[ Fajny Board ] Forum Quake2

Quake 2 umarł
Teraz jest 28 kwi 2024, o 08:39

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: O co chodzi ?
PostNapisane: 19 paź 2004, o 00:57 
Slaby koles

Dołączył(a): 6 wrz 2003, o 17:30
Posty: 24
Lokalizacja: Wo
Karma: 0
jak wlaczam q2 i wpisuje map q2dm1 to wyskakuje mi takie cos :
*******************
ERROR : GL_UPLOAD8 : TOO LARGE
*******************
i jest shoutdowngame
nie wiem o co chodzi moze ktos z was mi wytlumaczy :?
co mam zrobic zeby dzialalo jak nalezy :?:


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 paź 2004, o 11:41 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 cze 2002, o 23:26
Posty: 3116
Lokalizacja: Poznan
Karma: 21
chyba tutaj nie zagladales
http://q2pl.org/fb/viewtopic.php?t=1782

wzglednie nie rozumiesz po angielsku, ale wtedy bedziesz mial rowniez problem ze zrozumieniem tego:


ERROR: GL_Upload8: too large
====ShutdownGame====
Can't "cmd", not connected
It seems that there is a hard coded model/skin size for items, at least for glQuake2. Odds are you are dealing with a custom model that has exceeded the limits. My unofficial source tells me: Any skin larger than 512x256 causes the error. I understand that this is only caused by 3dfx processor based cards.
There is a hard limit of 480 tall on the skins. If you place a skin taller than that you receive a Skin taller than 480 error message.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2 ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 182 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
katalog stron controlwebs.pl i www.netcatalog.pl zaprasza