[ Fajny Board ] Forum Quake2

Quake 2 umarł
Teraz jest 19 mar 2024, o 11:19

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 20 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: fps a jumpy na mapach dm1-dm8 i duelowych
PostNapisane: 15 lip 2011, o 16:34 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 sie 2003, o 22:43
Posty: 3027
Lokalizacja: lublin/warszawa
Karma: 65
na jakich mapach i w ktorych konkretnie miejscach do wykonania jakiegos przydatnego jumpa podczas tdm/duela warto zmienic fps bo dany jump inaczej nie wyjdzie? wiem np. o takim jednym miejscu na duel5, co ulatwia bardzo gre.

pisze automatyczna zmiana fps pod r1q2 do takich miejsc wiec suma sumarum (via quake2.info) kazdy na tym skorzysta. jesli chcecie pomoc to wstawiajcie screeny w ktorych miejscach przydatna jest zmiana fpsow na inna. no i podawajcie wartosc jaka jest potrzebna :)

_________________
dlaczego? ponieważ http://www.instantsfun.es/ballsofsteel


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: fps a jumpy na mapach dm1-dm8 i duelowych
PostNapisane: 15 lip 2011, o 17:05 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 kwi 2005, o 15:27
Posty: 1551
Lokalizacja: Grajewo
Karma: -69
na 120 da rade prawie wszystkie 'przydatne'


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: fps a jumpy na mapach dm1-dm8 i duelowych
PostNapisane: 15 lip 2011, o 17:14 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 sie 2003, o 22:43
Posty: 3027
Lokalizacja: lublin/warszawa
Karma: 65
na xx mozna wygodnie robic ladder jumpy, na yy mozna na duel5 wskoczyc "nie poscianie" od YA do RG tylko na wprost... na dm3 na yy fps mozna wskoczyc po rg circle jumpem idac na wprost bez jumpa wczesniej czy wskakiwania po scianie bokiem. to samo przy ssg, circle jump nie respa do rl wychodzi prawie za kazdym razem... nie powiesz ze nie sa to "przydatne" jumpy, a jednak 120 do nich nie wystarczy...

nie szukam bezowocnej i bezcelowej dyskuji (twoj post) tylko konkretow. jaki jump wymaga jakiego fps w danym miejscu mapy. zbyt duzo nie wymagam, prawda? no offence, ale chyba jasno sprecyzowalem w 1 poscie o co mi chodzi... nie gram od wczoraj...

_________________
dlaczego? ponieważ http://www.instantsfun.es/ballsofsteel


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: fps a jumpy na mapach dm1-dm8 i duelowych
PostNapisane: 15 lip 2011, o 17:59 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 kwi 2005, o 15:27
Posty: 1551
Lokalizacja: Grajewo
Karma: -69
skoro ci mowie ze na 120 da rade wykonac przydatne skoki, to tak jest, na mniejszych fpsach inaczej sie po prostu do nich podchodzi :| przykladowo 60/66 fps > 120, ale nie oznacza to ze na 120 nie da sie skakac.. na 90 np nie wskoczysz po rg na dm6, albo na skrzynki na dm8 z tego co wiem, na 120 mozesz zrobic 99% skokow na dm1, na jakims innym zrobisz pewnie 100% a w ogole to jak chcesz wiedziec gdzie jaki fps, zagadaj do nookiego, ale zapytaj o kontakt do niego, bo on tu raczej nie zaglada


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: fps a jumpy na mapach dm1-dm8 i duelowych
PostNapisane: 15 lip 2011, o 19:19 
Kozak

Dołączył(a): 29 sie 2003, o 15:48
Posty: 1428
Lokalizacja: de
Karma: 118
na duel1 teleport jump - > 21 fps


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: fps a jumpy na mapach dm1-dm8 i duelowych
PostNapisane: 16 lip 2011, o 00:53 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 sty 2008, o 13:07
Posty: 1308
Karma: 101
Norman mógłbyś sprecyzować?

