Kiedyś chyba nawet z Tobą neon się kontaktowałem a było to z rok temu w sprawie tego bota bo to świetna sprawa. Nie chcę zaśmiecać teamtu ale i tworzyć nowego, ale jednak wstawię swojego posta tutaj. Taki o to pomysł mam na zajęcie serwerów z NF tak żeby w czasie gdy nie ma ligi coś się działo i przyciągnęło swieżą krew jak i starych graczy.
300 (300 gier w systemie 4vs4)
Przeczytałem temat newasha o aliasowaniu, oraz watęk bota quake2all na polskim kanale irc. Nam wszystkim chodzi chyba o to, żeby serwery z NF były używane częściej niż do dueli czy też niedzielnego grania. Jeżeli zaczniemy na nich grać nowi gracze bedą zmuszeni przenieść się na nie prędzej czy później. Co ma ten proces przyśpieszyć, a taki troche ściągany, nie sprawdzony, śmieszny projekt turniejowy na który wpadłem dziś rano po przejrzeniu FB. Nie ukrywam, że chodzi o zbalansowanie dobre zespołów i możliwość gry w nim praktycznie każdego zawodnika, zarówno z wysokim exp jak i niskim. Byłby świetnym sprawdzianem dla młodych wilków, a także kopalnią talentów dla clanladerów
300- czyli 300 minut codziennej pickupowej rankingowej gry na modzie TDM na serwerach NF, narazie gdy jeszcze PLQ2 nie zaczęło się na nowo. Temat jak łatwo się domyślić dotyczy takiego LADDERA TDM. Przedstawie krótkie wymagania, które należy spełnić aby wynik meczu był rozliczony jako turniejowy. Takie pierwsze skojarzenia to:
1. 300- czyli gramy codziennie o ile mamy chęci poklikać od 20.00 do 1.00 (mecz musi się rozpocząć po 20.00 i przed 1.00 w nocy), 2. długość mapy (meczu) 20 minut jak w plq2 oraz ewnetualne dogrywki, rozgrywka 4vs4, 3. oczywiści serwer NF, który obsługuje przynajmniej 10 slotów, 4. mecz jest jest rankingowy i ważny wtedy i tylko wtedy gdy na koniec meczu, w obu zespołach są te same osoby co zaczęły ten właśnie mecz, w innym wypadku mecz nie może być rankingowym (oraz zostaną zamieszczone screeny i demka ale o tym później), 5. co gramy, gramy wszystkie dobrze znane nam mapy czyli: q2dm1, q2dm2, q2dm3, q2dm5, q2dm6, q2dm7, q2dm8, q2next1, 6. mapa jest wybierana przez zawodnika, który wygrywa pojedynek na blastry, z pewnym wyjątkiem na wzór quake2all, 7. początek rozgrywki rozpoczyna się przez rzucenie wyzwania przez kapitana jednej z drużyn ekipie przeciwnej, dzieje się to przez zabranie głosu kapitana np teamu A na say_team i poinformowanie o chęci rozegrania meczu rankingowego kolegów z teamu; jeżeli przynajmniej dwóch z trzech jest chętnych na rozgrywkę punktowaną, kapitan zmienia nazwę teamu A na "Wyzwanie". To samo dzieje się w zespole B, jak czują moc, kapitan zmienia nazwę teamu B na "Czemu nie 2.08" (dziś jest 2-gi sierpnia), 8. Rozgrywka jest pregame gdy mamy przynajmniej 3 vs 3, co dalej, 9. Gdy jeden z teamów nie ma kompletu, gracza dobiera kapitan z obsów na serwerze (po wpisaniu "Czemu nie 2.08" przez kapitana, ten kapitan czy też drugi, który nie ma kompletu ma 60 sek i nic ponadto na piknięcie gracza, jednego z obecnych w tym czasie na sewerze. Gdy czas się wydłuży zespół przeciwny może zrezygnować z kontynuowania rozgrywki (eliminacja - wejde irc zawołam cleanera na bank wygramy), 10. Przed procesem pikania