[ Fajny Board ] Forum Quake2

Quake 2 umarł
Teraz jest 27 kwi 2024, o 16:14

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 241 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 13  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 18 cze 2005, o 03:51 
Cukierkowy

Dołączył(a): 25 mar 2003, o 11:31
Posty: 205
Lokalizacja: Bia
Karma: 58
kukiel .... ściagasz moda ..... wpisujesz game jump i jedziesz .. tak jak mówi ex3


shadow_no sluchaj ja tez mam ten problem z nc i nie wiem jak go zlikwidowac ... jak gram na q2ace albo quake2.exe to wysztsko normalnie jest ... myśle ze to własnie wina nc albo moze mamy za słabego neta .... masz racje problem stary ale ciągle bez rozwiązania ... i ja tez nic nie poradze :/
Jakbyś zapytał jak zrobić waterjumpa to bym poweidzał ale w tych sprawach to programistą nie jestem i po prostu musimy grać jak sie da.
GL

_________________
...


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 cze 2005, o 10:06 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 mar 2005, o 23:25
Posty: 1530
Lokalizacja: st
Karma: 77
btw. co do postawienia setrwa na lanie... jak odpalam mape i prechodze ja na hard ze by czas sie dopisal do listy to mi wypierdala q2 do windowsa. ocb? : o

_________________
www.brudasy.pl - Wybierz swoj ulubiony model roucza!


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 cze 2005, o 10:17 
Luzny kolezka

Dołączył(a): 8 kwi 2005, o 14:01
Posty: 351
Lokalizacja: Q2 Jump
Karma: 6
Nook tu masz jeszcze jeden server:
Ozric's House of jumps : 69.213.195.147:27920

_________________
-= Q2 Jump =-


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 cze 2005, o 14:43 
Cukierkowy

Dołączył(a): 25 mar 2003, o 11:31
Posty: 205
Lokalizacja: Bia
Karma: 58
o cholera phen .... mam go na liście u siebie ale nei wiem czemu nie wpisałem .... przez pomyłke pewnie :p
...

sp!l musisz ściagnać q2jump server http://q2jump.wireplay.co.uk/modules.ph ... tit&lid=35 zgrać tu mapy, textury i reszte rzeczy i utworzyc znowu katalog .../quake2/jump a ten stary jump to moze byc ze zmienioną nazwą ale nie wyrzucaj bo moze sie przydac jak coś sie źle wgra
.....i wtedy dopeiro zakładasz "game jump" i odpalasz mapke

nie powinno być błedów.... jak dalej bedą to zrobimy coś innego
:D

_________________
...


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 cze 2005, o 15:40 
Slaby koles

Dołączył(a): 28 kwi 2005, o 11:38
Posty: 21
Lokalizacja: Wrocław
Karma: 0
n00k się nakręcił żeby pomagać innym :D Gl ziom

_________________
Prawdziwi przyjaciele to najwiekszy skarb nie przydupasy jak masz hajs bo to garb KMB aka slayer


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 cze 2005, o 21:00 

Karma: 0
ej dobra ta komenda gl_swapinterval "0" jak to wpisuje to mam z 400 fps. Mam jezszcze tylko 1 problem. Normalnie teraz gram na 45 fps. Moge ustawic maxfps 120 ale wtedy ping rosnie rosnie i mam zwieche i wogle hujnia. jak ustawuiam fps powyzej 50 to tak sie dzieje. Slyszalem od ludzi ze mam za maly upload. Da sie jakos to zwiekszyc samemu ablo zeby admin sieci mogl to zmienic, bo na 120fpsach to jest inna bajka jesli chodzi o skakanie :p proslbym o pomoc ;]


Góra
   
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 cze 2005, o 23:32 
Cukierkowy

Dołączył(a): 25 mar 2003, o 11:31
Posty: 205
Lokalizacja: Bia
Karma: 58
kukiel
Ja tez mam to samo w godzinach szczytu i gram na 66 fpsach bo jak wlacze powyzej 70-80 to wtyka i nie moge sie ruszyć.
To dlatego ze mamy za słabego neta i własnie chodzi chyba o ten upload.
Pogadaj z adminen... może da sie coś zrobić...
Nie tylko Ty masz ten problem...ale trzeba działać .... ja planuje zmienic na chello albo neo ...... do skakania wystarczy bo to co teraz mam to kurwa tylko mi nerwy psuje

_________________
...


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 cze 2005, o 12:48 
Mlodziezowy

Dołączył(a): 28 mar 2005, o 18:17
Posty: 273
Karma: 0
boze czy nie ma klienta quake2, ktory ogranicza netfps a visualfps zostawia w spokoju? :| smut ;|

_________________
QuakeWorld.pl DuelMania new to quakeworld?:<
LOLMG SIEMKA KEFT OSV?
Polen


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 cze 2005, o 18:38 
Luzny kolezka

Dołączył(a): 8 kwi 2005, o 14:01
Posty: 351
Lokalizacja: Q2 Jump
Karma: 6
http://sikor.spymac.net/download/=].zip
Apocalypse7. zalookajta. :D

