[ Fajny Board ] Forum Quake2

Quake 2 umarł
Teraz jest 30 kwi 2024, o 09:39

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 55 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 13 maja 2003, o 19:21 
ZamaskoOwany

Dołączył(a): 3 kwi 2003, o 12:13
Posty: 5420
Lokalizacja: Krak
Karma: 224
ja się nie nudzę, bo mamy zestaw kilku ponadprogramowych -lanowych mapek, które zawsze gramy w róznych konfiguracjach i układach ale po 6 godzinach gry jak się od kompa odchodzi (nie licząc wc i szluga) to przyznaję że czasami z oczyma 8O jest ciekawie. ostatnio jak po nocce o 5.30 wracałem autem, przejechałem na czerwonym świetle a potem się prawie wpierdoliłem pod domem w kolesia sfinka sfinka


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 maja 2003, o 20:10 
H4X0R

Dołączył(a): 15 cze 2002, o 14:08
Posty: 2833
Karma: 36
Biofreak chciał modyfikacje do reszty trikow wiec dodalem teleporty do skoku nad areną i drugą winde przy armorze żeby nie czekać aż sama zjedzie na dół ;-)

http://kubus.rulez.pl/~asbest/radiant/m ... 2dm1jp.zip


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 maja 2003, o 21:09 
ZamaskoOwany

Dołączył(a): 3 kwi 2003, o 12:13
Posty: 5420
Lokalizacja: Krak
Karma: 224
8) spoko As, właśnie jutro z kumplami do cafe idziemy :D


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 maja 2003, o 21:34 
Kozak

Dołączył(a): 14 cze 2002, o 18:27
Posty: 6753
Karma: 172
pokoik mi sie nie podoba ale motyw z trenowaniem skoku gl - pokoj jest dobry

ale ten skok mimo ze nie jest trudny to nigdy w zyciu mi nie wyszedl i pewnie nie wyjdzie :D

nie kazdy jest mkuhem :D

_________________
get rich or die tryin


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 maja 2003, o 21:59 
H4X0R

Dołączył(a): 15 cze 2002, o 14:08
Posty: 2833
Karma: 36
Venom, właśnie troche przerabiam q2dm1nh dla ciebie, bo taka mapa powoduje ze odbicie pokoju jest jeszcze trudniejsze niż na edge :P i jest to mapka dla takich miazgatoroof jak anomal ;)
Teraz to maxymalnie ułatwie :D
Właśnie ją kompiluje, za 20 min dam linka ;)


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 maja 2003, o 22:47 
ZamaskoOwany

Dołączył(a): 3 kwi 2003, o 12:13
Posty: 5420
Lokalizacja: Krak
Karma: 224
:multi: no to super bo pomijając grę, może się czegoś nauczę - dużo mi jeszcze do fachowego poziomu brakuje


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: The Edge: Opposing Force
PostNapisane: 14 maja 2003, o 00:31 
H4X0R

Dołączył(a): 15 cze 2002, o 14:08
Posty: 2833
Karma: 36
qrde myslalem ze to krocej potrwa :D

http://kubus.rulez.pl/~asbest/radiant/m ... 2dm1of.zip

Mapka mi sie bardzo podoba, wkoncu camper w roomie nie bedzie sie czol tak bezpieczny :D

Jak ktos moze to niech wrzuci ta mapka na serwer, anomal? chytry


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 maja 2003, o 01:22 
H4X0R

Dołączył(a): 15 cze 2002, o 14:08
Posty: 2833
Karma: 36
Jeszcze jedna przerobka edge, dla trybu team-play-bardziej ;-) Jedyne różnice to: JA zamiast YA kolo windy, RA na skrzyniach kolo shotguna, i Quada na srodku areny. Pomysl ONI dali :D

http://kubus.rulez.pl/~asbest/radiant/m ... 2dm1tp.zip


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: The Edge: Opposing Force
PostNapisane: 14 maja 2003, o 09:38 
Kozak

