[ Fajny Board ] Forum Quake2

Quake 2 umarł
Teraz jest 28 mar 2024, o 13:25

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 58 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: COOLNET a mapy :)
PostNapisane: 1 cze 2011, o 14:27 
Kozak

Dołączył(a): 14 cze 2002, o 19:53
Posty: 5731
Lokalizacja: znienacka
Karma: 272
:rozjebany:

_________________
The computer is your friend. Trust the computer.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: COOLNET a mapy :)
PostNapisane: 1 cze 2011, o 16:34 
Czarnuch o_O

Dołączył(a): 28 gru 2002, o 20:40
Posty: 769
Lokalizacja: PODJUCHY-GORKI
Karma: 2
Nowe cycki sie na forum pojawily i od razu jakie zainteresowanie.

_________________
dmC|Ble


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: COOLNET a mapy :)
PostNapisane: 1 cze 2011, o 16:36 
Czarnuch o_O

Dołączył(a): 7 paź 2003, o 17:30
Posty: 614
Karma: -41
:D Stawiam ze to jest give ;D

_________________
o kurwa ; o


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: COOLNET a mapy :)
PostNapisane: 2 cze 2011, o 14:34 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 sie 2003, o 22:43
Posty: 3027
Lokalizacja: lublin/warszawa
Karma: 65
Izo, jako ze tworzenie map to nie tylko tworzenie samej mapy a dodawanie ciekawych elementow to przypomnialem sobie o istnieniu fajnej paczki, zwanej prefabs... nie korzystalem z tego nigdy bo nie zajmowalem sie tworzeniem map, stad nie jestem pewien czy wszystkie pliki sa do jednego edytora czy do innego... jestem w 99.9% ze na pewno sie to Tobie przyda...

http://www.fileplanet.com/81649/80000/fileinfo/All-Prefabs-for-Quake2

zrob sobie mala przerwe od tworzenia mapy i poprzegladaj, porozkminiaj co do czego Ci sie moze przydac :)

ps.
mam nadzieje ze sie nie pomylilem o przeznaczeniu tych pliczkow, ale w niektorych plikach txt jest opis jako ze jest to np. gotowy most, czy drzwi czy cos innego :)

ps2.
daj znac czy sie myle czy nie ;]

_________________
dlaczego? ponieważ http://www.instantsfun.es/ballsofsteel


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: COOLNET a mapy :)
PostNapisane: 2 cze 2011, o 16:20 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 sie 2003, o 22:43
Posty: 3027
Lokalizacja: lublin/warszawa
Karma: 65
http://www.quake2.com/qworkshop/tutorials/tutorials.htm tutki
http://leray.proboards.com/index.cgi? forum mapperow
http://www.cs.rochester.edu/~brown/242/docs/RadiantTut.html tutek do edytora

mysle ze jak poszukasz via google pomocy do tworzenia map to szybko sie nauczysz nowych sztuczek i trikow :)

_________________
dlaczego? ponieważ http://www.instantsfun.es/ballsofsteel


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: COOLNET a mapy :)
PostNapisane: 2 cze 2011, o 17:10 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 sie 2003, o 22:43
Posty: 3027
Lokalizacja: lublin/warszawa
Karma: 65
1. przejrzyj wszystko co sie da - nigdy nie wiesz co ci sie przyda.
2. nie chodzilo mi o same ozdoby.. na pewno musza byc rzeczy tupu walce, zapadnie etc etc
3. fajnie ze masz satysfakcje, ale na przyszlosc latwiej, wygodniej i szybciej jest skorzystac z tego co juz jest gotowe. Twoim tworem ma byc fajna mapa a nie wlasnorecznie zrobione tory :P

w takich setach chodzi o to zeby nie marnowac czasu na drobiazgi tylku skupic sie na tym co najwazniejsze...

ale o tym trzeba sie tez przekonac samemu i na wlasnej skorze...

powodzenia

_________________
dlaczego? ponieważ http://www.instantsfun.es/ballsofsteel


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: COOLNET a mapy :)
PostNapisane: 2 cze 2011, o 18:16 
Mlodziezowy

Dołączył(a): 1 wrz 2003, o 18:21
Posty: 261
Lokalizacja: Opole
Karma: 14
Iza:) = dem ?:D

_________________
"czyj chleb jadasz, tego piosnkę śpiewasz"


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: COOLNET a mapy :)
PostNapisane: 3 cze 2011, o 08:13 
Czarnuch o_O

