[ Fajny Board ] Forum Quake2

Quake 2 umarł
Teraz jest 27 kwi 2024, o 11:32

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Glue
PostNapisane: 3 sty 2009, o 13:26 
Cukierkowy

Dołączył(a): 18 paź 2003, o 21:05
Posty: 240
Lokalizacja: Radom
Karma: 17
ostatnio zaczalem sobie skakac na jumpie i sie zastanawiam o co tu chodzi. tak samo na jumpie jak i na zwyklym tdmie w niektorych miejscach (a jest ich wiele) po prostu MUSZE sie przykleic do ziemi przez co trace cala predkosc i ruszam sie jak zolw. teraz pare pytan:
1. ktos, kto dobrze kuma fizyke gry moglby mi wytlumaczyc skad ten klej sie bierze i dlaczego on w ogole kurwa jest ?
2. na jumpie jest cos takiego jak antiglue. na czym to polega i jezeli likwiduje chamskie klejenie sie, to dlaczego nie ma tego wszedzie ? O.o
3. najwazniejsze - wiem ze to jest glownie walka z dobieraniem fpsow, rozdzielczosci, odswiezania ale bylbym wdzieczny gdyby ktos, kto z tym wygral, dal jakas solucje jak to zwalczyc, bo taka rzecz czasem potrafi wyssac przyjemnosc z gry ;s
gram na 1024x768 NoCheatOpenGL, gl_picmip 2, synchronizacja wylaczona, cl_maxfps 99, odsw. monitora 85Hz.
any ideas ?


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Glue
PostNapisane: 3 sty 2009, o 13:36 
Kozak

Dołączył(a): 14 cze 2002, o 19:53
Posty: 5731
Lokalizacja: znienacka
Karma: 272
z tego co sie orientuje protocol 35 richa ma wbudowany antiglue wiec jak serwer go obsluguje to nie bedziesz sie kleil o ile nie masz w cfg cl_procotol 34. to samo jest w team easy na jumpie. w team hard antiglue jest wylaczony, bo proplajerzy uwazaja ze klejenie sie to urok tej gry....
osobiscie nie rozumiem tego i uwazam to za bug, ale nie walcze, bo na jumpie nie skacze, a na serwerach protocol 35 jest obslugiwany

_________________
The computer is your friend. Trust the computer.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Glue
PostNapisane: 3 sty 2009, o 14:06 
Kozak

Dołączył(a): 14 cze 2002, o 19:22
Posty: 1348
Lokalizacja: Kusięta/Wrocław
Karma: 44
na serwerach (nie wiem jestem pewien czy na jumpie tez) jest ustawiony cvar: sv_strafejump_hack 1 ktory sprawia ze osoby ktore maja ustawione protocol 35 (nie nalezy go wymuszac w cfg, klient sam dostosuje sie do serwera) nie kleja sie


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Glue
PostNapisane: 3 sty 2009, o 17:23 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 lis 2002, o 20:35
Posty: 1567
Lokalizacja: Chicago
Karma: 54
goat z tego co sie w zyciu nameczylem to wykumalem ze na kazda rozdzialke musisz miec takie same maxfps jak rozswiezanie w windowsie, jezeli one sie beda roznic to bedziesz sie kleil, czasem mozna zjebac ze dasz alt+enter albo alt+tab i sie wlaczy win ktory ma inna rozdzialke i odswiezanie i sie wtedy tez wali, problem pojawia sie wtedy ze na ktorych mapach zeby zrobic jumpy trzeba miec specyficznie fps i sie miesza ;/ pamietam ze jak zrobilem tak zeby sie nie kleic na zadnej mapie to nie moglem wskoczyc na beczki na dm8 :P

_________________
Laa-la-la E-oo-e-oo


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Glue
PostNapisane: 3 sty 2009, o 20:32 
Cukierkowy

Dołączył(a): 18 paź 2003, o 21:05
Posty: 240
Lokalizacja: Radom
Karma: 17
dzieki panowie - w moim przypadku problemem byla linijka cl_protocol 34 w konfigu. po prawie 10 latach w koncu przestalem sie kleic ;]


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Glue
PostNapisane: 3 sty 2009, o 21:57 
Luzny kolezka
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 sty 2007, o 11:07
Posty: 432
Lokalizacja: Stoczek/Lublin
Karma: 23
to w koncu ma byc protocol 34 czy 35 ? :D

_________________
wieje sandałem !!!


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Glue
PostNapisane: 3 sty 2009, o 22:35 
Slaby koles

Dołączył(a): 27 wrz 2008, o 18:15
Posty: 27
Karma: 0
since there might be different protocol versions, it's the best to use "set cl_protocol 0", which will select the best protocol supported by the server and the client


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Glue
PostNapisane: 4 sty 2009, o 11:47 
Mlodziezowy
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 cze 2003, o 10:09
Posty: 282
Lokalizacja: Wroc
Karma: 23
U mnie też zadziałało... a już przyzwyczaiłem się do tego klejenia :=]

_________________
http://platon.bikestats.pl/


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Glue
PostNapisane: 7 sty 2009, o 10:16 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 cze 2002, o 12:16
Posty: 2175
Lokalizacja: Warszawa
Karma: 140
$this->bbcode_second_pass_quote('Scooby', ' ')pamietam ze jak zrobilem tak zeby sie nie kleic na zadnej mapie to nie moglem wskoczyc na beczki na dm8 :P


No slyszalem rozne okreslenia, rondo na dm2, krzeselka i frytkownica dm3, karuzela dm5, plaza i komin dm1, ale o beczkach to nie wiedzialem slonik

$this->bbcode_second_pass_quote('wision.own.cz', 's')ince there might be different protocol versions, it's the best to use "set cl_protocol 0", which will select the best protocol supported by the server and the client

wision.own.cz
Slaby koles

cz:3
_________________
Console: d2 Irc: alt+z lover


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 163 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
katalog stron controlwebs.pl i www.netcatalog.pl zaprasza