Abc po co znowu próbujesz błysnąć w temacie, o którym nie masz zielonego pojęcia. Dem gra nie od wczoraj, więc nie pisz, że na 120fps zrobisz PRAWIE wszystko, bo tutaj o te PRAWIE się rozchodzi.

Na dm1 po schodach z dołu areny do apteczek 2x +25hp obok ssg xx fps.
Na dm1 kiedyś widziałem demko Rossa (nie wiem czy nie modyfikowane ustawienia serwera), gdzie wskoczył na wodzie odbijając się od jednego z "wyżłobień" koło stimpack (+2hp) i wskakując na górę wyspy na armor shard (+2armor)
Na dm2 w quad poolu z drabinki na górną "półkę" na xx fps (60?).
Na dm3 można circle jumpem skoczyć z górnej areny do quada xx fps.
Na dm6 nie jest przypadkiem tak, że xx fps sprawia, że chodząc po pochylniach (tych koło bfg) gdy chcemy wejśc do pomieszczenia ze slugami, ya i apteczkami nie spadamy/spadamy do lawy przechodząc do okienka?
Na dm7 na xx fps można wychodząc z ssg po drabinie (koło hb) wskoczyć od razu na górę (fasa tak skakał).

To tak pokrótce kilka skoków, na które pewnie ktoś będzie znał odp.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: fps a jumpy na mapach dm1-dm8 i duelowych
PostNapisane: 16 lip 2011, o 10:28 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 kwi 2005, o 15:27
Posty: 1551
Lokalizacja: Grajewo
Karma: -69
$this->bbcode_second_pass_quote('neon', 'N')orman mógłbyś sprecyzować?

Abc po co znowu próbujesz błysnąć w temacie, o którym nie masz zielonego pojęcia. Dem gra nie od wczoraj, więc nie pisz, że na 120fps zrobisz PRAWIE wszystko, bo tutaj o te PRAWIE się rozchodzi.

Na dm1 po schodach z dołu areny do apteczek 2x +25hp obok ssg xx fps.
Na dm1 kiedyś widziałem demko Rossa (nie wiem czy nie modyfikowane ustawienia serwera), gdzie wskoczył na wodzie odbijając się od jednego z "wyżłobień" koło stimpack (+2hp) i wskakując na górę wyspy na armor shard (+2armor)
Na dm2 w quad poolu z drabinki na górną "półkę" na xx fps (60?).
Na dm3 można circle jumpem skoczyć z górnej areny do quada xx fps.
Na dm6 nie jest przypadkiem tak, że xx fps sprawia, że chodząc po pochylniach (tych koło bfg) gdy chcemy wejśc do pomieszczenia ze slugami, ya i apteczkami nie spadamy/spadamy do lawy przechodząc do okienka?
Na dm7 na xx fps można wychodząc z ssg po drabinie (koło hb) wskoczyć od razu na górę (fasa tak skakał).

To tak pokrótce kilka skoków, na które pewnie ktoś będzie znał odp.


skoki na dm1 o ktorych pisales nie sa mozliwe na 120, bynajmniej nie udalo mi sie ich wykonac przy 120 fpsach
na dm2, dm3 da rade zrobic to na 120 fpsach, na dm6 120 fpsow powoduje ze nie ma bata spasc do lawy, co do dm7 kazda drabinke mozna zrobic na 120, wystarczy sie nauczyc, aczkolwiek na 60/66 fpsach jest to latwiejsze
tak wiec rzeczywiscie nie mam pojecia i chce blyskac i swiecic i zbierac plusiki <3<3<3 wiec odbij plx panie 100musk :)

Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: fps a jumpy na mapach dm1-dm8 i duelowych
PostNapisane: 16 lip 2011, o 16:57 
Czarnuch o_O

Dołączył(a): 24 lut 2010, o 22:18
Posty: 772
Lokalizacja: Szczecin
Karma: 22
$this->bbcode_second_pass_quote('neon', 'N')orman mógłbyś sprecyzować?

