[ Fajny Board ] Forum Quake2

Quake 2 umarł
Teraz jest 27 kwi 2024, o 09:44

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 64 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Q2 Advance najnowszy anti-cheat
PostNapisane: 30 cze 2005, o 10:05 
Przyczajony

Dołączył(a): 7 gru 2004, o 18:43
Posty: 45
Karma: 0
Wlasnie mam przyjemnosc testowac nanowszy anticheat do q2. Kto chce niech zassie i podzieli sie sposrzezeniami.

http://www.q2players.org/q2a1.0b2.zip

http://www.niedobitki.com/
w dziale FILES mozecie znalezc moje ustawienia do tego

A tu troche screenow. Co za cheater ;P

http://www.kaitech.biz/quake2/1.jpg
http://www.kaitech.biz/quake2/2.jpg
http://www.kaitech.biz/quake2/3.jpg
http://www.kaitech.biz/quake2/4.jpg
http://www.kaitech.biz/quake2/5.jpg
http://www.kaitech.biz/quake2/6.jpg
http://www.kaitech.biz/quake2/7.jpg
http://www.kaitech.biz/quake2/8.jpg


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 cze 2005, o 10:27 
Mlodziezowy
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 mar 2003, o 17:04
Posty: 324
Lokalizacja: ldz
Karma: 8
te timery sam wlaczasz czy sie wlaczaja automatycznie? a jesli automatycznie to jak ktos wezmie tez?


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 cze 2005, o 10:55 
dzionsla cien

Dołączył(a): 5 maja 2003, o 10:11
Posty: 4122
Lokalizacja: Gliwice
Karma: 118
Cos mi to nie odpala. Poza tym jesli timery sie wlaczaja same to jest wiekszy cheat niz antycheat, rownie dobrze mnsm moze siedziec na obsie i odliczac quady itd. :D


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 cze 2005, o 11:31 
Czarnuch o_O
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 lip 2002, o 20:05
Posty: 771
Karma: 0
jak zrobic czarno-bialego quaka?? :O

_________________
Po upadku potrafie wstac! Zebrac ludzi i dalej grac!


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 cze 2005, o 15:07 
H4X0R

Dołączył(a): 15 cze 2002, o 14:08
Posty: 2833
Karma: 36
KarabasoW: zaloz czarno-biale okulary :D

A ja jestem za tym by timery byly automatyczne. To jest wyrownaniem szans miedzy tymi co nie maja o tym pojecia, i nie umieja zaliasowac $loc_here do "play wav" tak jak w moim cfg.
Zapewne teamowo to nie dziala, ale moge sie mylic.

_________________
???????????


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 cze 2005, o 15:28 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 sie 2003, o 00:33
Posty: 1065
Lokalizacja: Warszawa
Karma: 50
karabasow, wpisz gl_coloredlightmaps "0" :)


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 cze 2005, o 16:03 
Mlodziezowy

Dołączył(a): 28 mar 2005, o 18:17
Posty: 273
Karma: 0
$this->bbcode_second_pass_quote('As_Best', 'K')arabasoW: zaloz czarno-biale okulary :D

A ja jestem za tym by timery byly automatyczne. To jest wyrownaniem szans miedzy tymi co nie maja o tym pojecia, i nie umieja zaliasowac $loc_here do "play wav" tak jak w moim cfg.
Zapewne teamowo to nie dziala, ale moge sie mylic.


bE jawne cheaty sux.

A wracając, jedynym sensownym timerem byłby ogolny timer meczowy (zaczyna się od countdowna konczy się na pokazaniu wyniiów) i pomagałoby troszke timoewac w glowie :E
_________________
QuakeWorld.pl DuelMania new to quakeworld?:<
LOLMG SIEMKA KEFT OSV?
Polen


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 cze 2005, o 16:46 
Mlodziezowy
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2004, o 22:10
Posty: 314
Lokalizacja: Warszawa
Karma: 7
imo automatyczne timery bylyby przydatne. kazdy ich uzywa lub chce uzywac ale nie umie tego zbindowac, wiec chyba nie ma mowy o czicie. czy jak odliczam sobie w myslach za ile bedzie rg to czy tez czituje?

poza tym to tez wygoda. ja uzywam ogolem 5 timerow ale naprawde wolalbym zeby nie zajmowaly mi dodatkowego miejsca na myszce/klawiaturze. moglbym tam dac inne bindy :D

_________________
Your Blue Room


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 cze 2005, o 16:53 
Przyczajony

