[ Fajny Board ] Forum Quake2

Quake 2 umarł
Teraz jest 27 kwi 2024, o 13:14

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 19 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: CATCH THE CHICKEN
PostNapisane: 22 cze 2010, o 11:58 
Kozak

Dołączył(a): 14 cze 2002, o 19:53
Posty: 5731
Lokalizacja: znienacka
Karma: 272
"Bardzo ciekawy mod.Zabawa polega na tym ,że ten kto zabiera kurczaka musi się dobrze ukryć.Zadaniem goniacego jest jak najszybsze dorwanie goscia z tym kurczakiem i zabicie go.Uwaga! Im dłużej będzisz szukał uciekajacego tym mnie masz punktów...więc good luck."

http://www.q2stuff.mamy.to/ctc11.zip

z tego co ja pamietam to lapalo sie kurczaka i biegalo po mapie. kurczak gubil piora, wiec latwiej bylo innym cie znalezc. za kazde 10s trzymania kurczaka dostawalo sie fragi. jak ktos cie zabil, to tez dostawal fragi, przejmowal kurczaka i wtedy mu sie fragi naliczaly. teraz sobie wyobrazcie takie ganianie po kilku na mapie goniacych tego z kurczakiem. a jakby movement podskoczyl! :D

co wy na to aby odpalic to na jakims serwerze? znalazlby sie gdzies slot? ja bym z checia pogral :D

jest tez basketball: http://www.q2stuff.mamy.to/ballq2.zip, ktory jest podobny (z tego co pisza), ja nigdy nie gralem. mozliwa alternatywa.

_________________
The computer is your friend. Trust the computer.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: CATCH THE CHICKEN
PostNapisane: 22 cze 2010, o 12:25 
Kozak

Dołączył(a): 21 cze 2002, o 20:33
Posty: 1030
Lokalizacja: Gdańsk
Karma: 19
Dla lepszego zrozumienia w/w chickena tzreba dodac, iz majac kurczaka w lapie mozesz strzelac tylko jajkami ;)


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: CATCH THE CHICKEN
PostNapisane: 22 cze 2010, o 12:35 
Kozak

Dołączył(a): 14 cze 2002, o 19:53
Posty: 5731
Lokalizacja: znienacka
Karma: 272
mozna strzelac? nie wiedzialem. myslalem ze tylko uciekasz. cos te jajka robia? :E moze spowalniaja? even more fun!

_________________
The computer is your friend. Trust the computer.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: CATCH THE CHICKEN
PostNapisane: 22 cze 2010, o 14:03 
Cichociemny

Dołączył(a): 9 paź 2007, o 19:41
Posty: 106
Karma: -13
ha ha ! zajebiste :)


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: CATCH THE CHICKEN
PostNapisane: 22 cze 2010, o 14:10 
Fajny
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lis 2006, o 15:22
Posty: 807
Lokalizacja: Dawna Stolica Polaków
Karma: 144
Temat różnych, egzotycznych modów przewijał się już chyba w kilku topicach na bordzie ;] Pomysł dobry, jak najbardziej vote yes ode mnie. Ogólnie byłoby naprawdę klawo, gdyby dane nam było pyknąć w Catch The Chicken, Chaos, Night Hunters itd... 1 serwer - i np. miesiąc CTC, miesiąc Chaos, Miesiąc NH. Myślę, że serwer cieszyłby się dużą popularnością - ot taka odskocznia od rutynowego NAPIERDALANIA TDM :D

nev - jest już Kubus: Basket Ball ;) IP - 217.153.59.106:27919


Ostatnio edytowano 22 cze 2010, o 14:13 przez sil, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: CATCH THE CHICKEN
PostNapisane: 22 cze 2010, o 14:13 
Cichociemny

Dołączył(a): 9 paź 2007, o 19:41
Posty: 106
Karma: -13
$this->bbcode_second_pass_quote('neveride', 'm')ozna strzelac? nie wiedzialem. myslalem ze tylko uciekasz. cos te jajka robia? :E moze spowalniaja? even more fun!

