[ Fajny Board ] Forum Quake2

Quake 2 umarł
Teraz jest 28 mar 2024, o 23:11

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 197 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Pro Duel
PostNapisane: 11 kwi 2004, o 13:03 
Kozak

Dołączył(a): 14 cze 2002, o 18:27
Posty: 6753
Karma: 172
cz3

zaczelismy robic Pro Duel
co w nim bedzie:


1. Natychmiastowa zmiana broni, wywalona calkowicie animacja chowania/wyciagania gunow
a) bedzie wtedy mozliwosc np trzymajac cg kliknac X ktory wystrzeli nam 1 granat i wroci do cg, calosc bedzie trwalo ulamek sekundy

2. Troszke szybsze rakiety, normalnie maja speeda 650, potestujemy (dzis zagralem z wnsu na speedzie rakiet 8000 - taki rg tylko ze zamiast nasycony uranem jest nasycony rakietami ;d)

3. Meevash proponuje zrobic plecaki - czyli zabijesz kogos - zostaje plecak, w nim all amo co mial koles + bron ktorej uzywal

4. ZADNYCH ZMIAN W HUDZIE I WYGLADZIE

5. ZADNYCH ZMIAN W FIZYCE PORUSZANIA SIE



narazie tyle
jesli ktos ma jakis pomysl to pisac

_________________
get rich or die tryin


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 kwi 2004, o 13:05 
Kozak

Dołączył(a): 14 cze 2002, o 18:27
Posty: 6753
Karma: 172
6. Zwiekszyc knockback - czyli odrzut po dostaniu z rla,gl

_________________
get rich or die tryin


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 kwi 2004, o 13:09 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 lip 2002, o 00:25
Posty: 2478
Lokalizacja: Poznan
Karma: 8
szybszy reload rakiet i rg

_________________
http://www.wdrewnieiwmetalu.pl


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 kwi 2004, o 13:16 
Przyczajony

Dołączył(a): 13 sie 2003, o 00:11
Posty: 52
Karma: 0
Ja bym dodal jeszcze:

-Lighting Gun (spawarke) zamiast hypera - alternatywna bron do chaingun na krotsze dystanse z mniejszym od CG damage ale z knockback przeciwnika.

-Knockback(odrzut przeciwnika) z raila tez wiekszy.

-Force Respawn natychmiastowy.

-Zmienil dzialanie Grenade Launcher/Grenades(zmniejszenie delaya miedzy wystrzelonymi grenades) - co by pozwolilo spamowac granatami =P.

I narazie tyle mi przychodzi do glowy , co do konkretnych liczb to trudno mi powiedziec.Wazne zeby to bylo wybalansowane i nie bylo jakis overpowered(za bardzo wyjebanych) combosow z broni.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 kwi 2004, o 13:19 
Przyczajony

Dołączył(a): 13 sie 2003, o 00:11
Posty: 52
Karma: 0
No i niekoniecznie ten mod musi sie nazywa Pr0 DUEL modem , iz gdzy poniewaz~ teamy moznaby na nim tez mysle na luzie klikac =P.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 kwi 2004, o 13:21 
Kozak

Dołączył(a): 14 cze 2002, o 18:27
Posty: 6753
Karma: 172
ten force respawn to dobra mysl ! : o

_________________
get rich or die tryin


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 kwi 2004, o 13:32 

Karma: 0
heh , kopia pm z q3 . tyle ze tak tez fizyka gry jest zieniona .


Góra
   
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 kwi 2004, o 13:41 
Mlodziezowy
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 sie 2003, o 22:16
Posty: 284
Lokalizacja: krakow
Karma: 0
moze wyjdzie cos w stylu Excessiveplus+Cpma z q3 :)

tylko ze excessive to przesada
railgun jumpy , duze damage , rg i rl wylatuje jak cg w q2 zreszta inne bronie tez, double jumpy w powietrzu
itd : D

_________________
[size=75]Podobno w chwili


Ostatnio edytowano 11 kwi 2004, o 13:48 przez banshee, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 kwi 2004, o 13:43 
Przyczajony

Dołączył(a): 13 sie 2003, o 00:11
Posty: 52
Karma: 0
Kopia bym tego nie nazwal.Duzo fajnych pomyslow z cpma na pewno moze sie pokrywac z tym co bedzie w tym modzie do Q2.

Nie wiem co rozumiesz poprzez fizyke gry , wiadomo ze zmiana dzialania poszczegolnych broni wplynie na zmiane rozgrywki ale samo poruszanie sie pozostanie niezmienione , takze nie bedziesz odnosil wrazenia zmiany fizyki i sposobu poruszania ...

Do tego tez jak widac narazie jest to dopiero lista pomyslow i przede wszystkim dobre pomysly i rozwiazania ludzi beda wykorzystane w miare mozliwosci podczas kodowania tego moda przez Harvena.Kazdy komentarz jest istotny jednak fajnie jakby cos wnosil , a to co ty napisales IcE to po prostu 2 srednio sensowne zdania , ktore nic nie wnosza do tematu~


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 kwi 2004, o 13:45 
Przyczajony

Dołączył(a): 13 sie 2003, o 00:11
Posty: 52
Karma: 0
banshee niewiem czy masz problem ze zrozumieniem textu , ale to co napisales chyba nie bardzo sie pokrywa z lista przedstawiona do tej pory...

