[ Fajny Board ] Forum Quake2

Quake 2 umarł
Teraz jest 28 kwi 2024, o 00:28

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 241 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 13  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Quake2 Jumpmod
PostNapisane: 11 gru 2008, o 01:13 
Mlodziezowy
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 lis 2002, o 14:17
Posty: 297
Lokalizacja: Krak
Karma: 23
niektore mapy na jumpie juz od dawna duzo ludzi robilo z tym bugiem...ktorys d3ljump np bodajze.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Quake2 Jumpmod
PostNapisane: 11 gru 2008, o 09:21 
Cukierkowy

Dołączył(a): 25 mar 2003, o 11:31
Posty: 205
Lokalizacja: Bia
Karma: 58
hehe ogolnie to wszyscy macie racje bo ...

...sam tego buga uzywalem w jumpmodzie pare lat temu ale to dzialalo tylko na kilku mapach(z około 800 wtedy chyba), musiała być ściana pod kątem etc. Teraz odkrylem jak wywołać buga prawie na kazdej mapie, W MIEJSCU GDZIE JA CHCE ZEBY TEN BUG BYŁ, A NIE NA PRZYPADKOWEJ ŚCIANIE ... i to jest własnie ta roznica. Dlatego tez Pops napisał pare postow wyzej, ze "nookie zhakowal jumpa" bo taka tez była i jest reakcja ludzi na servach heh. Tak jak na demku z dm2, wiem co trzeba zrobic zeby wystrzelilo mnie w góre ... albo w dół(w jumpmodzie sie przydaje).

można ująć to tak: "ten sam bug, lecz nowe możliwości"

nasty, to d3ljump1, wielka wieża :]
no i faktycznie tam sie dalo to zrobic i to calkiem latwo, ale to dlatego ze krawedz byla pod kątem

:]
pozdro


EDIT: jak ktoś chce zobaczyc to niech wejdzie na server Kubus:jumpmod i właczy mape highjump. Jest tam moj replay z bugiem o ile admin go nie skasowal.

_________________
...


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Quake2 Jumpmod
PostNapisane: 11 gru 2008, o 20:50 
Luzny kolezka

Dołączył(a): 8 kwi 2005, o 14:01
Posty: 351
Lokalizacja: Q2 Jump
Karma: 6
Wtf nuk, masz bana na wirku czy co ?

_________________
-= Q2 Jump =-


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Quake2 Jumpmod
PostNapisane: 21 sty 2009, o 11:05 
Cukierkowy

Dołączył(a): 25 mar 2003, o 11:31
Posty: 205
Lokalizacja: Bia
Karma: 58
no to panowie pozamiatane :D
ps5 dzis zrobilem - 57 sec

3 noce ją katowalem, niezliczoną ilość godzin heh

woohoooooo :multi:

ps: Tofik :* dziki za help

_________________
...


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Quake2 Jumpmod
PostNapisane: 21 sty 2009, o 11:27 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 cze 2002, o 12:16
Posty: 2175
Lokalizacja: Warszawa
Karma: 140
Graty graty nookie ;*

_________________
Console: d2 Irc: alt+z lover


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Quake2 Jumpmod
PostNapisane: 21 sty 2009, o 12:28 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 lut 2005, o 13:15
Posty: 2255
Lokalizacja: Białystok
Karma: 100
jakieś demko ? replay ?

_________________
I gotta fly away. Gotta catch the train.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Quake2 Jumpmod
PostNapisane: 21 sty 2009, o 12:33 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 sie 2005, o 17:49
Posty: 1028
Karma: 49
demko i mape ! :D


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Quake2 Jumpmod
PostNapisane: 21 sty 2009, o 12:59 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 lut 2005, o 13:15
Posty: 2255
Lokalizacja: Białystok
Karma: 100
http://www.sendspace.com/file/t3zsx6 mapa i demko

_________________
I gotta fly away. Gotta catch the train.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Quake2 Jumpmod
PostNapisane: 21 sty 2009, o 14:11 
Cukierkowy

Dołączył(a): 12 wrz 2007, o 20:44
Posty: 168
Karma: 30
Gratz!


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Quake2 Jumpmod
PostNapisane: 21 sty 2009, o 14:29 
Luzny kolezka

Dołączył(a): 8 kwi 2005, o 14:01
Posty: 351
Lokalizacja: Q2 Jump
Karma: 6
Pogadaj z bubkezem żeby zrobił dla ciebie ps6.

