[ Fajny Board ] Forum Quake2

Quake 2 umarł
Teraz jest 6 maja 2024, o 21:42

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 56 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 31 mar 2003, o 08:25 
Czarnuch o_O

Dołączył(a): 25 mar 2003, o 22:16
Posty: 646
Lokalizacja: Gda
Karma: 8
Mapka jest super, nawet jakbys chcial to nie popsujesz wiezy :)
I tak ma byc ! ! ! Teraz czeba bedzie tylko uzgodnic termin bicia rekordu !


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Super mapka
PostNapisane: 31 mar 2003, o 12:22 
H4X0R

Dołączył(a): 15 cze 2002, o 14:08
Posty: 2833
Karma: 36
$this->bbcode_second_pass_quote('anomal', 'c')iekawy pomysl z tym lejkiem, ale po spadnieciu na platforme zaliczasz cratera : (

Zostanie to wyłączone w configu, tak jak ostatnio.
$this->bbcode_second_pass_quote('', '
')mozna by zrobic taki przezroczysty komin (ale calkowicie przezroczysty) , od dolnej platformy do wyjscia lejka ale wtedy to bedzie troche cheat : )
No przecież JEST :D

$this->bbcode_second_pass_quote('PluCiorX', 'H')he no mapa Super ale chyba jest z deka przesadzona bo nic nie trzeba robic. proponuje aby zamiast niewidzialnego tunelu zrobic takie rusztowanie jak w babelt. i zeby nie bylo tego pchania tylko jakis koles z railem który wejdzie pierwszy na serwer bedzie pilnowal czy nikt nie zapycha wlotu.no bedzie przynajmniej troszke trodniej.
Lepiej nie, bo znowu się zrobi syf. Może najpierw spróbujemy ustanowić rekord na tej mapce, jak się uda to podwyższymy poprzeczke i spróbujemy np na mapce K2T.
Kiedy termin?

Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 mar 2003, o 12:38 
H4X0R

Dołączył(a): 15 cze 2002, o 14:08
Posty: 2833
Karma: 36
P.S. To niby "skakanie" playerow jak jeden stoi na drugim jest pozorne. Nawet jak jeden stoi na drugim i nic nie rusza player wymachyje gierami. Tak to już zostało w grze zrobione. A każdy się za to tak wyzywał :D


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 mar 2003, o 13:15 
Przyczajony
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 mar 2003, o 21:26
Posty: 57
Lokalizacja: Szczecin
Karma: 0
co do tej k2t to jest ona ql ze troche za duza. po co reszta tych skal. podstawa i reszta ok ale ciezko bedzie sie ustawic przy pingu 350 i pl 65% ! . przydalaby sie z jednej strony jakas sciana do której mozna by wyrównywac wieże.

_________________
Im Back !!


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 mar 2003, o 13:21 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 cze 2002, o 18:47
Posty: 1966
Lokalizacja: Grajewo
Karma: 30
$this->bbcode_second_pass_quote('As_Best', 'P').S. To niby "skakanie" playerow jak jeden stoi na drugim jest pozorne. Nawet jak jeden stoi na drugim i nic nie rusza player wymachyje gierami. Tak to już zostało w grze zrobione. A każdy się za to tak wyzywał :D


lol, a odglos skoku byl dla zmylki..wiekszosc skakala i wcale nie bylo to pozorne :)

Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 mar 2003, o 14:55 
Mroczny

Dołączył(a): 14 cze 2002, o 21:59
Posty: 475
Lokalizacja: Nowy S
Karma: 0
Szkoda :(.Weszły jakies lamy i zaczeły flodowac i cały czas wyrzucało mnie z srvera :C

_________________
Uwa


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 mar 2003, o 15:49 

Karma: 0
heh ja miałem taki coś że widziałem co piszecie ale nie widziałem mapy wiec nie wszedłem , próbowałem z 10 razy :(


Góra
   
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 mar 2003, o 15:52 
Kozak

Dołączył(a): 15 cze 2002, o 16:37
Posty: 2962
Karma: 22
trzeba bylo poczekac chwile


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 mar 2003, o 16:48 

Karma: 0
ja czekałem 5 minut i nic sie nie stało wiec nie wiem czy cos by dało żebym dłużej poczekał chytry


Góra
   
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 mar 2003, o 16:50 
Mlodziezowy
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 mar 2003, o 23:45
Posty: 254
Lokalizacja: Pozna
Karma: 0
Moja propozycja slonik :

Oto mapa http://stah.prv.pl/mapy_pliki/ths.zip

niestety powstala ona zanim okazalo sie, ze kucanie playera na playerze jest dosc klopotliwe i jest skonstruowana tak, ze kazdy z 15 leveli pomiescic moze 10-ciu kucajacych graczy. tak czy owak mapa eliminuje problem specjalnego celowania przy skoku a przez numeracje leveli pozwala na przydzielenie kazdemu graczowi jakiegos poziomu. nie ma chaotycznego fruwania po mapie. schodki sa na tyle szerokie, ze nawet jak kogos przytnie to da sie go obejsc. Rozwazalem jeszcze mozliwosc zrobienia na dole teleportow do poszczegolnych leveli :/ Moze byc tylko drobny klopot z oskrinowaniem tego :-( platformy moga zaslaniac...

poza tym - zeby bylo gl - pominiety 13 poziomwd, a zeby sie nie mylilo - numeracja od 00 :-)


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 mar 2003, o 18:43 
Kozak

Dołączył(a): 14 cze 2002, o 18:27
Posty: 6753
Karma: 172
No such file.

