[ Fajny Board ] Forum Quake2

Quake 2 umarł
Teraz jest 29 kwi 2024, o 14:53

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2096 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 96, 97, 98, 99, 100, 101, 102 ... 105  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Q2 Problemy wszelakie .....
PostNapisane: 29 sty 2014, o 00:12 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 lut 2003, o 20:02
Posty: 1267
Lokalizacja: mieszkasz?
Karma: 61
Może ktoś się spotkał bo pierwszy raz z taką kupą się spotykam mam nowego kompa ma z 3 miechy wcześniej takie "wtyki" pojawiały się rzadko teraz to już po parę na ekran ( na netgraphie ) chodzi o te "wieżyczki" w stylu 2 po prawej 2 po lewej i centralna np

http://speedy.sh/HNkRK/quake000.jpg

_________________
z rakietą Ci do twarzy


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Q2 Problemy wszelakie .....
PostNapisane: 29 sty 2014, o 01:42 

Karma: 0
Też tak mam. Zazwyczaj chwilowo, +- 1 minuta, ale zdarza się, że problem trwa cały czas i pozostaje tylko wyjście i ponowne wejście - wtedy jest lepiej. Również nie wiem dlaczego, i nikt nie wie w czym tkwi problem :?


Góra
   
 
 Tytuł: Re: Q2 Problemy wszelakie .....
PostNapisane: 29 sty 2014, o 01:49 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 sie 2003, o 22:43
Posty: 3027
Lokalizacja: lublin/warszawa
Karma: 65
moze aktualizacje windy?

_________________
dlaczego? ponieważ http://www.instantsfun.es/ballsofsteel


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Q2 Problemy wszelakie .....
PostNapisane: 29 sty 2014, o 10:43 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 lut 2003, o 20:02
Posty: 1267
Lokalizacja: mieszkasz?
Karma: 61
Windows update jak ściąga to na netgraphie takie fale to samo można osiągnąć odpalając np filmik na youtubie bardziej skłaniam się że coś z prockiem bo z tego co patrzę na miernik wydajności to straszne wykresy na 4 rdzeniach jak tylko odpale r1q2

_________________
z rakietą Ci do twarzy


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Q2 Problemy wszelakie .....
PostNapisane: 6 lut 2014, o 19:05 
Mroczny

Dołączył(a): 20 mar 2005, o 19:17
Posty: 530
Lokalizacja: Białystok
Karma: 18
czy gra ktoś w Q2 na windowsie 8 ?

_________________
te tam nie pierdol :D


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Q2 Problemy wszelakie .....
PostNapisane: 6 lut 2014, o 21:38 
Luzny kolezka
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 lis 2007, o 20:56
Posty: 383
Lokalizacja: Warszawa
Karma: 40
Panowie od jakiegos czasu nie moge wbic na sv bo mi wola o anticzita anticzit.dll mam w folderze z q2 antywirus mi nic nie blokuje data w zegarku wlasciwa r1q2 windows 7 nie wiem co jest :/ juz nawet odpalam w trybie zgodnosci xp i jako administrator i gowno... ktos cos?


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Q2 Problemy wszelakie .....
PostNapisane: 6 lut 2014, o 22:34 
Czarnuch o_O

Dołączył(a): 6 wrz 2004, o 14:17
Posty: 713
Karma: 39
FRAPS, Skype, Steam, Firefox. Jak masz któryś to wyłącz. Mi pomaga zazwyczaj.

_________________
Ludzi dzielimy na 10 grup. Tych ktorzy rozumieja kod binarny i tych ktorzy go nie rozumieja...


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Q2 Problemy wszelakie .....
PostNapisane: 12 lut 2014, o 12:57 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 lis 2006, o 15:50
Posty: 1604
Lokalizacja: 3city
Karma: 56
co jest z tym kubusiem? jak jest inna mapa niz dm1 - to nie wejde za huja...jak jest zmiana np z dm1 na dm3, sekunda na dm3 i jeb wyrzuca mnie; jedyne co pomaga to odpalenie czystego q2...
cos tam mi niby pisze, ze jakies model tris2? ale co ma jakis model do wejscia na serw?

a i jeszcze czasami - wyrzuca [obojetnie na jakim q; czysty, z moim pakiem] culdnt exec r1gl.cfg czy cos takiego; pomaga dis i reconect; ale ocb to nie wiem (: any1?


