[ Fajny Board ] Forum Quake2

Quake 2 umarł
Teraz jest 19 mar 2024, o 08:48

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 241 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Quake2 Jumpmod
PostNapisane: 10 lis 2009, o 10:32 
Kozak

Dołączył(a): 14 cze 2002, o 19:53
Posty: 5731
Lokalizacja: znienacka
Karma: 272
buehuehue ;)

_________________
The computer is your friend. Trust the computer.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Quake2 Jumpmod
PostNapisane: 10 lis 2009, o 13:11 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 cze 2002, o 12:16
Posty: 2175
Lokalizacja: Warszawa
Karma: 140
To moze i ja o cos zapytam. Zauwazylem ze wielokrotnie pr0 dzampery podczas lotu zmieniaja kierunek strafe'a, tzn krecac myszka w prawo nagle zarzucaja ja nerwowo w lewa. Czy to ma wplyw na dlugosc jumpa? I jak za cholere robi sie wiecej niz 4-ro dzamopowe skakanie wzwyz po kladkach? Double ok, tripple ok.. cztery czasami, ale wiecej.. masakra.

_________________
Console: d2 Irc: alt+z lover


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Quake2 Jumpmod
PostNapisane: 10 lis 2009, o 20:05 
Luzny kolezka

Dołączył(a): 8 kwi 2005, o 14:01
Posty: 351
Lokalizacja: Q2 Jump
Karma: 6
Kwestia fpsów. Poza tym musisz w odpowiednim momencie wcisnąć strafe'y przy kolejnym wybijaniu się itp. bla bla. Ale lepiej jak się nook wypowie bo on jest pr0 dzamper.

_________________
-= Q2 Jump =-


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Quake2 Jumpmod
PostNapisane: 10 lis 2009, o 22:25 
Cukierkowy

Dołączył(a): 25 mar 2003, o 11:31
Posty: 205
Lokalizacja: Bia
Karma: 58
$this->bbcode_second_pass_quote('PH3N-x', '.')..Ale lepiej jak się nook wypowie bo on jest pr0 dzamper.


kurwa :( znow diagramy mam robic?
_________________
...


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Quake2 Jumpmod
PostNapisane: 10 lis 2009, o 22:40 
Fajny
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 paź 2007, o 21:25
Posty: 960
Karma: 67
dewej

_________________
Umci umci tralalala


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Quake2 Jumpmod
PostNapisane: 10 lis 2009, o 23:34 
Cukierkowy

Dołączył(a): 27 maja 2005, o 15:26
Posty: 182
Karma: 23
nookie, moze nie diagramy ale moglbys sie pokusić o filmik instruktażowy - podobny do tego ktory powstawl w warsowie:

http://www.youtube.com/watch?v=xf-8J8pSGr4

(nie, nie mam zadnych euro dla ciebie za to ;) )


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Quake2 Jumpmod
PostNapisane: 11 lis 2009, o 02:20 
Luzny kolezka

Dołączył(a): 8 kwi 2005, o 14:01
Posty: 351
Lokalizacja: Q2 Jump
Karma: 6
$this->bbcode_second_pass_quote('n00kie', '')$this->bbcode_second_pass_quote('PH3N-x', '.')..Ale lepiej jak się nook wypowie bo on jest pr0 dzamper.


kurwa :( znow diagramy mam robic?


No i nie zapomnij o ukrytej wiadomości.
_________________
-= Q2 Jump =-


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Quake2 Jumpmod
PostNapisane: 18 sty 2010, o 17:19 
Cukierkowy

Dołączył(a): 25 mar 2003, o 11:31
Posty: 205
Lokalizacja: Bia
Karma: 58
demko z najnowszej mapy neoxa :]
hf

http://q2scene.net/ds/index.php?op=dd2&id=1169335777

_________________
...


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Quake2 Jumpmod
PostNapisane: 21 lut 2010, o 03:28 
Cukierkowy

Dołączył(a): 25 mar 2003, o 11:31
Posty: 205
Lokalizacja: Bia
Karma: 58
1337 miles per hour

Quake 2 Jumpmod movie by n00k!e

http://q2scene.net/ds/index.php?op=dd3&id=1169335873

_________________
...


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Quake2 Jumpmod
PostNapisane: 25 lut 2010, o 04:11 
Slaby koles

Dołączył(a): 28 kwi 2005, o 11:38
Posty: 21
Lokalizacja: Wrocław
Karma: 0
$this->bbcode_second_pass_quote('doddy', 'T')o moze i ja o cos zapytam. Zauwazylem ze wielokrotnie pr0 dzampery podczas lotu zmieniaja kierunek strafe'a, tzn krecac myszka w prawo nagle zarzucaja ja nerwowo w lewa. Czy to ma wplyw na dlugosc jumpa? I jak za cholere robi sie wiecej niz 4-ro dzamopowe skakanie wzwyz po kladkach? Double ok, tripple ok.. cztery czasami, ale wiecej.. masakra.


