[ Fajny Board ] Forum Quake2

Quake 2 umarł
Teraz jest 11 maja 2024, o 23:17

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 241 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 13  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 16 lut 2007, o 16:52 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 lut 2005, o 13:15
Posty: 2255
Lokalizacja: Białystok
Karma: 100
mapa jest jakaś piźnięta i nawet jak się połączysz przez nocheata to błąd wyskakuje.

_________________
I gotta fly away. Gotta catch the train.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 lut 2007, o 17:39 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 mar 2003, o 11:34
Posty: 2091
Lokalizacja: Stalowka/Krakow
Karma: 53
moze ktos cos z tym zrobic ? : >

_________________
pijemy za mamy bo jak mamy to pijemy:P


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 lut 2007, o 18:12 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 lut 2005, o 13:15
Posty: 2255
Lokalizacja: Białystok
Karma: 100
pisałem na gg do Czarnego ale chyba i on nie umie sobie z tym poradzić

_________________
I gotta fly away. Gotta catch the train.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 lut 2007, o 18:37 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 mar 2003, o 11:34
Posty: 2091
Lokalizacja: Stalowka/Krakow
Karma: 53
Admini sa fajni na tym serverze. Potrafia tylko naduzywac swoich praw. A jak przyjdzie co do czego, to chuja potrafia. Jest tego przyklad teraz.

:mad:

_________________
pijemy za mamy bo jak mamy to pijemy:P


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 lut 2007, o 18:41 
Kozak

Dołączył(a): 14 cze 2002, o 19:22
Posty: 1348
Lokalizacja: Kusięta/Wrocław
Karma: 44
pimp admin tego nie naprawia, yossarian musi zresetoawac serwer


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 lut 2007, o 18:42 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 lut 2005, o 13:15
Posty: 2255
Lokalizacja: Białystok
Karma: 100
tak to już jest w naszej Polsce : ] jak już dorwą się do władzy to ty szary zjadaczu chleba gówno zobaczysz :)

_________________
I gotta fly away. Gotta catch the train.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 lut 2007, o 19:35 
Przyczajony

Dołączył(a): 17 lis 2004, o 16:05
Posty: 32
Karma: 0
Naduzywanie wladzy ma cos wspolnego z niedowartosciowaniem, kompleksami? Majac admina wcale nie jest sie fajnym.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 lut 2007, o 20:20 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 sie 2006, o 17:25
Posty: 2550
Lokalizacja: Radomsko
Karma: 176
Serwer znowu dzialal ale tylko na chwile. Po godzinie chcialem wejsc ale znowu ta mapa tehj8 (czy jakos tak) jest i sie nie da wejsc :/

_________________
TLTF jest jak Media Markt - nie dla idiotów


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 lut 2007, o 03:54 
Przyczajony

Dołączył(a): 17 lis 2004, o 16:05
Posty: 32
Karma: 0
Żadna strata, że polski jump niedziała;] grajcie na wp...

_________________
Honor da ci w dupe, zanim staniesz do walki!


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 lut 2007, o 11:28 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 mar 2003, o 11:34
Posty: 2091
Lokalizacja: Stalowka/Krakow
Karma: 53
znowu na tej samej mapie sie sypnal :/ 3ba ja usunac z servera :|

cyna : ) tamten server jest fajny ALE gralem na nim 2 dni i musze powiedziec ze sa ciezkie mapy : /

_________________
pijemy za mamy bo jak mamy to pijemy:P


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 lut 2007, o 12:21 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 sie 2006, o 17:25
Posty: 2550
Lokalizacja: Radomsko
Karma: 176
dajcie ip bo nawet tam nie bylem o.O

_________________
TLTF jest jak Media Markt - nie dla idiotów


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 lut 2007, o 12:41 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 mar 2003, o 11:34
Posty: 2091
Lokalizacja: Stalowka/Krakow
Karma: 53
Wireplay UK Q2Jump|9999ms|195.224.41.30:27950 lap :)

_________________
pijemy za mamy bo jak mamy to pijemy:P


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 lut 2007, o 16:00 
Przyczajony

Dołączył(a): 17 lis 2004, o 16:05
Posty: 32
Karma: 0
Pimpek zdaje ci sie że są trudne mapy:e Ja tam zaczynałem grać powiem więcej się grało na Programersie jeszcze gdzie niebyło prostych mapek tylko takie co nook i woot mogli przejsć:D Pozatym co tu dużo mówic tam jest jakiś poziom kultury, czego niemożna powiedzieć o kubusiu:E


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 maja 2007, o 09:40 
Slaby koles

Dołączył(a): 2 sty 2007, o 15:38
Posty: 10
Karma: 0
http://www.q2scene.net/jump w razie pytań IRC #q2.jump ( rl aka veed )


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Quake2 Jumpmod
PostNapisane: 5 lip 2008, o 03:58 
Slaby koles

