[ Fajny Board ] Forum Quake2

Quake 2 umarł
Teraz jest 19 mar 2024, o 12:05

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Quake 2: Physics
PostNapisane: 22 lip 2011, o 10:44 
Cukierkowy

Dołączył(a): 25 mar 2003, o 11:31
Posty: 205
Lokalizacja: Bia
Karma: 58
http://dl.dropbox.com/u/35665758/Quake%20II%20Physics.pdf

musicie mi dobic karme do 100+

dziekuje, dowidzenia


EDIT: poprawilem dwie literowki w tekscie (Document Version 1.1)

_________________
...


Ostatnio edytowano 22 lip 2011, o 17:30 przez n00k1e, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Quake 2: Physics
PostNapisane: 22 lip 2011, o 12:28 
Fajny
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lis 2006, o 15:22
Posty: 807
Lokalizacja: Dawna Stolica Polaków
Karma: 144
Ciekawa sprawa, ale opisane tutaj zależności mogą być chyba wykorzystane głównie przez mapperów, którzy posiadając wiedzę z tego artykułu mieliby możliwość dokonania wyboru na które skrzynki gracz może wskakiwać, a na które nie.
O fizyce zapewne więcej mógłby napisać Harven i pewnie niejedną ciekawostka ujrzałaby światło dzienne ;)
Bug związany z koniecznością użycia mniejszej wartości fps, w przypadku zaczynania z wyższego punktu na mapie (spadania) być może ma coś wspólnego z tymi dziwnymi skokami z Defraga q3 (gdzie gracz po upadku z wysokości może wybić się bardzo wysoko lub oddać skok na znacznie dłuższy dystans). Ciekawa sprawa :)

_________________
[inc]sil: please...


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Quake 2: Physics
PostNapisane: 22 lip 2011, o 14:34 
Mlodziezowy
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 mar 2003, o 17:04
Posty: 324
Lokalizacja: ldz
Karma: 8
Hm juz rozumiem czemu skoki na winde na dm1 czy z windy na poleczke nad arena wychodzily mi zawsze tak ciezko. Kwestia w miare wysokich fps (120). Z drugiej strony kwasny, ktory w 2000 juz gral na antycznym kompie (i w sumie nadal na nim gra) skacze tam bezrefleksyjnie.

A jak sie ma sprawa z next1 i skokiem po quada? Bo tam nie moglem wskoczyc za chuja (1 proba na 20 udana) na starszym radeonie, musialem sobie przyciskiem zmieniac fps na 33. Wynikaloby z tego, ze p.0 jest ponizej mapy. Gdy przelaczylem na geforce'a moge miec stale 120 fps i wskakuje tam bez wiekszych problemow.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Quake 2: Physics
PostNapisane: 25 lip 2011, o 10:21 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 lut 2003, o 20:02
Posty: 1267
Lokalizacja: mieszkasz?
Karma: 61
Miło by było jakby ktoś napisał o zależnościach pewnych ustawień w grafie i przeładowaniu broni :D choć to dosyć ciężki temat jak mniemam

_________________
z rakietą Ci do twarzy


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 9 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
katalog stron controlwebs.pl i www.netcatalog.pl zaprasza