No tak poprzez wykrecanie mysza w rozne strony nabierasz predkosci i mozesz dalej skoczyc. Co do tripli i wiecej kwestia fps i wyczucia kiedy w powietrzu sie cofnac kiedy i czy uzywac strejfa etc ciezko to wytlumaczyc ot tak :mrgreen:
_________________
Prawdziwi przyjaciele to najwiekszy skarb nie przydupasy jak masz hajs bo to garb KMB aka slayer


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Quake2 Jumpmod
PostNapisane: 31 mar 2010, o 09:40 
Cukierkowy

Dołączył(a): 25 mar 2003, o 11:31
Posty: 205
Lokalizacja: Bia
Karma: 58
Tym razem przyszla pora na q2dm1 :mrgreen:

"Extreme q2dm1 by n00k1e"
http://q2scene.net/ds/index.php?op=dd2&id=1169335957

hf

_________________
...


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Quake2 Jumpmod
PostNapisane: 31 mar 2010, o 09:42 
Kozak

Dołączył(a): 14 cze 2002, o 19:53
Posty: 5731
Lokalizacja: znienacka
Karma: 272
juz skomentowalem na ds. zabraklo mi jednego triku, ktorego jeszcze nie widzialem, a az sie prosi zeby go zrobic. w dodatku wychodzi mi dosyc czesto i fajnie byloby go zobaczyc w jakiejs akcji z ladnym fragiem :D

zrobie dzisiaj i ty wkleje :}

_________________
The computer is your friend. Trust the computer.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Quake2 Jumpmod
PostNapisane: 2 kwi 2010, o 14:39 
Kozak

Dołączył(a): 15 cze 2002, o 09:03
Posty: 1235
Karma: 9
nie moge obejrzec tego dema Nookiego
wywala mnie z q2, probowalem z demoplaya i z czystego q2, set game jump i demomap nazwa_dema- nie wiem na jakim modzie byly nagrywane wiec i w ten sposob probowalem. wywala z bledem :(
demo zajmuje 66KB tak ma byc?
jak to odpalic? :}

_________________
pozdr Qiub


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Quake2 Jumpmod
PostNapisane: 2 kwi 2010, o 14:46 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 kwi 2005, o 15:27
Posty: 1551
Lokalizacja: Grajewo
Karma: -69
wrzuc to demko do demos w baseq2, zmien jego nazwe na np aaa i w consoli wpisz map aaa.dm2


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Quake2 Jumpmod
PostNapisane: 2 kwi 2010, o 17:17 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 sty 2008, o 13:07
Posty: 1308
Karma: 101
$this->bbcode_second_pass_quote('abc', 'w')rzuc to demko do demos w baseq2, zmien jego nazwe na np aaa i w consoli wpisz map aaa.dm2


Wszystko ok, tylko wpisz odpalając q2 w konsoli: demomap aaa.dm2

Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Quake2 Jumpmod
PostNapisane: 2 kwi 2010, o 18:31 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 kwi 2005, o 15:27
Posty: 1551
Lokalizacja: Grajewo
Karma: -69
$this->bbcode_second_pass_quote('neon', '')$this->bbcode_second_pass_quote('abc', 'w')rzuc to demko do demos w baseq2, zmien jego nazwe na np aaa i w consoli wpisz map aaa.dm2


Wszystko ok, tylko wpisz odpalając q2 w konsoli: demomap aaa.dm2

odpalilo mi tak samo, jak z map .dm2

Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Quake2 Jumpmod
PostNapisane: 22 kwi 2010, o 11:13 
Luzny kolezka

Dołączył(a): 8 kwi 2005, o 14:01
Posty: 351
Lokalizacja: Q2 Jump
Karma: 6
Mam pewien problem. Nie moge się połączyć na wp. Wyskakuje mi coś z anticheatem. A przecież mam R1q2... więc wtf ?

_________________
-= Q2 Jump =-


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Quake2 Jumpmod
PostNapisane: 10 maja 2010, o 23:59 
Cukierkowy

Dołączył(a): 25 mar 2003, o 11:31
Posty: 205
Lokalizacja: Bia
Karma: 58
http://q2scene.net/jump/index.php

ale jazda byla
zwroty akcji jak w filmie

gg

_________________
...


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Quake2 Jumpmod
PostNapisane: 11 maja 2010, o 00:06 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 sie 2003, o 22:43
Posty: 3027
Lokalizacja: lublin/warszawa
Karma: 65
$this->bbcode_second_pass_quote('n00kie', 'h')ttp://q2scene.net/jump/index.php

ale jazda byla
zwroty akcji jak w filmie

gg

gratzy :) dobrze ze nie daja Ci spoczac na laurach.

btw. sarge zyje ?
_________________
dlaczego? ponieważ http://www.instantsfun.es/ballsofsteel


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Quake2 Jumpmod
PostNapisane: 11 maja 2010, o 00:35 
Cukierkowy

Dołączył(a): 25 mar 2003, o 11:31
Posty: 205
Lokalizacja: Bia
Karma: 58
dzieki

----
sarge zyje, gadalem z nim na skypie ostatnio

hmm nie gra juz w q2?

_________________
...


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 241 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13  Następna strona

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
katalog stron controlwebs.pl i www.netcatalog.pl zaprasza