wymuszonego obsy zgłaszają chęć uczestnictwa, 11. Gdy jeden i drugi zespół ma deficyt, pierwszy dobiera kapitan zespołu o nazwie "Czemu nie x.xx" a mapę wybiera kapitan teamu "Wyzwanie" oczywiście po konsultacji z kolegami z zespołu, 12. Gdy mamy komplet graczy bądź dobierany jest tylko 1 gracz (7 jest pregame) o mapę walczą wskazane osoby przez kapitanów badź sami kapitanowi, ich głos jest decydujący- pojedynkują się na blastry. Team którego gracz wygrał pojedynek ma wybór mapy, 13. Kapitan wygranego zespołu, który brał udział w grze rankingowej zobligowany są dostarczyć (zamieścić) napóźniej do 24 godzin od momentu zakończenia spotkania screenshot na serwerze w.w.w.speedyshare.com i zapostować to w odpowiednim temacie na FB, głowna postawa przyznawania punktacji w rankingu; kapitan załącza screenshota a przed nim wstawia numerek gry, np.w temacie ostani screenshot dotyczy gry nr 20, więc dodaje przed screenshotem "gra nr 21", 14. Biorący udział w rozgrywce mogą ale nie muszą (także ograniczenie czasowo 24h, żeby nie było śmietnika w temacie na FB- ale od momentu pojawienia się postu wiodącego, zawierającego screena w wynikiem meczu wstawionego przez kapitana) dodać odpowiednie demka i screeny dotyczące accuracy czy też killstats aby zdobyć ekstra punkty w rankingu. Przypisują swoje dane zamieszczone w postach odpowiedniej grze, postują więc np "dotyczy gry nr 21" (żeby nie było burdelu), 15. 24 h (zegarek FB) po poście kapitana mecz jest rozliczany przez adminów, gdy takiego nie ma, tak jakby mecz wogóle się nie odbył;
Punktacja: a) drużyna "Wyzwanie" zwycięstwo: każdy zawodnik +50pkt, team przegrywający za rozegranie +10 pkt dla każdego zwodnika b) drużyna "Czemu nie x.xx" zwycięstwo: każdy zawodnik +75pkt, team przegrywający za rozegranie +10 pkt dla każdego zwodnika c) największa ilość fragów w teamie: zawodnik +10pkt, d) największa ilość fragów w meczu: zawodnik +15pkt (nie sumuje się z pod pkt c), e) najwyższa efektywność w meczu: jeden zawodnik +5pkt, f) największa liczba śmierci: -10 pkt u zawodnika z tą liczbą z jednego jak i drugiego zespołu, -teraz ekstra punkty: g) quadrun śmierci (10 lub więcej fragów na 30 sekundowym quadzie): +5 pkt za jeden udany run (można sumować), h) 100% rg: +7 pkt dla zawodnika, który w meczu będzie miał akcje 7 fragów z rzędu z rg bez pudła (nie sumuje się), i) ponad 7 fragów z blastra w meczu: zawodnik + 8 pkt (można sumować).
Aby nagrodzić, co poniektórych potrzebny byłby screenshot oraz demko (z zaznaczeniem od kiedy do kiedy trwa akcja, prowadzący muszą to potwierdzić więc obejrzenie dowodów trochę im zajmie -z quadrunem góra 30 sekund ale z tym 100% rg może być rożnie jak ktoś się zabunkruje na jakimś lifcie i będzie oszczędny w amunicję). Ekstra punkty zależałby tylko od was.
I może wiele innych, fajnie byłoby nagradzać też karnie teamkillowców, aby nauczyli się kultury gry. Ale chyba nie ma takich statystyk po meczu. To narazie tyle ode mnie taki luźny pomysł. Na pewno potrzebny byłby odzielny teamt na FB oraz kilku opiekunów, którzy pilnowali by porządku i aktualizowali ranking, poprzez ctrl+c ctrl+v. Ranking zamykamy po 300 grach.
|