[ Fajny Board ] Forum Quake2

Quake 2 umarł
Teraz jest 14 gru 2019, o 05:22

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 46 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Skrypt serwery.planetquake.pl
PostNapisane: 3 sie 2012, o 09:53 
Mroczny

Dołączył(a): 16 kwi 2010, o 09:18
Posty: 452
Karma: 20
A lista map wg mnie na serwer dm:

q2dm1
q2dm2
q2dm3
q2dm5
q2dm6
q2dm7
q2dm8
q2ht
q2tw

tl: 20 or 15
bfg: 1
powerups: 1

Tak jak wspomniał Majcin: zmodyfikować adress book we wszystkich q2 downloadach. Jak już ogarniemy ten serwer, to wpisać po prostu jego ip do adressbooka. Na portalach q2info, scenaq2, q2scene, fb, na tym venona ale nie wiem jaki teraz ma adres - napisać newsa o tym ipe nowym. Na planetquake.serwery i na euro to samo - zapodac. I każdy niech zrobi sobie binda w q2 o tym nowym ipe i ze to nowy serwer dm :D i spamowac jak ino ktos wejdzie na jakis serwer :DDDD

Aha i nadać mu nazwe: "NOWY SERWER DM !! - W ZAMIAN ZA COOLNET DM1 !!"


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Skrypt serwery.planetquake.pl
PostNapisane: 3 sie 2012, o 09:59 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2005, o 13:53
Posty: 3550
Karma: 140
$this->bbcode_second_pass_quote('t0mmy', 'I') każdy niech zrobi sobie binda w q2 o tym nowym ipe i ze to nowy serwer dm :D i spamowac jak ino ktos wejdzie na jakis serwer :DDDD

wbrew pozorom to nie jest takie glupie
_________________
#czesc


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Skrypt serwery.planetquake.pl
PostNapisane: 3 sie 2012, o 10:09 
Mroczny

Dołączył(a): 16 kwi 2010, o 09:18
Posty: 452
Karma: 20
Teraz tak, skąd najcześciej pobierany jest r1q2, aprq2 - bo na tych klientach najczęściej się gra, right? Jak wpiszemy w google: "quake2 download" to się nam pokazuje:
Spoiler:
https://www.google.pl/search?client=opera&rls=pl&q=quake2+download&sourceid=opera&ie=utf-8&oe=utf-8&channel=suggest


Na 1 miejscu jest:
Spoiler:
Quake 2 Download
q2full.glt.pl/
28 Mar 2011 – Wersja Quake 2 gotowa do gry na serwerach z anticheat.


Ale mi ten link nie działa:
Spoiler:
Forbidden

You don't have permission to access / on this server.

Additionally, a 403 Forbidden error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.


Ogólnie jak narazie na 1 stronie w googlach nie ma do pobrania r1q2 czy aprq2...
Ja osobiście r1q2 zawsze pobieram stąd:
Spoiler:
http://venon.one.pl/q2/
i wszystkim zawsze ten link rozsyłam(bezpośrednio do q2 ofc)
Spoiler:
http://venon.one.pl/q2/full/r1q2_multi.exe


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Skrypt serwery.planetquake.pl
PostNapisane: 3 sie 2012, o 10:31 
Mroczny

Dołączył(a): 16 kwi 2010, o 09:18
Posty: 452
Karma: 20
Jeszcze trzeba by sprawdzić, na który z tych naszych portali jest najwięcej wejść. Czy ktoś na to wchodzi - ta lista nie jest zbyt aktualna...
Spoiler:
http://q2scene.net/scene/index.php?op=srv&type=M


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Skrypt serwery.planetquake.pl
PostNapisane: 3 sie 2012, o 10:54 
Mroczny

Dołączył(a): 12 wrz 2007, o 10:08
Posty: 524
Lokalizacja: Poznań
Karma: 21
Poweim Wam tak, że na quake2download.pl mam 1-2 wejść dziennie na zapytanie quake 2 download i temu podobne i 96% nowych odwiedzin.

Można sobie tylko wyobrazić konwersję...
Dajcie mi jeszcze chwilę a wrzucę tam conieco już na start, bo mięsko odpływa..

