[ Fajny Board ] Forum Quake2

Quake 2 umarł
Teraz jest 19 sty 2020, o 01:48

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 46 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Skrypt serwery.planetquake.pl
PostNapisane: 1 sie 2012, o 19:16 
Mroczny

Dołączył(a): 12 wrz 2007, o 10:08
Posty: 524
Lokalizacja: Poznań
Karma: 21
Witam
Poruszę temat skryptu LGSL, który stoi na http://serwery.planetquake.pl oraz http://q2servers.planetquake.pl

Skryptem zarządza urbasek.
Ja robię na http://scenaq2.pl iframe
Urbasek dał mi uprawnienia do zarządzania skryptem europejskim.
20% wizyt na scenaq2.pl łączy się z wejściem do skryptu.
Skrypt jest estetyczny, czytelny i schludny.
Jego zaletą jest to, że jest zawsze dostępny.

Wady skryptu:
Zaznaczenie adresu z listy jest trudne, gdyż adres jest linkiem, oraz wymaga to stosunkowo dużej precyzji.
Kliknięcie w link nie daje żadnego efektu.
Nie można kliknąć prawym w link i skopiować go poleceniem z menu podręcznego.
Po wejściu przez lupe na podgląd serwera nie można już skopiować adresu, gdyż jest on rozbity na adres i port.
Trzeba wtedy robić back w przeglądarce, gdyż skrypt nie ma guzika powrotu do listy serwerów.

Są to oczywiste, jak mniemam niedogodności. Dla wszystkich używających tego skryptu będą to rzeczy znane.

Moja propozycja:
Usprawnić pobieranie adresu ze skryptu.

Łatwiejsza wersja:
Usunąć linki z adresów, by nie wprowadzały zamętu.
Przy podglądzie serwera w polu adresu złączyć adres i port w jedną do skopiowania całość.
Ew: dodać guzik powrotu do listy serwerów.

Lepsza wersja:
Pola z adresami zmienić na takie, jakie są po załadowaniu pliku na speedyshare http://www.speedyshare.com czyli zaznacza się cały adres po najechaniu myszką.
Lub
Dodać guzik z funkcją 'Grab IP' w nowej kolumnie skryptu oraz w podglądzie serwera, która umieści nam adres w pamięci i będzie pod ctrl+v

Bonus 1:
Dodać kolumnę NoFake która informować będzie Tak / Nie w zależności od... wiadomo ocb.

Bonus 2:
Dodać scr map (są gotowe na euro demosqadzie).

Bonus 3:
Dodać kolumnę z timeleft.

Ultra bonus:
Po kliknięciu w serwer rozwija się elegancko lista playerów rozsuwając listę serwerów (got the picture?).

Skrypt jest dostępny ze strony autora:
http://www.greycube.com/site/download.php?list.10

I - uwaga - przechodzę do najlepszej części:

Kto mógłby to zrobić?

Proponuję także scenową zrzutę za te zlecenie.
D:

------------------
EDIT:
Dorzucam też możliwość skorzystania z ankiety na ten temat na scenaq2.pl

_________________
facebook.com/groups/quake2players/


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Skrypt serwery.planetquake.pl
PostNapisane: 2 sie 2012, o 00:26 
Mroczny

Dołączył(a): 12 wrz 2007, o 10:08
Posty: 524
Lokalizacja: Poznań
Karma: 21
Ha! :ok:
Wielkie dzięki Urbas(?) :multi:

_________________
facebook.com/groups/quake2players/


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Skrypt serwery.planetquake.pl
PostNapisane: 2 sie 2012, o 10:35 
Fajny
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 kwi 2005, o 19:37
Posty: 831
Lokalizacja: Białysok
Karma: 38
ja i tak nie uzywalem tego nigdy, gdyby dodac wszystkie polskie servery do q2servers.com wg mnie nie trzeba by bylo nic zmieniac;>

_________________
a, o co tobie bejbe chodzi w sumie? Ja nie wiem, Ty nie wiesz, wiec chuj wie.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Skrypt serwery.planetquake.pl
PostNapisane: 2 sie 2012, o 14:57 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 sie 2003, o 22:43
Posty: 3027
Lokalizacja: lublin/warszawa
Karma: 65
od kiedy pracuje na pelny etat to jestem jeszcze bardziej pelen podziwu dla Harvena ze doprowadzil TDM do aktualnego stanu, albo ze powstal sprawny NF... bedzie Ci ciezko newash kogos namowic :D

