[ Fajny Board ] Forum Quake2

Quake 2 umarł
Teraz jest 28 kwi 2024, o 01:29

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 197 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 10  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 13 kwi 2004, o 17:52 
Mlodziezowy
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 mar 2003, o 23:45
Posty: 254
Lokalizacja: Pozna
Karma: 0
ë!

Przyda się entity, które będzie wyświetlało półprzezroczystą bitmapę, jak w h-l, żeby można było robić takie klawe światełka jak w h-l i UT. Możnaby tym poodświeżać stare mapy przy przeróbkach pod THC :)

Albo jakaś fontanna particli (nie jakaś tam zasłaniająca chmura, tylko skromny ukierunkowany strumień z aorty) przy animacji śmierci. Jak kiedys zdjąłem przeciwnika railem i przy okazji rozgibałem leżące przed nim zwłoki to pięknie wyglądało :) to zwiększy satysfakcję z morderstwa...

Mam tu na myśli, że jeśli się da z poziomu moda - można odświeżyć engine np. tak jak As powiedział z teleportami, które w q2 są mega z dupy. Dobrze będzie dodać jakieś niezwiązane z tematem bajery, które przyciągną 2x więcej ludzi, a wogóle nie wpłyną w jakikolwiek sposób na rozgrywkę.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 kwi 2004, o 19:31 

Karma: 0
$this->bbcode_second_pass_quote('As_Best', 'r')@fee i eX3, jak sie wam nie podoba zmiana rozgrywki na bardziej ofensywna, to grajcie w classic'a, gdzie wiekszosc meczu to kampowanie pozycji :E Tu chodzi o to by bylo ciagle latanie za fragiem.


ja tylko mowie ze to co robicie nazywa sie Q3 CPMA. Nie latwiej zainstalowac q3 i sciagnac moda zamiast robic go dla q2 ?

Góra
   
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 kwi 2004, o 20:32 
Mlodziezowy
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 sie 2003, o 22:16
Posty: 284
Lokalizacja: krakow
Karma: 0
fajne bajery ,ale ogolnie bedzie tak samo bo wszystko wzrosnie, jak beda mocniejsze bronie to i bedzie wiecej helfa wiec to samo tylko wieksze cyferki , powinno byc cos przemyslane bo zrobi sie q3 cpma ale z fizyka q2

_________________
[size=75]Podobno w chwili


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 kwi 2004, o 21:00 
WONS

Dołączył(a): 12 lut 2003, o 23:46
Posty: 3234
Karma: 16
RAFAŁ NIE :p


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 kwi 2004, o 22:21 
Glowny programista polskiej sceny q2
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 cze 2003, o 20:49
Posty: 501
Lokalizacja: Krak
Karma: 24
Co zescie sie tak na tego q3 uwzieli? Gralem w ta gre raz w zyciu max 20 min z kolega w akademiku bo w q2 nie umial grac. Cokolwiek bym zmienil, predkosc strzelania czy inny duperel i juz bedzie ze q3 robie. Smiesze to jest. Ja tu nie zmieniam fizyki tylko wlasciwiosci niektorych broni. Gdybym zmienil fizyke to moznaby np. doskoczyc z apteczek przy SSG do armora przy malej windzie za pomoca strafe-jumpa...

Stah: z poziomu moda nie da rady zrobic tych rzeczy, tylko teleporty.

Edit:
TDM mozna powiedziec ze jest skonczony. Czekam az Yoss zalozy go na Viperze, moze wtedy znajda sie jakies bledy albo pomysly. Na razie nie mam co z nim robic.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 kwi 2004, o 22:27 
WONS

Dołączył(a): 12 lut 2003, o 23:46
Posty: 3234
Karma: 16
[Offtopik]Fajnie jakby TDM stał się standardem :<[/Offtopik]


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 kwi 2004, o 23:48 
Przyczajony

