[ Fajny Board ] Forum Quake2

Quake 2 umarł
Teraz jest 27 kwi 2024, o 20:46

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 19 lis 2004, o 15:20 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 mar 2003, o 00:09
Posty: 2065
Karma: 63
nie ma to jak fachowa odpowiedz :D


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 lis 2004, o 16:09 
H4X0R

Dołączył(a): 15 cze 2002, o 14:08
Posty: 2833
Karma: 36
ja rowniez podobnie napisalem :D

_________________
???????????


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 lis 2004, o 19:52 
Mlodziezowy
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 sie 2003, o 22:16
Posty: 284
Lokalizacja: krakow
Karma: 0
http://games.3miasto.net/~szatanus/banshee/przyklad.avi
tu dobrze to widac matrix ; )

_________________
[size=75]Podobno w chwili


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 lis 2004, o 20:30 
H4X0R

Dołączył(a): 15 cze 2002, o 14:08
Posty: 2833
Karma: 36
No dobra ale idzie temu zapobiec w tdm? Np przez wprowadzenie posredniego ent w stalej pozycji?

_________________
???????????


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 lis 2004, o 21:11 
dzionsla cien

Dołączył(a): 5 maja 2003, o 10:11
Posty: 4122
Lokalizacja: Gliwice
Karma: 118
Mozna grac na 10fps wtedy tego nie bedzie :D A tak raczej jest to niemozliwe chyba ze bedzie brane enity ktore klatke wczesniej nie bylo wykorzystane.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 lis 2004, o 01:11 
H4X0R

Dołączył(a): 15 cze 2002, o 14:08
Posty: 2833
Karma: 36
No o to chodzi, bedzie widac ruch modelu ale zawsze do pozycji (0,0,0).

_________________
???????????


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 173 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
katalog stron controlwebs.pl i www.netcatalog.pl zaprasza