[ Fajny Board ] Forum Quake2

Quake 2 umarł
Teraz jest 21 paź 2019, o 20:54

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Quake2 done quicker
PostNapisane: 18 lis 2010, o 16:27 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 cze 2002, o 12:16
Posty: 2175
Lokalizacja: Warszawa
Karma: 140
Hej.
Zwazywszy na to, ze qdq ma już trochę lat, a nasz kochany kłejk troszeczkę się zmienił, wpadłem na pomysł, by odświeżyć qdq w nowym standardzie z naszym dzikim movementem.
Celem projektu było by pobicie na maxa czasu (o ile to możliwe) każdej z map singleplayer qdq.
Kilka wstępnych zasad:
- najtrudniejszy poziom
- bez cheatów, speedhacków itp.
- jak najbardziej dozwolone tricki, jumpy i pochodne (leadder jumpy ze zmianami FPS również!)
Ciągłość gry utrzymywana by była na podstawie demka z aktualnej mapy i autosave'a z kolejnej. Dzięki temu, mapa ukończona w szybszym czasie np z 5hp pociągnie to za sobą, że kolejną mape zaczyna się z tym samym HP.
Projekt troszkę by potrwał, zrobiony byłby stopniowo. Przykład: mamy save'a i pobijamy w jednym tygodniu rekord na jednej mapie, wybieramy najmniejszy czas bądź rozsądne zakończenie mapy (np. gdy kolejnej nie da się przejść zaczynajac z 2HP :D). W następnym tygodniu kolejny poziom z savem autosave'a ostatniego rekordu.
Fajnie by było, gdyby całość poszła zajebiście szybko. Myślę, że najpiekniejszym podsumowaniem (o ile projekt by wypalił) byłby pełnometrażowy filmik z czasami i nickami graczy każdej z map.
Tak więc kieruje do was prośbę. Napiszcie mi tutaj, co o tym sądzicie, może macie jakieś ciekawe pomysły, oraz najistotniejsze, czy chcecie uczęstniczyć w takim projekcie.

_________________
Console: d2 Irc: alt+z lover


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Quake2 done quicker
PostNapisane: 18 lis 2010, o 19:41 
Kozak

Dołączył(a): 15 cze 2002, o 16:37
Posty: 2962
Karma: 22
Jak dla mnie dobry pomysl bo sam kiedys o tym pomyslalem i przeszedlem pare poziomow tym sposobem. Zaden problem pobic czasy z QDQ bo oni tam jedynie chodzili, a nie uzywali skakania do tego tak jak teraz kazdy. Mialem kilka demek z pierwszych poziomow ale bylo to tak dawno ze juz je stracilem.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Quake2 done quicker
PostNapisane: 18 lis 2010, o 20:37 
Cukierkowy

Dołączył(a): 25 mar 2003, o 11:31
Posty: 205
Lokalizacja: Bia
Karma: 58
Dobry plan w sumie, tez mi to przeszlo przez mysl kilka razy ale nie chcialo mi sie zapamietywac tej calej drogi z singla, bo trzeba sie zawracac, zbierac klucze itd.
Jakies rocketjumpy kozackie czy doublejumpy by sie wymyslilo zeby poskracac troszke, ale odrazu wam mowie ze na to trzeba bedzie poswiecic W HUJ czasu.
Przeciez bez sensu bedzie poswiecic tyle godzin gry i pobic rekord o 5 sekund. Jak juz to przynajmniej zeby to bylo okolo minuty.

Ciekaw jestem co inni na ten temat sadza.

Pisac!

