[ Fajny Board ] Forum Quake2

Quake 2 umarł
Teraz jest 2 maja 2024, o 10:30

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 86 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 18 mar 2003, o 20:14 
Mlodziezowy

Dołączył(a): 14 cze 2002, o 23:55
Posty: 308
Lokalizacja: Wolsztyn
Karma: 0
$this->bbcode_second_pass_quote('As_Best', 'K')ażdy player robi średnio 6KB/s uploadu, więc server by musiał mieć przynajmniej 4.8MBit, a kubuś ma coś koło 36Mbit ;)
1 player zabiera ok 8MHz pracy procesora (klasy pentium 1), jeśli serwer ma przynajmniej 800MHz to nie powinno być problemów ;)

Ach Ty teoretyku... :P
Chyba nie sadzisz ze to tak ladnie liniowo rosnie? Przy 200 graczach to na lanie byloby ciezko a co dopiero w necie.

Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 mar 2003, o 21:45 
Mlodziezowy
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 cze 2002, o 22:57
Posty: 344
Lokalizacja: B-stok
Karma: 7
hmm moze sie nie znam ale wtedy ONI musial by miec skina kazdego goscia chytry


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 mar 2003, o 22:11 
H4X0R

Dołączył(a): 15 cze 2002, o 14:08
Posty: 2833
Karma: 36
$this->bbcode_second_pass_quote('FiDO', '')$this->bbcode_second_pass_quote('As_Best', 'K')ażdy player robi średnio 6KB/s uploadu, więc server by musiał mieć przynajmniej 4.8MBit, a kubuś ma coś koło 36Mbit ;)
1 player zabiera ok 8MHz pracy procesora (klasy pentium 1), jeśli serwer ma przynajmniej 800MHz to nie powinno być problemów ;)

Ach Ty teoretyku... :P
Chyba nie sadzisz ze to tak ladnie liniowo rosnie? Przy 200 graczach to na lanie byloby ciezko a co dopiero w necie.

Lepiej teoretyzować niż liczyć na szczęście chytry Mam po prostu taką nadzieje.

Zgadza się Dive, będziemy musieli wszystkie skiny ONI wysłać, right?

Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 mar 2003, o 22:54 

Karma: 0
$this->bbcode_second_pass_quote('As_Best', 'K')ażdy player robi średnio 6KB/s uploadu, więc server by musiał mieć przynajmniej 4.8MBit, a kubuś ma coś koło 36Mbit ;)
1 player zabiera ok 8MHz pracy procesora (klasy pentium 1), jeśli serwer ma przynajmniej 800MHz to nie powinno być problemów ;)


Tylko ze na kubusiu stoja:
4 servery q2
2 servery q3
server cs'a
i jeszcze bord ktory robi dosc duzy ruch :E

Góra
   
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 mar 2003, o 23:28 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 lip 2002, o 13:09
Posty: 1571
Lokalizacja: z wlasnej woli
Karma: 14
chuj i tak wygramy :)*

_________________
-


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 mar 2003, o 21:40 
Slaby koles

Dołączył(a): 19 mar 2003, o 21:08
Posty: 6
Lokalizacja: bytom
Karma: 0
haj nyga's !
Ja tez tam bede .. no bo trzeba
p.s mysle ze nie bedzie maxclient :) :usa


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 86 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot], Google [Bot] i 151 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
katalog stron controlwebs.pl i www.netcatalog.pl zaprasza