[ Fajny Board ] Forum Quake2

Quake 2 umarł
Teraz jest 19 mar 2024, o 10:06

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 434 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 22  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: r1q2 aprq2 egl q2pro + anticheat
PostNapisane: 15 sie 2006, o 13:22 
Kozak

Dołączył(a): 14 cze 2002, o 19:22
Posty: 1348
Lokalizacja: Kusięta/Wrocław
Karma: 44
tutaj mozecie zadawac pytania/problemy dotyczace klietnow ktore niedlugo beda wymagane na serwerach

nowy plik anitcheat.dll ktory bedzie dolaczony do kazdego z w/w klietnow bedzie dzialal TYLKO na Windows 2000/XP/2003

aprq2 obsluguje 32bitowe tekstury i mozna w nim takze ustawic odswiezanie monitora


Ostatnio edytowano 25 sty 2008, o 03:00 przez v3non, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 sie 2006, o 13:28 
Mroczny

Dołączył(a): 20 mar 2005, o 19:17
Posty: 530
Lokalizacja: Białystok
Karma: 18
No to patrze, ze pogralem :]

Na aprq2 mi aliasy cos nie dzialaja ;o istnieje jakas maxymalna wielkosc cfg ?

_________________
te tam nie pierdol :D


Ostatnio edytowano 15 sie 2006, o 13:35 przez Pio, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 sie 2006, o 13:33 
Fajny

Dołączył(a): 1 wrz 2003, o 15:33
Posty: 815
Lokalizacja: bydgoszcz
Karma: 31
ME zalicza sie pod 2k ? :p

_________________
Mow mi seb :D


Ostatnio edytowano 15 sie 2006, o 13:38 przez SEBbull, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 sie 2006, o 13:38 
Kozak

Dołączył(a): 14 cze 2002, o 19:22
Posty: 1348
Lokalizacja: Kusięta/Wrocław
Karma: 44
r1ch tak napisal

"Anticheat is only supported on Windows 2000/XP/2003 "


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 sie 2006, o 14:18 
Kozak

Dołączył(a): 15 cze 2002, o 09:03
Posty: 1235
Karma: 9
to moze ktos by sie pokusil o jakies how to? :) odnosnie konfiguracji tych klientow, znaczenie komend itp :]
;) ja tam slabo znam angielski ;) :) powiedzmy :P

_________________
pozdr Qiub


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 sie 2006, o 14:24 
Mroczny

Dołączył(a): 9 paź 2003, o 01:33
Posty: 531
Lokalizacja: Che
Karma: 4
zenon daj jakies linki
i od razu linijke do cfg, ktora zmieniala fizyke na normalna, tzn nie skakalo sie tak dziwnie wolno :D

i pytanie, czy da sie zrobic pod r1q2 cos typu gl_colored_lightmaps 0?

edit: juz mam :)
cl_async 0 and cl_smoothsteps 0
nie dziala mi rich.net :/

_________________
kjulik hasacz


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 sie 2006, o 14:44 
Kozak

Dołączył(a): 14 cze 2002, o 19:22
Posty: 1348
Lokalizacja: Kusięta/Wrocław
Karma: 44
aprq2
http://maniac.aq2world.com/apr/aprq2_v1.20.zip

r1q2
http://kubus.rulez.pl/~v3non/klient/r1q2.zip

EGL
http://egl.quakedev.com/files/egl-v0.3.1-stable.exe


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 sie 2006, o 19:30 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 lut 2005, o 13:15
Posty: 2255
Lokalizacja: Białystok
Karma: 100
EGL raczej nie nadaje się do gry :) bardziej do robienia filmów

_________________
I gotta fly away. Gotta catch the train.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 sie 2006, o 19:46 
Fajny
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 kwi 2005, o 19:37
Posty: 831
Lokalizacja: Białysok
Karma: 38
nom przrobilem nawet kiedys egl-a i chcialem na tym moviesa zrobic ... ale cos nie zapiekne to wole engin z bifa ;]

_________________
a, o co tobie bejbe chodzi w sumie? Ja nie wiem, Ty nie wiesz, wiec chuj wie.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 sie 2006, o 20:38 
Kozak