_________________
facebook.com/groups/quake2players/


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Skrypt serwery.planetquake.pl
PostNapisane: 3 sie 2012, o 11:15 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 sie 2003, o 22:43
Posty: 3027
Lokalizacja: lublin/warszawa
Karma: 65
ja dodam od siebie, ze strasznie zawalam kwestie quake2.info, ale na prawde nie mam juz weny i takiego zapalu jak kiedys - nie lubie sie ciagle odbijac od sciany...

np. moj q2 jest rzygotowany do sciagniecia jako paczka starter z wszystki moimi bajerami w cfg ale nie mam weny zeby dokonczyc opis http://quake2.info/starter/ zwlaszcza ze nie wiem kto ile z tego zrozumie, a niestety moj q2 nie jest prosty do skonfigurowania bez odpowiedniej wiedzy....

eh eh eh.

co do stron ktore maja najwiecej odwiedzin to scenaq2.pl jest takim miejscem. moje quake2.info dalej ma soro wejsc ale jestem za newashem...

ps.
newash jak podawac staty to w GA ustawiaj dodatkowy filtr "wejscia bez odrzuceń". wtedy bedziesz mial relatywne staty o tym jaki jest ruch na danej www.

ps2.
dodatkowa kwestia jest taka nad czym ja bardzo ubolewam ze nie mamy aktywnych adminow tam gdzie sie gra tdm... zamiast np dac mi szanse zebym sie wykazal sprawiedliwoscia to temat jest zamiatany od dywan... a sorry, ale bede szczerzy. takiej wiedzy o czitach etc nie ma zaden z adminow jak mam ja... i np. grajace ostatnio blanke na wh bym zbanowal z miejsca, ale nie... grajmy z cziterami... a jak ktos rzywola srawe nope... jak wiecie zawsze ide z takimi rzeczami na fb. jesli ktos ma nieslusznego bana to niech dowodzi swojej niewinnosci... np. moim zdaniem kazdy, kto moze byc podejrzewany o czity powinien miec SDR ktory zawsze nagrywa demka i temat by byl prosty do rozwiazania...

ale na prawde znudzilo mi sie troche walenia glowa w sciane wsrod lamusow ktore pisza o mnie "cziter". de :(

_________________
dlaczego? ponieważ http://www.instantsfun.es/ballsofsteel


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Skrypt serwery.planetquake.pl
PostNapisane: 3 sie 2012, o 11:48 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 cze 2002, o 12:16
Posty: 2175
Lokalizacja: Warszawa
Karma: 140
$this->bbcode_second_pass_quote('dem', '
')np. moj q2 jest rzygotowany do sciagniecia jako paczka starter z wszystki moimi bajerami w cfg ale nie mam weny zeby dokonczyc opis http://quake2.info/starter/ zwlaszcza ze nie wiem kto ile z tego zrozumie, a niestety moj q2 nie jest prosty do skonfigurowania bez odpowiedniej wiedzy....

Nie myśl, że jestem uszczypliwy, z całym szacunkiem do Twojej pracy, ale zadaj sobie pytanie:
Czy taki starter po który sięga nowy gracz powinien być trudny do skonfigurowania? Moim zdaniem taka paczka powinna być ready2go bez większej ingerencji gracza. Rozumiesz mój punkt widzenia?

$this->bbcode_second_pass_quote('dem', 'd')odatkowa kwestia jest taka nad czym ja bardzo ubolewam ze nie mamy aktywnych adminow tam gdzie sie gra tdm... zamiast np dac mi szanse zebym sie wykazal sprawiedliwoscia to temat jest zamiatany od dywan... a sorry, ale bede szczerzy. takiej wiedzy o czitach etc nie ma zaden z adminow jak mam ja... i np. grajace ostatnio blanke na wh bym zbanowal z miejsca, ale nie... grajmy z cziterami... a jak ktos rzywola srawe nope... jak wiecie zawsze ide z takimi rzeczami na fb. jesli ktos ma nieslusznego bana to niech dowodzi swojej niewinnosci... np. moim zdaniem kazdy, kto moze byc podejrzewany o czity powinien miec SDR ktory zawsze nagrywa demka i temat by byl prosty do rozwiazania...

w temacie dodam, ze nawet jak dostaniesz adminy to po twardym restarcie serwerów znikną Ci
co do SDR.. zapewne większość osób olewa temat (zupełnie jak ja), bo skrypt po prostu się wysypuje
_________________
Console: d2 Irc: alt+z lover


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Skrypt serwery.planetquake.pl
PostNapisane: 3 sie 2012, o 11:49 
Mroczny

Dołączył(a): 12 wrz 2007, o 10:08
Posty: 524
Lokalizacja: Poznań
Karma: 21
Dem, nie ma pliku do ściągnięcia. Celowo póki co? Jeśli uzupełnisz plik do ściągnięcia to przekierowałbym z q2dl.pl na razie.

