[ Fajny Board ] Forum Quake2

Quake 2 umarł
Teraz jest 20 maja 2024, o 13:53

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: podkręcony Quake 1 grafa....
PostNapisane: 22 kwi 2004, o 16:34 
Mlodziezowy
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 sie 2003, o 22:16
Posty: 284
Lokalizacja: krakow
Karma: 0
"Naprawdę dynamiczne oświetlenie (oraz - co z tego wynika - cienie), mgły (niesamowity efekt smug światła z witrażu po lewej stronie mapki rozpoczynającej tryb singleplayer), bump mapping ("chropowatość" ścian) oraz milion drobnych smaczków poprawiających wizualne doznania gracza. Oczywistym jest fakt, że znacznie wzrosły wymagania gry. Aby w ogóle dało się jakoś pograć potrzeba ok.: 800MHz proc/128MB ram/GF1 graf - czyli jak na obecne czasy nie tak wiele. "

zródło quake.com.pl

Obrazek

Obrazek

Obrazek


goscie zabarali sie za grafe q1
czytalem kiedys wywiad Harvena ze ma zamiar zabrac sie za grafe , to by bylo niezle ; ]

_________________
[size=75]Podobno w chwili


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 kwi 2004, o 17:30 
Glowny programista polskiej sceny q2
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 cze 2003, o 20:49
Posty: 501
Lokalizacja: Krak
Karma: 24
Tenebrae stara rzecz :]. W wywiadzie napisalem ze chce zrobic jakies tam ulepszenia graficzne zebym mial fajny silnik do moda. Poza tym jest q2evolved i quake2max, ewentualnie beefquake.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 kwi 2004, o 18:58 
Mlodziezowy

Dołączył(a): 23 lut 2004, o 16:25
Posty: 338
Karma: 0
Czytałem o tenebrae ładych pare miesiecy temuw bodajże CD Action. Ściągnołem i... fajnie wygląda

_________________
knowledge is power


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 kwi 2004, o 21:07 
Kozak

Dołączył(a): 23 sie 2003, o 23:56
Posty: 2361
Lokalizacja: Warszawa
Karma: 3
Ej ale czemu piszecie Q1 jak to jest QW ?


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 kwi 2004, o 23:03 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 sty 2003, o 13:22
Posty: 3311
Lokalizacja: rzeremje
Karma: 15
out nie kozacz :3 to bez roznicy

_________________
jad


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 kwi 2004, o 23:19 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 lis 2003, o 14:29
Posty: 1671
Lokalizacja: Bstok/Krk
Karma: 11
fajne fajne, grafa kojarzy mi sie z testami na 3d mark onion czy union ;]. Fajnie by se było w to pociapać ale po necie to pewno takie lagi że slonik


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 kwi 2004, o 10:06 
Glowny programista polskiej sceny q2
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 cze 2003, o 20:49
Posty: 501
Lokalizacja: Krak
Karma: 24
Lagi zaleza od lacza, grajac na takiej grafie mialbys po prostu bardzo malo fpsow.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 maja 2004, o 09:07 
Czarnuch o_O
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 lip 2002, o 20:05
Posty: 771
Karma: 0
Quake II na enginie quake III podobno 8O, wiecie cos o tym?

_________________
Po upadku potrafie wstac! Zebrac ludzi i dalej grac!


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 maja 2004, o 11:09 
H4X0R

Dołączył(a): 15 cze 2002, o 14:08
Posty: 2833
Karma: 36
jest ponoc jakis mod do q3 ze sa 3 rodzaje postaci, z q1 q2 i q3, z wlasnymi giwerami i... fizyka :| nie sprawdzalem

_________________
???????????


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 maja 2004, o 11:56 
Czarnuch o_O
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 lip 2002, o 20:05
Posty: 771
Karma: 0
quake III generations?? W q2 byly postacie z q1 q2 i doom :}

_________________
Po upadku potrafie wstac! Zebrac ludzi i dalej grac!


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 maja 2004, o 13:05 
Kozak

Dołączył(a): 15 cze 2002, o 09:03
Posty: 1235
Karma: 9
$this->bbcode_second_pass_quote('KarabasoW', 'Q')uake II na enginie quake III podobno 8O, wiecie cos o tym?


moze o to ci chodzi?

-=======================-
Qfusion 3.05
Author: Vic (vic@captured.com)
Homepage: http://hkitchen.quakesrc.org/
-=======================-

Description:
The main goal of the project is to create a Quake III Arena-like (and even better) engine, usable for free open-source games, films, demos, etc.
Recently released sources of Quake2 (GPL) are used as a codebase.
_________________
pozdr Qiub


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 maja 2004, o 14:44 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 mar 2003, o 20:11
Posty: 2549
Lokalizacja: Krynica/Krak
Karma: 45
pytanie nie na temat ale nie bede tworzyl nowego topicu ; )
mianowicie z kad :arrow: z kąd zassać Q1??

_________________
:


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 maja 2004, o 15:00 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 cze 2002, o 23:26
Posty: 3116
Lokalizacja: Poznan
Karma: 21
q1 full widzialem na torrent.org.pl kilka dni temu

btw. skad


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 maja 2004, o 15:13 
Glowny programista polskiej sceny q2
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 cze 2003, o 20:49
Posty: 501
Lokalizacja: Krak
Karma: 24
Jak postawie serwer to moge wystawic. Spakowany zipem -> 89MB.
[edit]
Albo przyjedz jutro na nocke do Krakow to ci dam. :]


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 maja 2004, o 20:28 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 mar 2003, o 20:11
Posty: 2549
Lokalizacja: Krynica/Krak
Karma: 45
Mon tnx :DD

Harven nie chce mi się, mam inne na jutro plany :] ale tnx [;

_________________
:


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 15 ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
katalog stron controlwebs.pl i www.netcatalog.pl zaprasza