_________________
get rich or die tryin


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 mar 2003, o 19:31 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 cze 2002, o 23:26
Posty: 3116
Lokalizacja: Poznan
Karma: 21
asbest zeby twoja mapka byla OK to musi byc grana na pregame
a na pregame ci lamy zablokuja wejscia i nie utona :D
zrobilbym wiekszy nurt wody zeby nie mozna bylo sie cofac... osoba piknieta nie moze nic zrobic jak ustawic sie na wiezy... najlepiej jak jescze nawet nie bedzie mogla dac croucha :D


co do ustawien servera to proponuje:
-wymusic rate ok 3000 fps ok 30
-wylaczyc w q2adminie sprawdzanie q2ace i cheatow
-zrobic ze nie mozna gadac nawet w grze, tylko admin moze (nie wiem jak to w pregame zrobic ale to by bylo pomocne)


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 mar 2003, o 20:16 
Slaby koles

Dołączył(a): 24 mar 2003, o 12:58
Posty: 6
Lokalizacja: Bia
Karma: 0
Spox mapa i mysle ze 2 raz juz nie bendzie juz takich problemów....


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 mar 2003, o 20:29 
Mlodziezowy
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 mar 2003, o 23:45
Posty: 254
Lokalizacja: Pozna
Karma: 0
$this->bbcode_second_pass_quote('anomal', 'N')o such file.


Niech bedzie tak : http://www.stah.neostrada.pl/ths.zip

ofkoz mapka nie umywa sie do terrainowego wyczynu asbesta. raczej ewentualnie jako plan "B" bo i wlozylem w to w sumie zero pracy swinka

Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 kwi 2003, o 12:27 
Cukierkowy
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 mar 2003, o 18:29
Posty: 158
Lokalizacja: Przeworsk
Karma: 0
$this->bbcode_second_pass_quote('Outsa!der', 'h')eh ja miałem taki coś że widziałem co piszecie ale nie widziałem mapy wiec nie wszedłem , próbowałem z 10 razy :(


tez mi sie tak zdarzylo i anwet czekanie ok. 10 minut nic nie dawalo

Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 kwi 2003, o 13:27 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 lut 2003, o 16:06
Posty: 4736
Lokalizacja: Wrocław / Gliwice
Karma: 67
no szkoda ze polowa lameriady stala i sie patrzyla zamiast sie dolaczyc do wiezy , pozniej wlasnie okolo 15-16 wieza ladnie stala :D zostawilem kompa stojac na 42 miejscu chyba :D wracam po 1 h i pusto :D ta mapa z lejkiem juz chyba wypali :D chociaz kto wie :D co znowu ludzie wymysla :]

_________________
you got to keep your head up !


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 kwi 2003, o 20:01 
H4X0R

Dołączył(a): 15 cze 2002, o 14:08
Posty: 2833
Karma: 36
Tylko nie wiedzieć dzemu jak się chce dołączyć na własny serwer to się on zawiesza :D Musze zrobić inną, gdzie ustawiać będą trigger_push'e (te co w jumppadach).


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 kwi 2003, o 18:15 
Luzny kolezka
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 lut 2003, o 00:40
Posty: 438
Lokalizacja: P-n
Karma: 23
As_Best: nie przestajesz mnie zadziwiac.
Moim zdaniem mapa byla nieodpowiednia, poniewaz nie na codzien ma sie okazje poskakac z tak wyjebistej odskoczni :D

_________________
W


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 kwi 2003, o 18:22 
Slaby koles

Dołączył(a): 15 mar 2003, o 12:41
Posty: 18
Karma: 0
powiem tak.Stalem na wiezy z 2h byl wielki burdel.
pomyslcie jakby kazzdy robil przynajmniej 4 sesje jak ja
nie mowie o sdi-icowcach bo u nich raczej sie tego nie da.
wystarczy 20 osob i kazdy po 4 sesje i looz. :(

_________________
"Gdyby ludzie rozmawiali tylko o tym, co rozumiej


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 kwi 2003, o 18:27 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 lut 2003, o 16:06
Posty: 4736
Lokalizacja: Wrocław / Gliwice
Karma: 67
yhym :D

_________________
you got to keep your head up !


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 56 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 170 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
katalog stron controlwebs.pl i www.netcatalog.pl zaprasza