Takze zanim wyciagniesz jakies bezsensowne wnioski moze przeczytaj to kilka razy zeby miec jakikolwiek obraz o czym wogole jest mowa =).


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 kwi 2004, o 13:56 
Mlodziezowy
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 sie 2003, o 22:16
Posty: 284
Lokalizacja: krakow
Karma: 0
MeeVVasH nie wiem oco Ci chodzi , ja tylko zasugerowalem co to moze byc ... pouczac kazdy umie.. szkoda gadac ; ]
no tak z cpma rzeczywiscie mozna znalesc sporo fajnych rzeczy , ale nie zapomnijmy o tym ze cpma m.in double jumpy wzielo z q2 :)

_________________
[size=75]Podobno w chwili


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Pro Duel
PostNapisane: 11 kwi 2004, o 14:31 
ZamaskoOwany

Dołączył(a): 3 kwi 2003, o 12:13
Posty: 5420
Lokalizacja: Krak
Karma: 224
$this->bbcode_second_pass_quote('anomal', '
')1. Natychmiastowa zmiana broni, wywalona calkowicie animacja chowania/wyciagania gunow

już lubie ten mod :D

pomysł z plecakami jest spoko, ale imo jezeli będzie sie z nim znajdowało wszystko co miał koleś, to własciwie nigdy nie bedzie problemów z brakiem ammo do kazdej broni. trzeba by to rozwazyć.

można by także skrócić czas rozkręcania się chg..

Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 kwi 2004, o 14:45 
Przyczajony

Dołączył(a): 9 lis 2003, o 02:15
Posty: 33
Lokalizacja: K-ce(katowce dla ociemnia
Karma: 0
Ja mam takie pomysły:}:
- szybkie teleporty(odrazy mozesz kontynuować jump, cos w tym rodzaju)
- LEKKIA mozliwość sterowania w locie(nie cos takiego ja w qw)
- pomysl z pakiem b. dobry:}


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 kwi 2004, o 14:53 
Slaby koles

Dołączył(a): 4 paź 2003, o 22:37
Posty: 15
Karma: 0
"a) bedzie wtedy mozliwosc np trzymajac cg kliknac X ktory wystrzeli nam 1 granat i wroci do cg, calosc bedzie trwalo ulamek sekundy" czyli bedzie tak ze trzemam cg wciskam x wystrzeli mi z raila (czy only granat ?) i szybkie dobicie z cg...


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 kwi 2004, o 14:55 
Mlodziezowy
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 sie 2003, o 22:16
Posty: 284
Lokalizacja: krakow
Karma: 0
- dobre bylyby bounce jumpy jak w q3 defrag
tylko trzeba zle obliczyc wysokosci jak to zrobili w q3, a to nie jest chyba takie proste ; )

_________________
[size=75]Podobno w chwili


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 kwi 2004, o 14:57 
Kozak

Dołączył(a): 14 cze 2002, o 18:27
Posty: 6753
Karma: 172
zadnych zmian fizyki
a ty zmien avatara ...

_________________
get rich or die tryin


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 kwi 2004, o 15:00 
Kozak

Dołączył(a): 14 cze 2002, o 18:27
Posty: 6753
Karma: 172
$this->bbcode_second_pass_quote('Reaver', '"')a) bedzie wtedy mozliwosc np trzymajac cg kliknac X ktory wystrzeli nam 1 granat i wroci do cg, calosc bedzie trwalo ulamek sekundy" czyli bedzie tak ze trzemam cg wciskam x wystrzeli mi z raila (czy only granat ?) i szybkie dobicie z cg...


tak, szybki strzal bedziesz mogl wykonac kazda bronia
_________________
get rich or die tryin


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 kwi 2004, o 15:10 
Czarnuch o_O

Dołączył(a): 25 mar 2003, o 22:16
Posty: 646
Lokalizacja: Gda
Karma: 8
ależ to bedzie mega zajebioza :D


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: zz
PostNapisane: 11 kwi 2004, o 15:14 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 cze 2002, o 12:16
Posty: 2175
Lokalizacja: Warszawa
Karma: 140
Nie wiem czy to mądre czy głupie... Wiele ludzi ma .wav'y odnosnie stanu healtha przeciwnika (100, 75, 50, 25)itp. Poroponowal bym by przy kazdym uderzeniu przeciwnika odgrywany był ten sam .wav np 100. Wtedy niewiadomo ile energii ma przeciwnik :\ (Jedynie mozna sie domyslac). Jak uwazacie.. Bo mi sie wydaje troche głupie, ale rozgrywka wyglądała by o wiele ciekawiej.. czaic się a przeciwnik mysli ze ma sie 100 + 50 a my mamy 25 :)

_________________
Console: d2 Irc: alt+z lover


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 kwi 2004, o 15:16 
Kozak

Dołączył(a): 14 cze 2002, o 18:27
Posty: 6753
Karma: 172
doddy jesli ktos umie grac duele to wie ile przeciwnik ma zycia (mniej wiecej) i wavy sa niepotrzebne
:X



harven juz zrobil 5ta wersje, testujemy :X

_________________
get rich or die tryin


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 197 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Następna strona

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 20 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
katalog stron controlwebs.pl i www.netcatalog.pl zaprasza