Abc po co znowu próbujesz błysnąć w temacie, o którym nie masz zielonego pojęcia. Dem gra nie od wczoraj, więc nie pisz, że na 120fps zrobisz PRAWIE wszystko, bo tutaj o te PRAWIE się rozchodzi.

Na dm1 po schodach z dołu areny do apteczek 2x +25hp obok ssg xx fps.
Na dm1 kiedyś widziałem demko Rossa (nie wiem czy nie modyfikowane ustawienia serwera), gdzie wskoczył na wodzie odbijając się od jednego z "wyżłobień" koło stimpack (+2hp) i wskakując na górę wyspy na armor shard (+2armor)
Na dm2 w quad poolu z drabinki na górną "półkę" na xx fps (60?).
Na dm3 można circle jumpem skoczyć z górnej areny do quada xx fps.
Na dm6 nie jest przypadkiem tak, że xx fps sprawia, że chodząc po pochylniach (tych koło bfg) gdy chcemy wejśc do pomieszczenia ze slugami, ya i apteczkami nie spadamy/spadamy do lawy przechodząc do okienka?
Na dm7 na xx fps można wychodząc z ssg po drabinie (koło hb) wskoczyć od razu na górę (fasa tak skakał).

To tak pokrótce kilka skoków, na które pewnie ktoś będzie znał odp.


Masz moze to demko ?
_________________
dżanglist


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: fps a jumpy na mapach dm1-dm8 i duelowych
PostNapisane: 16 lip 2011, o 17:09 
Cukierkowy

Dołączył(a): 12 wrz 2007, o 20:44
Posty: 168
Karma: 30
ten skok na wysepke (a nawet wyzej) w wykonaniu nooka
http://q2scene.net/ds/index.php?op=dd2&id=1169335957


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: fps a jumpy na mapach dm1-dm8 i duelowych
PostNapisane: 16 lip 2011, o 17:17 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 sie 2003, o 22:43
Posty: 3027
Lokalizacja: lublin/warszawa
Karma: 65
$this->bbcode_second_pass_quote('abc', '
')#1 skoki na dm1 o ktorych pisales nie sa mozliwe na 120, bynajmniej nie udalo mi sie ich wykonac przy 120 fpsach
#2 na dm2, dm3 da rade zrobic to na 120 fpsach, na dm6 120 fpsow powoduje ze nie ma bata spasc do lawy, co do dm7 kazda drabinke mozna zrobic na 120, wystarczy sie nauczyc, aczkolwiek na 60/66 fpsach jest to latwiejsze
#3 tak wiec rzeczywiscie nie mam pojecia i chce blyskac i swiecic i zbierac plusiki <3<3<3 wiec odbij plx panie 100musk :)


#1 wlasnie chodzi o TE ustawienia FPS na ktorych sie da wykonac takie skoki. neon napisal wyraznie ze da sie je wykonac na fps "xx" tzn, ze na PEWNYCH, niestandardowych (np. 66 ?) da sie wykonac te skoki...

#2 da sie, ale i da sie je wykonac latwiej na pewno na innej wartosci FPS

#3 chodzi o to ze nie zrozumiales o co pytam. nie pytalem jakie skoki da sie wykonac na np. 120 fps, tylko jakie skoki wymagaja innego ustawienia fps niz np. 120... czyli wszystkie niestandardowe, do ktorych przydatna moze byc chwilowa, automatyczna zmiana fps na wartosc dla ktorych dany skok latwiej wykonac

powtorze sie, nie interesuja mnie co sie da na np. 120 (standardowe ustawienie) tylko wlasnie jaki skok, ktorego nie da sie wykonac latwo na 120 wymaga jakiej wartosci fps.