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Q2 Problemy wszelakie .....
PostNapisane: 12 lut 2014, o 14:15 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 lut 2003, o 20:02
Posty: 1267
Lokalizacja: mieszkasz?
Karma: 61
masz nieoryginalne modele a kubus chyba sprawdza poprawność
najlepiej zapisz sobie ściężkę który jest zjebany i z oryginalnego paka takim czymś jak pakscape

http://speedy.sh/BsaRx/PakScape.exe

zamień w swoim paku ten plik na plik modelu z czystego q2

couldn't exec r1gl.cfg to normalne że tak pisze
chyba że sobie dodasz taki plik to Ci go będzie exekować na wejściu
co do drugiego to ten sam problem mam czasem musze z 5 razy restartować q2 żeby weszło lipton

_________________
z rakietą Ci do twarzy


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Q2 Problemy wszelakie .....
PostNapisane: 12 lut 2014, o 23:40 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 lis 2006, o 15:50
Posty: 1604
Lokalizacja: 3city
Karma: 56
dzieki maqu za sugestie ;] tak tez myslalem, tylko za bardzo nie kumam-co mu tam w tym pliku nie pasuje
cos mam nie tak z niesmiertelnoscia

pakspejsa mam jeszcze na dysku :)

a z tym restartem to skad taki problem?


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Q2 Problemy wszelakie .....
PostNapisane: 13 lut 2014, o 10:55 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 paź 2003, o 20:51
Posty: 1172
Lokalizacja: Rzeszow
Karma: 47
to chyba normalne, ja np nie mogę wchodzić na pełnym ekranie na serwery ;O

muszę zrobić alt + enter na mały ekran, wklepać ip, połączyć się i dopiero jak dostane się do gry to ale + enter na duży ekran

przy normalnie włączonym quaku mogę próbować ze 100 razy i będzie co chwile komunikat connecting to server i można czekać w nieskończoność i się nie połączę.

_________________
pfff ;]


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Q2 Problemy wszelakie .....
PostNapisane: 13 lut 2014, o 20:50 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 lis 2006, o 16:23
Posty: 1580
Lokalizacja: DANZIG
Karma: 154
Panowie mam pytanie dotyczące mojego archaicznie starego sprzętu mianowicie
mam starego PC'ta który służy mi wyłącznie do gry w Quake2 do innych celów posiadam laptopa na którym nie mam zamiaru uczyć się grać .
sprzęt to
AMD Athlon 3200+ 2.3GHz
Płyta MSI k8t Neo2 V2.0
Pamięć 1.50GB DDR1 1024 + 512 ram Kingston pracują w taktowaniu 200Hz druga kość 166 HZ
grafa ATI Radeon x1950 PRO 512MB
dysk jakieś stare pudło Seagate 20GB
zasilacz Tracer 4life 450 Hell Fire

do czego piję od lat borykam się ze skaczącymi i mocno uciążliwymi FPS'ami wahania 300/600 dodatkowo czas włączania się komputera do pulpitu windowsa (odkąd pamiętam zajmuje mu jakieś 2min) win XP sp2 stąd pytanie co mogę w tym sprzęcie wymienić nie drogim nakładem finansowym by opisane problemy zniknęły jak już wcześniej nadmieniłem komp służyć ma mi wyłącznie do gry w naszą ulubioną grę nic innego na nim nie robię włączam wyłącznie do skakania =D

Logicznie myśląc do szybszego uruchamiana się windowsa zapewne dysk mam na oku
samsung'a 250GB oczywiście ATA
i nie wiem może ram?
2x 1024 ( 2 sloty w płycie ) jakieś 333HZ?

-grafa myślę że do tej gry spokojne styka i powinna wyciskać przynajmniej te 1000FPS

myślałem też o kwestii ustawień w cfg Q2 może problem leży właśnie tam dla zainteresowanego pomocą wklejam też cfg
Spoiler:
// generated by ZOINKS aka aDi^^!!