Dołączył(a): 7 paź 2002, o 08:42
Posty: 1591
Lokalizacja: Nowy S
Karma: 39
hm... tzn. ze bedzie zmiana klientow, tzn. nocheat na cos nowego? bez sensu, bo znowu bedzie trza sie uczyc jakichs nowych komend itd. itp :(

_________________
Those who follow the path of the righteous shall have their reward :)


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 sie 2006, o 21:30 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2005, o 13:53
Posty: 3550
Karma: 140
omg zanim cos napiszesz najpierw przeczytaj to co ludzie pisali przez ostatnie pare dni...

no chyba ze trzeba ci tlumaczyc recznie wszystko

_________________
#czesc


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: r1q2 aprq2 egl
PostNapisane: 16 sie 2006, o 15:12 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 cze 2002, o 12:16
Posty: 2175
Lokalizacja: Warszawa
Karma: 140
$this->bbcode_second_pass_quote('v3non', '
')nowy plik anitcheat.dll ktory bedzie dolaczony do kazdego z w/w klietnow bedzie dzialal TYLKO na Windows 2000/XP/2003


To ja poproszę o anitcheat.so pod linuxa :|
Odnosnie aprq2..
Jest fajny, ma duzo opcji, ktore juz dawno temu powinny byc dolaczone do innych klientow.
Nie wiem jak u was, ale ja na tym kliencie kurewsko sie lepie (640x480@120Hz, vsync off, aa off). Ktos ma podobnie? :)
A no i wreszcie OpenAL jest :D
_________________
Console: d2 Irc: alt+z lover


Ostatnio edytowano 16 sie 2006, o 20:47 przez doddy, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 sie 2006, o 15:54 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 cze 2002, o 18:43
Posty: 2441
Lokalizacja: Słupsk
Karma: 63
to na 98 nie bede mogl pograc w q2?!?!?!!?!?!?!?!?!

_________________
Killer aka houxay


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 sie 2006, o 16:10 
Kozak

Dołączył(a): 7 paź 2002, o 08:42
Posty: 1591
Lokalizacja: Nowy S
Karma: 39
wyglada na to, ze nie :(

_________________
Those who follow the path of the righteous shall have their reward :)


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 sie 2006, o 17:25 
Mroczny

Dołączył(a): 20 mar 2005, o 19:17
Posty: 530
Lokalizacja: Białystok
Karma: 18
doddy ja mam podobnie :| w ogole to mi sens zmieniło :| scepjalnie dla aprq2 zmienilem sys na xp :D

_________________
te tam nie pierdol :D


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 sie 2006, o 18:18 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 cze 2002, o 12:16
Posty: 2175
Lokalizacja: Warszawa
Karma: 140
Odnośnie r1q2:

Mam nadzieję, że to tylko kwestia ustawień bo
- double jump po mege wychodzi raz na 15 (LOL?)
- jednym doublejumpem schodkowym nie moge wogole wskoczyc od cg po armor
- no i przyzwyczajenia do autouzupelniania: q, tab, enter. NC : wychodzi z gry, R1Q2: aK|doddy: q. Dokladniej mówiąc, autouzupełnienie do pierwszego polecenia na liscie i wyrzucenie go na konsole, a nie wyswietlenie tylko listy.
Jeżeli ktoś ma jakieś wskazówki to niech je napisze, bowiem nie tylko mi się przydadzą.

EDEK
r_maxfps 120
cl_maxfps 111(tyle showfps w nc pokazywalo) badz 120
cl_smoothstep 0
I skacze sie zajebiscie, bez roznicy, tyle ze po schodach dostaje DRGAWEK
Wylaczam to poprzez:
cl_async 0
I automatycznie ustawia mi r_maxfps = cl_maxfps a dzieki temu nie moge dj schodowego zrobic po armor. lol :/
a co do uzupelniania:
cl_cmdcomplete 0

_________________
Console: d2 Irc: alt+z lover


Ostatnio edytowano 16 sie 2006, o 21:05 przez doddy, łącznie edytowano 3 razy

Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 sie 2006, o 19:58 
Fajny

Dołączył(a): 6 paź 2003, o 08:48
Posty: 984
Lokalizacja: Gi
Karma: 37
$this->bbcode_second_pass_quote('doddy', 'O')dnośnie r1q2:

