[ Fajny Board ] Forum Quake2

Quake 2 umarł
Teraz jest 8 maja 2024, o 09:35

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 246 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 13  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 26 wrz 2005, o 15:14 
Przyczajony

Dołączył(a): 8 kwi 2005, o 15:30
Posty: 77
Karma: 0
pomoglo ;]


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 wrz 2005, o 15:40 
Kozak

Dołączył(a): 12 lip 2004, o 15:47
Posty: 1605
Karma: 0
$this->bbcode_second_pass_quote('wojciszek', '')$this->bbcode_second_pass_quote('Sqeeb', 'p')lagiat ! ;-D


jaki plagiat? przeciez na stronce jest podpisane : Venom
;p
nie-zauwazylem ;-p
_________________
asd

КГБ


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 paź 2005, o 09:09 

Karma: 0
Obrazek
takie cos mi wyskakuje w demie i nie wiem jak sie tego pozbyc, u yaixa w filmie tez takie widzialem.


Góra
   
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 paź 2005, o 10:54 
dzionsla cien

Dołączył(a): 5 maja 2003, o 10:11
Posty: 4122
Lokalizacja: Gliwice
Karma: 118
Zobacz czy ktorys block nie jest pusty, czasem sie tak dzieje i wystarczy ten jeden block usunac. Ale zazwyczaj jest tak ze przy wycinaniu demka jakies aliasy sie pierdola i nie wiem za bardzo jak to naprawic, bo wszystkie modele sa w demku dodane poprawnie, indexy tez. Jak juz nie da sie tego naprawic to po prostu zobacz jaki ma modelindex w models wlasnie ten models/objects/gibs/head2/tris.md2, daj find, zaznacz delete i usun wszystkie packietentities o tym modelindexie. Ten napis w konsoli wtedy napewno zniknie ale rowniez w demku znikna czaszki ktore pozostaja po rozwalonym trupie.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 paź 2005, o 12:01 

Karma: 0
ty nie bardzo czaje ^^ zaden block nie jest pusty ( poza ostatnim ale on zawsze jest pusty ). a to co opisales cos o modelinexach i cos tam to nie czaje wogole >_< wogole nie wiem co to modelinex :/


Góra
   
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 paź 2005, o 13:29 
dzionsla cien

Dołączył(a): 5 maja 2003, o 10:11
Posty: 4122
Lokalizacja: Gliwice
Karma: 118
Otworz demko w keygrippie, potem klikasz na View/Model list, szukasz na liscie modeli modelu o nazwie head2 i ogladasz jaki ma numer.
Teraz klikasz na Edit/Find... zaznaczasz w Find type "delete", w massage type wybierasz "packetentities", klikasz na "parametrs" z boku wysuna ci sie jakby 2 tabelki, w tej gornej w linijce modelindex wpisujesz numer ktory wczesniej ogladales w model list i ktory odpowiadal modelowi head2. Teraz klikasz na find first, spyta sie ciebie czy usunac klikasz "all", zapisujesz zmiany w demku i gotowe.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 paź 2005, o 17:06 

Karma: 0
ok to se poradzilem thx :) oczywiscie +
teraz jest jeszcze takie cos, mam demo z tltf (zawsze mialem z tym problem) tylko teraz mam inny, chce zmienic handa na 1(left) noi nie da sie, w cfg mam wpisane hand 1 czyli powinno chodzic na lewym, tak samo mialem z recamami zmienialem na center i bylo widac prawy ale gdy w cfg ustawialem center to juz nie bylo widac broni, jednak tu mam ustawione w demku i w cfg i dalej jest prawy. ktos wie jak to zmienic ?


Góra
   
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 paź 2005, o 17:18 
dzionsla cien

Dołączył(a): 5 maja 2003, o 10:11
Posty: 4122
Lokalizacja: Gliwice
Karma: 118
W keygrippie otwierasz Insert/Defaults i tam mozesz zmienic hand z rozwijanego menu.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 paź 2005, o 19:07 

Karma: 0
no bravo to mowie przeciez ze tak zrobilem : - ) i tak samo w cfg od befa mam wpisanego hand 1 ale nadal jest prawy chytry


Góra
   
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 paź 2005, o 19:49 
Mlodziezowy
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 sie 2005, o 12:48
Posty: 265
Lokalizacja: ZG
Karma: 20
Otworz demko, w EDIT-->FIND zaznacz [x] Search on selected range (tak zeby wszystkie bloki demka byly zaznaczone) i dopiero zmien hand. Czasami pomaga.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 paź 2005, o 21:01 
Kozak

Dołączył(a): 12 lip 2004, o 15:47
Posty: 1605
Karma: 0
Conm: chcialem powiedziec prawie to samo, wstaw w bloku 0 defaults hand 0 i poszukaj w pozostalych blokach czy nie ma takich parametrow

_________________
asd

КГБ


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 paź 2005, o 21:02 

Karma: 0
w tym przypadku nie pomoglo albo cos zle zrobilem, mialem tylko zaznaczyc i dac close i potem dac insert/defaults i zmienic handa ? jesli tak to nie pomoglo ^^


Góra
   
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 paź 2005, o 22:07 
Mlodziezowy
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 sie 2005, o 12:48
Posty: 265
Lokalizacja: ZG
Karma: 20
Jak chcesz to zapodaj mi te demko na maila. Cos poradzimy


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 paź 2005, o 22:16 

Karma: 0
ok zapodam , tylko jak zrobisz to powiedz jak bo tez chce wiedziec : P


Góra
   
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 paź 2005, o 15:30 
Mlodziezowy
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 sie 2005, o 12:48
Posty: 265
Lokalizacja: ZG
Karma: 20
Po otwarciu demka: [x] Search on selected range, z bloku 0 przejdz do 1, zaznacz obszar od bloku 1 do konca demka i dopiero zmien hand, nie zapomnij zapisac


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 paź 2005, o 16:47 

Karma: 0
łał thx ofkors + : )

EDIT:
łops, juz komus dzis niby dalem, wiec dam Ci jutro ^^


Góra
   
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 paź 2005, o 13:13 
Luzny kolezka

Dołączył(a): 13 sie 2005, o 08:09
Posty: 429
Karma: 6
http://rapidshare.de/files/6866009/wp.dm2.html

wtf?


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 paź 2005, o 13:47 
Mlodziezowy
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 sie 2005, o 12:48
Posty: 265
Lokalizacja: ZG
Karma: 20
hahaha Keygrip czasami ma krzywe filmy :D

Edit --> Find, w Message type wybierasz packetentities, w gornym kienku w linijce Entity wpisujesz 6, a w dolnym w Modelindex2 dajesz 0, Find first --> all. Potem jeszcze raz tylko ze w gornym zamiast 6 wpisz 9

_________________
czerwony kapturek szedl do babci po #


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 paź 2005, o 14:28 
Luzny kolezka

Dołączył(a): 13 sie 2005, o 08:09
Posty: 429
Karma: 6
nie zniklo ;]


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 lis 2005, o 23:16 

Karma: 0
gdy chce zgrac demo do tga to wyskakuje taki blad
Obrazek
prawdopodobnie chodzi o to ze nie mam folderu z nazwą danego modu do ktorego chce zrzucic tga, i ja nie wiem jak sie nazywa ten mod bo utworzyl bym folder z jego nazwa i by bylo po problemie. wiec moje pytanie: jak sprawdzic na jakim modzie bylo nagrywane dane demko ?


Góra
   
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 246 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 13  Następna strona

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 164 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
katalog stron controlwebs.pl i www.netcatalog.pl zaprasza