[ Fajny Board ] Forum Quake2

Quake 2 umarł
Teraz jest 28 kwi 2024, o 07:28

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 197 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 10  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 13 kwi 2004, o 10:49 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 sty 2003, o 13:22
Posty: 3311
Lokalizacja: rzeremje
Karma: 15
oj asb pzresadziles w paru kwestiach C:

ale

$this->bbcode_second_pass_quote('', '-') wywalic kickangles (ruszanie sie celownika przy spadaniu/obrywaniu).

- Jesli RL ma byc szybszy, to powinien powodowac mniejszy damage.


rl powinien zabierac 75 hp przy centralce, tak ze moznaby walnac jedna rakiete, ktora by sie wybilo przeciwnika wpowietrze i druga jebnac mid aira, i gdyby byl on zaraz po respie np (znaczy sie mial 100 hp) to by sie klawo na kawalki rozpadal i bylby efektowny frag o)

$this->bbcode_second_pass_quote('', '-') trafienie z sg/ssg powinno powodowac kickback nawet jesli player stoi na ziemi =)

dobri =} btw zajebiste bedzie np wybicie przeciwnika w gore i pozniej podbijanie go ssg xB

$this->bbcode_second_pass_quote('', '-') wziecie respawnowanej broni ktora sie juz ma, powinno dawac mniej ammo

- respy broni co 15s

zwiekszy szanse przegrywajacego

a i jeszcze cos do odrzutow. fajnie by bylo jakby np gdy koles ma malo hp, i przy odrzucie uderza o sciane, to zeby sie rozpadal : D

$this->bbcode_second_pass_quote('', '-') handicap jak w q3?

ja jestem raczej na nie, bo spawnfragi to jest to, co tygryski lubia najbardziey :3
_________________
jad


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 kwi 2004, o 10:57 
Kozak

Dołączył(a): 14 cze 2002, o 18:27
Posty: 6753
Karma: 172
$this->bbcode_second_pass_quote('As_Best', '
')- Wiekszy knockback to bardzo dobry pomysl, mozna by zwiekszyc o jakies 200-300%


juz jest zwiekszony

$this->bbcode_second_pass_quote('As_Best', '
')- wywalic kickangles (ruszanie sie celownika przy spadaniu/obrywaniu).


dobry pomysl

$this->bbcode_second_pass_quote('As_Best', '
')- Jesli RL ma byc szybszy, to powinien powodowac mniejszy damage.


zmniejszylismy, teraz jest 80 +(1-20) zamiast 100 + (1-20)


$this->bbcode_second_pass_quote('As_Best', '
') wziecie respawnowanej broni ktora sie juz ma, powinno dawac mniej ammo
- respy broni co 15s


racja


$this->bbcode_second_pass_quote('As_Best', '
')- Speed po wyjsciu z teleporta taki jak byl na poczatku.



no
_________________
get rich or die tryin


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 kwi 2004, o 11:21 
Mlodziezowy
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 mar 2003, o 23:45
Posty: 254
Lokalizacja: Pozna
Karma: 0
granaty/rakiety przelatujące przez teleporty :twisted:

sticky handgrenade przy bezpośrednim trafieniu :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 kwi 2004, o 11:27 
Naczelna zrzeda sceny Q2/Q4
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 cze 2002, o 20:29
Posty: 1691
Lokalizacja: stolyca
Karma: 25
imo przyspieszanie przeladowania rg/rl bez sensu, wtedy kazdy by latal z rg..

a jeszce jak beda szybsze rakeity to jush wogole..

moze sie nie wczytalem dokldanie, ale czy bedzie takie cos, ze jak klikasz z cg i przestajesz to cg automatycznie sie zatrzymuje, czy kreci sie dalej jak teraz ?

_________________
Niech kołowrotek będzie z wami!


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 kwi 2004, o 11:29 
Glowny programista polskiej sceny q2
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 cze 2003, o 20:49
Posty: 501
Lokalizacja: Krak
Karma: 24
Zatrzymuje sie


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 kwi 2004, o 11:56 
WONS

Dołączył(a): 12 lut 2003, o 23:46
Posty: 3234
Karma: 16
Ma być coś ala shaft, tylko pod postacią cg :3

Chodzi o to, ze cg sie nie rozkręca i nie musi zatrzymywać - jak spawarka z qw/q3 - imho gr8 pomysł xB


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 kwi 2004, o 12:10 
Mlodziezowy
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 mar 2003, o 23:45
Posty: 254
Lokalizacja: Pozna
Karma: 0
weapon_* i ammo_* mogłyby mieć key "amount" mówiący ile dają amunicji i ew. czas respawnu.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 kwi 2004, o 13:02 
Przyczajony

Dołączył(a): 9 lis 2003, o 02:15
Posty: 33
Lokalizacja: K-ce(katowce dla ociemnia
Karma: 0
po co ilość wyzucanej amunicji? TO DUEL!!!!
A jesli chodzi o 2xblaster to po co to komu i tak sa respu broni co 15s. pozatym wadpie by ktos gral w pro-duel na duzych mapach gdzie czeba szykac broni!:}


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 kwi 2004, o 13:43 

Karma: 0
czytam to tak sobie i wlasnie doszedlem do wniosku ze stworzyliscie q3 promode z teksturami od q2. GL! Bardzo modnie


Góra
   
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 kwi 2004, o 14:09 
Kozak

Dołączył(a): 14 cze 2002, o 18:27
Posty: 6753
Karma: 172
nikt tu nie ma zamiaru stworzyc q3 z q2


ma byc poprostu bardziej dynamicznie, a nie jakies podwojne blastery, noze, czy spawarki z cg ....