Mam nadzieję, że to tylko kwestia ustawień bo
- double jump po mege wychodzi raz na 15 (LOL?)
- jednym doublejumpem schodkowym nie moge wogole wskoczyc od cg po armor
- no i przyzwyczajenia do autouzupelniania: q, tab, enter. NC : wychodzi z gry, R1Q2: aK|doddy: q. Dokladniej mówiąc, autouzupełnienie do pierwszego polecenia na liscie i wyrzucenie go na konsole, a nie wyswietlenie tylko listy.
Jeżeli ktoś ma jakieś wskazówki to niech je napisze, bowiem nie tylko mi się przydadzą.



mam dokladnie to samo, wtf ? :O

Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 sie 2006, o 20:20 
Mroczny

Dołączył(a): 9 paź 2003, o 01:33
Posty: 531
Lokalizacja: Che
Karma: 4
aprq2 u mnie odpadlo, bo nie da sie calkiem wylaczyc akceleracji myszki.
Uzywam od 2 dni r1q2 i gra mi sie lepiej niz na nc2.34/2.4.
Dodalem tylko do cfg te dwie wspomniane wyzej linijki, gram w 800x600, 120HZ, 120fps i jeszcze sie nigdzie nie przykleilem :). Do wymusznia odswiezania w XP, uzywam refreshlocka. Moze te wskazowki pomoga innym.

_________________
kjulik hasacz


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 sie 2006, o 20:54 
Cukierkowy

Dołączył(a): 27 maja 2005, o 15:26
Posty: 182
Karma: 23
warto pamietac jeszcze o

set cl_protocol 34

zeby demka nagrywane pod r1q2 dalo sie otworzyc pod innymi klientami czy chociazby pod keygripem

instrukcje dawalem juz kiedys na tym forum ale moze ktos przeoczyl :P

http://www.ds.klans.pl/lefty/uzytki/q2/ ... rukcja.txt


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 sie 2006, o 09:39 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 cze 2002, o 18:47
Posty: 1966
Lokalizacja: Grajewo
Karma: 30
R1CH
Administrator
Member

Posts: 1374

notR1CH

Re: some ideas
« Sent to: eXecutor on: Today at 02:51:16 AM »
Reply with quote Reply Remove this message
I'm thinking about screenshot support, not sure yet. As for the ATI bug, that is a problem with ATI drivers, not sure the best way to fix it besides disallowing old driver versions. No idea when it will be out of "beta".

pytalem go o to co urbasek pisal z punkbusterem, random screenshot i uploadowanie na server, +mozliwosc admina zeby zrobil kiedy chce screenshota, no i o blad sterow ati [ radeon+gg ] ale to 2 w sumie jebac, bo jakby zrobil bajer ze screenami szybko mozna by wyeliminowac ludzi majacych radeony nie wylaczajacych gg podasz gry ;)

co do r1q2 to nie wiem jak wam, ale mi chodzi nawet na defualt dobrze, zrobilem update do najnowszego [ nie tej bety ] tylko przez R1Q2Updater.exe b6557 to to gowno na ktorym wh dziala i smiga zajebiscie, jeszcze plynniej niz nc, tylko nie moge cos protocol 34 ustawic, daje set cl_protocol 34 do cfg i dupa nadal mam 35.. KOMUS DZIALA TO? Bo ja nawet wpisujac w konsoli mam "protocol is write protected" czy jakos tak.. i nadal mam 35 ;/

a aprq2 chodzi tez nice, nic nie zmieniajac w cfg nawet, bo to jest lepsze nc w sumie, no w sumie nie mialem tylko m_xpfix 1 i tyle
//edit dziwna sprawa na tym aprq2 wczoraj bylo all ok, dzisiaj kleje sie w kazdym miejscu mapy odswiezanie na 640X480 reforcem mam na 120, i takie cl_maxfps, jak zmienie na 90, czy 110 nie kleje sie i jest plynnie [ na 110 ] bo na 90 to n/c.

Jak ktos ma zamiar grac na r1q2 to polecam ustawienie sobie w cfg seta' zeby nie zmieniac wszystkich loc_here
set loc_here "$$loc_here"


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 434 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 22  Następna strona

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
katalog stron controlwebs.pl i www.netcatalog.pl zaprasza