musze przyznac neonowi, ze 2 pierwsze Twoje posty swiadczyly o takiej a nie innej pozie, chociaz wiem ze do drugiego posta zdarzyles dodac cos co juz mnie zaczelo interesowac (inne watosci fps dla danych skokow). bo na prawde krew mnie zalewala jak czytalem odp w stylu "na 120 mozesz wykonac prawie wszystkie skoki". no i co z tego skoro o to nie pytalem? ehh... plz EOT
_________________
dlaczego? ponieważ http://www.instantsfun.es/ballsofsteel


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: fps a jumpy na mapach dm1-dm8 i duelowych
PostNapisane: 16 lip 2011, o 18:43 
Kozak

Dołączył(a): 29 sie 2003, o 15:48
Posty: 1428
Lokalizacja: de
Karma: 118
$this->bbcode_second_pass_quote('neon', 'N')orman mógłbyś sprecyzować?


po wejsciu w teleport dolny prowadzacy do gl i ja da sie od razu wyskokczyc na polke z roxami, bez wchodzenia po schodach.
chyba raczej tylko na 2x fps.

$this->bbcode_second_pass_quote('neon', '
')Abc po co znowu próbujesz błysnąć w temacie, o którym nie masz zielonego pojęcia. Dem gra nie od wczoraj, więc nie pisz, że na 120fps zrobisz PRAWIE wszystko, bo tutaj o te PRAWIE się rozchodzi.


hmm, sam nie widze sensu robienia takiego cfg. co prawda fajny bajer ale grywalne to napewno nie bedzie. W moim odczuciu trzeba sobie ustawic tak cfg aby miec jak najlepszy movement - czyli pod siebie.

wiekszosc skokow ktore wypisales eon da sie zrobic na 120,

drabina 66-90

a te stimpacki nad woda to pls, wogole nie przydatne w grze :D.

Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: fps a jumpy na mapach dm1-dm8 i duelowych
PostNapisane: 16 lip 2011, o 18:47 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 mar 2003, o 20:11
Posty: 2549
Lokalizacja: Krynica/Krak
Karma: 45
kurwa, ani jednego z tych skokow z demka nokiego nie znalem :D dla mnie n1

_________________
:


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: fps a jumpy na mapach dm1-dm8 i duelowych
PostNapisane: 16 lip 2011, o 19:31 
Czarnuch o_O

Dołączył(a): 24 lut 2010, o 22:18
Posty: 772
Lokalizacja: Szczecin
Karma: 22
$this->bbcode_second_pass_quote('THP', 't')en skok na wysepke (a nawet wyzej) w wykonaniu nooka
http://q2scene.net/ds/index.php?op=dd2&id=1169335957

Dzieki!
_________________
dżanglist


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: fps a jumpy na mapach dm1-dm8 i duelowych
PostNapisane: 16 lip 2011, o 21:02 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 sie 2003, o 22:43
Posty: 3027
Lokalizacja: lublin/warszawa
Karma: 65
$this->bbcode_second_pass_quote('norman', 'h')mm, sam nie widze sensu robienia takiego cfg. co prawda fajny bajer ale grywalne to napewno nie bedzie.


dlaczego mialoby nie byc grywalne, skoro wlasnie zadaniem takiego cfg jest automatyczne dobieranie fps do miejsca w ktorym aktualnie sie znajdujesz - bez wciskania jakiegokolwiek innego klawisza poza tym odpowiadajacym +moveup.

$this->bbcode_second_pass_quote('norman', '
')W moim odczuciu trzeba sobie ustawic tak cfg aby miec jak najlepszy movement - czyli pod siebie.


nic nie stoi na przeszkodzie by taki cfg spersonalizowac, bo jedyne co bedziesz musial zrobic to uzupelnic 20-30 locksow standardowa wartoscia fps, a dla np 5 innych miejsc zrobic wyjatek, gdzie fpsy sobie zmienisz na inne. nie chcesz czegos, to tego nie wlaczasz ;]

pozatym pare osob sie o mnie o to pytalo czy daloby sie to zrobic, wiec ... ;] no i nic nikomu przeciez narzucic nie moge... chcesz grac "tak", to grasz "tak". chcesz uzyc takiego cfg, jak np sdr to uzyjesz...

