[ Fajny Board ] Forum Quake2

Quake 2 umarł
Teraz jest 11 gru 2019, o 22:29

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 58 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: COOLNET a mapy :)
PostNapisane: 29 maja 2011, o 16:19 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2005, o 13:53
Posty: 3550
Karma: 140
2 sprawy :

1. link do profilu na fb :D
2. bez obaw , mysle ze jesli mapa bedzie grywalna i zamiescisz ja tutaj do oceny, to po naszej akceptacji (z uwagi na Twoja plec zapewne bedzie Ci latwiej :D ) na pewno v3non/yossarin czy ktos tam inny wrzuci ja na serwer ;)

_________________
#czesc


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: COOLNET a mapy :)
PostNapisane: 29 maja 2011, o 18:13 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 mar 2003, o 11:34
Posty: 2090
Lokalizacja: Stalowka/Krakow
Karma: 53
Uzyj unigrunt,pozniej jebnij tapete w gwiazdki i bedziemy zadowoleni jesli chodzi o room :P A w przedpokoju to Wenecje przywal :P Flizy w karo tez dobrze wygladaja :P Jak cos to pisz na priv. Wystawiam faktury!

_________________
pijemy za mamy bo jak mamy to pijemy:P


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: COOLNET a mapy :)
PostNapisane: 29 maja 2011, o 20:23 
Fajny
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lis 2006, o 15:22
Posty: 807
Lokalizacja: Dawna Stolica Polaków
Karma: 144
O ile pamięć mnie nie myli, to coolnetem opiekuje się yossarian i do niego należy uderzać w sprawie wgrania mapy na serwer.
Niech ktoś Ci poda jakiś kontakt do yoss'a na PM, bo on chyba na naszego fb nie zagląda od długiego czasu.

_________________
[inc]sil: please...


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: COOLNET a mapy :)
PostNapisane: 29 maja 2011, o 22:48 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 sie 2003, o 22:43
Posty: 3027
Lokalizacja: lublin/warszawa
Karma: 65
$this->bbcode_second_pass_quote('sil', 'O') ile pamięć mnie nie myli, to coolnetem opiekuje się yossarian i do niego należy uderzać w sprawie wgrania mapy na serwer.
Niech ktoś Ci poda jakiś kontakt do yoss'a na PM, bo on chyba na naszego fb nie zagląda od długiego czasu.

nie zaglada, a i na gg trzeba go nie raz troche meczyc jesli sprawa wymaga wiecej zaangazowania (wgranie mapy nie wymaga duzego zaangazowania)

jedyna rzecz jaka moge doradzic to po ukonczeniu projektu mapy i przyklasku formuowiczow kontakt z danuta, jako ktorej yoss troszke zbyt bezgranicznie ufa, no i w razie potrzeby dac znac na prv gdzie sie z yossem kontaktowac
_________________
dlaczego? ponieważ http://www.instantsfun.es/ballsofsteel


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: COOLNET a mapy :)
PostNapisane: 29 maja 2011, o 23:03 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 lis 2006, o 15:50
Posty: 1603
Lokalizacja: 3city
Karma: 56
$this->bbcode_second_pass_quote('Iza:)', '
')Zabrałam się za tworzenie jednej mapy, wymyślam coś i staram się to przenieść "na papier" (monitorowy hehe). Po 4 dniach pracy udało mi się stworzyć jak to mój kolega mówi "jeden room" :) Oczywiśćie mam jeszcze kupę pomysłów co do tego jak go wykończyć i chcę przechodzić dalej (tworzyć kolejne segmenty) :)


jak mapa bedzie hujowa to i tak nikt ci jej nie wrzuci na serwer, pozatym zrob najpierw 1 od poczatku do konca...

Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: COOLNET a mapy :)
PostNapisane: 29 maja 2011, o 23:23 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 kwi 2005, o 15:27
Posty: 1551
Lokalizacja: Grajewo
Karma: -69
$this->bbcode_second_pass_quote('sapin', '')$this->bbcode_second_pass_quote('Iza:)', '
')Zabrałam się za tworzenie jednej mapy, wymyślam coś i staram się to przenieść "na papier" (monitorowy hehe). Po 4 dniach pracy udało mi się stworzyć jak to mój kolega mówi "jeden room" :) Oczywiśćie mam jeszcze kupę pomysłów co do tego jak go wykończyć i chcę przechodzić dalej (tworzyć kolejne segmenty) :)


jak mapa bedzie hujowa to i tak nikt ci jej nie wrzuci na serwer, pozatym zrob najpierw 1 od poczatku do konca...

dobrej mobilizacji nigdy za wiele x]

Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: COOLNET a mapy :)
PostNapisane: 30 maja 2011, o 00:32 
Kozak

Dołączył(a): 14 cze 2002, o 19:22
Posty: 1348
Lokalizacja: Kusięta/Wrocław
Karma: 44
ktoś chyba ma za dużo wolnego czasu ...


