[ Fajny Board ] Forum Quake2

Quake 2 umarł
Teraz jest 16 maja 2024, o 23:18

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 75 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 12 lis 2002, o 20:04 
Mlodziezowy

Dołączył(a): 14 cze 2002, o 23:55
Posty: 308
Lokalizacja: Wolsztyn
Karma: 0
Tego Error: Bad for nie qmam..
a te poprzednie bledy z deltami to prawdopodobnie efekt nieumyslnego mieszania w demkach np. KeyGripem :) (najprosciej to zrobic laczac kilka roznych demek) i to jest do naprawienia i od tego sie demko nie wywala, jedynie konsola ma atak flooda.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 lis 2002, o 00:20 
Cukierkowy

Dołączył(a): 14 lip 2002, o 21:33
Posty: 181
Karma: 9
Wlasnie sobie dzisiaj sciagnolem tego Keygripa to cos pogrzebe. A takie demka to mi Ace nagrywa :mad: nie wiem jak teraz 1.17 ale kiedys czegos takiego nie mialem na bite me czy xani :/

_________________
jest tam pomidor?


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 lis 2002, o 01:58 
Kozak

Dołączył(a): 15 cze 2002, o 16:37
Posty: 2962
Karma: 22
jak juz jestescie przy keygripie, to wiecie jak zrobic zeby po wystrzale rakiety kamera byla na niej ? bylo tak chyba (nie jestem pewien na 100%) np. w najpopularniejszym recamie: thresh vs. bilox


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 lis 2002, o 23:11 
Mlodziezowy

Dołączył(a): 14 cze 2002, o 23:55
Posty: 308
Lokalizacja: Wolsztyn
Karma: 0
w klatce zaraz po wystrzale wlaczasz kamere free fly i jak masz zaznaczonego checkboxa "Show entities" (czy jakos tak) to ustawiasz kamere na rakiecie i odczytujesz jej numer entity. Potem tylko dodajesz kamere typu "As entity" (czy jakos tak...) i podajesz jako numer ten spisany z rakiety


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 lis 2002, o 23:29 
Kozak

Dołączył(a): 14 cze 2002, o 21:52
Posty: 2684
Lokalizacja: warszawa,s
Karma: 427
$this->bbcode_second_pass_quote('FiDO', 'w') klatce zaraz po wystrzale wlaczasz kamere free fly i jak masz zaznaczonego checkboxa "Show entities" (czy jakos tak) to ustawiasz kamere na rakiecie i odczytujesz jej numer entity. Potem tylko dodajesz kamere typu "As entity" (czy jakos tak...) i podajesz jako numer ten spisany z rakiety


:OOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
_________________
sierota po Lost ;) & Q2 сдиелно ж ссср


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 lis 2002, o 17:22 
Mroczny
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 cze 2002, o 23:04
Posty: 539
Lokalizacja: 3City ---> Birmingham
Karma: 4
$this->bbcode_second_pass_quote('FiDO', 'w') klatce zaraz po wystrzale wlaczasz kamere free fly i jak masz zaznaczonego checkboxa "Show entities" (czy jakos tak) to ustawiasz kamere na rakiecie i odczytujesz jej numer entity. Potem tylko dodajesz kamere typu "As entity" (czy jakos tak...) i podajesz jako numer ten spisany z rakiety

znaczy sie...numer z rakiety mowisz? C:

Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 lis 2002, o 20:42 
Mlodziezowy

Dołączył(a): 14 cze 2002, o 23:55
Posty: 308
Lokalizacja: Wolsztyn
Karma: 0
numer obiektu rakiety jak Ci sie numer z rakiety nie podoba :P


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 lut 2003, o 17:05 
Slaby koles

Dołączył(a): 27 sty 2003, o 12:04
Posty: 17
Lokalizacja: Po
Karma: 0
Nie wiecie co zrobic zeby w q2 bylo wiecej fps'ow bo mam ich tylko 50. i zeby q2 plyanniej chodzil :/

_________________
Quake2 oczywi


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 lut 2003, o 17:49 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 cze 2002, o 23:26
Posty: 3116
Lokalizacja: Poznan
Karma: 21
znowu boli ze nie ma tweak na q2.tv :\

wylacz vsync, wylacz antyaliasing, wlacz w opengl tryb przelaczania bufora na transfer blokowy...


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 lut 2003, o 18:37 
Kozak

Dołączył(a): 17 cze 2002, o 21:37
Posty: 1629
Lokalizacja: Che
Karma: 2
kup se nowego kompa, i nie narzekaj na 50 spox da sie grac, ja mam 29 w timedemo - na tym nie da sie grac, ale idzie sie przyzwyczaic


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 lut 2003, o 00:03 
Mlodziezowy

Dołączył(a): 16 wrz 2002, o 14:00
Posty: 310
Lokalizacja: Kolbudy[Gd]
Karma: 0
jakis niecaly rok temu killer:hck mial okolo 40 fps i nie narzekal :/ (jak gral?-sami pamietacie)

_________________
cze

[ poziomica nigdy nie k


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 lut 2003, o 00:56 

Karma: 0
killer jak gral to gral z cafe u manka a tam mial milion siedemset fpsow :D
jak juz go maniek wyjebal z cafe to killer przestal grac :P
proste ze jasne ?


Góra
   
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 lut 2003, o 12:58 
Slaby koles

Dołączył(a): 27 sty 2003, o 12:04
Posty: 17
Lokalizacja: Po
Karma: 0
huj z fps'ami moge miec nawet i 1 ale zeby q2 plynnie chodzilo bo mnie z cg zyca jak cholera:)

_________________
Quake2 oczywi


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 lut 2003, o 13:18 
Kozak

Dołączył(a): 15 cze 2002, o 16:37
Posty: 2962
Karma: 22
zwieksz sobie cl_maxfps sfinka


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 lut 2003, o 17:00 
Slaby koles

Dołączył(a): 27 sty 2003, o 12:04
Posty: 17
Lokalizacja: Po
Karma: 0
mkuh na ile proponujesz zwiekszyc cl_maxfps zeby plynnie chodzil klejk:\

_________________
Quake2 oczywi


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 lut 2003, o 17:10 
Kozak

Dołączył(a): 15 cze 2002, o 16:37
Posty: 2962
Karma: 22
ja mam 120 i jest sympatycznie


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 lut 2003, o 17:52 
Slaby koles

Dołączył(a): 27 sty 2003, o 12:04
Posty: 17
Lokalizacja: Po
Karma: 0
a przy ilu fpsach masz cl_maxfps 120

_________________
Quake2 oczywi


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 lut 2003, o 18:00 
Kozak

Dołączył(a): 15 cze 2002, o 16:37
Posty: 2962
Karma: 22
$this->bbcode_second_pass_quote('RoN!N', 'a') przy ilu fpsach masz cl_maxfps 120
?:D

Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 lut 2003, o 18:39 
Slaby koles

Dołączył(a): 27 sty 2003, o 12:04
Posty: 17
Lokalizacja: Po
Karma: 0
o to mi chodzi ze moze cl_maxfps trzeba dostosowac do ilosci kratek

_________________
Quake2 oczywi


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 lut 2003, o 18:44 
Slaby koles

Dołączył(a): 27 sty 2003, o 12:04
Posty: 17
Lokalizacja: Po
Karma: 0
a przy okazji mkuh nie wiesz co zrobic zeby Pff dobrze chodzilo, bo mi sie zatrzymuje co kwilke i nie da sie ogaldac :x

_________________
Quake2 oczywi


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 75 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 157 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
katalog stron controlwebs.pl i www.netcatalog.pl zaprasza