Dołączył(a): 7 gru 2004, o 18:43
Posty: 45
Karma: 0
$this->bbcode_second_pass_quote('KarabasoW', 'j')ak zrobic czarno-bialego quaka?? :O


Z tego co pamietam chyba r_saturation 0

Rowniez mozliwe ze trzeba sciagnac poprzednia wersje zeby dzialala...
Linki

v 0.7
http://www.q2players.org/q2advance/file ... 36b034d761

v 1.0
http://www.q2players.org/q2a1.0b2.zip

Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 cze 2005, o 16:54 
Przyczajony

Dołączył(a): 7 gru 2004, o 18:43
Posty: 45
Karma: 0
$this->bbcode_second_pass_quote('marlboro', 'i')mo automatyczne timery bylyby przydatne. kazdy ich uzywa lub chce uzywac ale nie umie tego zbindowac, wiec chyba nie ma mowy o czicie. czy jak odliczam sobie w myslach za ile bedzie rg to czy tez czituje?

poza tym to tez wygoda. ja uzywam ogolem 5 timerow ale naprawde wolalbym zeby nie zajmowaly mi dodatkowego miejsca na myszce/klawiaturze. moglbym tam dac inne bindy :D


Sa automatyczne.

Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 cze 2005, o 17:07 
Mlodziezowy
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2004, o 22:10
Posty: 314
Lokalizacja: Warszawa
Karma: 7
$this->bbcode_second_pass_quote('kaitech', '')$this->bbcode_second_pass_quote('marlboro', 'i')mo automatyczne timery bylyby przydatne. kazdy ich uzywa lub chce uzywac ale nie umie tego zbindowac, wiec chyba nie ma mowy o czicie. czy jak odliczam sobie w myslach za ile bedzie rg to czy tez czituje?

poza tym to tez wygoda. ja uzywam ogolem 5 timerow ale naprawde wolalbym zeby nie zajmowaly mi dodatkowego miejsca na myszce/klawiaturze. moglbym tam dac inne bindy :D


Sa automatyczne.

No to wlasnie o to mi chodzilo ze bardzo dobrze ze sa. Ale powiedz mi czy np. timer do broni dziala na wszystkie bronie czy tylko np. na rg i rl? Jak to jest rozwiazane?
_________________
Your Blue Room


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 cze 2005, o 17:39 
ZamaskoOwany

Dołączył(a): 3 kwi 2003, o 12:13
Posty: 5420
Lokalizacja: Krak
Karma: 224
niech ktos opisze działanie wszystkich komend z q2advance...txt : )


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 cze 2005, o 17:50 
Przyczajony

Dołączył(a): 7 gru 2004, o 18:43
Posty: 45
Karma: 0
$this->bbcode_second_pass_quote('marlboro', '
')No to wlasnie o to mi chodzilo ze bardzo dobrze ze sa. Ale powiedz mi czy np. timer do broni dziala na wszystkie bronie czy tylko np. na rg i rl? Jak to jest rozwiazane?


Hmmm tego to nie wiem nie uzywalem timerow broni... :/
Jakos nie czuje potrzeby...

Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 cze 2005, o 19:33 
Przyczajony

Dołączył(a): 7 gru 2004, o 18:43
Posty: 45
Karma: 0
$this->bbcode_second_pass_quote('ven', 'n')iech ktos opisze działanie wszystkich komend z q2advance...txt : )


Moze ty? :D

Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 cze 2005, o 19:37 
ZamaskoOwany

Dołączył(a): 3 kwi 2003, o 12:13
Posty: 5420
Lokalizacja: Krak
Karma: 224
jutro wyjeżdzam z rana na zasłużony 20-sto dniowy urlop :D


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 cze 2005, o 19:43 
Przyczajony

Dołączył(a): 7 gru 2004, o 18:43
Posty: 45
Karma: 0
$this->bbcode_second_pass_quote('ven', 'j')utro wyjeżdzam z rana na zasłużony 20-sto dniowy urlop :D


Nice, ja dopiero urlop biore na QuakeCon... :/
Wiec jeszcze troche sie musze pomeczyc. Na szczescie zaraz potem bede mial jeszcze kilka dni do wziecia, bo nie bralem urlopu od ponad roku.

Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 cze 2005, o 23:25 
Kozak

Dołączył(a): 14 cze 2002, o 18:27
Posty: 6753
Karma: 172
jest muzzlefilter i filtr na bobrola ?

a timery - kwestia przyzwyczajenia, na d8 jednym wavem timuje 3 armory i jest ok :f

_________________
get rich or die tryin


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 lip 2005, o 00:03 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 cze 2002, o 23:26
Posty: 3116
Lokalizacja: Poznan
Karma: 21
$this->bbcode_second_pass_quote('urbasek', 'r')ownie dobrze mnsm moze siedziec na obsie i odliczac quady itd. :D



:DDDDDDDDDDDDDDDDD
DOBRA REMIS :D
_________________
The greatest trick the devil ever pulled was convincing the world he didn't exist


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 lip 2005, o 09:55 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 cze 2002, o 18:47
Posty: 1966
Lokalizacja: Grajewo
Karma: 30
kaitech imo powinienes nazwac topic Q2 Advance najnowsze gowno evilpope
przeciez na tych jego gownach nie da sie grac, na win98 w ogole wywala sie po 3sec.. robi q2a, potem holywater nie dziala to polowie sceny wraca znowu do q2a, co nie zmienia faktu ze na win98se nadal sie wysypuje zlituj sie :D jedynie bardziej godny uwagi niz nc jest teraz r1q2, ktore w obecnej wersji jest jak dla mnie nawet grywalne..
co do automatycznych timerow to jakis amerykaniec ostatnio na #ndml fajnie klikal i wyzywal europejczykow od cziterow bo my uzywamy WAV'OW.
ja osobiscie predzej usune q2 niz wlacze do jego q2a

$this->bbcode_second_pass_quote('As_Best', '
')A ja jestem za tym by timery byly automatyczne. To jest wyrownaniem szans miedzy tymi co nie maja o tym pojecia, i nie umieja zaliasowac $loc_here do "play wav" tak jak w moim cfg.
Zapewne teamowo to nie dziala, ale moge sie mylic.


Ze ponazywasz locki armor, quad i masz odliczarki pod jednym klawiszem zamiast pod trzema ? toz jak ktos nie umie zrobic bind z play armor i wcisnac w odpowiednim momencie to lepiej niech gra w cs'a :D timery automatyczne sa beznadziejne bo raczej nie zawsze slyszy sie co bylo.. szczegolnie przy 4v4 na dm8 to calkiem inna gra.. odliczanie teamowe byloby fajne [ jak kiedys w kfk timer ] ktos wciska bind i kazdy z teamu ma to odliczanie na ekranie.. ale nie takie cos..

Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 lip 2005, o 16:57 
Przyczajony

Dołączył(a): 7 gru 2004, o 18:43
Posty: 45
Karma: 0
$this->bbcode_second_pass_quote('eX3', 'k')aitech imo powinienes nazwac topic Q2 Advance najnowsze gowno evilpope
przeciez na tych jego gownach nie da sie grac, na win98 w ogole wywala sie po 3sec.. robi q2a, potem holywater nie dziala to polowie sceny wraca znowu do q2a, co nie zmienia faktu ze na win98se nadal sie wysypuje zlituj sie :D jedynie bardziej godny uwagi niz nc jest teraz r1q2, ktore w obecnej wersji jest jak dla mnie nawet grywalne..
co do automatycznych timerow to jakis amerykaniec ostatnio na #ndml fajnie klikal i wyzywal europejczykow od cziterow bo my uzywamy WAV'OW.
ja osobiscie predzej usune q2 niz wlacze do jego q2a

$this->bbcode_second_pass_quote('As_Best', '
')A ja jestem za tym by timery byly automatyczne. To jest wyrownaniem szans miedzy tymi co nie maja o tym pojecia, i nie umieja zaliasowac $loc_here do "play wav" tak jak w moim cfg.
Zapewne teamowo to nie dziala, ale moge sie mylic.


Ze ponazywasz locki armor, quad i masz odliczarki pod jednym klawiszem zamiast pod trzema ? toz jak ktos nie umie zrobic bind z play armor i wcisnac w odpowiednim momencie to lepiej niech gra w cs'a :D timery automatyczne sa beznadziejne bo raczej nie zawsze slyszy sie co bylo.. szczegolnie przy 4v4 na dm8 to calkiem inna gra.. odliczanie teamowe byloby fajne [ jak kiedys w kfk timer ] ktos wciska bind i kazdy z teamu ma to odliczanie na ekranie.. ale nie takie cos..

Owszem na wersji q2a 0.7 i 0.6 nie dalo sie grac na slabym sprzecie, ale stary nie gadaj jak bys zrzarl wszystkie rozumy jezeli nie probowales. 1.0 jest zupelnie inne.
A co do r1q2 to nie w pizde ni w oko o tym wspominasz w tym temacie. r1q2 nie jest anticheatem!

Góra
 Zobacz profil Offline  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 64 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna strona

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 189 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
katalog stron controlwebs.pl i www.netcatalog.pl zaprasza