Dołączył(a): 24 lut 2010, o 22:18
Posty: 772
Lokalizacja: Szczecin
Karma: 22
$this->bbcode_second_pass_quote('Iza:)', 'A') właśnie 8O jak mam Wam zamieścić tą mapę ? :bij:

Przesłać komuś na maila czy jak?


q2strog@interia.eu 8)
_________________
dżanglist


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: COOLNET a mapy :)
PostNapisane: 3 cze 2011, o 08:44 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2005, o 13:53
Posty: 3550
Karma: 140
wrzuc na www.speedyshare.com i podaj link - najlatwiej bedzie

_________________
#czesc


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: COOLNET a mapy :)
PostNapisane: 3 cze 2011, o 15:06 
Fajny
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lis 2006, o 15:22
Posty: 807
Lokalizacja: Dawna Stolica Polaków
Karma: 144
Jak na pierwszy projekt to naprawdę bardzo nice. Mapka złożona, ciekawa i dość specyficzna. Niektóre pomieszczenia naprawdę fajnie połączone. Tzn podoba mi się wielopoziomowość w pewnych miejscach.
Moja uwaga: niektóre pomieszczenia za imho małe. Np pokoik z RL. Kto 1 weźmie rl ten zdobywa fraga, bo przeciwnik nie zdoła uciec przed rakietami. Chociaż to może nawet i nie wada, a urok tej mapy. Żeby powiedzieć coś więcej musiałbym pograć na niej, obadać jak działają respawny itp. Możnaby pokusić się też o paczki ammo do niektórych broni (mam wrażenie, że np. bulletsów jest jak na lekartswo;]).

Może kilka uwag później, gdy przyjże się bliżej ;)

_________________
[inc]sil: please...


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: COOLNET a mapy :)
PostNapisane: 3 cze 2011, o 16:10 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 mar 2003, o 20:11
Posty: 2549
Lokalizacja: Krynica/Krak
Karma: 45
bez kitu jeblem :D

ta mapa jest fajniejsza od 3/4 map zamiesczonych na coolnecie dm :D

fakt faktem do tdm ta mapa sie nie nadaje, ale na dm to tam miazga bedzie :D
wkurwialo mnie to, ze spadalem w ten wieeeeelki dol w lawe jak chcialem od torow do rg dobiec i sie zle wybilem ;]
no i np. wez pod uwage ze w klejka dwa gra kapusta, ktory nie skacze tak wiec ten stopien od rl prowadzacy tunelikiem do torow i wagona jest od strony rl lekko za stromo, z drugiej strony jest fajnie gladko ale od strony rl scina

co do rozstawienia all mi sie podoba, nie jest tego za duzo ale tez nie za malo

sil fakt, wielopoziomowosc jest mega tutaj ;]

ogolnie 7/10

ale i tak naprawde prawdziwa ocena mapy bedzie wtedy, kiedy zbierze sie z 6 osob i pogra na niej z 20 minut

_________________
:


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: COOLNET a mapy :)
PostNapisane: 3 cze 2011, o 17:14 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2005, o 13:53
Posty: 3550
Karma: 140
Tory sa ok , kapusta sie nie przejmuj (to nie bylo na powaznie)

_________________
#czesc


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: COOLNET a mapy :)
PostNapisane: 3 cze 2011, o 17:27 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 sie 2005, o 17:49
Posty: 1028
Karma: 49
co do torów to mi się przypomniało.. http://www.youtube.com/watch?v=2VBqTwHlY5Q D:


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: COOLNET a mapy :)
PostNapisane: 3 cze 2011, o 17:47 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 mar 2003, o 20:11
Posty: 2549
Lokalizacja: Krynica/Krak
Karma: 45
Iza z kapusta to byl zart, jednak sugestia zeby ta kladke polozyc tak jak jest z drugiej strony byl na powaznie
nie jest to cos co mega przeszkadza w grze, ale duzo osob w dm jak zauwazylem chodzi po mapie a nie skacze, dlatego tez wychodzac z rl tym tunelem na tory bedzie go scinalo co jest rownoznaczne z tym, ze jak ktos bedzie w poblizu ma fraga

a tory wg. mnie zostaw tak jak s abo sa fajne

_________________
:


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: COOLNET a mapy :)
PostNapisane: 3 cze 2011, o 18:02 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 sie 2003, o 22:43
Posty: 3027
Lokalizacja: lublin/warszawa
Karma: 65
a moim zdaniem nie sugeruj sie i zostaw dojscie do rg tak jak jest... q2 to rowniez movement... chcesz postrzelac z rg to wskocz tam...