_________________
-= Q2 Jump =-


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 cze 2005, o 19:02 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 cze 2002, o 18:47
Posty: 1966
Lokalizacja: Grajewo
Karma: 30
$this->bbcode_second_pass_quote('kukiel', 'e')j dobra ta komenda gl_swapinterval "0" jak to wpisuje to mam z 400 fps. Mam jezszcze tylko 1 problem. Normalnie teraz gram na 45 fps. Moge ustawic maxfps 120 ale wtedy ping rosnie rosnie i mam zwieche i wogle hujnia. jak ustawuiam fps powyzej 50 to tak sie dzieje. Slyszalem od ludzi ze mam za maly upload. Da sie jakos to zwiekszyc samemu ablo zeby admin sieci mogl to zmienic, bo na 120fpsach to jest inna bajka jesli chodzi o skakanie :p proslbym o pomoc ;]


$this->bbcode_second_pass_quote('goqsane', 'b')oze czy nie ma klienta quake2, ktory ogranicza netfps a visualfps zostawia w spokoju? :| smut ;|

nc2.40, r1q2, holywater

Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 cze 2005, o 12:24 

Karma: 0
nc 2.40 jest bez roznicy to samo - na 60fps ping rosnie. holywater po wlaczeniu q2 po 5 sekundach wiesza mi sie i pisze cos tam o wysylani raportow i huj. riq2 jest smiesnzo - dobry. Otoz wlaczam riq2 pisze cl_maxfps 45 i niby mam 45 fps ale wyglada jakbym mial ze 120 chociaz nie moge lazic pos duzych boxach na dm8. Nie wiem o co w tym bo fajnei sie skacze ladniej wyglada ale jak ustawie max fps 120 to wyglada tak samo ale ping rosnie...


Góra
   
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 cze 2005, o 13:24 

Karma: 0
a tak wogle to viper i gamesnet maja inna versje tdm? Bo jak wchodze na vip lub games to mnie kika z uwagi na brak nocheata, na innych servach normalnie


Góra
   
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 cze 2005, o 18:45 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 cze 2002, o 18:47
Posty: 1966
Lokalizacja: Grajewo
Karma: 30
bo w 2.40 musisz wpisac cl_maxpackets 50 np :D a cl_maxfps ile chcesz.. ale tez raczej nie wskoczysz na skrzynie na dm8 dopiero jak zwiekszysz maxfps do 100 czy cos.. r1q2 jest fajne tylko trzeba je troche skonfigurowac..
co do hw to na win98 mi tez sie wieszalo, na xp smiga ladnie..
a kicka Cie pewnie za jakis error mozesz miec np nocheat.dll z 2.40 nie 2.34..


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 cze 2005, o 20:23 

Karma: 0
eX3 plusik, respect i wogle :]. Wszystko looz dziala na nc2.40 nawet na skrzynke wlazlem :]. Tylko zostala mi jeszcze 1 rzecz. Jak mam te gl_swapinterval to nie moge robic doublejumpa stojąc przy malej skrzynce (chodzi o "przytulenie sie do skrzynki" np takiej na dm1 malej w roomie). Jak se ustawie software i mam 120 fps to wtedy jest to mozliwe.


Góra
   
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 cze 2005, o 09:14 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 cze 2002, o 18:47
Posty: 1966
Lokalizacja: Grajewo
Karma: 30
hm nie wiem, ale skoro na sofcie jest inaczej niz na opengl, to obadaj moze nc opengl ? [ zmien to w video, albo w cfg set vid_ref ncgl zamiast gl ]


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 cze 2005, o 16:18 

Karma: 0
jak chce ustawic open gl to mi automatycznie wrzuca softa. a na nc open gl wlasnie jest tak jak wczesniej mowilem. Btw na 120 fps sie lepie, na ilu fps sie najlepiej gra?


Góra
   
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 cze 2005, o 16:21 
Cukierkowy

Dołączył(a): 25 mar 2003, o 11:31
Posty: 205
Lokalizacja: Bia
Karma: 58
najlepiej do gry na 90(standart)....... a doublejumpy najlepiej na 66

_________________
...


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 cze 2005, o 16:31 

Karma: 0
ale mi chodzi o taki double jump ze przysuwasz sie do malej skrzynki i 2click i masz double. Wiem ze sie nie da na ponizej 120 fps.


Góra
   
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 cze 2005, o 19:29 
Cukierkowy

Dołączył(a): 25 mar 2003, o 11:31
Posty: 205
Lokalizacja: Bia
Karma: 58
kukiel
wtf?
ja zawsze robie to na mniej niz 120
najlepiej 66 do tego albo czasami 90
chodzi o sdj(standing double jump), że podchodzisz do skrzynki na styk i sie odbijasz do góry..... to na 120 trudno to zrobić.
Chyba masz coś z tym q2 zjebanego hehe jak się tak męczysz z tymi fpsami a wszystko masz na odwót niż powinno być.
Ja gram na openGL 800x600 i na gl_swapinterval 0 wyciągam te 140 klatek mniej więcej.......i u mnie jest ok, na 90 sie nie kleje, robie dj na 66 za każdym razem wychodzi .... nie wiem jak tam u Ciebie

_________________
...


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 cze 2005, o 20:12 

Karma: 0
hm mi to jakos na necie nie chce wyjsc ten sdj. A te cl_maxpaxkets moga miec cos z tmy wspolnego?


Góra
   
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 241 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 13  Następna strona

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 165 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
katalog stron controlwebs.pl i www.netcatalog.pl zaprasza