[ Fajny Board ] Forum Quake2

Quake 2 umarł
Teraz jest 2 maja 2024, o 20:50

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: slide run
PostNapisane: 30 kwi 2003, o 18:18 
Kozak

Dołączył(a): 14 cze 2002, o 18:27
Posty: 6753
Karma: 172
http://www.slackers.dk/files/movies/sli ... by-def.zip


as_best, stah ? machnijcie podobna mapke do q2 : )


cos ala jumpmod ale bardziej na spida nastawione a nie na triki : )

_________________
get rich or die tryin


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 maja 2003, o 13:59 
H4X0R

Dołączył(a): 15 cze 2002, o 14:08
Posty: 2833
Karma: 36
hehe fajne
http://kubus.rulez.pl/~asbest/radiant/m ... bigbox.zip - wolna przestrzen


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 maja 2003, o 14:08 
Cichociemny

Dołączył(a): 25 mar 2003, o 16:40
Posty: 114
Lokalizacja: z miasta
Karma: 0
hm no fajny mogl by byc taki slajd
jakby tam 10 osob naraz zjezdzalo by byla rzeznia;)


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 maja 2003, o 14:15 
H4X0R

Dołączył(a): 15 cze 2002, o 14:08
Posty: 2833
Karma: 36
http://www.q2jump.jolt.co.uk/files/q2ju ... binary.zip
http://kubus.rulez.pl/~asbest/radiant/m ... bigbox.zip


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 maja 2003, o 14:31 
Kozak

Dołączył(a): 14 cze 2002, o 18:27
Posty: 6753
Karma: 172
macie licznik tam w rogu, ile wyciagniecie na max


warto ustawic
cl_speedhold 150000 - jak dlugo trzyma najlepszy wynik
cl_speedmax 20000 - ile jest na liczniku


http://kubus.rulez.pl/~anomal/14-14-43.jpg
na sv_airaccelerate 1 : )

_________________
get rich or die tryin


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 maja 2003, o 17:21 
H4X0R

Dołączył(a): 15 cze 2002, o 14:08
Posty: 2833
Karma: 36
http://kubus.rulez.pl/~asbest/radiant/m ... slide1.zip
http://kubus.rulez.pl/~asbest/radiant/m ... slide2.zip
http://kubus.rulez.pl/~asbest/radiant/m ... llslid.zip


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: aikman
PostNapisane: 4 maja 2003, o 12:47 
Przyczajony

Dołączył(a): 22 mar 2003, o 14:30
Posty: 32
Karma: 0
as_best zrob taka mapke jak ta 2 tylko zeby bylo takie sliskie podloze. I wyskie sciny zeby nie wyleciec. 8)

_________________
Play For Honor


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 maja 2003, o 01:11 
Cichociemny

Dołączył(a): 15 mar 2003, o 11:32
Posty: 96
Lokalizacja: Gdansk
Karma: 0
to jest nie do zrobienia bo za kazdym razem sie gdzies przylepie, ustawialem jzu chyba wszystkie mozliwe cl_maxfps i nic, w q1 na bunny mozna robic cuda i wogoole sie nie kleisz... jak ktos wie co z tym zrobic to niech napisze.



btw. chetnie bym sie poscigal z anomalusem :D

_________________
k


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 168 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
katalog stron controlwebs.pl i www.netcatalog.pl zaprasza