_________________
...


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Quake2 done quicker
PostNapisane: 18 lis 2010, o 20:45 
Fajny
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 paź 2007, o 21:25
Posty: 960
Karma: 67
JUMP POWER, sil cos o tym wie! (GRANAT! :D:D:D)

a tak na powaznie, to najlepiej robic jedna mape (zeby przejscie powiedzmy nie trawlo wiecej jak 180 sek na pelnym nookim) wtedy to by bylo bardzo fajne :) i zeby mozna bylo grac kiedy sie chce (taki powiedzmy serwer do jumpa by sie odpalalilo i za przejscie mapy sa podane czasy czy cos, i sa zapisywane gdzies tam do txt (wszyscy))

_________________
Umci umci tralalala


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Quake2 done quicker
PostNapisane: 18 lis 2010, o 22:05 
Cukierkowy

Dołączył(a): 25 mar 2003, o 11:31
Posty: 205
Lokalizacja: Bia
Karma: 58
fasadin pomysl w cipke! zajebisty ale..
Jumpmod odpada, trzeba kogos kto zmodyfikuje kod jumpmoda lub napisze nowy mod. Jest duuuuuzoooo problemow z tym typem rozgrywki.

Nawet jesli ktos by napisal nowy mod to ktory bylby na jakims serverze to:
-przyciski i inne ruchome elementy ( gdy jeden gracz np nacisnie przycisk windy i w tym samym czasie przyjdzie druga osoba, to bedzie musiala poczekac az winda zjedzie i straci sekundy)
-boty (enemy), nie wiem jak to by wygaldalo. Np ja i ty robimy czas, ja biegne 20 sekund za toba, ty w tym czasie "uaktywniles" enemy, powychodzili z zarogow i biegaja w kolo itd. i ja biegnac za toba mam juz inne ustawienie enemy, co mogloby przeszkodzic w uzyskaniu czasu.
-ekwipunek i health/armor. Jak konczysz jeden level i masz np 20 healtha to na kolejnym levelu zaczyansz od 20 healtha i z tymi samymi broniami/amunicja co miales wczesniej, inaczej to nie ma sensu.

Jest troche tych problemow do obejscia :(

Podsumowujac najlepiej jak kazdy gra u siebie na lanie i nagrywa demka. Pozniej mozna czasy porownac i wybrac najlepszy. Co do "skrotow" na mapach lub przydatnych skokow to mozna by zalozyc topic gdzie kazdy kto odkryje cos nowego pisze co i jak i gdzie. Wtedy inni beda mogli wykorzystac ten skok i zrobic jak najlepszy czas.

_________________
...


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Quake2 done quicker
PostNapisane: 19 lis 2010, o 00:06 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 cze 2002, o 12:16
Posty: 2175
Lokalizacja: Warszawa
Karma: 140
Można by było rowniez wybrac 2ga opcje, gdzie nikt nikomu o skrotach nie mowi, zaczela by sie ostra rywalizacja D:

_________________
Console: d2 Irc: alt+z lover


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Quake2 done quicker
PostNapisane: 19 lis 2010, o 00:20 
Cukierkowy

Dołączył(a): 25 mar 2003, o 11:31
Posty: 205
Lokalizacja: Bia
Karma: 58
Mozna mozna tylko teraz jest pytanie na czym nam zalezy:
-zeby rywalizowac ze soba o najszybciej zrobione mapy
-czy o zrobienie jak najszybszego czasu w q2

bo albo rywalizujemy miedzy ze soba na scenie q2 albo polska scena sie laczy i robimy ROZPIERDOL :D

_________________
...


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Quake2 done quicker
PostNapisane: 19 lis 2010, o 14:27 
Kozak

Dołączył(a): 15 cze 2002, o 16:37
Posty: 2962
Karma: 22
$this->bbcode_second_pass_quote('n00kie', 'J')akies rocketjumpy kozackie czy doublejumpy by sie wymyslilo zeby poskracac troszke, ale odrazu wam mowie ze na to trzeba bedzie poswiecic W HUJ czasu.
Przeciez bez sensu bedzie poswiecic tyle godzin gry i pobic rekord o 5 sekund. Jak juz to przynajmniej zeby to bylo okolo minuty.