Dołączył(a): 13 sie 2003, o 00:11
Posty: 52
Karma: 0
Moznaby zintegrowac pro duel z TDM i dodac opcje na vote odnosnie zasad czy baseq2 czy pro duel =P.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 kwi 2004, o 07:08 
Czarnuch o_O
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 mar 2003, o 17:42
Posty: 678
Lokalizacja: Olsztyn
Karma: 10
Grałem ostatni z guandim troche na tym :D Były co prawda tylko szybko zmieniające sie bronie :D ale była niezla rzeźnia :D

_________________
Q2 RULEZ !


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 kwi 2004, o 11:11 
Glowny programista polskiej sceny q2
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 cze 2003, o 20:49
Posty: 501
Lokalizacja: Krak
Karma: 24
$this->bbcode_second_pass_quote('MeeVVasH', 'M')oznaby zintegrowac pro duel z TDM i dodac opcje na vote odnosnie zasad czy baseq2 czy pro duel =P.

Mega duzo roboty :/

Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 kwi 2004, o 17:03 
Czarnuch o_O

Dołączył(a): 25 mar 2003, o 22:16
Posty: 646
Lokalizacja: Gda
Karma: 8
ej a w tym modzie bedzie chyba jakis fajniejszy scoreboard, prawda ?


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 kwi 2004, o 17:12 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 cze 2002, o 18:47
Posty: 1966
Lokalizacja: Grajewo
Karma: 30
$this->bbcode_second_pass_quote('Harven', 'E')dit:
TDM mozna powiedziec ze jest skonczony. Czekam az Yoss zalozy go na Viperze, moze wtedy znajda sie jakies bledy albo pomysly. Na razie nie mam co z nim robic.


moze jakis oficjalny realese ? mam niby 0.7 co mi wczesniej dales, ale nie wiem co ostatnio dodales.. poprawiles etc. np pass na serv bez rcona.

Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 kwi 2004, o 17:46 
Slaby koles

Dołączył(a): 4 paź 2003, o 22:37
Posty: 15
Karma: 0
Mam kolejne pomysly, oto one:
1) szybszy gl rl (TAK)
2) skoro cg nie rozkreca sie ani nie skreca to powinien zadawac mniej gdzies 4-5d mg
3) po strzale z raila wolniejsza zmiana na cg...
4) wybuch rl, granatu - kropki zielone jak w teleporcie :)
5) wyzsze rocket jumpy
6) power time - raz na mecz losowo 3-8 minuta gry
przez 15 sekund x2 damange broni
7) po zabiciu kogos wiecej gibow (nie wiem ile bylo powiedzmy z 5 zrobic 20)
8) kamikaze lub jakas posmiertna zemsta ;P
9) przetlumaczyc na polski takie rzeczy jak:
A caught B grenade => A przyjal na klate granata B czy cos i tak kazdy text :D


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 kwi 2004, o 17:49 
Kozak

Dołączył(a): 14 cze 2002, o 18:27
Posty: 6753
Karma: 172
nie

_________________
get rich or die tryin


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 kwi 2004, o 19:00 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 cze 2002, o 23:26
Posty: 3116
Lokalizacja: Poznan
Karma: 21
I RUNY :D


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 kwi 2004, o 19:48 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 maja 2003, o 12:38
Posty: 1237
Lokalizacja: Poland/3miasto/gdA
Karma: 25
eee chwila momencik
imho proponuje zmienic tylko i wylacznie szybkosc ladowania/rozkrecania/hamowania/wystrzeliwania/zmieniania broni
zadnych jakis jumpow itd
zadnych zmian komsetycznych scoreboardow hudow i innnych pierdooł
bedzie fajnie jak sie zrobi jakies super ql akcje-combo
a nie ze jakies a'la q3 syfy dojdą ;s

nom i czekamy na official release :D


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 kwi 2004, o 20:18 
WONS

Dołączył(a): 12 lut 2003, o 23:46
Posty: 3234
Karma: 16
Klikałem dzisiaj na tym i już jestem bliski orgazmu, parę drobiazgów i przerzucam się na stałe.

Kombo wyrzut z rl'a + ssg, lub cg/rg miażdżą niesamowicie. Poprawić tylko jakość gry (wrzucić to na jakiś sensowny serwer) i ja wskakuje z paroma osobami w opciąg zwany pro_duel.