_________________
-= Q2 Jump =-


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Quake2 Jumpmod
PostNapisane: 21 sty 2009, o 14:43 
Cukierkowy

Dołączył(a): 25 mar 2003, o 11:31
Posty: 205
Lokalizacja: Bia
Karma: 58
Bubkez nie ze dla mnei zrobic ma ps6, tylko ogolnie powinien zrobic. :D
Zawsze jak ktos skonczy najnowszego ps'a, to on robi kolejna (jeszcze trudniejsza zazwyczaj)
I to chyba wlasnie dlatego mapy ps sa az takie popularne. Nikomu by sie nie chcialo grac jak byloby 20 psow i kazdy prawie nie do zrobienia. A tak, ktos musi ukonczyc jedna mape zeby ukazala sie nowa. Fajna strategia i chyba najmocniejsza motywacja dla graczy, zeby grac te mapy.

:]
...wiec czekamy...


EDIT: a demko i mapa powinna byc na DS niedlugo jak ktos z adminow zatwierdzi

_________________
...


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Quake2 Jumpmod
PostNapisane: 21 sty 2009, o 14:51 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 sie 2006, o 17:25
Posty: 2550
Lokalizacja: Radomsko
Karma: 176
Poprostu kozak! :) Gratz

_________________
TLTF jest jak Media Markt - nie dla idiotów


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Quake2 Jumpmod
PostNapisane: 21 sty 2009, o 21:13 
Luzny kolezka

Dołączył(a): 8 kwi 2005, o 14:01
Posty: 351
Lokalizacja: Q2 Jump
Karma: 6
Demo z ps3 też byś wrzucił.

_________________
-= Q2 Jump =-


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Quake2 Jumpmod
PostNapisane: 23 sty 2009, o 01:41 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 cze 2002, o 12:16
Posty: 2175
Lokalizacja: Warszawa
Karma: 140
O fak! RESPEKT Kurwa stary. Wlasnie zobaczylem demo. Jebaj czy glue czy nie... Ja z hookiem mialem problemy przejsc ta mape... 11/10 >!<

_________________
Console: d2 Irc: alt+z lover


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Quake2 Jumpmod
PostNapisane: 23 sty 2009, o 22:41 
Kozak

Dołączył(a): 15 cze 2002, o 09:03
Posty: 1235
Karma: 9
y jak odpalic to demo? mam demoplayera i nie idzie , probowalem tez w q2 z konsoli odpalic i nie da rady : (

_________________
pozdr Qiub


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Quake2 Jumpmod
PostNapisane: 23 sty 2009, o 23:08 
Fajny
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 paź 2007, o 21:25
Posty: 960
Karma: 67
daj mape do baseq2 demko do demo (w baseq2) wpisz demomap nazwa.dm2 powinno odpalic

_________________
Umci umci tralalala


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Quake2 Jumpmod
PostNapisane: 24 sty 2009, o 00:47 
Kozak

Dołączył(a): 15 cze 2002, o 09:03
Posty: 1235
Karma: 9
wczesniej dalem mape do jump/maps (teraz do baseq2/maps)- wydaje mi sie ze powinno czytac z obu katalogow. teraz dalem demo do baseq2/demos i dopiero pomoglo, ps troche gram i znam komendy ;) ale nie wpadlbym na to ze demo musi byc w jakims tam katalogu, wczesniej probowalem jump/demos i tez nie szlo :o , oczywiscie dawalem set game jump, w sumie dziwne, ale w koncu poszlo :)
thx

_________________
pozdr Qiub


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Quake2 Jumpmod
PostNapisane: 24 sty 2009, o 11:44 
Kozak

Dołączył(a): 14 cze 2002, o 19:53
Posty: 5731
Lokalizacja: znienacka
Karma: 272
jezeli wrzucisz mape do jump/maps
i demo do jump/demos lub baseq2/demos
wpisz game jump
i map nazwa.dm2
to musi pojsc

_________________
The computer is your friend. Trust the computer.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Quake2 Jumpmod
PostNapisane: 24 sty 2009, o 13:11 
Kozak

Dołączył(a): 15 cze 2002, o 09:03
Posty: 1235
Karma: 9
wlasnie moglem (jak sie tak zastanowie) nie zmienic moda na jump. w tym mogl byc problem :)
W sumie glupio tez ze demoplay go nie odpalil :o nie bardzo rozumiem dlaczego, wyskakiwal error

_________________
pozdr Qiub


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Quake2 Jumpmod
PostNapisane: 25 sty 2009, o 23:15 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 cze 2002, o 12:16
Posty: 2175
Lokalizacja: Warszawa
Karma: 140
Jaka jest sytuacja na dzien dzisiejszy z jumpem? Chodzi mi dokladnie o to czy AC jest wymagany? Chetnie bym sobie poskakal spod gentoo bo przynajmniej fpsow nie gubilem ;)

_________________
Console: d2 Irc: alt+z lover


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 241 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 13  Następna strona

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 199 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
katalog stron controlwebs.pl i www.netcatalog.pl zaprasza