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: COOLNET a mapy :)
PostNapisane: 30 maja 2011, o 00:34 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2005, o 13:53
Posty: 3550
Karma: 140
Więcej o: Iza Jestem chyba jedyną kobietą, która jest troszkę zboczona, a do tego potrafi skoczyć po setkę na q2dm1 :)

lol slonik

ale z ta jedyna troche przesadzasz :D

_________________
#czesc


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: COOLNET a mapy :)
PostNapisane: 30 maja 2011, o 13:44 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 sie 2003, o 22:43
Posty: 3027
Lokalizacja: lublin/warszawa
Karma: 65
$this->bbcode_second_pass_quote('Iza:)', '')$this->bbcode_second_pass_quote('v3non', 'k')toś chyba ma za dużo wolnego czasu ...


Czyli nie mam co liczyć na to, że mapka trafi na serwer? :(
nie martw sie, bo akurat w sprawie coolnet'u dm zenon ma malo do powiedzenia...
_________________
dlaczego? ponieważ http://www.instantsfun.es/ballsofsteel


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: COOLNET a mapy :)
PostNapisane: 30 maja 2011, o 19:03 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 sie 2005, o 17:14
Posty: 1036
Lokalizacja: Szprotawa/Wroc
Karma: 62
Jeśli masz pomysł na jakąś fajną mapkę to rób, akurat może coś z tego wyjdzie ;)

ahhh szkoda że nie jestem z rocznika 199X, bo byśmy zarywali nocki przy duelach :ok:

_________________
neon gej, lanther gej ho hej.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: COOLNET a mapy :)
PostNapisane: 30 maja 2011, o 19:26 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 mar 2003, o 20:11
Posty: 2549
Lokalizacja: Krynica/Krak
Karma: 45
ja sie zgalszam chetnie na testera :D

_________________
:


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: COOLNET a mapy :)
PostNapisane: 30 maja 2011, o 20:39 
Fajny
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lis 2006, o 15:22
Posty: 807
Lokalizacja: Dawna Stolica Polaków
Karma: 144
Nikt Ci na to pytanie nie odpowie, bo zwyczajnie - nie da się.
Dużo zależy od architektury mapy.
Musisz zadbać o odpowiedni balans - zastanowić się, które rejony mapy drużyna chciałaby utrzymywać aby uzyskać przewagę nad przeciwnikiem.
Z drugiej strony musisz zadbać o to, aby w innych zakątkach mapy znajdował się również arsenał, który umożliwiłby drugiej drużynie odbicie okupowanego przez wroga rejonu.
Temat rzeka - spłodzenie grywalnej mapy to zadanie trudne. Musisz uzbroić się w cierpliwość i być przygotowana na masę testów (także z udziałem osób postronnych), które dadzą odpowiedzi na pytania:
- co w mojej mapie jest fajne?
- co muszę zmienić?
itp...

_________________
[inc]sil: please...


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: COOLNET a mapy :)
PostNapisane: 31 maja 2011, o 12:36 
Fajny
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lis 2006, o 15:22
Posty: 807
Lokalizacja: Dawna Stolica Polaków
Karma: 144
Hmm, to jeszcze mały feedback z mojej strony.
W projekcie postaw na asymetrię i unikaj "powielania" pomieszczeń/aren. Najlepiej niech każdy rejon mapy będzie unikatowy. Wszelkie mapy TDM, grane w ligach, są asymetryczne. Miałem okazję pograć kilka razy na coolnecie i spotkałem się z mapami symetrycznymi oraz nie. Te cechujące się symetrycznością są nudne, gra na nich jest nużąca i schematyczna, wręcz zniechęcająca.

Tekstury w r1q2 mogą rzeczywiście być inne, a to z racji tego, że r1q2 obsługuje większy zakres plików graficznych. Podejrzewam, że gdybyś w paku utworzyła specjalny katalog z teksturami pod Twoją mapę, a następnie w projekcie podawała ścieżkę do tekstur z tego katalogu, to uniknęłabyś zjawiska "podmieniania tekstur" przez r1q2. Zapewne w projekcie odwołujesz się do tekstur z katalogów typu e2u1 itp, gdzie siedzą tekstury starsze i nowsze (różnie odczytywane przez r1q2/Twój program do robienia map). Stąd różnica w efekcie "końcowym".