Wiadomo, że gra się inaczej - większe nastawienie na aim, ale jest 1000x bardziej miodnie. Oczywiście jak dla kogoś duele są zawsze z dupy via moj kolega eX3 (czołem), to nawet pro_1/1_3008_hardcore_edition będzie niesmaczny. Po prostu jak ktoś lubi grać jeden na jednego, do tego dynamicznie, będzie w 7 niebie.

[APEL] CZY MOŻE KTOŚ CHOCIAŻ SPRÓBOWAĆ PRZEKONWERTOWAĆ PARĘ FAJNYCH MAPEK Z QW/CPM : ? [/APEL]


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 kwi 2004, o 21:19 
Czarnuch o_O

Dołączył(a): 28 gru 2002, o 20:40
Posty: 769
Lokalizacja: PODJUCHY-GORKI
Karma: 2
bedzie to samo co z wczesniejszymi modami - pogracie chwilke po czym mod pojdzie w zapomnienie wiec wspolczuje harvenowi siedzenia przy tym tyle czasu
po 2 przyspieszanie broni i nastawienie glownie na aima niszczy to co tak naprawde trzyma wiekszosc przy q2 i co najbardziej mi sie w tej grze podoba - ze aim wcale nie jest najwazniejszy

_________________
dmC|Ble


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 kwi 2004, o 21:38 
Czarnuch o_O
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 mar 2003, o 17:42
Posty: 678
Lokalizacja: Olsztyn
Karma: 10
Reaver to nie ma być modzik typu jakieś supermany tylko usprawnienie starego fajnego kłejka

_________________
Q2 RULEZ !


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 kwi 2004, o 21:46 
WONS

Dołączył(a): 12 lut 2003, o 23:46
Posty: 3234
Karma: 16
KOLT :

$this->bbcode_second_pass_quote('wns', 'P')o prostu jak ktoś lubi grać jeden na jednego, do tego dynamicznie, będzie w 7 niebie.


To raz.

Dwa - nigdy w życiu nie wyrzekałem się, że nie lubie CPM'a - wręcz przeciwnie - bardzo mi się podoba i czasami sobie skacze na nim. Co za tym idzie - ten mod jest czymś co tworzy dość luźny i fajny pomost, pomiędzy tymi dwoma opcjami.

I skoro mod powstał, to będziemy na nim grać. Choćby z jedną/dwoma osobami, ale będziemy.

Zachowujesz sie drogi Kolcie jakby Ci ktoś podjuchy najechał - przecież to modzik na jeden/dwa serwery + być może możliwość klikania na nim w ladderze 1/1. Czy ów według mnie fajne opcje, które raczej powodują, że dzieje się coś na scenie zniszczą to co kochasz w kłejku numer dwa ?

Jedynym słusznym argumentem, który byłby do przyjęcia to, zwiększenie zainteresowania QW/CPM (o ile to STRASZNA i przerażająca sprawa). Aczkolwiek konserwatywny fan Q2 i tak pozostanie przy nim, właśnie z powodu fizyki, która nie ukrywając jest spoczkens. A ktoś kto lubi jakieś odmiany napewno zainteresuje się pro_duelem, jako ciekawostką, lub być może fajną odskocznią.

Pozatym jakby się Harvenowi nie chciało, to by nie pomagał.

Głowy za to nie dam, ale chyba własnie Harv mówił, że zrobienie tego moda to kwestia jednego dnia. Za to akurat głowy nie dam. Chodzi o to, że nie jest to praca na nie przespane noce. Raczej alternatywa od klikania na gg, czy siedzeniu na ircu.

Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 kwi 2004, o 21:52 
Glowny programista polskiej sceny q2
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 cze 2003, o 20:49
Posty: 501
Lokalizacja: Krak
Karma: 24
true, true... ;]


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 197 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 10  Następna strona

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 171 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
katalog stron controlwebs.pl i www.netcatalog.pl zaprasza