// [ ID ]
// [ Fps, Rate , Ping , Fov ]

set cl_fps "1"
set cl_drawfps "1"
set cl_maxfps "120"
set r_maxfps "1000"
set cl_protocol "35"
set cl_async "1"
set gl_vsync "0"
set packetdup "0"
set rate "25000"
set fov "105"
set fs_cache "7"
set cl_predict "1"
set net_maxmsglen "0"



// [ Mysz ]

set m_directinput "0"
set m_fixaccel "1"
set in_mouse "1"
set freelook "1"
set m_filter "1"
set sensitivity "2.23"
set m_pitch "0.022"
set m_yaw "0.022"
set lookstrafe "1"
set lookspring "0"



// [ Bronie ]

alias chain "use Machinegun;use Chaingun"
alias hyper "use Hyperblaster"
alias granat "use Grenades;use Grenade Launcher"
alias ss "use Shotgun;use Super Shotgun"
alias MOUSE3_0 "chain"
alias 4_0 "hyper"
alias g_0 "granat"
alias 3_0 "ss"
alias 1_0 "use BFG10k"
bind MOUSE3 "MOUSE3_$mod"
bind 1 "1_$mod"
bind g "g_$mod"
bind 3 "3_$mod"
bind 4 "4_$mod"
bind MWHEELUP "set mod 1"
bind MWHEELDOWN "set mod 0"
set mod 0
bind 0 "use power shield"
bind e "use railgun"
bind q "use rocket launcher"
bind f "use Hyperblaster"
bind m "use BFG10k"



// [ Dropsy ]

set modifier 0
alias +modifier_1 "set modifier 1"
alias -modifier_1 "set modifier 0"
bind MOUSE5 +modifier_1

bind e "rg"
alias rg "rg_$modifier"
alias rg_0 "use railgun"
alias rg_1 "drop railgun; drop slugs; say_team [DROPED RG] $$loc_here"

bind q "rl"
alias rl "rl_$modifier"
alias rl_0 "use rocket launcher"
alias rl_1 "drop rocket launcher; drop rockets; say_team [DROPED RL] $$loc_here"

bind f "hb"
alias hb "hb_$modifier"
alias hb_0 "use Hyperblaster"
alias hb_1 "drop cells;drop hyperblaster; say_team [DROPED HB] $$loc_here"

bind MOUSE3 "chain"
alias chain "chain_$modifier"
alias chain_0 "use Machinegun;use Chaingun"
alias chain_1 "drop bullets;drop chaingun; say_team [DROPED CG] $$loc_here"

bind 3 "ss"
alias ss "ss_$modifier"
alias ss_0 "use Shotgun;use Super Shotgun"
alias ss_1 "drop shells;drop super shotgun; say_team [DROPED SSG] $$loc_here"

bind g "g"
alias g "g_$modifier"
alias g_0 "use Grenades"
alias g_1 "drop Grenades; say_team [DROPED GRENADES] $$loc_here;drop Grenade Launcher; say_team [DROPED GL] $$loc_here"

bind m "bfg"
alias bfg "bfg_$modifier"
alias bfg_0 "use BFG10k"
alias bfg_1 "drop BFG10k;drop cells; say_team [DROPED BFG] $$loc_here"

bind v "drop bullets;drop machinegun;say_team [DROPED MG] $$loc_here"
bind p "drop power shield;drop cells;say_team [TRZYMAJ PS'A] $$loc_here"
bind b "drop shells;drop shotgun;say_team [DROPED SHOTGUN] $$loc_here"



// [ Locsy ]

bind MWHEELDOWN "say_team [CLEAR]- $$loc_here"
bind MWHEELUP "say_team [ENEMY]- $$loc_here"
bind MOUSE4 "say_team QUAD +60; play quad.wav;say_team QUAD +60!"
bind t "messagemode2"
bind CTRL "say_team [QUAD ZA 10 SEC]"



// [ HUD & ID]

trigger "hud;id" "${name} entered the server*"
trigger "hud" "HUD list disabled."
trigger "id" "Player ID tagging disabled."



// [ Grafika ]