Dokładam się do pytania :)
Ma ktoś jakiś namiar na ten mod ? jakis filmik czy cos zeby było mozna zobaczyc jak to wyglada

Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: CATCH THE CHICKEN
PostNapisane: 22 cze 2010, o 14:35 
Kozak

Dołączył(a): 21 cze 2002, o 20:33
Posty: 1030
Lokalizacja: Gdańsk
Karma: 19
Nie wiem dokladnie jak jest teraz. Kiedys na 100% mozna bylo strzelac jajkami w czasie ucieczki z kura. Nie pamietam niestety jaka krzywde one robily ;)

edit. chociaz po chwili namyslu chyba zrobilem FAIL z tym stzrelaniem jajkami. Chyba mi sie gry pomylily :( Sorry ;]


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: CATCH THE CHICKEN
PostNapisane: 22 cze 2010, o 15:34 
Kozak

Dołączył(a): 29 sie 2003, o 15:48
Posty: 1428
Lokalizacja: de
Karma: 118
nie mozna strzelac niczym. spierdalasz z kurczakiem.

co do koszykowki. to serwer z bball stoi i stoi i stal chyba od zawsze, lecz slabo bylo z graczami na tym modzie. sam tam pyknalem moze z 2x.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: CATCH THE CHICKEN
PostNapisane: 22 cze 2010, o 23:09 
ZamaskoOwany

Dołączył(a): 3 kwi 2003, o 12:13
Posty: 5420
Lokalizacja: Krak
Karma: 224
heh
kurczarki wstawione na dm1 wykorzystałem w moim pierwszym hujowym q2movie z przed 6 lat : D

mod wymiata


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: CATCH THE CHICKEN
PostNapisane: 23 cze 2010, o 05:06 
Kozak

Dołączył(a): 14 cze 2002, o 19:53
Posty: 5731
Lokalizacja: znienacka
Karma: 272
Dzisiaj obczailem serwer basketball. Pewnie powodem dla ktorego nigdy tam nie gralem sa mapy, ktorych nie mam, a ktorych nie da sie sciagnac z serwera...
Czy moglby ktos wystawic paka z mapami? A moze warto byloby wrzucic DMowe mapki? (o ile to ma sens, bo nie znam moda...)

_________________
The computer is your friend. Trust the computer.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: CATCH THE CHICKEN
PostNapisane: 23 cze 2010, o 07:17 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 cze 2002, o 18:47
Posty: 1966
Lokalizacja: Grajewo
Karma: 30
wszyscy z teamu ktory ma kurczaka moga strzelac - wala jajkami, a gosc ktory aktualnie ma kurczaka nie moze strzelac, moze tylko spierdalac.
mapy do bbal musza byc takie jakie sa w tym modzie - kosze
na dm1 nie ma kosza :D

http://planetquake.gamespy.com/View.php ... tail&id=40


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: CATCH THE CHICKEN
PostNapisane: 23 cze 2010, o 07:25 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 cze 2002, o 12:16
Posty: 2175
Lokalizacja: Warszawa
Karma: 140
No ctc miotło!
Trzeba było tylko uważać by kurak pod windę nie wpadł, by go nie squishowała, bo sie nie respawnował :D

_________________
Console: d2 Irc: alt+z lover


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: CATCH THE CHICKEN
PostNapisane: 23 cze 2010, o 08:06 
Kozak

Dołączył(a): 14 cze 2002, o 19:53
Posty: 5731
Lokalizacja: znienacka
Karma: 272
w ctc mozna bylo grac teamami? ja odpalilem moda na oryg q2 (na r1q2 nie dziala) i wygladalo to jak dm + kurczak :S

_________________
The computer is your friend. Trust the computer.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: CATCH THE CHICKEN
PostNapisane: 23 cze 2010, o 10:16 
Kozak

Dołączył(a): 21 cze 2002, o 20:33
Posty: 1030
Lokalizacja: Gdańsk
Karma: 19
A jednak bylo cos z jajkami :) Jednak pamiec mnie nie myli hehe ;D


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: CATCH THE CHICKEN
PostNapisane: 23 cze 2010, o 14:08 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 cze 2002, o 18:47
Posty: 1966
Lokalizacja: Grajewo
Karma: 30
normalnie w opcjach serwera z poziomu q2 wylaczalo sie hurt team czy tam friendly fire, albo przez zmiane dmflags nie pamietam, a nie mam q2 w pracy zeby sprawdzic :D
nie bylo zadnych ready, team itd ale normalnie byly teamy. i jak team mial kurczaka to jego tp klikali z jajek, nie pamietam jakie to obrazenia zadawalo [ czy jakiekolwiek ] czy tylko odpychalo wrogow, nie pamietam tego na tyle bo tak dawno temu to widzialem ze omfg :D