_________________
[inc]sil: please...


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: COOLNET a mapy :)
PostNapisane: 31 maja 2011, o 18:44 
Mlodziezowy

Dołączył(a): 1 wrz 2003, o 18:21
Posty: 261
Lokalizacja: Opole
Karma: 14
Jak już kobiety się pojawiają na FB, to i ja coś napisze :D
Zadziałałaś jak magnes.
Ogólnie to ja zawsze radzę na początku szkicować ołówkiem na kartce. W ten sposób Jesteś w stanie w 1 min zrobić 20 koncepcji.
Nie wierzę w to, że uda Ci się zrobić dobrą mape projektując na zasadzie: mam jedno pomieszczenie, teraz robie drugie, potem korytarz itp itd. Z tego wyjdzie kupa. Musisz mieć jakąś koncepcje. Zauważ, że na każdej mapie czy TDM, czy DM, jest jakieś ważne miejsce typu - Plac, arena, jakiś duży pokoj, jakas otwarta przestrzeń, ogólnie mówiąc jakiś punkt odniesienia.
Nie zapominaj też o wysokości, mapę można zrobić w rzucie niewielką ale ciekawą w przekroju. To tyle, żeby od razu CIę nie zniechęcać. Koncepcja jest najtrudniejsza, ale ona zadecyduje czy mapa bedzie grywalna czy nie, rozklad broni i tektusry zostaw sobie na koniec.
pozdro. Zapraszamy na irca na ath.priv :D

_________________
"czyj chleb jadasz, tego piosnkę śpiewasz"


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: COOLNET a mapy :)
PostNapisane: 31 maja 2011, o 18:50 
Cichociemny

Dołączył(a): 6 lis 2007, o 21:57
Posty: 96
Lokalizacja: far, far away
Karma: -3
Niech ktoś powie małżonce mq, że on tu bajeruje panny:D. Co do podpowiedzi, to unikaj pomieszczeń/miejsc, do których prowadzi tylko jedno wejście, bo wiadomo czym to grozi: wchodzi kapusta i jest de...

_________________
Jak Kuba Bogu, tak Bóg Kubańczykom!


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: COOLNET a mapy :)
PostNapisane: 31 maja 2011, o 18:53 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2005, o 13:53
Posty: 3550
Karma: 140
posluchaj rad michaq , w koncu jest architektem wiec wie co mowi :)

_________________
#czesc


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: COOLNET a mapy :)
PostNapisane: 31 maja 2011, o 19:04 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 sie 2003, o 22:43
Posty: 3027
Lokalizacja: lublin/warszawa
Karma: 65
ja jeszcze polecam zaznajomic sie z http://quake2.info/zaloz-serwer/ edit: widze ze zmienili domene wiec podaje linka dzialajacego http://www.zafraguj.pl/index.php/

osoba odpowiedzialna za ten projekt to nocri, wiec przy odrobinie zainteresowania (i po zamieszczeniu foty w zalaczniku) na pewno bedzie chetny do zalozenia dla ciebie servera na ktorym moglabys testowac swoje mapki z znajomymi, bez potrzeby proszenia yossariana o wrzucenie mapy :)

gdy produkt bedzie gotowy i przetestowany to wtedy uderzaj do yossa

_________________
dlaczego? ponieważ http://www.instantsfun.es/ballsofsteel


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: COOLNET a mapy :)
PostNapisane: 1 cze 2011, o 06:41 
Czarnuch o_O

Dołączył(a): 7 paź 2003, o 17:30
Posty: 612
Karma: -41
Jesteś kilka dni na forum i masz wiecej karmy odemnie :( :D

Powodzenia ! jak skonczysz moge potestowac xD

_________________
o kurwa ; o


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: COOLNET a mapy :)
PostNapisane: 1 cze 2011, o 08:10 
Cukierkowy
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lip 2005, o 20:57
Posty: 185
Lokalizacja: : O
Karma: 25
z tym testowaniem to ostrożnie Luczek :D


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: COOLNET a mapy :)
PostNapisane: 1 cze 2011, o 14:22 
Cichociemny

Dołączył(a): 13 paź 2007, o 14:53
Posty: 138
Karma: 3
w sumie to przydala by sie jakas nowa fajna mapa duelowa chytry

ogolnie mysle ze braknie mapy casual friendly w stylu dm1 z mechanika dm3 jedyna mapa w ta desen to next1 ktora nie jest zbyt pospolita ze wzgledu na brak rg i spory metraz z mizernym rozmieszczeniem itemow (nie casual friendly)

wiec moze pomysl w tym kierunku? Obrazek

@edit
$this->bbcode_second_pass_quote('', 'w')chodzi kapusta i jest de...

wiadomo jak np morph-x gral winde to jest skill jak kapusta czysci dm1 z windy to jest "&!@%#!^@ !&^#%@! !%^&$!@$ twoja stara kapusta!"

l2p haters :puppydogeyes:

Ostatnio edytowano 1 cze 2011, o 14:31 przez GandalF, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Offline  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 58 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
katalog stron controlwebs.pl i www.netcatalog.pl zaprasza