set vid_ref "r1gl"
set vid_forcedrefresh "120"
set vid_optimalrefresh "1"
set vid_flip_on_switch "1"
set cl_strafejump_hack "0"
set sw_stipplealpha "0"
set cl_wsfov "1"
set vid_xpos "172"
set vid_ypos "197"
set intensity "2"
set cl_particles "1"
set cl_lights "0"
set gl_celshading "1"
set gl_bitdepth "32"
set gl_replacepcx "0"
set gl_replacewal "1"
set gl_swapinterval "0"
set gl_polyblend "0"
set gl_flashblend "0"
set vid_displayfrequency "0"
set gl_picmip "0"
set gl_coloredlightmaps "0"
set gl_driver "opengl32"
set gl_3dlabs_broken "1"
set gl_ext_pointparameters "2"
set gl_ext_multitexture "1"
set gl_ext_swapinterval "0"
gl_texturemode "GL_LINEAR_MIPMAP_LINEAR"
set gender "female"
set gl_mode "3"
set vid_gamma "0.7"
set gl_particle_min_size "1"
set gl_particle_max_size "17"
set gl_particle_size "17"
set gl_particle_att_a "0.01"
set gl_particle_att_b "0.0"
set gl_particle_att_c "0.01"
set gl_vertex_arrays "0"
set gl_shadows "1"
set gl_round_down "0"
set gl_skymip "0"
set gl_texturebits "0"
set skydistance "4096"
set gl_replacemd2 "0"
set gl_fontshadow "0"
set gl_stainmaps "0"
set gl_ext_texture_compression "0"
set gl_celshading_width "4"
set gl_screenshot_quality "85"
set gl_waterwaves "0"
set gl_particle "0"
set gl_decals "0"
set gl_decals_time "30"
set gl_gammapics "1"
set gl_shelleffect "0"
set gl_ext_texture_filter_anisotropic "0"
set gl_ext_max_anisotropy "2"
set hand "2"
set cl_run "1"
set crosshair "2"
set cl_railtrail "1"
set win_noalttab "0"
set vid_fullscreen "1"
set viewsize "100"
set fs_allpakloading "0"
set cl_vwep "1"
set msg "1"
set sv_reconnect_limit "3"
set gl_finish "0"
set gl_scale "1"
set gl_ext_compiled_vertex_array "1"
set gender_auto "1"
set cl_highlight "2"
set con_notifylines "4"
set con_notifyfade "0"
set con_scrlines "2"
set con_alpha "0.6"
set r_customwidth "1024"
set r_customheight "768"
set s_swapstereo "0"
set s_openal_dopplerfactor "1"
set s_openal_dopplervelocity "16384"
set s_openal_driver "openal32"
set s_openal_errorcheck "0"
set s_openal_maxdistance "8192"
set s_openal_rollofffactor "1"
set s_forcesoft "0"
set scr_conheight "0.5"
set ch_alpha "1"
set ch_pulse "0"
set ch_scale "1"
set ch_red "1"
set ch_green "1"
set ch_blue "1"
set cl_clock "1"
set cl_maptime "0"
set cl_chathudlines "4"
set cl_timestamps "0"
set cl_highlightmode "0"
set cl_highlightcolor "0"
set cl_highlightnames "0"
set cl_textcolors "0"
set cl_mychatcolor "0"
set avi_codecmenu "0"
set avi_sound "1"
set cl_hudalpha "1"
set gl_decals_max "256"
set cl_chathudtime "15"
set scr_drawlagometer "0"
set g_select_empty "0"
set gl_allow_software "0"
set gl_alphabits "8"
set gl_alphaskins "0"
set gl_clear "0"
set gl_colorbits "24"
set gl_contrast "0.8"
set gl_cull "1"
set gl_defertext "0"
set gl_depthbits "24"
set gl_dlight_falloff "0"
set gl_doublelight_entities "1"
set gl_drawbuffer "GL_BACK"
set gl_ext_multisample "0"
set gl_ext_nv_multisample_filter_hint "fastest"
set gl_ext_occlusion_query "0"
set gl_ext_palettedtexture "0"
set gl_ext_point_sprite "0"
set gl_ext_samples "2"
set gl_ext_texture_non_power_of_two "0"
set gl_flush "0"
set gl_hudscale "1"
set gl_jpg_quality "90"
set gl_lightmap "0"
set gl_linear_mipmaps "1"
set gl_lockpvs "0"
set gl_nobind "0"
set gl_noscrap "1"
set gl_overbrights "0"
set gl_pic_formats "png jpg tga"
set gl_pic_scale "1"
set gl_playermip "9"
set gl_r1gl_test "0"
set gl_saturatelighting "0"
set gl_saturation "1"
set gl_showtris "0"
set gl_stencilbits "8"
set gl_texture_formats "png jpg tga"
set gl_texture_lighting_mode "0"
set gl_texturealphamode "default"
set gl_texturesolidmode "default"
set gl_zfar "8192"
set gl_ztrick "0"
set vid_forceheight "0"
set vid_forcewidth "0"
set vid_gamma_pics "0"
set vid_noexceptionhandler "1"
set vid_nowgl "0"
set vid_quietload "1"
set vid_topmost "0"



// [ Modulate ]

set gl_modulate "1"
set gl_dynamic "0"
trigger "gl_modulate 1; gl_modulate 100" "${name} entered*"
bind 5 gl_modulate "1"
bind 6 vid_restart
bind 7 gl_modulate "100"