dlatego nawoluje do listowania wiecej takich skokow :)
_________________
dlaczego? ponieważ http://www.instantsfun.es/ballsofsteel


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: fps a jumpy na mapach dm1-dm8 i duelowych
PostNapisane: 16 lip 2011, o 21:07 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 sie 2003, o 22:43
Posty: 3027
Lokalizacja: lublin/warszawa
Karma: 65
no i dodam jedynie ze "grywalnosc" jest w relacji z wiedza nt. co wiesz o cfg pod danego klienta... jesli chcesz zrozumiec sens tworzenia tego cfg to poczytaj u richa o tym CO zmienia stosowanie roznych wartosci cl_maxfps. Jak to przecyztasz to zrozumiesz ze warto grac na wartosci XXX (nie podam specjalnie) i miec np wyjatki na miejsca w ktorych wartosc XXX uprzykrza Ci zycie (te miejsca sa wyjatkami i bez stosownego cfg ta wartosc/wartosci fps sa nie uzywane przez osoby ktore wiedza o co kaman)... przykladem tego sa wlasnie kladki i wejscie do roomu z slugami i YA na dm6 kolo bfg (miedzy innymi neon o tym wspomnial)

przeczytaj, skojarz, wyciagnij wnioski :)

_________________
dlaczego? ponieważ http://www.instantsfun.es/ballsofsteel


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: fps a jumpy na mapach dm1-dm8 i duelowych
PostNapisane: 17 lip 2011, o 16:04 
Cukierkowy

Dołączył(a): 25 mar 2003, o 11:31
Posty: 205
Lokalizacja: Bia
Karma: 58
Widze ze zaglebiacie sie w tajniki jumpmoda, wiec nie bede przeszkadzac :)

Jak znajde checi to napisze duzy artykul o fizyce q2 i o fpsach bo z ziomkiem z jumpa dokonalismy niezlego odkrycia i ten artykul ogarnal by 90% tego topicu.

_________________
...


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: fps a jumpy na mapach dm1-dm8 i duelowych
PostNapisane: 17 lip 2011, o 19:05 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 wrz 2007, o 22:07
Posty: 1157
Lokalizacja: Pyrlandia
Karma: 101
ale po lawie nie umiecie chodzić a Stasiek potrafi oj potrafi


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: fps a jumpy na mapach dm1-dm8 i duelowych
PostNapisane: 17 lip 2011, o 19:49 
Kozak

Dołączył(a): 29 sie 2003, o 15:48
Posty: 1428
Lokalizacja: de
Karma: 118
fakir stasiek :o


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: fps a jumpy na mapach dm1-dm8 i duelowych
PostNapisane: 17 lip 2011, o 19:54 
Fajny
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lis 2006, o 15:22
Posty: 807
Lokalizacja: Dawna Stolica Polaków
Karma: 144
Hard:

http://q2scene.net/ds/index.php?op=dd2&id=1169334569

http://q2scene.net/ds/index.php?op=dd2&id=1169334563

_________________
[inc]sil: please...


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: fps a jumpy na mapach dm1-dm8 i duelowych
PostNapisane: 22 lip 2011, o 19:44 
Cukierkowy

Dołączył(a): 25 mar 2003, o 11:31
Posty: 205
Lokalizacja: Bia
Karma: 58
$this->bbcode_second_pass_quote('n00kie', 'W')idze ze zaglebiacie sie w tajniki jumpmoda, wiec nie bede przeszkadzac :)

Jak znajde checi to napisze duzy artykul o fizyce q2 i o fpsach bo z ziomkiem z jumpa dokonalismy niezlego odkrycia i ten artykul ogarnal by 90% tego topicu.



no i znalalzem checi, wiec dem, przeczytaj artykul z topicu "Quake II: Physics"
_________________
...


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 20 ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
katalog stron controlwebs.pl i www.netcatalog.pl zaprasza