
//***vid tweaks***
set vid_fullscreen "1"
set gl_cull "1"
set gl_shadows "1"
set gl_keeptjunctions "1"
set gl_dynamic "1"
set cl_lights "1"
set gl_polyblend "0"
//TEXTURE QUALITY OF OBJECTS: LOWER = HIGHER QUALITY (0-5)
set gl_picmip "0"
set gl_skymip "0"
//TEXTURE QUALITY OF PLAYER
set gl_playermip "0"
set gl_flashblend "0"
//"1" sets it to 8 bit textures
set gl_ext_palettedtexture "0"
set gl_bitdepth "0"
//PREVENTS TEXTURES from TAKING UP LARGER PORTIONS OF MEMORY
set gl_round_down "0"
set gl_modulate "2.2"
set intensity "2.3"
set gl_texturemode "GL_LINEAR_MIPMAP_LINEAR"
set gl_finish "0"
//SETS SCREEN RESOLUTION (2 = 512X384...3 = 640X480)
set gl_mode "4"
//SETS BRIGHTNESS LEVEL (value is inversely proportional to brightness)
set vid_gamma "0.63"


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 maja 2003, o 19:51 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 cze 2002, o 23:26
Posty: 3116
Lokalizacja: Poznan
Karma: 21
exe to jak tak dobrze zaczynasz z tweakowaniem to uzupelnij dzial q2 tweak :D


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 maja 2003, o 14:38 
Kozak

Dołączył(a): 14 cze 2002, o 19:53
Posty: 5731
Lokalizacja: znienacka
Karma: 272
mon-sum :D

_________________
The computer is your friend. Trust the computer.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 maja 2003, o 16:39 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 cze 2002, o 18:47
Posty: 1966
Lokalizacja: Grajewo
Karma: 30
$this->bbcode_second_pass_quote('MoN-SooN', 'e')xe to jak tak dobrze zaczynasz z tweakowaniem to uzupelnij dzial q2 tweak :D


huh, jakos nie bardzo mam na to ochote :), poszukaj na googlach i ty to zrob :S

Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 maja 2003, o 20:03 
Kozak

Dołączył(a): 14 cze 2002, o 18:27
Posty: 6753
Karma: 172
chodzi mi o to czy da sie wyciagnac lepsze detale niz to
http://anomal.rulez.pl/asd/2003-05-17-11-58-18.jpg


monstera oczywiscie

_________________
get rich or die tryin


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 maja 2003, o 20:59 
romek
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 cze 2002, o 20:47
Posty: 2332
Lokalizacja: Warszawa
Karma: 29
tylko za pomoca modow typu Beefquake


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 maja 2003, o 01:55 
H4X0R

Dołączył(a): 15 cze 2002, o 14:08
Posty: 2833
Karma: 36
A raczej q2max, beefquake to taki niedorobiony q2max z opcja avi export.
Można daćrozdzielczosc 2048 i 32-bity z antiliasingiem 4x, wtedy praktycznie nie istnieje pojecie pixela na ekranie ;) ale co z tego skoro textury sa takie a nie inne. W q1 scena zabrala sie za robienie nowych textur o 4x wiekszej rozdzielczosci w 32 bitach (btw to zdjecie anomala jest w 16-bit, blah. Juz 8 bit ma wiekszy zakres barw w q2). Tenebrae Quake wyglada niesamowicie. W q2 mozna podmienic niektore textury na dwukrotnie wieksze, i nic sie nie rozjeżdża. Mozna dać ich plynny resize i samemu sprawdzic. Oczywiscie trzeba zachowac 8-bit :P


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 maja 2003, o 02:24 
Luzny kolezka
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 cze 2002, o 23:45
Posty: 371
Lokalizacja: Gdansk
Karma: 0
Imho najlepiej wszystko wyglada na q2max, standardowo tekstury na modelach sa slabszej jakosci niz w sofcie, wygladaja jakby byly o polowe zmniejszone, a potem nalozone na model, na q2max to jest poprawione, do tego ladniej wyglada oswietlenie. Za to wymaganiami toto zabija...


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 maja 2003, o 10:29 
Cichociemny

Dołączył(a): 25 mar 2003, o 16:40
Posty: 114
Lokalizacja: z miasta
Karma: 0
włacz se
Antyaliasing 4X i filtrowanie anizotropowe 8X
to bedzie ci ładnie wyglądać
oczywiscie właczasz se to w sterownikach kary graf.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 maja 2003, o 12:59 
Mroczny
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 cze 2002, o 14:59
Posty: 528
Lokalizacja: AwazsraW
Karma: 0
$this->bbcode_second_pass_quote('di|kazmi', 'w')łacz se
Antyaliasing 4X i filtrowanie anizotropowe 8X
to bedzie ci ładnie wyglądać
oczywiscie właczasz se to w sterownikach kary graf.


co spowoduje spadek fps prawie o polowe..przynajmniej u mnie tak jest


a i co do tego screen'a anom tam chyba masz wlaczone 8-bit textures w opcjach q2 ...wylacz to i powinno ladniej wygladac.... 8-bit textures powinno byc NO ...

Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 maja 2003, o 15:50 
Mlodziezowy

Dołączył(a): 14 cze 2002, o 23:55
Posty: 308
Lokalizacja: Wolsztyn
Karma: 0
$this->bbcode_second_pass_quote('Handelek', 'c')o spowoduje spadek fps prawie o polowe..przynajmniej u mnie tak jest

Na kijowych kartach sa takie spadki ;P

PS. u mnie tez tak jest :)

Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 maja 2003, o 16:57 
Kozak

Dołączył(a): 14 cze 2002, o 18:27
Posty: 6753
Karma: 172
jest mozliwosc zrobienia lepszej jakosci tego?

http://kubus.rulez.pl/~anomal/quake2max015.jpg

_________________
get rich or die tryin


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 maja 2003, o 18:05 
ZamaskoOwany

Dołączył(a): 3 kwi 2003, o 12:13
Posty: 5420
Lokalizacja: Krak
Karma: 224
dałem sobie tą fotkę na tapetę :D


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 maja 2003, o 14:50 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 maja 2003, o 12:38
Posty: 1237
Lokalizacja: Poland/3miasto/gdA
Karma: 25
cuudo ... 8O


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 maja 2003, o 17:12 
Luzny kolezka
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 cze 2002, o 23:45
Posty: 371
Lokalizacja: Gdansk
Karma: 0
Hm, error 404 :/

http://www.republika.pl/diefen/q2.png - standardowy Q2 z anizo 16x i FSAA 6x :) Zastanawiam sie czy nie zaczac tak grac :)


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 20 ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 107 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
katalog stron controlwebs.pl i www.netcatalog.pl zaprasza