[ Fajny Board ] Forum Quake2

Quake 2 umarł
Teraz jest 27 kwi 2024, o 07:59

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 39 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: nc2.40
PostNapisane: 30 wrz 2005, o 12:59 
dzionsla cien

Dołączył(a): 5 maja 2003, o 10:11
Posty: 4122
Lokalizacja: Gliwice
Karma: 118
Bawil sie ktos tym nc2.40beta2 ? Pisalem w innym topicu ale nie dostalem odpowiedzi. Bo glownie chodzi mi o te autorecordy i autoscreenshoty.

Autorecord nie dziala mi wogole, ktos mowil ze to niby wina tdm ale na tourney mam to samo:/

mam tak ustawione (demka):
event "The match has started" "record" "$date $time $mapname"
event "MATCH has started!" "record" "$date $time $mapname"
event "Timelimit hit. Match Ended." "stop" ""
event "match over" "stop" ""

mam 2 rozne eventy bo napis koncowy w tdm jest chyba inny niz w innych modach, no ale nie dziala ani tak ani tak
Nie jest event chyba zle napisany bo np. mam podobnie zrobione screenshoty i dzialaja:

event "match over" "screenshotjpeg" "$date $time $mapname"
event "Timelimit hit. Match Ended." "screenshotjpeg" "$date $time $mapname"

Tylko z tym znowu jest taki lol, ze robi screena zanim pojawi sie wynik, jak ogladam w konsoli to linijke wczesniej jest ze zrobiony zostal screen a dopiero pozniej "Timelimit hit. Match Ended.". Na chuj mi screen bez wyniku :D

Ktos wiec ocb? Robie cos zle czy po prostu to narazie nie dziala jak powinno.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 wrz 2005, o 13:32 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 cze 2002, o 18:47
Posty: 1966
Lokalizacja: Grajewo
Karma: 30
ja mam tak
//tourney
event "Match has started!" "record" "$date_$time_$mapname"
event "Timelimit hit." "stop" ""
//battle
event "All players ready... countdown starts!" "record" "$date_$time_$mapname"
event "Timelimit hit. Match ended." "stop" ""
//tdm
event "COUNTDOWN has started!" "record" "$date_$time_$mapname"
event "Timelimit hit. Match Ended." "stop" ""

event "Timelimit hit." "screenshotjpeg" "$date_$time_$mapname"
event "Timelimit hit. Match Ended." "screenshotjpeg" "$date_$time_$mapname"
event "Timelimit hit. Match ended." "screenshotjpeg" "$date_$time_$mapname"

dziala i record i screen, tylko nie dziala stop, ogolnie patrze w q2 wchodze i wpisuje event i mam max 6 linijek, dlatego dalem screen na dole, bo jak mialem
cos ala to
//tourney
event "Match has started!" "record" "$date_$time_$mapname"
event "Timelimit hit." "screenshotjpeg" "$date_$time_$mapname"
event "Timelimit hit." "stop" ""

to screen nie dziala, bo dziala stop, daje screen nizej to odwrotnie.. z deka zjebane, tak mysle ze jak max 6 linijek jest [ chyba ] to dam 3 execi do battle, tourney, tdm i wciskam klawisz i laduje eventy.. trzeba by to zobaczyc..

co do screena to mi tez wychodzi zjebany z deka.. zazwyczaj w momencie timelimit hit wiec "listy" nie ma ;/

co do tdm to ani screenshot ani record mi nie dzialal..

/edit dupa poprostu jak wpisuje jakis event to moze byc jedna akcja do niego chyba.. wiec Timelimit hit. albo stop albo screenshotjpeg..


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 wrz 2005, o 13:51 
dzionsla cien

Dołączył(a): 5 maja 2003, o 10:11
Posty: 4122
Lokalizacja: Gliwice
Karma: 118
aha, czyli krotko mowiac mozna narazie sobie odpuscic te eventy


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 paź 2005, o 15:29 
dzionsla cien

Dołączył(a): 5 maja 2003, o 10:11
Posty: 4122
Lokalizacja: Gliwice
Karma: 118
Jeszcze jedno, w nc2.40 jest jakas zmienna $time ktora sluzy wlasnie w eventach zeby np. w nazwach demek i screenow byl podany czas kiedy zostalo zrobione. Wczoraj gram sobie i chce wziasc "time" (holda), ale gdy wpisuje time w konsoli wyskakuje mi w odpowiedzi podany czas np. "20h53m23s" i nie moge zatrzymac gry :D To bylo na tdm, przypuszczalnie na tourney jest tak samo bo tez jest komenda time.
Autorzy tego nc chyba sa na tyle inteligentni zeby o takim czyms wiedziec nie?:E


