[ Fajny Board ] Forum Quake2

Quake 2 umarł
Teraz jest 8 maja 2024, o 12:48

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 246 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 13  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 25 maja 2004, o 16:41 
Kozak

Dołączył(a): 29 sie 2003, o 15:48
Posty: 1428
Lokalizacja: de
Karma: 118
y przy okazji mam pytanko .. jak wyjebac z demka info o a i hp.. nazwie teamow etc .. ;f


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 maja 2004, o 18:39 
ZamaskoOwany

Dołączył(a): 3 kwi 2003, o 12:13
Posty: 5420
Lokalizacja: Krak
Karma: 224
* otwórz demko
* kliknij na 'demo information' (ikonka z białą literką "i")
* w 'configstrings' zaznacz 'statusbar'
* i skasuj wszystkie liczby i litery w 'value' na dole w długim okienku.
* nie zapomnij zapisać


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 maja 2004, o 12:02 
Kozak

Dołączył(a): 15 cze 2002, o 16:37
Posty: 2962
Karma: 22
hm prosciej chyba zaznaczyc "statusbar" i poprostu nacisac "-" (slownie: minus) obok tego


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 maja 2004, o 00:26 
Przyczajony

Dołączył(a): 24 kwi 2004, o 16:30
Posty: 45
Karma: 0
ja mam w sumie 2 pytania ale oba z innej beczki :D
1:
jak zrobic w filmie efekt stroboskopu ?? vaegas video czy adobe premiere ?? a moze jeszcze cos innego?
2:
da sie wyjsc z wody pocichu ?? a jak nie to jak wyjasc z niej nie wyskakujac :/ widzialem na demku jak scooby poprostu sie wynurzal i juz byl na brzegu :/ nie podnosilo go tak do gory :/
thx

_________________
:)


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 maja 2004, o 02:18 
Mlodziezowy

Dołączył(a): 23 lut 2004, o 16:25
Posty: 338
Karma: 0
ad2. http://www.x2.glt.pl

_________________
knowledge is power


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 maja 2004, o 15:43 
Przyczajony

Dołączył(a): 24 kwi 2004, o 16:30
Posty: 45
Karma: 0
thx
:)
a ad 1 :)

_________________
:)


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 maja 2004, o 16:59 
Mlodziezowy
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 sie 2003, o 22:16
Posty: 284
Lokalizacja: krakow
Karma: 0
ad.1 videomach : negative

ad.2 gdybys sie przygladal jak wychodzi scoob z wody to bys to zorbil bez pytania sie

_________________
[size=75]Podobno w chwili


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 maja 2004, o 17:49 
Kozak

Dołączył(a): 14 cze 2002, o 18:27
Posty: 6753
Karma: 172
bo to sasha gral


; )

_________________
get rich or die tryin


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 cze 2004, o 22:27 
Przyczajony

Dołączył(a): 24 kwi 2004, o 16:30
Posty: 45
Karma: 0
hymm a jak zmienic nick w keygripie ????

_________________
:)


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 lip 2004, o 01:59 
Fajny
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lut 2003, o 21:49
Posty: 822
Lokalizacja: Bydgoszcz
Karma: 0
a ja mam pytanie... jak zmienic "pova" w kg ?


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 lip 2004, o 08:53 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 sty 2003, o 10:55
Posty: 1973
Lokalizacja: Krakow
Karma: 23
Sasha wie napewno :D


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 lip 2004, o 13:10 
Kozak

Dołączył(a): 15 cze 2002, o 16:37
Posty: 2962
Karma: 22
mysle ze nie wie
bo nie wiem czy sie da, zeby dzialalo prawidlowo bo inny pov to calkiem inna akcja wiec modele pewnie beda znikac


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 lip 2004, o 13:23 
dzionsla cien

Dołączył(a): 5 maja 2003, o 10:11
Posty: 4122
Lokalizacja: Gliwice
Karma: 118
$this->bbcode_second_pass_quote('nick', 'h')ymm a jak zmienic nick w keygripie ????


tzn? Jesli chcesz wszedzie zmienic nick to najprosciej dac na wyszukiwanie jakiegos textu (w find) i zastepowanie go innym. Tylko ze nick pojawiajacy sie w konsoli nalezy do "print" a np. nick w score to bodajze "layout" itd. Wszystko jest podzielone na rozne kategorie i w kazdej kategori chyba trzeba zastepowac z osobna.

Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 lip 2004, o 13:34 
dzionsla cien

Dołączył(a): 5 maja 2003, o 10:11
Posty: 4122
Lokalizacja: Gliwice
Karma: 118
$this->bbcode_second_pass_quote('no_name', 'a') ja mam pytanie... jak zmienic "pova" w kg ?