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: CATCH THE CHICKEN
PostNapisane: 23 cze 2010, o 14:16 
dzionsla cien

Dołączył(a): 5 maja 2003, o 10:11
Posty: 4122
Lokalizacja: Gliwice
Karma: 118
$this->bbcode_second_pass_quote('neveride', 'w') ctc mozna bylo grac teamami? ja odpalilem moda na oryg q2 (na r1q2 nie dziala) i wygladalo to jak dm + kurczak :S


ja mam 4 teamy jak odpale sobie:)

ponizej masz ustawienia ctc:

# Gameplay Settings:

# Boolean: (0=off / 1=on)
smallhealth 1 # allow chicken holder to pickup small health (+2)
bighealth 0 # allow chicken holder to pickup health
armor 0 # allow chicken holder to pickup/use armor
invuln 0 # allow chicken holder to use invulnerable (this kinda sucks)
droppable 1 # allows player to drop/throw the chicken (also see droptime)
fragscore 1 # score for killing chicken holding idiot
autostart 1 # automatically begin ctc game rules
stdlog 0 # automatically use standard logging
allowmenu 0 # allow clients to use menu
allowobserver 1 # allow clients to enter observer mode
allowcamera 1 # allow clients to enter camera mode
autorespawn 1 # should the chicken respawn if no one has found it
randomspawn 1 # spawn at random dm point or fartherest
levelcycling 1 # enables cycling through maps specified in mapslist.ini

# Integer: (normal everyday number)
scoretime 10 # (seconds)scoring time
droptime 5 # (seconds)time player must hold chicken for (also see droppable)
respawntime 10 # (seconds)delay before chicken can be respawned
autorespawntime 60 # (seconds)how long the chicken sits around before auto repawning(also see autorespawn)
feathers 5 # delay between dropping feathers
glow 2 # chicken holder glow color
# 0 - None
# 1 - Yellow
# 2 - Red
# 3 - Blue
# 4 - Sort of orange
motdduration 2 # (seconds)length of time message of the day is displayed (motd.ini)


# Teamplay Settings:
# (the following are only valid for teamplay games)

# "teams" option description
#
# 0 - None (Normal game)
# 1 - Red
# 2 - Blue
# 4 - Yellow
# 8 - Green
#
# Add together (like dmflags)
#
# ie. Red + Blue + Green
# 1 + 2 + 8 = 11
#
# Set to 0 to disable teamplay

teams 15 # Teams in teamplay (see above)
notouchdelay 2 # (seconds) How long, after dropping, before the same player can pickup chicken
maxholdscore 2 # Maximum score player can get from holding chicken
kickback 10 # Amount players get kicked by when hit by an egg

Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: CATCH THE CHICKEN
PostNapisane: 23 cze 2010, o 16:36 
Kozak

Dołączył(a): 14 cze 2002, o 19:53
Posty: 5731
Lokalizacja: znienacka
Karma: 272
zaloz serwer gdzies :).

_________________
The computer is your friend. Trust the computer.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: CATCH THE CHICKEN
PostNapisane: 23 cze 2010, o 22:02 
Fajny
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 cze 2002, o 14:56
Posty: 805
Lokalizacja: G-wo
Karma: 1
Jajka odpychały przeciwnika, tak jak dmuchawa w chaosie, cos w podobie :)


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: CATCH THE CHICKEN
PostNapisane: 26 lip 2010, o 00:23 
Cichociemny
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 gru 2002, o 01:25
Posty: 84
Lokalizacja: Warszawa
Karma: 1
CTC odpalałem kiedys dawno temu ale mod nie działał zbyt stabilnie, zawieszał się i obciążał masyznę na max-a.

Basket Ball działa cały czas na kubusiu jako ciekawostka pod adresem: kubus.rulez.pl:27919 a mod amozna sciągnąc stąd: http://kubus.rulez.pl/files/q2/mods/bball/q2bball_1.zip
W sumie to fajny pomysł ale chyba nie da sie pograć bo za łatwo wrzuca sie kosze :)


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 19 ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 168 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
katalog stron controlwebs.pl i www.netcatalog.pl zaprasza