_________________
dlaczego? ponieważ http://www.instantsfun.es/ballsofsteel


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Skrypt serwery.planetquake.pl
PostNapisane: 2 sie 2012, o 15:41 
Mroczny

Dołączył(a): 12 wrz 2007, o 10:08
Posty: 524
Lokalizacja: Poznań
Karma: 21
przeciez juz zrobione D:

_________________
facebook.com/groups/quake2players/


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Skrypt serwery.planetquake.pl
PostNapisane: 2 sie 2012, o 15:45 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 sie 2003, o 22:43
Posty: 3027
Lokalizacja: lublin/warszawa
Karma: 65
wybacz, nie domyslilem sie zeby sprawdzic na stronie po twoim oczywistym poscie... szacun dla tych ktorym sie chce :)

edit:
ale flagi czy nf nie ma... no nie wazne... nie chce mi sie wglebiac w temat. fajnie ze jest o jedno ulatwienie wiecej.

_________________
dlaczego? ponieważ http://www.instantsfun.es/ballsofsteel


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Skrypt serwery.planetquake.pl
PostNapisane: 2 sie 2012, o 15:48 
Mroczny

Dołączył(a): 12 wrz 2007, o 10:08
Posty: 524
Lokalizacja: Poznań
Karma: 21
nom

_________________
facebook.com/groups/quake2players/


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Skrypt serwery.planetquake.pl
PostNapisane: 2 sie 2012, o 16:57 
dzionsla cien

Dołączył(a): 5 maja 2003, o 10:11
Posty: 4122
Lokalizacja: Gliwice
Karma: 118
dodalem rubryki z nofake i timeleft
sloty podswietlaja sie na zielono gdy na serwerze ktokolwiek jest, na czerwono gdy jest full
serwery ktore sa offline automatycznie sie chowaja
na dole dodatkowe info ile graczy w sumie gra, ile serwerow jest online itd.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Skrypt serwery.planetquake.pl
PostNapisane: 2 sie 2012, o 17:18 
Mroczny

Dołączył(a): 12 wrz 2007, o 10:08
Posty: 524
Lokalizacja: Poznań
Karma: 21
mmmmm
Ale zajebiście!!

:new-bday:

Urbas Urbas, Euro serwery (za ciosem;) )

A co powiesz na nie wyświetlanie 'WARMUP' przy pustym serwerze? Wtedy wszystkie Warmupy z graczami rzucały by się w oczy.
Lub, gdy nie ma NoFake, aby nie wyświetlał 'NIE'. Just for better User experience. slonik

_________________
facebook.com/groups/quake2players/


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Skrypt serwery.planetquake.pl
PostNapisane: 2 sie 2012, o 17:38 
dzionsla cien

Dołączył(a): 5 maja 2003, o 10:11
Posty: 4122
Lokalizacja: Gliwice
Karma: 118
mi to <><

- zrobilem ze stan gry sie pojawia tylko gdy ktos jest na serwerze
- w rubryce nofake pojawia sie tylko 'TAK' w przypadku gdy jest wlaczony nofake, inaczej rubryka jest pusta
- gdy ktos jest na serwerze po najechaniu na sloty pojawi sie obok kursora lista graczy na serwerze


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Skrypt serwery.planetquake.pl
PostNapisane: 2 sie 2012, o 17:43 
Mroczny

Dołączył(a): 12 wrz 2007, o 10:08
Posty: 524
Lokalizacja: Poznań
Karma: 21
Extra!