Nie da sie, tzn teoretycznie sie da, ale tak jak mkuh napisal modele beda znikac, bo na demku jest nagrane tylko to co bylo widziane z Twoich oczu, dlatego czasem na filmach widac zanikajacy model i nie jest to zaden blad przy pracy przy recamach itd. tylko po prostu nie zostalo to nagrane bo nie bylo widziane z naszego pova.

Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 lip 2004, o 13:58 
Mlodziezowy
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 sie 2003, o 22:16
Posty: 284
Lokalizacja: krakow
Karma: 0
$this->bbcode_second_pass_quote('urbas3k', '')$this->bbcode_second_pass_quote('no_name', 'a') ja mam pytanie... jak zmienic "pova" w kg ?


Nie da sie, tzn teoretycznie sie da, ale tak jak mkuh napisal modele beda znikac, bo na demku jest nagrane tylko to co bylo widziane z Twoich oczu, dlatego czasem na filmach widac zanikajacy model i nie jest to zaden blad przy pracy przy recamach itd. tylko po prostu nie zostalo to nagrane bo nie bylo widziane z naszego pova.

racja, ale mozna dodac model recznie w kazdej klatce akcji ale to jest czasochlonne
_________________
[size=75]Podobno w chwili


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 lip 2004, o 14:32 
dzionsla cien

Dołączył(a): 5 maja 2003, o 10:11
Posty: 4122
Lokalizacja: Gliwice
Karma: 118
$this->bbcode_second_pass_quote('banshee', '')$this->bbcode_second_pass_quote('urbas3k', '')$this->bbcode_second_pass_quote('no_name', 'a') ja mam pytanie... jak zmienic "pova" w kg ?


Nie da sie, tzn teoretycznie sie da, ale tak jak mkuh napisal modele beda znikac, bo na demku jest nagrane tylko to co bylo widziane z Twoich oczu, dlatego czasem na filmach widac zanikajacy model i nie jest to zaden blad przy pracy przy recamach itd. tylko po prostu nie zostalo to nagrane bo nie bylo widziane z naszego pova.

racja, ale mozna dodac model recznie w kazdej klatce akcji ale to jest czasochlonne

i to bardzo:D Poza tym musial bys miec jeszcez 2 demko z poa tego kolesia co zanika model zeby znac dokladne polozenie w danej klatce chyba ze bedzie dodawal go czysto abstrakcyjnie i w tym momencie chyba to sie mija z celem.

Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 lip 2004, o 17:47 
Mlodziezowy

Dołączył(a): 23 lut 2004, o 16:25
Posty: 338
Karma: 0
pozatym nie wystarczy zmienic modelindexow i pozycji, zostaje tez ustawienie frame, solid, skin number itp. itd.

_________________
knowledge is power


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 lip 2004, o 21:43 
Fajny
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lut 2003, o 21:49
Posty: 822
Lokalizacja: Bydgoszcz
Karma: 0
y... to se dam spokuj z povami ;D thx .


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 kwi 2005, o 21:49 
ZamaskoOwany

Dołączył(a): 3 kwi 2003, o 12:13
Posty: 5420
Lokalizacja: Krak
Karma: 224
wtf?
tak jak na screenie poniżej - jeden blok ma tak jakby 4 klatki.
zdaje mi sie zawsze to szło 1, 2, 3, 4 a nie 4, 8, 12, 16..

Obrazek

problem mam przez to w tym, ze kiedy daje stop i kopiuje pare razy jedna klatke zeby zrobic recam na zatrzymaniu akcji to w rzeczywistosci kopiuja mi sie dwie albo 4 klati i obraz rytmicznie drga zamiast stac w miejscu

: ?


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 kwi 2005, o 22:47 
dzionsla cien

Dołączył(a): 5 maja 2003, o 10:11
Posty: 4122
Lokalizacja: Gliwice
Karma: 118
keygrip nie jest w stanie pokazac kazdego bloku w osobnym okienku i przy wiekszym demku niz 100 blockow dzieli je ze pokazuje tylko co drugi blok albo co setny blok itd.

Jesli chcesz skopiowac tylko jedna dana klatke bo np. w recamie robisz "stopklatke" bo przypuszczalnie to chcesz zrobic to otworz sobie demo server i ustaw suwak na konkretnej klatce ktora chcesz kopiowac, kliknij in i out zeby zaznaczony obszar byl tylko na tej jednej klatce, a nastepnie dajesz kopiuj i wklej, gotowe. No i efekty od razu widzisz na podgladzie w demoserver jak masz odpalony 3d preview.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 246 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 13  Następna strona

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 131 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
katalog stron controlwebs.pl i www.netcatalog.pl zaprasza