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 paź 2005, o 16:00 
Kozak

Dołączył(a): 12 lip 2004, o 15:47
Posty: 1605
Karma: 0
mogliby zrobic cos ala raw/quote co by wysylalo komende do servera bez parsowania

_________________
asd

КГБ


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 paź 2005, o 16:34 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 cze 2002, o 18:47
Posty: 1966
Lokalizacja: Grajewo
Karma: 30
urbasek wpisz cmd time :D
tez kiedys mialem z tym zonka i to w meczu z Wami :D jak tylko wyszlo to "cacko" i testowalem cl_maxpackets..
ogolnie fakt screeny sa kiepskie, ale autorecord dziala, wiec dla mnie styka..


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 paź 2005, o 20:10 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 lut 2003, o 20:02
Posty: 1267
Lokalizacja: mieszkasz?
Karma: 61
nc 2.40 jest fajne... przynajmniej nie ma tak jak w 2.34 czekania az sie dowie ze i tak nie moze zaaktualizowac co nieraz trwalo u mnie z 30 sek.

btw czy tylko mi nie działa ta komenda ?

$this->bbcode_second_pass_code('', '- Added "r_wave" (default: 0) specifies the intensity of water waves.')

dam r_wave 30 i dalej to samo :S

_________________
z rakietą Ci do twarzy


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 paź 2005, o 11:24 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 cze 2005, o 22:25
Posty: 1514
Lokalizacja: Bia
Karma: 23
mnie kika z serverow na nc 2.40 i wyskakuje napis ze musi byc wersja 2.34

_________________
Make way for the bad guy. /www.UJB.pl


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 paź 2005, o 11:34 
dzionsla cien

Dołączył(a): 5 maja 2003, o 10:11
Posty: 4122
Lokalizacja: Gliwice
Karma: 118
hm? z jakich serwerow? napewno nie od yossa gdzie jest nowy q2admin, ja mam nc2.40 i sie jeszcze nie spotkalem z serwerem ktory mnie kopnal


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 paź 2005, o 14:48 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 cze 2005, o 22:25
Posty: 1514
Lokalizacja: Bia
Karma: 23
hm... jednak kika tylko z Euro-net server bo tam odrazu wszedlem , ale na innych dziala :D ma ktos liste nowych komend ?

_________________
Make way for the bad guy. /www.UJB.pl


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 paź 2005, o 16:52 
dzionsla cien

Dołączył(a): 5 maja 2003, o 10:11
Posty: 4122
Lokalizacja: Gliwice
Karma: 118
Masz to w changelog.txt przeciez.

2.40 nocheat.exe changes:
- NoCheat message now has a longer delay when joining a server to fix false code checks.
- "cl_run" and "freelook" default to on.
- fixed a bug in the nocheat menu where an invalid NoCheat cvar value crashed NoCheat.
- fixed a bug where the sound system caused a crash.
- added %cvars. %cvars are expanded inside of quotes unlike $variables which aren't.
- $cvars now do not need spaces before or after them. Ex. before you had to do [ $loc_here ], now you can do [$loc_here].
- cl_highlight code fixes.
- cl_drawchathud can now be set to 2 for teamchat only.
- Extra map checksums to prevent a new variant of an old exploit.
- Edit console input like in notepad.
- added cl_drawtime to the nocheat menu.
- Auto-update runs in the background and will only auto-update ref_ncgl.dll and nocheat.dll. No more update delays.
- on nocheat load, no demo starts playing and the console starts down.
- cl_maxpackets added to allow high FPS with low upload to the server.
- added "event" command to automate recording demos, stopping demos and taking screenshots.
- added "date", "time" and "mapname" cvars. Added for events.