_________________
facebook.com/groups/quake2players/


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Skrypt serwery.planetquake.pl
PostNapisane: 3 sie 2012, o 12:10 
dzionsla cien

Dołączył(a): 5 maja 2003, o 10:11
Posty: 4122
Lokalizacja: Gliwice
Karma: 118
$this->bbcode_second_pass_quote('doddy', '
')w temacie dodam, ze nawet jak dostaniesz adminy to po twardym restarcie serwerów znikną Ci


czemu mialyby zniknac?

Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Skrypt serwery.planetquake.pl
PostNapisane: 3 sie 2012, o 12:44 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 sie 2003, o 22:43
Posty: 3027
Lokalizacja: lublin/warszawa
Karma: 65
@doddy
ad 1
starter jest grywalny od sciagniecia jak kazdy inny. roznica miedzy nim a innymi dostepnymi na necie jest taka ze oferuje duzo wiecej graczom. jego konfiguracja nie rozni sie niczym od pozostalych. ustawiasz grafike, klawisze etc. jedyna trudnosc jaka w nim jest to, ze masz duzo plikow przeznaczonych do konkretnych rzeczy... tak to nie jest starter dla swiezaka ale dla kogos kto chce pograc w dobrze dobranym q2, ktory ulatwia mu gre np przeciwko mnie. nigdy nie twierdzilem ze to starter dla newbie. ale jesli newbie poswieci chwile by rzeczytac readme to powinien sobie poradzic. po prostu stosuje deklaracje na okolo (aliasy dla kazdego klawisza) by moc je zdefiniowac na wiele roznych sposobow.

ad2
tu sie pojawia ta sama kwestia co ost w temacie nope. widzisz, mnie SDR nie zawiodl od kiedy go uzywam, tak samo jak nigdy nie zostalem kopniety przez q2admina za uzywanie proxy... widzisz analogie ? piszac ze sdr sie sypie bez przykladu co sie stalo, kiedy sie stalo chcesz w moim mniemaniu otworzyc sciezke do tego zeby ktos mogl uzyc argumentu ale mi SDR nie nagral demka. dlaczego wiec mnie nigdy nie zawiodl? jesli ktosby dostal bana bo ja uwazam ze czitowal to w jego gestii jest to zeby dostarczyc demko. nie w mojej. a SDR dla mnie jest niezawodny.

a co do mojego banowania. nigdy gdy mialem admina nie zbanowalem kogos bo go nie lubie czy nie posadzilem o czity bo mnie bije. zawsze osoby ktorym rzucalem w twarz ze czituja okazywaly sie starymi cziterami lub po prostu mam takie przeczucie. ale nigdy nikt mi nie dal szansy by sprawdzic czy a czy b bedzie wstanie dowiesc swojej niewinnosci. a jak uwazasz ze jestem stronniczy i bawie sie w kolesiostwo to przypomnij sobie temat bana fainta. nie lubie typa jak diabli, a jednak probowalem dzialac na jego rzecz twierdzac ze nie ma ani spicked models ani wh na wode na dm1. spicked models na wode dziala tylko przy samej powierzchni wody, gdy model postaci jest juz w boxie do renderowania ale nadal go zaslania tekstura. tak wtedy widac kolce. ale to nie znaczy ze jest wh na wode czy spicked model - to po prostu wyjatek.

ad3
patrz post urbaska. dlaczego admin mialby znikac. a nawet jesli to gdzie jest problem zeby znow go przywrocic przy pomocy rcona ktory nie zniknie ?

@newash
tak, nie ma liku do sciagniecia. stronke wrzucilem przed napisaniem posta bez archiwum rar zeby nikt mi nie zarzucil ze pisze by pisac. Pracowalem dlugo nad opisem zeby kazdy kto umie czytac z zrozumieniem mogl sobie poradzic w ogromie cfg.

_________________
dlaczego? ponieważ http://www.instantsfun.es/ballsofsteel


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Skrypt serwery.planetquake.pl
PostNapisane: 3 sie 2012, o 13:09 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 sie 2003, o 22:43
Posty: 3027
Lokalizacja: lublin/warszawa
Karma: 65
wiem ze to nie ten temat co trzeba, ale dodam po raz kolejny... Gdyby ekipa od NF zdobyla sie na wysilek zeby przerobic go w ten sposob by mozna bylo grac anonimowo, ale zeby mozna bylo sobie sprawdzic id gracza, nie mowiace kim on jest, to NF by byl powszechnie lubiany. kazdy by mogl do woli fejkowac, alebylaby kontrola nad cziterami. utrzymujac NF w aktualnej postaci ten projekt niestety zostal pogrzebany zywcem.

sory musialem to naisac bo taka jest prawda. nam potrzeba nazedzia do banowania cziterow, a fejki beda zawsze. dowodem tego jest to, ze NF aktualnie wylecial z serverow i tak jak przez ostatnie dziesiec lat i wiecej kazdy gral i bedzie gral na fejku.