_________________
facebook.com/groups/quake2players/


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Skrypt serwery.planetquake.pl
PostNapisane: 2 sie 2012, o 17:55 
dzionsla cien

Dołączył(a): 5 maja 2003, o 10:11
Posty: 4122
Lokalizacja: Gliwice
Karma: 118
to sa serwery yossa... mozna do niego napisac ale czy to zrobi i kiedy tego nikt nie wie

molgbym postawic na atamanie serwer DM na wzor tego coolneta jak ktos zrobi mi liste map, ale nie wiem czy jest sens, bo pewnie i tak bedzie stal pusty, nawet jak ktos gra to wchodzi na coolnet dm z przyzwyczajenia albo dlatego ze tam ktos juz jest a ten stoi pusty


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Skrypt serwery.planetquake.pl
PostNapisane: 2 sie 2012, o 18:01 
Mroczny

Dołączył(a): 12 wrz 2007, o 10:08
Posty: 524
Lokalizacja: Poznań
Karma: 21
coolnet DM nie działa, stoi coolnet II w zastępstwie z innymi mapami (dziwadła niektóre) i klasycznymi regułami.
Mogę się podjąć zrobienia listy map. Przypomnę sobie mam nadzieję większość, chyba że listę się puści na forum.

Coolnetowskie reguły były całkiem niezłe:
RG 120 dmg
SG chyba x2 dmg conajmniej
MG to samo
bez q (opcja sporna).

coś jeszcze?

Coolnet DM był najbardziej obleganym serwerem w historii (bez kitu). Jego odtworzenie to dobry pomysł.
Tam cały narybek sceny się rozwija(ł).

_________________
facebook.com/groups/quake2players/


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Skrypt serwery.planetquake.pl
PostNapisane: 2 sie 2012, o 19:32 
Cichociemny

Dołączył(a): 19 kwi 2004, o 15:20
Posty: 133
Karma: 8
napisałam do yossa aczkolwiek bardzo dawno go nie widziałam, mam nadzieję, że wskrzesi DM (pewnie nawet nie zauważył, ze umarł).


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Skrypt serwery.planetquake.pl
PostNapisane: 2 sie 2012, o 21:21 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 sty 2008, o 13:07
Posty: 1308
Karma: 101
$this->bbcode_second_pass_quote('Shao', 'H')ey,

A ja przepraszam, że się między wódkę a zakąskę wbijam....ale urabsek widzę odpowiada w tym temacie...

Czy masz władzę nad serwerem COOLNET II ? Kiedyś pytałem, czy dało by się parę szczegółów zmienić - bez odzewu.

Teraz mam inne pytanie, czy jak zrobię jakąś mapkę, to da radę wrzucić ją na Coolnet II oraz czy moje Q2HT1 i Q2TW1 da się też tam wrzucić?

Pisałem, że chcę się zabrać za mapę do TDM, brakowało mi czasu, teraz widzę, że chyba w ogóle nie ma sensu. Nawet dobra konstrukcyjnie mapa q2ht tak naprawdę nie jest grana, także sądzę, że na kolejnej mapie też skończyło by się na turnieju i tyle z tego by zostało. A tak na DM zawsze co jakiś czas będzie można na moim tworze postrzelać, a czasami dla relaksu poustawiałbym kilka brył :) Póki mam chęci i nie mam córki/syna w drodze :)

DA SIĘ?

Sorry za OT.



Nie martw się o q2ht ani q2tw, bo ja ostatnio miałem problem z zagraniem jakiejkolwiek innej poza q2dm1. Także tutaj jest ostry regres w tej kwestii.



Urbasek, nie ma coolnet DMI i ostra posucha na serwerach DM.
Problem ciągle ten sam. Nie tyle coolnet jest taki dobry, co każdy ma do niego ip. Ci nowi, słabi gracze tam skaczący poza ten serwer się nie wybierają, bo wiedzą że tam nie mają życia. Info, info, info. Fajnie byłoby dać jakieś przekierowanie, albo info po crashu coolnet DMII do atmana DM. Na coolnet DMII są tak debilne mapy, że nie da się tego opisać. Nic poza q2dm1-q2dm8 + q2tw i ht + standardowe mapy do DM nie trzeba wrzucać na tą chwilę. Temat pewnie do przeniesienia gdzieś indziej, ale krok dobry.

Oprócz map potrzeba po sezonie ogórkowym ruszyć z czymś. Myślę, że turnieje jednodniowe to jedyna opcja.
Ponadto bardzo podobał mi się ladder Newasha. Trochę zaginął w akcji w wyniku małej aktywności graczy, ale pomysł zacny. Myślę, że poza duelami fajnie byłoby coś ciekawego pomyśleć. Solą tej gry zawsze było tp. Model musiałby gwarantować możliwość dołączenia w trakcie rozgrywek, aby nie było to tylko granie o pietruchę.

