[ Fajny Board ] Forum Quake2

Quake 2 umarł
Teraz jest 27 kwi 2024, o 23:24

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Automatyczne Timery
PostNapisane: 7 lis 2004, o 14:48 
Slaby koles

Dołączył(a): 2 paź 2004, o 21:31
Posty: 11
Lokalizacja: BIA
Karma: 0
Siema mam takie pytanie czy da sie zrobic automatyczne timery tak jak w q3 jest ze biore armora i mi odlicza albo quada??


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 lis 2004, o 15:28 
Mroczny

Dołączył(a): 14 cze 2002, o 21:59
Posty: 475
Lokalizacja: Nowy S
Karma: 0
:]]]]]]]

_________________
Uwa


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 lis 2004, o 16:00 
WONS

Dołączył(a): 12 lut 2003, o 23:46
Posty: 3234
Karma: 16
dzieki za odpowiedz juty!


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 lis 2004, o 16:00 
Cichociemny

Dołączył(a): 5 mar 2003, o 02:05
Posty: 126
Karma: 1
ręczne sie da zrobić jak podnosisz zbroje czy quad musisz sam odpalić odlicznie


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 lis 2004, o 16:06 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 lut 2004, o 16:47
Posty: 2019
Lokalizacja: Cz
Karma: 2
Nazwij odliczarke tak jak nazywa sie dzwiek np. quada. Mysle ze zadziala.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 lis 2004, o 16:13 
Mlodziezowy
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 cze 2002, o 22:57
Posty: 344
Lokalizacja: B-stok
Karma: 7
juz byla o tym mowa, podmienione dzwieki nie zawsze zadzialaja prawidlowo :/


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 lis 2004, o 16:36 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 cze 2002, o 23:26
Posty: 3116
Lokalizacja: Poznan
Karma: 21
zaraz hanan napisze, ze to by mocno ingerowalo w gre TP i ulatwialo do tego stopnia ze liczylby sie juz tylko skill.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 lis 2004, o 17:31 
Kozak

Dołączył(a): 23 sie 2003, o 23:56
Posty: 2361
Lokalizacja: Warszawa
Karma: 3
jak napiszesz sobie wlasnego moda to bedize sie dalo.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 lis 2004, o 17:54 
Mlodziezowy
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 mar 2003, o 17:04
Posty: 324
Lokalizacja: ldz
Karma: 8
kazdy dzwiek jest przerywany gdy nastepuje inny dzwiek, takze jesli by podmienil dziwek zbroi na quada to by slyszal odliczanie dopoki by czegos nie wzial, nie spadl z czegos, nie skoczyl, etc...


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 lis 2004, o 18:03 
Czarnuch o_O
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 lip 2004, o 11:24
Posty: 722
Lokalizacja: Londyn
Karma: 0
$this->bbcode_second_pass_quote('dra', 'k')azdy dzwiek jest przerywany gdy nastepuje inny dzwiek, takze jesli by podmienil dziwek zbroi na quada to by slyszal odliczanie dopoki by czegos nie wzial, nie spadl z czegos, nie skoczyl, etc...


czyli jednym słowem stac i sie nie ruszac :D
_________________
Not Bad Clan


Obrazek


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 lis 2004, o 20:17 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 cze 2002, o 23:26
Posty: 3116
Lokalizacja: Poznan
Karma: 21
$this->bbcode_second_pass_quote('dra', 'k')azdy dzwiek jest przerywany gdy nastepuje inny dzwiek, takze jesli by podmienil dziwek zbroi na quada to by slyszal odliczanie dopoki by czegos nie wzial, nie spadl z czegos, nie skoczyl, etc...


dzwieki sa zapisywane na 4 kanalach. Sa dzwieki ktore nie przerwa odglosu brania quada, np odglosy wody, windy, krecenia sie cg itp. Wszelkie podniesienie czegos przerwie odgrywany dlugi wav.

Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 lis 2004, o 21:58 
Mlodziezowy
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 mar 2003, o 17:04
Posty: 324
Lokalizacja: ldz
Karma: 8
moze i na 4 , kiedys tak zrobilem zeby sprawdzic i zadne odliczanie nie doszlo do konca wiec tak czy tak nie ma to sensu


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 lis 2004, o 10:50 
Naczelna zrzeda sceny Q2/Q4
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 cze 2002, o 20:29
Posty: 1691
Lokalizacja: stolyca
Karma: 25
nam, aK nie udalo sie tego zrobic, pomimo 4 kanalow, jak pisal dra dzwieki sie na siebie "nakladaly" i jeden drugi przerywal

_________________
Niech kołowrotek będzie z wami!


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 lis 2004, o 11:43 
Cukierkowy
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 cze 2004, o 14:33
Posty: 198
Lokalizacja: Gdynia rlz
Karma: 3
wiec pozostaje sposob asbestowy na oemie :)
wszytskie tajmery na w jednym guziQ :)

_________________
www.fb.com/ddrpl


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 lis 2004, o 15:57 
H4X0R

Dołączył(a): 15 cze 2002, o 14:08
Posty: 2833
Karma: 36
Nom, tak mozna, robi sie to przez aliasy do lokacji - zmiennej $loc_here. Eksperymentowalem jeszcze z czyms innym. Zainstalowalem sniffera, program do podgladania pakietow w sieci. Ustawilem go tak ze jesli otrzymam pakiet z serwera w ktorym bylby text np: "): ### QUAD 60s ###" to mi sie wlancza alarm dzwiekowy w sniferze ktory jest timerem. Umozliwia to automatyczne odgrywanie timerow wlanczanych przez kumpli w teamie. Jak bym bardziej pohakowal protokol q2, moze bym znalazl polecenie z serwera o odegraniu dzwieku z brania powerupa i by sie samoczynnie wlanczal jak bym go uslyszal. Laczac te kilka metod juz praktycznie nie trzeba sie przejmowac timerami, dlatego uwazam ze timery automatyczne powinny byc wprowadzone do nocheat/tdm. To by bylo bardziej fairplay w stosunku do nowych graczy, ale zapewnie "starzy" sie z ta opinia nie zgodzą.

_________________
???????????


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 lis 2004, o 19:04 

Karma: 0
ja nie jestem "stary" aczkolwiek nie zgadzam sie z opinia !


Góra
   
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 lis 2004, o 22:02 
Slaby koles

Dołączył(a): 6 wrz 2003, o 17:30
Posty: 24
Lokalizacja: Wo
Karma: 0
nie da sie tak zrobic bo jeslipodmienilbys dzwieki to jakbys bral armora to yb sie wlaczalo odliczanie ale tylko do czasu az nie wezmiesz innej rzeczy a watpie zebys przez 20 sek. nic nie bral :? :x


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 lis 2004, o 23:44 
Kozak

Dołączył(a): 14 cze 2002, o 19:22
Posty: 1348
Lokalizacja: Kusięta/Wrocław
Karma: 44
to by mocno ingerowalo w gre TP i ulatwialo do tego stopnia ze liczylby sie juz tylko skill


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 lis 2004, o 07:22 
Czarnuch o_O
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 cze 2002, o 20:17
Posty: 740
Lokalizacja: Z 3miasta :S
Karma: -1
Yyyy... ta najlepszy jest pure q2 (bo tak fini i szwedzi sądzą) <--- tylko teraz na to zdanie czekam. :|

_________________
WYBORCO!
Kabaret w sejmie i rz


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 lis 2004, o 20:42 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 cze 2002, o 23:26
Posty: 3116
Lokalizacja: Poznan
Karma: 21
$this->bbcode_second_pass_quote('Luq', 'Y')yyy... ta najlepszy jest pure q2 (bo tak fini i szwedzi sądzą) <--- tylko teraz na to zdanie czekam. :|


tak napisac moze tylko wns :D

Góra
 Zobacz profil Offline  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 176 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
katalog stron controlwebs.pl i www.netcatalog.pl zaprasza