Pobic rekord to zaden problem. Pierwsza mape da sie zrobic dwa razy szybciej niz to oni zrobili :) a kolejne jeszcze szybciej. Oni nie uzywali strafejumpow tylko normalnie chodzili wiec pobic rekord to zaden problem. Odjebac jakis nieziemsko niski czas na przejscie calej gry to by bylo cos :)

Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Quake2 done quicker
PostNapisane: 29 gru 2010, o 20:46 
Luzny kolezka

Dołączył(a): 13 sie 2005, o 08:09
Posty: 429
Karma: 6
http://www.youtube.com/watch?v=ZhzXKMqZBBc

ciekawe ile czasu na to poswiecil


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Quake2 done quicker
PostNapisane: 30 gru 2010, o 03:29 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 lis 2006, o 15:50
Posty: 1603
Lokalizacja: 3city
Karma: 56
1 ostatnio jakos zrobili - 14 minut! oczywiscie ze strejfami - http://www.youtube.com/watch?v=VpiNDxssUL0

2 tez jest juz ze strejfami czasu nie pamietam - znajde to wrzyce

no i jakby ktos nie znal - http://speeddemosarchive.com/quake/
pomysl ogolnie fajny :) tzn fajny jak sie zejdzie przynajmniej ta minute

mam - 19 minut - http://speeddemosarchive.com/demo.pl?QuakeII_hard_1933


no i chyba najlepiej by bylo tak zrobic, ze kto chce to sobie instaluje tego moda nagrywa demko
potem wybrac najszybsze czasy i tyle (:


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Quake2 done quicker
PostNapisane: 30 gru 2010, o 12:51 
Luzny kolezka

Dołączył(a): 19 mar 2010, o 19:43
Posty: 417
Lokalizacja: Białystok
Karma: -24
tylko pepek dal linka, w którym ziomek przeszedl kłejka w 100%


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Quake2 done quicker
PostNapisane: 30 gru 2010, o 14:12 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 lis 2006, o 15:50
Posty: 1603
Lokalizacja: 3city
Karma: 56
ale nie mowimy o przejsciu na 100% tylko o speedrunie


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Quake2 done quicker
PostNapisane: 30 gru 2010, o 14:49 
Fajny
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 paź 2007, o 21:25
Posty: 960
Karma: 67
jedno mnie dziwi, ze bronie tak malo odbieraja zycia

_________________
Umci umci tralalala


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Quake2 done quicker
PostNapisane: 30 gru 2010, o 20:08 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 cze 2002, o 12:16
Posty: 2175
Lokalizacja: Warszawa
Karma: 140
A mnie ze koles w 2gim levelu (link od pepka) na samym początku pominął przeciwników a jak skończył mapę to miał max zabitych :)

_________________
Console: d2 Irc: alt+z lover


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Quake2 done quicker
PostNapisane: 14 lut 2011, o 15:23 
Czarnuch o_O
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lip 2004, o 20:45
Posty: 789
Lokalizacja: ha_mster
Karma: 33
pomysl jest fajny, moge pomoc jezeli ludzie beda mieli czas i checi.
widzialbym to tak:

zaczynajac od pierwszej misji, wrzucasz link w typ topicu(lub juz oddzielnym specjalnym do tej zabawy) do autsave'a i demka.

podajesz statsy jakie masz po zakonczeniu mapki, np:

czas:...

HP: ...

armor:
-YA(50)
-typy armoru
itd...

Bronie:
-mg(100)(w nawiasie ile ammo)
itd...

powerupy: ...

-------

i teraz ktos tu wrzuca swoje demko, inni moga kontynuowac od jego autosave'a albo probowac skonczyc szybciej itd.
trwaloby to dlugo, moznaby wyznaczyc jakis deadline, zeby sie nie zapetlic, potrzebna by byla pelna wspolpraca ludzi i dyskusje a nie klotnie.

na koncu jakis kozak klei filmik wrzuca nicki ku pamieci i gg.
pozdro.

EDIT:
moznaby tez pomyslec nad czyms w rodzaju kolejek jak w plq2.
czyli, np w tym tyg robimy 1 misje, w nastepnym 2 itd.
wszystko mogloby sie luzno wydluzac lub skracac, zeby zachowac zdrowy rozsadek, bo jak juz kazdy wie, ze nic wiecej sie nie wycisnie, albo najwyzej 0,01 sekundy to po co tracic czas, jedziemy dalej itd.

_________________
o <- pch


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 15 ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
katalog stron controlwebs.pl i www.netcatalog.pl zaprasza