[ Fajny Board ] Forum Quake2

Quake 2 umarł
Teraz jest 27 kwi 2024, o 21:35

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: need keygrip master ?
PostNapisane: 3 gru 2004, o 19:36 
Mlodziezowy
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 sie 2003, o 22:16
Posty: 284
Lokalizacja: krakow
Karma: 0
Witam
Mam pewien problem z wycietymi juz akcjami
problem jest taki, ze wala sie modele skinow tzn.
grajac male vs female ( przykladowo female to enemy) to gdy fraguje 3 gosci enemy to np: 2 jest male, a jeden z nich female i wyglado to jakbym zfragowal swojego goscia, a tak nie jest( to jest blad od kg )

w KeyGripie da sie to naprawic podobno w pare minut roboty
Urbas3k mi troche powiedzial jak to robic, ale nie dalem rady ;)
I wlasnie poszukuje osoby ktora da rade z tym problemem i pomoglabymi bo mam kilka takich demek z tym bledem.
robie film sam i ciezko jest wszystko samemu, a juz nie mam nerwow do tego bo trzyma mnie to i nic nie moge dalej robic ;[

przyklad wyzej opisanego błedu
http://games.3miasto.net/~szatanus/tltfq_skiny.dm2

mapa: http://games.3miasto.net/~szatanus/tltf.bsp

(mapa tltf : przy qudzie jest dwoch wrogow jeden male 2 female i pozniej jak dalej cg bije tez jest tez jeden female, a wszyscy wrogowie powinni byc male tzn tak gralismy goscie na baby)

z gory dzieki za pomoc ;-]

_________________
[size=75]Podobno w chwili


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 gru 2004, o 21:40 
dzionsla cien

Dołączył(a): 5 maja 2003, o 10:11
Posty: 4122
Lokalizacja: Gliwice
Karma: 118
jees, to trzeba bylo powiedziec ze nie zrozumiales:)
zaraz wszystko dokladnie opisze, w8


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 gru 2004, o 22:09 
dzionsla cien

Dołączył(a): 5 maja 2003, o 10:11
Posty: 4122
Lokalizacja: Gliwice
Karma: 118
No wiec tak:
Na poczatku wchodzisz to demo information i na liscie szukasz skinu kolesia ktorego chcesz zmienic, to wyglada tak ze jest tam skin[0], skin[1] itd. Jak zaznaczysz jakas pozycje z nich np. skin[0] to na dole w value wyswietli ci sie cos w rodzaju "urbasek\male/grunt", czasem wystarczy tutaj zmienic skin i powinno w demku sie wszystko naprawic jednak czesto bywa tak ze zmiana tutaj nic nie da i dalej jest zjebany skin wiec musimy zrobic to recznie w klatkach gdzie jest ten skin zmieniony.

Odpalamy demoserver i zaznaczamy na nim obszar w ktorym chcemy dokonac zmiany (za pomoca in i out), nastepnie odpalamy find. Z message type wybieramy "packetentities", zaznaczamy "search on selected range", zaznaczamy "parametrs", z find type wybieramy "replace", i teraz po prawej w gornej tabelce w linijce "entity" wpisujemy entity kolesia ktoremu chcemy zmienic skin, mozemy go znalesc w demo information w skins, tak jak pisalem na poczatku szukamy kolesia w skin[x] i ten numerek w nawiasie to jest jego entity, przy czym tam jest to liczone od "0" a w blockach od "1" czyli do numerku lktory jest zawarty w skin[x] dodajemy +1.

Teraz w dolnej tabelce szukamy linijki "skin number" i tam trzeba wpisac odpowiednia wartosc:) Tutaj sa najwieksze kredki:D W tej linijce jest zapisywany zarowno rodzaj skinu kolesia jak i bron ktora trzyma enemy w reku. Szczerze mowiac nie do konca jestem pewien w jaki sposob jest to zapisywane i w jaki sposob jest to obliczane. W kazdym razie np. 256 oznacza male z blastem a 257 female z blastem itd. Ja po prostu otwieram sobie jakis block w ktorym m.in. chce zmienic skina i po prostu proboje rozne wartosci, w 99% przypadkach wystarczy zmienic wartosc o 1, bo jesli ten koles ma prawidlowa bron w reku (taka jaka w rzeczywistosci trzyma) to nie ma problemu wystarczy zeminic wartosc +1 lub -1 i bedzie ok, gorzej jest jak rowniez bron ktora trzyma jest niewlasciwa.... ja sobie wtedy po prostu szukalem bloku gdzie jakis koles trzymal to bron i poodgladalem jaki tam byl skin number.

Aaa, no i jak znajdziesz odpowiedni skin number to go wpisuejsz w tej dolnej tabelce, klikasz find first, on sie spyta ciebie czy napewno zastapic, klikasz "all" i on teraz wszystkich blockach w regionie ktory zaznaczyles w demoserver, wyszukuje kazdego packetentities z enity (ktory wpisales w gornej tabelce) i zastepuje w nich skin number (na wartosc ktora wpisales w dolnej tabelce).

Jesli nadal nic nie zrozumiales to pytaj :D


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 sty 2005, o 13:38 
Kozak

Dołączył(a): 12 lip 2004, o 15:47
Posty: 1605
Karma: 0
moze wie ktos jak w kg usunac score z cmd_help ? albo gdzie tego szukac? w drzewku tego (chyba) nie ma...


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 sty 2005, o 13:43 
dzionsla cien

Dołączył(a): 5 maja 2003, o 10:11
Posty: 4122
Lokalizacja: Gliwice
Karma: 118
Informacje z cmd_help sa zapisywane w layout, sa na drzewku, wszystko jest na drzewku.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 sty 2005, o 13:54 
Kozak

Dołączył(a): 12 lip 2004, o 15:47
Posty: 1605
Karma: 0
tez tak z poczatku msylalem, usunalem layout ale.... score dalej zostalo :D pozatym pousuwalem pritny a msg dalej zostaly :? popsute demo?



EDIT:
nie wiem jak ale jakos sobie z tym poradzilem...


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 sty 2005, o 19:14 
dzionsla cien

Dołączył(a): 5 maja 2003, o 10:11
Posty: 4122
Lokalizacja: Gliwice
Karma: 118
Jak usunales printy czy laouty to nie moze ich byc :D Moze po prostu nie zapisales zmian w demku albo tak naprawde ich nie usunales.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 sty 2005, o 20:14 
Kozak

Dołączył(a): 12 lip 2004, o 15:47
Posty: 1605
Karma: 0
nie usunalem, zapisalem zmiany ale wymagalo(:?) to przeladowania dema :S


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 176 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
katalog stron controlwebs.pl i www.netcatalog.pl zaprasza