fajna mapka jako debiut, przypomniala klimaty coolnetowe (a nie gralem tam juz ze ho ho), tzn ze sie nada na dm.

duzy potencjal w tobie drzemie i nie daj sie zamknac w czyjes ramy... to maja byc twoje mapy i realizuj swoje pomysly... czytaj wskazowki i bierz je pod uwage, ale akurat uwage o przejsciu do rg moim zdaniem mozsz smialo zignorowac - w koncu fajnie sie leci w ta dziure ;)

_________________
dlaczego? ponieważ http://www.instantsfun.es/ballsofsteel


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: COOLNET a mapy :)
PostNapisane: 3 cze 2011, o 18:53 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 mar 2003, o 20:11
Posty: 2549
Lokalizacja: Krynica/Krak
Karma: 45
dem a gdzie ty przecyztales, ze komus nie pasuje dojscie do rg ? nikt go zmieniac nie chcial bo jest fajne o:

_________________
:


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: COOLNET a mapy :)
PostNapisane: 3 cze 2011, o 20:24 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 mar 2003, o 20:11
Posty: 2549
Lokalizacja: Krynica/Krak
Karma: 45
o sprawe z kladka ladnie rozwiazalas :))

rzucilo mi sie w oko cos innego ale nie wiem czy to bylo zamierzone przez Ciebie czy nie dlatego dolacze screeny,
chodzi o to, ze winda nie dojezdza do konca, jest za krotka
http://imageshack.us/photo/my-images/171/quake001.png/
http://imageshack.us/photo/my-images/37/quake002.png/

a co do swiatla ladnie rozjasnilas mape, jest duzo jasniejsza niz poprzednia wersja

_________________
:


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: COOLNET a mapy :)
PostNapisane: 3 cze 2011, o 20:59 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 mar 2003, o 09:22
Posty: 4052
Lokalizacja: bstok
Karma: 216
szacun za robotę i determinację z pewnością, chociaż mi osobiście się ta mapa nie podoba. za duża, za bardzo chaotyczna, preferuje inne mapy na DM. oczywiście na coolnecie sporo takich map bez ładu i składu, ale kto co woli, spodziewałem się czegoś znacznie mniejszego :)


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: COOLNET a mapy :)
PostNapisane: 3 cze 2011, o 22:50 
Cichociemny

Dołączył(a): 6 lis 2007, o 21:57
Posty: 96
Lokalizacja: far, far away
Karma: -3
Ja mam podobne odczucia jak Feeble. Za duża, do tego chaotyczna. Ma zajebiste patenty, które wolałbym zobaczyć w kilku innych, mniejszych mapach. Sama w sobie jest takim "małym dziełem sztuki" jak dla mnie: do oglądania super, do użytku już niekoniecznie. Ale być może zmienię zdanie, jak już pogram:P. Co do uwag: wydaje mi się, że megas i red są za blisko siebie. Wystarczy, że jakaś kapusta będzie jak zawsze siedziała na redzie, zbierała megasa i jak się masz. Może warto setkę zamienić na np. Adrenaline, a +100 dać indziej?

_________________
Jak Kuba Bogu, tak Bóg Kubańczykom!


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: COOLNET a mapy :)
PostNapisane: 4 cze 2011, o 10:20 
Cichociemny

Dołączył(a): 6 lis 2007, o 21:57
Posty: 96
Lokalizacja: far, far away
Karma: -3
Gadaniem o kapuście się nie przejmuj, to tylko tak w ramach nieśmiesznego żartu. Co do megasa i reda, to założenie miałaś słuszne: dopakować dupsko i dawaj siać zniszczenie, ale nie wierzę, że nie znajdą się ludzie, którzy będą kursowali tylko od mh do ra i tak w koło. Do tego rg jest bardzo blisko tych artefaktów, w zasadzie w 3-4 sekundy da się wziąć zestaw rg/ra/mh. Jak wejdzie ktoś na prawdę dobry może bardzo zaburzyć wyważenie mapy.

_________________
Jak Kuba Bogu, tak Bóg Kubańczykom!


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 58 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 34 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
katalog stron controlwebs.pl i www.netcatalog.pl zaprasza