_________________
get rich or die tryin


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 kwi 2004, o 14:14 
WONS

Dołączył(a): 12 lut 2003, o 23:46
Posty: 3234
Karma: 16
CO TY RAFAŁ PIERDOLISZ !

Fizyka z q2 zostaje!


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 kwi 2004, o 15:14 

Karma: 0
jaka fizyka ? co ty pierdolisz ? Splash damage wiekszy, predkosc rakiet wieksza, bunny hoopy.... jaka tu kurwa fizyka z q2 ?

Moze i nie macie zamiaru ale wlasnie zrobiliscie.
15 sekund resp broni w q2 pasuje jak pizda pod okiem. Rownie dobrze moze byc weapon stay bo na takich mapach na jakich gra sie w q2 opanowanie mapy jest wrecz NIEWYKONALNE.
dziekuje za uwage. HF TEJ!


Góra
   
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 kwi 2004, o 15:41 
Kozak

Dołączył(a): 14 cze 2002, o 18:27
Posty: 6753
Karma: 172
$this->bbcode_second_pass_quote('r@fee', 'j')aka fizyka ? co ty pierdolisz ? Splash damage wiekszy, predkosc rakiet wieksza, bunny hoopy.... jaka tu kurwa fizyka z q2 ?


o bh nikt nic nie pisal
a nawet jak pisal to i tak w sposobie poruszania sie nie zmienimy nic
_________________
get rich or die tryin


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 kwi 2004, o 15:51 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 cze 2002, o 18:47
Posty: 1966
Lokalizacja: Grajewo
Karma: 30
uff, doczytalem do konca.
omg Wam naprawde sie nudzi, pro duel, bedzie po porostu shit duel. albo slaby duel ? polecam zmiane nazwy na jedna z w/w.. nie wiem jak Sobie wyobrazacie taka gre, ale ja na server z takim "cudem" nie chcialbym wejsc.. duele i tak sa z dupy a teraz beda jeszcze bardziej :D tylko z nudnych 15minutowych klik klik, bedzie 15min klikanie jednego pana, do drugiego i wyniki typu 50-5, bedace zadkoscia, beda bardzo czeste.
btw. harv miales zaczac robic pro duel, jak skonczysz tdm mod, ale nie widac zeby byl skonczony.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 kwi 2004, o 16:12 
ZamaskoOwany

Dołączył(a): 3 kwi 2003, o 12:13
Posty: 5420
Lokalizacja: Krak
Karma: 224
Przecież wszystkie błędy i 'przegięcia' moga byc postokroć poprawiane. Jak się okaże, że z danymi ustawieniami szybkosci rg bedzie miazga nie gra, to się troszke spowolni. Jak się okaże, że rakiety są za szybkie to sie zmieni albo ograniczy ich zasięg. (czy tam na odwrót) Niech powstanie w ProD. po prostu bardziej DYNAMICZNY sposób gry.
od Q3 uchowaj nas Panie.. !
(a tak w sumie to dlaczego nie grac takze 2/2 czy 4/4).


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 kwi 2004, o 17:00 
WONS

Dołączył(a): 12 lut 2003, o 23:46
Posty: 3234
Karma: 16
Co wy kurwa pierdolicie :?

Pro duel, shit duel - zwał jak zwał - dla mnie może sie nazywać kłejk_z_dupy_duel. Jak będzie serwer, bądz dwa z tym modem nikomu sie nic nie stanie. Zachowujecie się jakby wam ktoś w to kazał grać - skoro są osoby, które twierdzą " kurwa podobają mi się takie innowacje " to jest sens robienia czegoś takiego, chodźby dlatego, że sobie bede skakał na tym z jarosławem czy bobrem i bedzie klawo.

eX3 : nie zapominaj, ze Harven programuje nawet jak śpi, więc o TDM się nie martw ;)


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 kwi 2004, o 17:01 
H4X0R

Dołączył(a): 15 cze 2002, o 14:08
Posty: 2833
Karma: 36
r@fee i eX3, jak sie wam nie podoba zmiana rozgrywki na bardziej ofensywna, to grajcie w classic'a, gdzie wiekszosc meczu to kampowanie pozycji :E Tu chodzi o to by bylo ciagle latanie za fragiem.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 kwi 2004, o 17:31 
Slaby koles

Dołączył(a): 4 paź 2003, o 22:37
Posty: 15
Karma: 0
Kolejny moj genialny pomysl
- HB zamiast zatrzymywac knockback ?
- mozliwosc manewrowania ludzikiem w locie podczas spadania tak jak w q3


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 kwi 2004, o 17:41 
ZamaskoOwany

Dołączył(a): 3 kwi 2003, o 12:13
Posty: 5420
Lokalizacja: Krak
Karma: 224
to już chyba przesada..takie 'bajeranckie bronie' są w już róznych modach-robionych specjalnie pod katem NOWYCH broni (gdzieś był chyba rg na sprężone powietrze co dawał kicka na pół mapy). imo zły pomysł..
gdyby można było kierować lotem podczas spadania/skoku, to żaden trick nie byłby już trickiem.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 kwi 2004, o 17:49 
Slaby koles

Dołączył(a): 4 paź 2003, o 22:37
Posty: 15
Karma: 0
ven to nie nowa bron to laser z hb mialby knockbackac a nie zatrzymywac. I mozliwosc kierowania w locie tylko podczas spadania nie podczas skoku lub wykonywaniu sztuczki


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 197 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 10  Następna strona

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 168 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
katalog stron controlwebs.pl i www.netcatalog.pl zaprasza