Dołączył(a): 14 cze 2002, o 18:27
Posty: 6753
Karma: 172
$this->bbcode_second_pass_quote('As_Best', 'q')rde myslalem ze to krocej potrwa :D

http://kubus.rulez.pl/~asbest/radiant/m ... 2dm1of.zip

Mapka mi sie bardzo podoba, wkoncu camper w roomie nie bedzie sie czol tak bezpieczny :D

Jak ktos moze to niech wrzuci ta mapka na serwer, anomal? chytry



miazga, zajebisty motyw ze niektore sciany sa przezroczyste tylko z 1 strony !!! :)

no i chyba nie zzera tyle fps
_________________
get rich or die tryin


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 maja 2003, o 09:52 
H4X0R

Dołączył(a): 15 cze 2002, o 14:08
Posty: 2833
Karma: 36
2 motyw - mozna wejsc na dach :D


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 maja 2003, o 10:20 
Przyczajony
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 sty 2003, o 09:29
Posty: 40
Lokalizacja: Gda
Karma: 0
dzieekiiii As teraz moze w koncu naucze sie tego skoku, kilka razy juz zrobilem ale chyba mozna to nazwac przypadkiem narazie, a ten motyw z 2 windami to tez wogole wypas

pozostale przerobki dm1 tez sa piekne, niemoge sie doczekac az sobie z kims zagram na tej wersji tp dm1, napewno gra bedzie bardziej dynamiczna z quadem

a ten motyw ze wskakiwaniem na dach zupelnie mnie rozwalil, mozna se przejsc po riala dachem :), no i okaze sie ze nawet Lucas nie zna mapy :)


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 maja 2003, o 10:31 
Kozak

Dołączył(a): 15 cze 2002, o 16:37
Posty: 2962
Karma: 22
imo na dm1 z quadem bedzie baaardzo duzy chaos
to w tmp jest piekne ze jak kazdy ma swoja pozycje i gra ja bardzo dobrze przeciwnik ma duze klopoty
a tak wziecie jednego (chociazby fartem) quada moze skonczyc zabawe w tmp


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 maja 2003, o 11:45 
ZamaskoOwany

Dołączył(a): 3 kwi 2003, o 12:13
Posty: 5420
Lokalizacja: Krak
Karma: 224
$this->bbcode_second_pass_quote('As_Best', '2') motyw - mozna wejsc na dach :D

what the f^ck are you doing here!? ;- )
C: Poprostu mega motyw.
Ciekawe jakie miny będa mieli dziś moi kumple w cafe jak podczas gry to zobaczą...

Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 maja 2003, o 13:10 
ZamaskoOwany

Dołączył(a): 3 kwi 2003, o 12:13
Posty: 5420
Lokalizacja: Krak
Karma: 224
As, mapka q2dm1tp sprawdziła się w 100% :D Quad powoduje że cała gra zespołowa skupia się praktycznie na kontrolowaniu areny; wcale to nie jest takie proste, a koleś uzbrojony w Red Armor i Maga-h jest w stanie bez problemu przedżeć się przez 2-3 kontrolowane pozycje i spokojnie obrócić losy meczu. Wbrew pozorom nie jest tak, że jak ktoś opanuje sytuację i przejmie nawet dwa razy pod rząd quada - wygrywa ale kwestia też oczywiście tkwi w skillu graczy :D
jak chodzi o q2dm1of -- totalna schiza.. sfinka
q2dm1 no where to hide była "sprawiedliwa" bo były tam szyby ale lustra weneckie to diabelski wynalazek sfinka mapka spoko ale dużo razy obrywa się z nienacka i nie ma się na to żadnego wpływu.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 maja 2003, o 14:01 
H4X0R

Dołączył(a): 15 cze 2002, o 14:08
Posty: 2833
Karma: 36
Trzeba słuchać co sie dzieje, krzyska kilka razy dosłownie w wodzie trafilem (railem) :D


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 55 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 104 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
katalog stron controlwebs.pl i www.netcatalog.pl zaprasza