[ Fajny Board ] Forum Quake2

Quake 2 umarł
Teraz jest 28 mar 2024, o 23:32

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 57 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 17 cze 2002, o 21:01 
Kozak

Dołączył(a): 15 cze 2002, o 16:37
Posty: 2962
Karma: 22
lol masterdd teraz to pierdolneles glupote
co do modulate to komende ta uzywam od poczatku mojej gry w q2 - zmieniac ja mozna komenda gl_modulate (chyba ze o innym modulate mowisz)
napisales ze q2ace uzywaja ci co nie chca nowych komend
to tez ci sie udalo w q2ace jest wprowadzona masa nowych bardzo ciekawych komend


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 cze 2002, o 21:53 
Kozak

Dołączył(a): 14 cze 2002, o 19:53
Posty: 5731
Lokalizacja: znienacka
Karma: 272
masterDD kcial byc fajny, no coz... :D

_________________
The computer is your friend. Trust the computer.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 cze 2002, o 22:32 
Cukierkowy

Dołączył(a): 14 cze 2002, o 22:27
Posty: 183
Lokalizacja: Pozna
Karma: 0
muki jemu chodzilo o swiecace entities - np. modulate 2 przed zaladowaniem mapy a zmienienie na 10 potem

i tak to crap ktorego nie warto uzywac:

1. lepiej miec wszystko pojasnione niz same entitiesy bo trudniej trafia sie z chaina (podobno) i np. u mnie niektore czesci mapy sa cale czarne i chujowo
2. po vid_restarcie wszystko jest jasne


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 cze 2002, o 22:43 
Kozak

Dołączył(a): 15 cze 2002, o 16:37
Posty: 2962
Karma: 22
wiem weirdo o tym
jest takie fajne modulate (kilka 4) albo jakos tak - nie pamietam
a sciany sa niebieskie i kilka innych dziwnych rzeczy sie pojawia


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 cze 2002, o 23:35 
Przyczajony

Dołączył(a): 16 cze 2002, o 14:36
Posty: 34
Lokalizacja: Sierakowice
Karma: 0
mkuh no to lol ,zes chyba mnie zle zrozumial ,ale choc weirdo mnie qma hehe :D btw mnie tam sysko chodzi fajno i wyglada czysto ,a mam poczatkowy modulate na 3 ,a potem na 20 :D wiec chocby gosciowi palec od reki wystawal to go zauwaze :D kto wie czy nawet nie sciagne? hyh ;)

_________________
Eat Shit & Die!


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 cze 2002, o 16:09 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 cze 2002, o 18:47
Posty: 1966
Lokalizacja: Grajewo
Karma: 30
$this->bbcode_second_pass_quote('MasterDD', 'm')kuh no to lol ,zes chyba mnie zle zrozumial ,ale choc weirdo mnie qma hehe :D btw mnie tam sysko chodzi fajno i wyglada czysto ,a mam poczatkowy modulate na 3 ,a potem na 20 :D wiec chocby gosciowi palec od reki wystawal to go zauwaze :D kto wie czy nawet nie sciagne? hyh ;)


ty to ty drugi lucas jestes :!:

Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 cze 2002, o 22:30 
Przyczajony

Dołączył(a): 16 cze 2002, o 14:36
Posty: 34
Lokalizacja: Sierakowice
Karma: 0
Nie ,jestem pierwszy MasterDD :twisted:

_________________
Eat Shit & Die!


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 cze 2002, o 00:32 
Cukierkowy

Dołączył(a): 14 cze 2002, o 22:27
Posty: 183
Lokalizacja: Pozna
Karma: 0
ale idz juz sobie stad


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 cze 2002, o 10:57 
Kozak

Dołączył(a): 15 cze 2002, o 16:37
Posty: 2962
Karma: 22
masterdd o co ci chodzi z tym modulate
wiem jak dziala bo bawilem sie nim ponad dwa lata temu


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 cze 2002, o 00:23 
Przyczajony

Dołączył(a): 16 cze 2002, o 14:36
Posty: 34
Lokalizacja: Sierakowice
Karma: 0
mkuh no ja tylko pisalem ,ze przydatna jest ta funkcja.
Ale bez Xanii czy Biteme! tesh mozna sobie poradzic ,bo jak mapka sie zaladuje to masz okreslony gl_modulate(taki jak w configu czy autoexec'u) potem mozna wpisac w konsoli jeszcze raz gl_modulate z tym ,ze np. wyzszym np gl_modulate 20 nom i wszystkie rzeczy na mapie beda mialy modulate 20 ,a mapa pozostanie w poprzednim modulacie.
Cos w stylu nakladania sie textur.
mkuh moze to i wiesz ,ale tak tylko pisze, zeby sprostowac o co dokladnie mi chodzilo :)

_________________
Eat Shit & Die!


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 cze 2002, o 08:36 
Przyczajony
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 cze 2002, o 19:13
Posty: 56
Lokalizacja: Pozna
Karma: 0
$this->bbcode_second_pass_quote('MasterDD', 'j')ak mapka sie zaladuje to masz okreslony gl_modulate(taki jak w configu czy autoexec'u) potem mozna wpisac w konsoli jeszcze raz gl_modulate z tym ,ze np. wyzszym np gl_modulate 20 nom i wszystkie rzeczy na mapie beda mialy modulate 20 ,a mapa pozostanie w poprzednim modulacie.

Gdy ja tak zrobię to jak zacznę strzelać to pół mapy jest ciemne, a pół mi rozświetla jak pojebane i straszny syf jest wtedy.
_________________
Quake 2 rulez forever!


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 cze 2002, o 14:05 
Przyczajony

Dołączył(a): 16 cze 2002, o 14:36
Posty: 34
Lokalizacja: Sierakowice
Karma: 0
$this->bbcode_second_pass_quote('Kap!taN', 'G')dy ja tak zrobię to jak zacznę strzelać to pół mapy jest ciemne, a pół mi rozświetla jak pojebane i straszny syf jest wtedy.

Mozliwe, ale mi tak nie robi. Moze to jest spowodowane driver'em albo masz wlaczone gl_dynamic "1" i cl_lights "1". Moze od tego powstaje takie scierwo ? No ja nie wiem ,ale zawsze warto sproobowac...
_________________
Eat Shit & Die!


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 cze 2002, o 17:31 
Cichociemny

Dołączył(a): 16 cze 2002, o 15:31
Posty: 137
Lokalizacja: Ostrzeszow
Karma: 0
http://www.red-clan.prv.pl :lol:

_________________
<nuks> morda psy.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 cze 2002, o 17:34 
Fajny
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 cze 2002, o 14:56
Posty: 805
Lokalizacja: G-wo
Karma: 1
slabo :P


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 cze 2002, o 02:59 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 cze 2002, o 21:02
Posty: 2851
Lokalizacja: Gdansk
Karma: 7
http://www.rmq2.tk/

ps. Lucas masz fajnych sąsiadow :D ;)

_________________
"ja chodze do Leszka Czajki tego co czesal do Idola"


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 lip 2002, o 11:09 
Mlodziezowy
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 cze 2002, o 23:05
Posty: 260
Lokalizacja: Krakow
Karma: 0
Zna ktos jakis spis niemieckich klanow wiecej niz 10?

Nie ze stronki clanbaseu i nie z [u] i nie z [cwf]

:?

_________________
Ala ma kota


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 lip 2002, o 13:24 

Karma: 0
http://quake2.gamez-world.net/clans.shtml


Góra
   
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 57 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 33 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
katalog stron controlwebs.pl i www.netcatalog.pl zaprasza