// [ Bindy ]

bind TAB "cmd help"
bind ENTER "invuse"
bind ESCAPE "togglemenu"
bind SPACE "+movedown"
bind ' "toggleconsole"
bind + "sizeup"
bind - "sizedown"
bind 2 "say =D"
bind 8 "ready;say READY!"
bind 9 "lockteam;LOCKTEAM!"
bind F1 ""
bind = "sizeup"
bind [ "invnext"
bind \ "+mlook"
bind ] "invprev"
bind ` "toggleconsole;say"
bind a "+moveleft"
bind d "+moveright"
bind h "wave 0"
bind i "inven"
bind j "status"
bind k "wave 2"
bind l "cmd help"
bind o "wave 1"
bind s "+back"
bind u "wave 4"
bind w "+forward"
bind y "wave 3"
bind ~ "toggleconsole"
bind BACKSPACE "invdrop"
bind UPARROW "+forward"
bind DOWNARROW "+back"
bind LEFTARROW "+left"
bind RIGHTARROW "+right"
bind ALT "+strafe"
bind r toggle cl_run
bind SHIFT "weapnext"
bind MOUSE1 "+attack"
bind MOUSE2 "+moveup"
bind F10 "menu_quit"
bind F12 "screenshot jpg"
bind INS "+klook"
bind DEL "+lookdown"
bind PGDN "+lookup"
bind END "centerview"
bind PAUSE "pause"



// [ Download ]

set allow_download "1"
set allow_download_players "0"
set allow_download_models "0"
set allow_download_sounds "1"
set allow_download_maps "1"



// [ Sounds ]

set cl_footsteps "1"
set s_ambient "1"
set cl_winampmessages "1"
set cl_winamp_dir "C:/Program Files/Winamp"
set s_volume "0.300000"
set s_khz "44"
set s_loadas8bit "0"
set s_mixahead ".14"
set s_primary "1"
set cl_stereo_separation "0.4"
set s_initsound "2"
set s_openal_device "DirectSound"
set s_openal_extensions "1"
set s_openal_eax "0"
set s_openal_volume "1"



// [ Volume ]

bind F4 vup
bind F3 vdn
alias vup volume_1
alias vdn volume_0
alias volume_0 "play parasite/paratck4;set s_volume 0 ;set vu 1 ;set vd w ; alias vup volume_1; alias vdn volume_0;echo VOL |---------- 0"
alias volume_1 "play parasite/paratck4;set s_volume 0.1 ;set vu 2 ;set vd 0 ; alias vup volume_2; alias vdn volume_0;echo VOL -|--------- 1"
alias volume_2 "play parasite/paratck4;set s_volume 0.2 ;set vu 3 ;set vd 1 ; alias vup volume_3; alias vdn volume_1;echo VOL --|-------- 2"
alias volume_3 "play parasite/paratck4;set s_volume 0.3 ;set vu 4 ;set vd 2 ; alias vup volume_4; alias vdn volume_2;echo VOL ---|------- 3"
alias volume_4 "play parasite/paratck4;set s_volume 0.4 ;set vu 5 ;set vd 3 ; alias vup volume_5; alias vdn volume_3;echo VOL ----|------ 4"
alias volume_5 "play parasite/paratck4;set s_volume 0.5 ;set vu 6 ;set vd 4 ; alias vup volume_6; alias vdn volume_4;echo VOL -----|----- 5"
alias volume_6 "play parasite/paratck4;set s_volume 0.6 ;set vu 7 ;set vd 5 ; alias vup volume_7; alias vdn volume_5;echo VOL ------|---- 6"
alias volume_7 "play parasite/paratck4;set s_volume 0.7 ;set vu 8 ;set vd 6 ; alias vup volume_8; alias vdn volume_6;echo VOL -------|--- 7"
alias volume_8 "play parasite/paratck4;set s_volume 0.8 ;set vu 9 ;set vd 7 ; alias vup volume_9; alias vdn volume_7;echo VOL --------|-- 8"
alias volume_9 "play parasite/paratck4;set s_volume 0.9 ;set vu 10 ;set vd 8 ; alias vup volume_10;alias vdn volume_8;echo VOL ---------|- 9"
alias volume_10 "play parasite/paratck4;set s_volume 1 ;set vu w ;set vd 9 ; alias vup volume_10;alias vdn volume_9;echo VOL ----------| 10"

proszę o pomoc nim zdecyduje się na kupno wymienionych części bo może według was mój problem leży w innej kwestii

_________________
Jak nie umiesz, uroń łezkę podnieś się i wciągnij kreskę !


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Q2 Problemy wszelakie .....
PostNapisane: 13 lut 2014, o 23:58 
Kozak

Dołączył(a): 15 cze 2002, o 09:03
Posty: 1235
Karma: 9
ile chcesz wydać?