TYLE

edit:
jednak cos jeszcze. inny system rejestracji kont. irc sie nie sprawdzil z perspektywy 2 lat.

_________________
dlaczego? ponieważ http://www.instantsfun.es/ballsofsteel


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Skrypt serwery.planetquake.pl
PostNapisane: 3 sie 2012, o 13:16 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 cze 2002, o 12:16
Posty: 2175
Lokalizacja: Warszawa
Karma: 140
$this->bbcode_second_pass_quote('urbasek', '')$this->bbcode_second_pass_quote('doddy', '
')w temacie dodam, ze nawet jak dostaniesz adminy to po twardym restarcie serwerów znikną Ci


czemu mialyby zniknac?
Bo tak się stało z moimi adminami na coolach/kubusiach.
_________________
Console: d2 Irc: alt+z lover


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Skrypt serwery.planetquake.pl
PostNapisane: 3 sie 2012, o 13:20 
Mroczny

Dołączył(a): 12 wrz 2007, o 10:08
Posty: 524
Lokalizacja: Poznań
Karma: 21
dem:
$this->bbcode_second_pass_quote('', 'G')dyby ekipa od NF zdobyla sie na wysilek zeby przerobic go w ten sposob by mozna bylo grac anonimowo, ale zeby mozna bylo sobie sprawdzic id gracza, nie mowiace kim on jest, to NF by byl powszechnie lubiany. kazdy by mogl do woli fejkowac, alebylaby kontrola nad cziterami.


Tak jest aktualnie na COOLNET TDM 3 i 4

Z tym, że nie można sprawdzić id gracza (chyba). Czyli w sumie klasyczny serwer, chroniony przez NoFake (NoCheat;)
Ale niewiele osób o tym wie.
_________________
facebook.com/groups/quake2players/


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Skrypt serwery.planetquake.pl
PostNapisane: 3 sie 2012, o 13:34 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 sie 2003, o 22:43
Posty: 3027
Lokalizacja: lublin/warszawa
Karma: 65
$this->bbcode_second_pass_quote('newash', 'd')em:
$this->bbcode_second_pass_quote('', 'G')dyby ekipa od NF zdobyla sie na wysilek zeby przerobic go w ten sposob by mozna bylo grac anonimowo, ale zeby mozna bylo sobie sprawdzic id gracza, nie mowiace kim on jest, to NF by byl powszechnie lubiany. kazdy by mogl do woli fejkowac, alebylaby kontrola nad cziterami.


Tak jest aktualnie na COOLNET TDM 3 i 4

Z tym, że nie można sprawdzić id gracza (chyba). Czyli w sumie klasyczny serwer, chroniony przez NoFake (NoCheat;)
Ale niewiele osób o tym wie.
dowiedz sie najpierw czy to nie blad wtyczki NF a nie zamierzone dzialanie...
_________________
dlaczego? ponieważ http://www.instantsfun.es/ballsofsteel


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Skrypt serwery.planetquake.pl
PostNapisane: 3 sie 2012, o 13:38 
Mroczny

Dołączył(a): 12 wrz 2007, o 10:08
Posty: 524
Lokalizacja: Poznań
Karma: 21
Podejrzewam, że może to być błąd wtyczki, natomiast - jak widać, taki setting jest możliwy oraz umożliwia testowanie zachowania graczy - czyli - zanim zużyje się siłę do modyfikacji NoFake, jaką proponujesz, można obserwować, czy NoFake w takiej formie jest atrakcyjny (czy ludzie tam po prostu grają).

Nie tykałbym teraz coolnetów, tylko zapraszałbym na nie i komunikował stan rzeczy (co zresztą usilnie robię).