Do tego system nagród jeśli kiedykolwiek będzie przewidziany powinien być przeznaczony dla losowych graczy biorących udział w XX% meczów, bądź też dla grających w turnieju.
Zachęcajmy, zachęcajmy ... bo śmierć blisko a krowa w górnym banerze coraz mniejsze cyce ma i coraz mniej mleka daje.

Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Skrypt serwery.planetquake.pl
PostNapisane: 2 sie 2012, o 21:25 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 sty 2008, o 13:07
Posty: 1308
Karma: 101
$this->bbcode_second_pass_quote('danonek', 'n')apisałam do yossa aczkolwiek bardzo dawno go nie widziałam, mam nadzieję, że wskrzesi DM (pewnie nawet nie zauważył, ze umarł).


Może czas pomyśleć zatem o czymś nowym, z aktywnym adminem.

Ludzie powoli zapomnieli o ip coolneta DMI i nie sądzę, żeby nagle przybyło ludzi po jego wskrzeszeniu, a w większości przejdą gracze z coolnet DMII. Dodatkowo Ci, którzy nie grają na DMII z powodu dennych map.

Nie ma lepszego momentu chyba jak teraz, żeby DM-a dobrego postawić.
Nikt przecież nie ominie atmana bo ma inną nazwę niż coolnet DM, tylko dlatego, że serwer będzie pusty albo nie będzie wiedział o jego istnieniu.

Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Skrypt serwery.planetquake.pl
PostNapisane: 2 sie 2012, o 21:47 
Mroczny

Dołączył(a): 12 wrz 2007, o 10:08
Posty: 524
Lokalizacja: Poznań
Karma: 21
Myślę, że osoby bywające na DM mają wbite ip Coolnet DM 1 w adressbook i jeśli wróci serwer - wróci ruch.
Nowy serwer jest ryzykownym posunięciem, bowiem nieodgadniona jest ludzka psychika i rządzi się dziwnymi kaprysami.
Aczkolwiek - jak mówisz Neon, jest to dobry moment na nowy dobry serwer DM.

Ale może czegoś więcej trzeba niż zwykłego postawienia serwera. Może trzeba kontaktu z graczami i jakiejś interakcji, takiej, która umożliwi zmiany na serwerze (różnorakie) w zależności od potrzeb (trendów).

Ale może dość tego pustego pisania. Krew i mana tylko jak z kranu odpływa na tym przeklętym FB.
Załatwiona sprawa ze skryptem w jeden dzień. Akcja sezonu jak dla mnie. Dzięki jeszcze raz Urbas.

_________________
facebook.com/groups/quake2players/


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Skrypt serwery.planetquake.pl
PostNapisane: 2 sie 2012, o 21:57 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2005, o 13:53
Posty: 3550
Karma: 140
jedynie odpowiednio rozreklamowany (ip we wszystkich q2 downloadach) serwer w stylu satfilmu (only q2dm1) moze zwiekszc ruch/doplyw swiezych graczy/zainteresowac ludzi q2

_________________
#czesc


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Skrypt serwery.planetquake.pl
PostNapisane: 3 sie 2012, o 00:19 
Mlodziezowy
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 cze 2010, o 17:32
Posty: 278
Lokalizacja: Tarnów/Kraków
Karma: 7
bo ja ostatnio miałem problem z zagraniem jakiejkolwiek innej poza q2dm1.

Czy tylko ja mam kompletnie odmienne zdanie ? Wg mnie w tym momencie znaczna większość graczy jest skłonna zmienić mapę, to jest ogromny progres w tej kwestii. :o


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Skrypt serwery.planetquake.pl
PostNapisane: 3 sie 2012, o 09:48 
Mroczny

Dołączył(a): 16 kwi 2010, o 09:18
Posty: 452
Karma: 20
Dem też chciał zrobić serewer DM z serweru Quake2.info #2 @Zafraguj.pl


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 46 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
katalog stron controlwebs.pl i www.netcatalog.pl zaprasza