_________________
pozdr Qiub


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Q2 Problemy wszelakie .....
PostNapisane: 14 lut 2014, o 00:03 
Fajny

Dołączył(a): 9 kwi 2005, o 21:25
Posty: 878
Lokalizacja: Warszawa
Karma: 33
Kup sobie procka x2(Supports up to 4800+ or higher CPU) no i wymien ram na takie samo taktowanie w dual channelu. No i wtedy wrzuc winde 7 x64;-p


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Q2 Problemy wszelakie .....
PostNapisane: 14 lut 2014, o 00:25 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 lis 2006, o 16:23
Posty: 1580
Lokalizacja: DANZIG
Karma: 154
Qiub jak najmniej =D chciałbym tylko i wyłącznie poprawić na tym sprzęcie komfort gry w q2


/Lan

moja płyta z zasilaczem udźwigną 4800+? ram już kupiłem a co z dyskiem też radzisz wymienić na szybszy czy raczej nie przełoży mi się to na lepsze warunki w grze ?

_________________
Jak nie umiesz, uroń łezkę podnieś się i wciągnij kreskę !


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Q2 Problemy wszelakie .....
PostNapisane: 14 lut 2014, o 00:32 
Fajny

Dołączył(a): 9 kwi 2005, o 21:25
Posty: 878
Lokalizacja: Warszawa
Karma: 33
w q2 na nowym dysku nie bedzie prawie zadnej roznicy, jako ze mapa tam zajmuje max 2mb;-p
A 450W powinno Ci bez problemu styknac, jak cos to sprawdz na tej stronie: http://www.thermaltake.outervision.com/


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Q2 Problemy wszelakie .....
PostNapisane: 14 lut 2014, o 00:44 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 lis 2006, o 16:23
Posty: 1580
Lokalizacja: DANZIG
Karma: 154
do tego tupu procka musiałbym kupić też płytę główna co liczyłoby się z dodatkowym wydatkiem na Grafikę bo moja jest na agp a płyty do tego proca maja wejście pci express

_________________
Jak nie umiesz, uroń łezkę podnieś się i wciągnij kreskę !


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Q2 Problemy wszelakie .....
PostNapisane: 14 lut 2014, o 01:04 
Fajny

Dołączył(a): 9 kwi 2005, o 21:25
Posty: 878
Lokalizacja: Warszawa
Karma: 33
A Ty nie masz tej plyty?
http://pl.msi.com/product/mb/K8T-Neo2-F-V2-0.html
Bo nie znalazlem na google takiej co podales, czyli bez -F
A ta plyta ma obsluge dual core. Poza tym, socket CPU nic nie ma do socketa GPU;-)


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Q2 Problemy wszelakie .....
PostNapisane: 14 lut 2014, o 01:21 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 lis 2006, o 16:23
Posty: 1580
Lokalizacja: DANZIG
Karma: 154
faktycznie mam =D

_________________
Jak nie umiesz, uroń łezkę podnieś się i wciągnij kreskę !


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Q2 Problemy wszelakie .....
PostNapisane: 14 lut 2014, o 01:35 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 lis 2006, o 16:23
Posty: 1580
Lokalizacja: DANZIG
Karma: 154
to mówisz że tu wejdzie spokojnie 4800+?

na płycie pisze
CPU
SUPPORT AMD K8 ATHLON 64/FX X2 PROCESSORS SOCKET 939
CHIPSET
VIA K8T800 PRO + 8237R PLUS CHIPSET BASED DESIGNED AMD ATHLON 64/FX/X2 PROCESSORS

DAJ ZNAĆ JEŚLI WEJDZIE TO JUTRO ZAMAWIAM

_________________
Jak nie umiesz, uroń łezkę podnieś się i wciągnij kreskę !


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2096 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 96, 97, 98, 99, 100, 101, 102 ... 105  Następna strona

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 181 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
katalog stron controlwebs.pl i www.netcatalog.pl zaprasza