_________________
facebook.com/groups/quake2players/


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Skrypt serwery.planetquake.pl
PostNapisane: 3 sie 2012, o 14:19 
dzionsla cien

Dołączył(a): 5 maja 2003, o 10:11
Posty: 4122
Lokalizacja: Gliwice
Karma: 118
to nie blad, po prostu z nofake te adresy serwerow zostaly juz usuniete, ale serwery q2 nie zostaly zrestartowane, co za tym idzie wtyczka jest nadal wlaczona wiec serwer zapytuje system nofake o graczy na serwerze, ale dostaje negatywna odpowiedz bo j/w nie jest juz na liscie serwerow nofake, po restarcie wtyczka w ogole sie nie wlaczy, ale tak jak mowie... do tego potrzebna jest interwencja yossa zeby zrestartowal serwery


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Skrypt serwery.planetquake.pl
PostNapisane: 3 sie 2012, o 14:23 
dzionsla cien

Dołączył(a): 5 maja 2003, o 10:11
Posty: 4122
Lokalizacja: Gliwice
Karma: 118
$this->bbcode_second_pass_quote('doddy', '')$this->bbcode_second_pass_quote('urbasek', '')$this->bbcode_second_pass_quote('doddy', '
')w temacie dodam, ze nawet jak dostaniesz adminy to po twardym restarcie serwerów znikną Ci


czemu mialyby zniknac?
Bo tak się stało z moimi adminami na coolach/kubusiach.

to cos zle jest tam ustawione... u mnie nic nie znika, mozna restartowac, wylaczac, wlaczac i jest ok
albo jest problem z uprawnieniami do pliku w ktorym sa zapisywane adminy i nie zapisuje zmian w nim, wiec przy starcie laduje tylko tych ktorzy byli "na sztywno" w tym pliku zapisani a nie dodanych przez konsole q2
albo u mnie tez byl problem ze nie zapamietywalo po restarcie dlatego ze mialem serwery odpalone z tego samego katalogu q2 na tych samych portach a roznych adresach ip przez co np. 2 serwery q2 korzystaly z tego samego pliku admin27910.lst

Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Skrypt serwery.planetquake.pl
PostNapisane: 3 sie 2012, o 14:31 
Mroczny

Dołączył(a): 12 wrz 2007, o 10:08
Posty: 524
Lokalizacja: Poznań
Karma: 21
Urbasek:
$this->bbcode_second_pass_quote('', 't')o nie blad, po prostu z nofake te adresy serwerow zostaly juz usuniete, ale serwery q2 nie zostaly zrestartowane, co za tym idzie wtyczka jest nadal wlaczona wiec serwer zapytuje system nofake o graczy na serwerze, ale dostaje negatywna odpowiedz bo j/w nie jest juz na liscie serwerow nofake, po restarcie wtyczka w ogole sie nie wlaczy, ale tak jak mowie... do tego potrzebna jest interwencja yossa zeby zrestartowal serwery


A więc jest łatwy przepis na NoFake. Usunąć serwery z NoFake ale zostawić NoFake na serwerzach - NoFake blokuje wtedy wejścia na serwery bez unique_id lub ze zbanowanym ip (ale czy na pewno ze zbanowanym też? - nie mam zbanowanego unique_id pod ręką, żeby sprawdzić), a jednocześnie nie identyfikuje graczy, więc umożliwia anonimowość i aliasowanie. Czego więcej chcieć?

No, może zmienić nazwę na np: Server Protector czy coś w ten deseń.
_________________
facebook.com/groups/quake2players/


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Skrypt serwery.planetquake.pl
PostNapisane: 3 sie 2012, o 15:19 
dzionsla cien

Dołączył(a): 5 maja 2003, o 10:11
Posty: 4122
Lokalizacja: Gliwice
Karma: 118
nie, to nie tak, nawet jak wtyczka jest na serwerze a serwera nie ma w nofake to nofake sie nie wlaczy, po restarcie np. coolnetow w ogole wtyczka sie nie wlaczy, tu jest wyjatkowa sytuacja ze serwer zostal usuniety z nofake a serwer w tym czasie byl online i mial wlaczona wtyczke i po tym fakcie nie zostal zrestartowany

i nie dzialaja zadne opcje nofake, tak naprawde w ogole nofake tam teraz nie dziala, serwer po prostu tylko kopie tych ktorzy nie maja unique_id ustawionego i tyle


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Skrypt serwery.planetquake.pl
PostNapisane: 3 sie 2012, o 16:26 
Mroczny

Dołączył(a): 12 wrz 2007, o 10:08
Posty: 524
Lokalizacja: Poznań
Karma: 21
Racja, wpuszcza z bylejakim unique_id
<FAŁSZYWY ALARM>

_________________
facebook.com/groups/quake2players/


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 46 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
katalog stron controlwebs.pl i www.netcatalog.pl zaprasza