Dołączył(a): 28 kwi 2005, o 11:38
Posty: 21
Lokalizacja: Wrocław
Karma: 0
w sumie to ja tez sie niedawno kleilem na maksa aprq2 zalatwil ten problem ale powiem szczerze ze jump stal sie duzo latwiejszy i mniej wymagajacy przez to antiglue :E

_________________
Prawdziwi przyjaciele to najwiekszy skarb nie przydupasy jak masz hajs bo to garb KMB aka slayer


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Quake2 Jumpmod
PostNapisane: 5 lip 2008, o 11:20 
Kozak

Dołączył(a): 14 cze 2002, o 19:53
Posty: 5731
Lokalizacja: znienacka
Karma: 272
KmB. klejenie sie zalatwialo sie zmiana fps, a nie cwiczeniem...dlatego uwazam, ze antiglue to bardzo dobra sprawa. ja zawsze mialem q2 na ktorym mi lecialy fpsy i po zeskoczeniu na arene nie moglem od razu zrobic skoku na winde tylko musialem odczekac i dopiero skoczyc. duzo osob z ktorymi gralem nie mialo tego problemu. czy to znaczy ze byli lepsi?

w ogole co to za poroniony pomysl zeby liczba fps wplywala na fizyke gry :/

_________________
The computer is your friend. Trust the computer.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Quake2 Jumpmod
PostNapisane: 5 lip 2008, o 11:23 
Kozak

Dołączył(a): 14 cze 2002, o 19:53
Posty: 5731
Lokalizacja: znienacka
Karma: 272
ja polecam r1q2 bo sam na nim gram. ale aprq2 tez powinien byc dobry. w cfg cl_protocol "0" zeby wybieral automatycznie. synchronizacja pionowa wylaczona. odswiezanie 120hz, cl_maxfps 120, r_maxfps 1000 (to jest niepotrzebne z racji tego ze nastepna opcja ma wartosc 0, ale pisze gwoli scislosci), cl_async 0.

no i polecam niskie rozdzialki a nie 1024 wzwyz

ps. sorry ze jeden pod drugim.

_________________
The computer is your friend. Trust the computer.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Quake2 Jumpmod
PostNapisane: 6 lip 2008, o 04:37 
Slaby koles

Dołączył(a): 28 kwi 2005, o 11:38
Posty: 21
Lokalizacja: Wrocław
Karma: 0
$this->bbcode_second_pass_quote('neveride', 'K')mB. klejenie sie zalatwialo sie zmiana fps, a nie cwiczeniem...dlatego uwazam, ze antiglue to bardzo dobra sprawa. ja zawsze mialem q2 na ktorym mi lecialy fpsy i po zeskoczeniu na arene nie moglem od razu zrobic skoku na winde tylko musialem odczekac i dopiero skoczyc. duzo osob z ktorymi gralem nie mialo tego problemu. czy to znaczy ze byli lepsi?

w ogole co to za poroniony pomysl zeby liczba fps wplywala na fizyke gry :/

sluchaj w tym co mowisz jest sporo racji natomiast jakies 3, 4 lata temu jak zaczynalem grac w jumpa to poprostu klejenie sie bylo na porzadku dziennym sam uczylem sie grac np na fps 66 gdzie np mniej sie kleilem przy bieganiu , poprostu kiedys inaczej sie gralo ludzie sie nauczyli grac na tym ze jest klej i bylo trudniej przechodzic wiekszosc map z dobrym czasem a jesli juz sie komus udalo to byl kosiorem tak to wygladalo jakies kilka lat temu.Btw sam sie uczylem skakac od najlepszych typu nookie,mystique,curry,wootwoot,czy apshai.Dla mnie w tym momencie jest poprostu duzo latwiej co oczywiscie nie jest zle ale wiekszosc ludzi ktorzy nie umialo za dobrze grac w tego moda nagle zaczeli cos pykac :E ciekawe czemu pozdro
_________________
Prawdziwi przyjaciele to najwiekszy skarb nie przydupasy jak masz hajs bo to garb KMB aka slayer


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Quake2 Jumpmod
PostNapisane: 10 lip 2008, o 12:17 
Slaby koles

Dołączył(a): 2 paź 2006, o 08:02
Posty: 10
Karma: 0
Masz racje KmB ;]


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Quake2 Jumpmod
PostNapisane: 10 lip 2008, o 14:58 
Luzny kolezka

Dołączył(a): 8 kwi 2005, o 14:01
Posty: 351
Lokalizacja: Q2 Jump
Karma: 6
Potrzebuje jakis kontakt do admina na Kubusiu - czarnego. Najlepiej mail. Ma ktoś?

_________________
-= Q2 Jump =-


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 241 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 13  Następna strona

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 177 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
katalog stron controlwebs.pl i www.netcatalog.pl zaprasza