[ Fajny Board ] Forum Quake2

Quake 2 umarł
Teraz jest 19 mar 2024, o 09:00

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Nowa mapa - unta
PostNapisane: 8 gru 2011, o 20:43 
Slaby koles

Dołączył(a): 17 wrz 2011, o 15:08
Posty: 2
Karma: 1
Zapraszam do testowania mojej mapy

screeny: http://imageshack.us/g/853/quake001.png/

mapa: http://www.sendspace.com/file/3lz0t3


Ostatnio edytowano 9 gru 2011, o 01:38 przez UNTA, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Nowa mapa - unta
PostNapisane: 8 gru 2011, o 20:56 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 sie 2003, o 22:43
Posty: 3027
Lokalizacja: lublin/warszawa
Karma: 65
poskakalem chwile...

cienie wisza w powietrzu ponad przedmiotami.
przeraza kladka do bfg, bo chuja widac. ale to pewnie o to chodzi.
w wielkieh hali sa spadki fps, a przy mojej 2-3 letniej maszynce to szok, bo jest az za dobra na q2 ;]

ogolnie hmm... biegajac troche, zauwazylem ze kazdy korytarz prowadzi czasem do jednego miejsca z ktorego nie ma ciekawego polaczenia tylko jest to podroz po np bron, dosc nudnymi schodami.

+za quada na scianie :D

duzo pracy musiales w to wlozyc ale hmmm, na dm niestety imo sie bardziej nadaje niz do testowania tp. sprobuj skontaktowac sie z silem/normanem to moze dadza ci kilka wskazowek jesli chcesz zrobic cos na czym bedzie mozna pograc na tp :)

gratz i powodzenia w dalszych probach jesli takowe podejmiesz

_________________
dlaczego? ponieważ http://www.instantsfun.es/ballsofsteel


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Nowa mapa - unta
PostNapisane: 8 gru 2011, o 21:24 
Cichociemny
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 wrz 2011, o 20:07
Posty: 98
Lokalizacja: uk
Karma: 3
no nie podoba mi sie :( za duza i te tekstury zniechęcają mnie do skakania na niej.. aczkolwiek fajny motyw z quadem i duuuzym Q przy ssg :D
mimo tego gratki za checi :)

_________________
http://vimeo.com/16822209


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Nowa mapa - unta
PostNapisane: 9 gru 2011, o 01:43 
Slaby koles

Dołączył(a): 17 wrz 2011, o 15:08
Posty: 2
Karma: 1
Załatałem dziury które powodowały spadek fps, za to w nagrode wylały się tekstury w innych cześciach mapy hehe, całość traktuje z przymrużeniem oka, jakiś twór powstał więc się nim pochwaliłem, licze że kiedyś pogram sobie na tej mapie na jakimś serwerze DM. PS - co do samych tekstur - po prostu już mi się nie chciało :P . Pozdro.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Nowa mapa - unta
PostNapisane: 9 gru 2011, o 16:46 
ZamaskoOwany

Dołączył(a): 3 kwi 2003, o 12:13
Posty: 5420
Lokalizacja: Krak
Karma: 224
no masz sporo błędów w strukturach, są spadki
23 bryły nie mają spójności, zobacz w map > check map for problems

mnie najbardziej razi brak czytelności przestrzeni przez to texturowanie i 'puszczone' światło


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
katalog stron controlwebs.pl i www.netcatalog.pl zaprasza