2.40 ref_ncgl changes:
- ncgl has better dynamic light fall-off.
- added gl_ignore_arb_multitexture (shamelessly stolen from q2ace code)
- Added water caustics (thanks to evilpope). This requires the optional pak to be downloaded.
* gl_caustics (default: 0) enables or disables the effect on the map.
* gl_caustics_model (default: 0) enables the effect on models
* gl_caustics_name (default: "pics/caustics") specifies what texture to use.
- Added detail textures (thanks to evilpope). This requires the optional pak to be downloaded.
* gl_detail (detault: 0) enables or disables the effect on the map.
* gl_detail_name (default: "pics/detail") specifies what texture to use.
* gl_detail_scale (default: 2) specifies how much to repeat the texture over the map.
* gl_detail_model (default: 0) enables or disables the effect on models.
- Removed "R_DrawAliasModel %s: no such oldframe %d" message flood.
- Added "r_wave" (default: 0) specifies the intensity of water waves.
- Shadows now closer to the ground and uses the stencil buffer.
- screenshot/screenshotjpeg now can take parameters for the filename. Added for events.

2.40 nocheat.dll changes:
- grenades and rocket models now checked for being spiked
- all new codes. Every user has many codes and not just one anymore.
- lots of security improvements.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 paź 2005, o 21:49 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 lip 2003, o 14:59
Posty: 1795
Lokalizacja: Starachowice
Karma: 0
moglbym prosic o linka do 2.40 ? ;)


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 paź 2005, o 21:56 
dzionsla cien

Dołączył(a): 5 maja 2003, o 10:11
Posty: 4122
Lokalizacja: Gliwice
Karma: 118
http://bryceinc.com/nocheat240beta2.zip


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 paź 2005, o 11:40 
Cichociemny

Dołączył(a): 7 lip 2003, o 14:29
Posty: 89
Lokalizacja: Bialystok
Karma: 13
a ja mam taki problem z 2.40 ze wogole niechce mi sie odpalic ;] a 2.34 odpala sie do momentu gdzie szary ekran jest i sie zacina :)


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 paź 2005, o 15:40 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 sie 2003, o 22:43
Posty: 3027
Lokalizacja: lublin/warszawa
Karma: 65
a co daje cl_maxpackets i jak poprawnie tego uzywac? :] wiem ze mam napisane, ale moze ktos mi to objasni dokladniej po polsku :}

_________________
dlaczego? ponieważ http://www.instantsfun.es/ballsofsteel


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 paź 2005, o 19:38 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 maja 2004, o 12:29
Posty: 2677
Lokalizacja: Bia
Karma: 24
kiedy autorecord bedzie działał na tdmie ?

_________________
Aby by


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 paź 2005, o 20:25 
Mlodziezowy

Dołączył(a): 28 mar 2005, o 18:17
Posty: 273
Karma: 0
A może tak inaczej, kiedy ktoś napisze porządny client Quake2?

QW jest starsze, a clienty QuakeWorld przeganiają funkcjonalnością wszystkie najlepsze up2date clienty Q2, to troche smutne

_________________
QuakeWorld.pl DuelMania new to quakeworld?:<
LOLMG SIEMKA KEFT OSV?
Polen


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 paź 2005, o 22:04 
Czarnuch o_O
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 cze 2002, o 20:17
Posty: 740
Lokalizacja: Z 3miasta :S
Karma: -1
QW zawsze miało scenę prężną i generalnie ludzi którzy zawsze robili wszystko żeby sobie uprzyjemnić grę a nie utrudniać tak jak to ma miejsce w q2 (głównie za sprawą szwedów i finów i ich fiołem z pure q2) vide kolejne antyczity bez żadnych przydatnych opcji...

_________________
WYBORCO!
Kabaret w sejmie i rz


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 paź 2005, o 17:21 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 mar 2005, o 23:25
Posty: 1530
Lokalizacja: st
Karma: 77
$this->bbcode_second_pass_quote('dem', 'a') co daje cl_maxpackets i jak poprawnie tego uzywac? :] wiem ze mam napisane, ale moze ktos mi to objasni dokladniej po polsku :}
No, wlasnie. O co kaman z cl_maxpackets? :>
_________________
www.brudasy.pl - Wybierz swoj ulubiony model roucza!


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 lis 2005, o 16:33 
Cukierkowy
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 kwi 2005, o 14:50
Posty: 176
Lokalizacja: lolRneta
Karma: -1
Wydaje mi sie, ze wystarczy po prostu usprawnic dzialanie r1q2. Naprawde, nie mam pojecia dlaczego wszyscy tak sie uparli na nc

_________________
anti vel distance


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 39 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 185 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
katalog stron controlwebs.pl i www.netcatalog.pl zaprasza